X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

No Man's Sky


Svar
jaesjaesSkrevet 08/12-13 19:37, rettet 09/12-13 07:04 
Så at Joe Danger-folkenes næste spil blev annonceret i nat på VGX. Jeg er godt nok ikke den helt store fan af ekstrem randomisering, men damness, det ser imponerende ud. Hav, planeter, atmosfæren og rummet kan udforskes i 1. person i én køre. Og det er udviklet af kun fire personer.

Ser ud til, at det bliver et af de nymodens spil, der blander singleplayer og multiplayer. Indtil vide... Se hele indlægget
528 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Svar
WehnerWehnerSkrevet 22/07-18 02:15 
Kæmpe update 24/7 og Murrayt taler med pressen igen efter to års tavshed.

The Guardian
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 22/07-18 12:52 
Og naturligvis blev offerkortet spillet. suk.
Soren47Soren47Skrevet 22/07-18 13:08 
Vi kan sikkert godt blive enige om at Sean Murray er lidt af en nar, som fik sagt en masse ting som ikke blev til noget.

.. Men ér han ikke også et offer? Hvor meget lort skal man have smidt i hovedet før det er okay, at man siger at det er ret nedern at få smidt lort i hovedet?
WehnerWehnerSkrevet 22/07-18 13:14 
Altså dødstrusler er normalt noget, men bliver offer for, så det kort er fair nok her. Spillet var lort, men det udelukker ikke, at han endte som et offer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 22/07-18 13:29, rettet 22/07-18 13:30 
Det er en meget billig måde at forsøge at få sympati på 2 år efter, frem for at tage ansvar for egne handlinger, eller mangel på samme.
la0sla0sSkrevet 22/07-18 23:34 
Stay classy, Beano
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 23/07-18 11:48 
Er det ikke at tage ansvar at bruge de næste to år på gratis opdateringer, for at prøve at forbedre spillet og give folk det de vil have? Hvis man læser artiklen står det rimelig sort på hvidt at Murray fortryder hans måde at håndtere launchen og at han ville ønske at han kunne gøre det om.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor ødelæggende for mit liv det ville være hvis det store projekt jeg havde levet og åndet for gennem flere år endte med at gøre alle folk så sure på mig at mig og mine kollegaer begyndte at modtage daglige dødstrusler. "Offerkortet" er da vist rigelig berettiget her...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-18 12:57, rettet 23/07-18 12:58 
Det er så fair at manden fik meget kritik som følge af hans gentagende løgne og overdrivelser. Han har haft utallige muligheder for at trække i land inden spillet launchede.

Når det så er sagt så er det selvfølgelig fuldstændig uacceptabelt at skulle modtage dødstrusler over et skide videospil. Først pga. udskydelse af release og senere fordi det ikke levede op til det ultimative produkt som nogle enkelte forvirrede individer havde bildt sig selv ind at det ville være.

Jeg synes manden har været et fjols, men trods hans fejl har jeg ondt af de ting han har været udsat for. Det kan ikke have været sjovt for nogen af de ramte.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 23/07-18 13:09 
Ikke uden grund kortet stadig spilles, det virker :D
SumezSumezSkrevet 23/07-18 13:13 
Stay classy indeed
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/07-18 13:21 
Jeg har aldrig antastet manden (eller firmaet) på nogen måde, men har lov til at udtrykke min mening om hans håndtering af forløbet. Mange tak for forslaget ellers.
DarkenDarkenSkrevet 23/07-18 14:12 
Først og fremmest så er dødstrusler aldrig ok, så ja lige der er de et offer, men hvis jeg læser Beano's indlæg korrekt, så er det ment som at Murray/Hello Games ikke stod frem efter launch for at tage ansvar for alle de brudte løfter og falsk fremlæggelse af hvad der var i spillet. De gik nærmest under jorden efter launch og ja der var svar på bug fixes, men med hensyn til det andet hørte man ikke noget. Der fortjente de alt den kritik de fik (igen minus trusler).

Ja han siger han fortryder kommunikationen med pressen, men når han så på den anden side siger at NMS var ved launch de som de gik efter så føler man måske de to sætninger ikke hænger helt sammen. Der er efter min mening en verden til forskel på at love lidt for meget, når man snakker om sit spil og at lave en Peter Molyneux +/&/eller Colonial Marines og vise ikke bare en falsk trailer men falsk demo og så sige dét er hvad spillerne kan forvente når de køber spillet. Der er ikke nogen der kan overbevise mig om at han ikke godt vidste at den demo ikke var tæt på hvad spillets faktiske indhold var (ikke med firmaets størrelse og hans rolle deri).

Istedet for "gratis opdateringer og give folk det de vil have" så kunne man måske formulere det som at "de har brugt tid og kræfter på at tilføje til spillet, ting som der var sagt var der fra start". Hvilket bestemt ikke er en skidt ting, forstå mig ret. Men der er altså forskel på at gøre bod for sine handlinger og så give gratis indhold ud over det lovet indhold. Selvom spillet nok aldrig helt kommer til at nå alle løfterne, så synes jeg at de (som i Hello Games som helhed) har som Sumez skriver taget ansvar og forsøgt at rette op på både spillet og deres image. Jeg ville nok aldrig igen købe et spil fra dem ved launch (ja hypen fik mig), men har ikke samme "boycut" følelse som jeg tidligere havde.

Jeg orker ikke at downloade spillet igen, uden lige at vide om jeg overhoved gider det, så har tænkt mig først at se folk streame det i morgen. Jeg ved ihvertfald at Lirik, GiantWaffle og Shortyguy har tænkt sig at prøve det (på twitch). Nu falder de nok ikke lige i alles smag (jeg kunne ikke lide Lirik til at starte med) men deres tid at streame på er ret fin for os EU folk, de snakkede om at starte tidligere end normalt, så gætter på omkring 19.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 23/07-18 15:46, rettet 23/07-18 15:47 
Det er nemli' hans stikken-hovedet-i-jorden rutine, manglende kommunikation med køberne, tilsyneladende total ignorerede dag-1 fejl som stadig ikke er rettet (trods direkte (venlige, I promise!) supporthenvendelser), osv. tænder mig af. Positivt at fokusere på at lave spillet bedre, og noget i retningen af det lovede, men en smule kommunikation og ærlighed burde have været mulig. At der var nogle få urinlugtende kælder-spader der chikanerede ham syntes jeg ikke er en undskyldning for det.

Jeg hader ikke spillet, selv ved lancering fik jeg en del ud af det. Og efter nogle store udvidelser begynder det rigtigt at ligne noget, men hver gang der udgives noget stort nyt, er der nye frustrerende fejl og jeg sidder ofte med tvivlen om jeg gør noget forkert, eller om det er en ny bug. Måske har jeg bare været enormt uheldig :/
BeanoBeanoSkrevet 24/07-18 19:29 
Den nye store update er kommer og første indtryk ikke positive. Mit inventory var pludselig fyldt op med “forældet tech” og flere af mine upgrades (inkl warp engine til flere spring) var forduftet. Skal nu springe et system af gangen, og crafting af dark matter til warp drive er gjort mere kompleks og kræver ny resourcer jeg ikke har. Hvorfor gøre det?
Lyden er også glitchy (PS4).
la0sla0sSkrevet 24/07-18 21:54 
Jeg sprang ret meget fra de sidste updates over, alt det med basebygning osv., så det spiller også ind. Jeg synes det virker pænt uoverskueligt nu, "mæ alle de wældi' ting man kan nu".

Og dermed noget af charmen og det zen-agtige. Ved ikke om jeg orker at give det en chance.

Eksempelvis blev jeg rushet af nogle cartoon-alien monstre, da jeg skød på nogle æg. Det var ren Starship Troopers, som de kom op af jorden, og jeg synes ikke spillet kan bære den slags action.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 25/07-18 09:38 
Beano>
Den nye store update er kommer og første indtryk ikke positive. Mit inventory var pludselig fyldt op med “forældet tech” og flere af mine upgrades (inkl warp engine til flere spring) var forduftet. Skal nu springe et system af gangen, og crafting af dark matter til warp drive er gjort mere kompleks og kræver ny resourcer jeg ikke har. Hvorfor gøre det?

Alle jeg har hørt fra indtil videre (ikl. folk der var store fans ved release) har været bragende enige om at den nye opdatering er elendig.
Det virker som om hele omdrejningspunktet er at der nu er oceaner mere grinding? Den gentagende rapport jeg hører er at spillet konsekvent kræver at du grinder for at kunne grinde, i en uendelig sekvens.

Er ikke sikker på at Hello Games ved hvad et computerspil er. Men det kan man måske ikke fortænke dem i, når man ser de generelle tendenser på tværs af hele branchen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 25/07-18 09:56 
Hvad mener du dog Sumez?, Hvis nu de tilføjet en cash shop, hvor man kunne købe ressourcer, når vi ikke har tid til at grinde, evt. også nogle seje skins og tilføjede en form for spil-lobby hvor en del spillere (lad os sige 100 personer, det er et rart rundt tal) kunne spawne ind på samme planet og kæmpe for ressourcer til der kun var én person tilbage, så ville spillet være perfekt :)

Ej spøg til side, jeg har også lidt forsøgt mig med den nye opdatering, jeg er ikke så langt, men jeg synes også det starter hårdt ud med grindingen, men vil lige give det en chance. Jeg spiller dog bare på normal, efter jeg så de streamere prøve survival, så gider jeg ihvertfald ikke det .
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 25/07-18 14:04 
Sumez>
Alle jeg har hørt fra indtil videre (ikl. folk der var store fans ved release) har været bragende enige om at den nye opdatering er elendig.
Det virker som om hele omdrejningspunktet er at der nu er oceaner mere grinding? Den gentagende rapport jeg hører er at spillet konsekvent kræver at du grinder for at kunne grinde, i en uendelig sekvens.

Ok så ikke bare mig denne gang (pyha). Det er lamt, jeg orker bare ikke det lort igen, specielt når jeg har haft mulighederne i spillet :(
jaesjaesSkrevet 31/10-18 20:49, rettet 31/10-18 20:57 
Man kan mene hvad man vil, men dovne er de ikke. Udover at de har finpudset på sommeropdateringen ca. hver uge, er der også kommet nyt indhold.

Største opdatering kom for et par dage siden, og skulle være en større revamp af alt undervandshalløjet, inkl. et nyt fartøj (en mini-ubåd).

"For this update, developer Hello Games has implemented a new submersible craft, the Nautilon, plus improved underwater visuals, exploration amd building. Now is the time to realise your dream of building an aquatic utopia - because when has that ever gone wrong?

Intriguingly, there's a "dark" new narrative to uncover named The Dreams of the Deep.

You'll also find a greater variety of underwater flora and fauna, plus sunken wrecks and treasures to scavenge and loot."
https://www.eurogamer.net/articles/2018-10-29-no-mans-sky-aquatic-update-the-abyss-available-now

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=lWND_IK5q4k
JmogJmogSkrevet 26/03-19 07:43 
Til sommer kommer der en ny større opdatering. En af de nye ting er at hele spillet kan spilles i VR (PSVR og PC). Det skal jeg da helt klart have prøvet.
BeanoBeanoSkrevet 26/03-19 08:14 
In Space, No One Can Hear You Barf

Men ja det skal da checkes ud her også :)
JmogJmogSkrevet 26/03-19 15:22 
Jeg har endnu ikke prøvet noget i VR der gav mig kvalme. Jeg må være resistent.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-19 15:51, rettet 26/03-19 15:52 
Det havde jeg heller ikke. Men hvis du har Rise of the Tomb Raider på PS4, så prøv den der VR mode i spillet. Skru al hastighed helt op (walk og turn), og løb rundt i en cirkel, samtidig med at du drejer hovedet vildt fra side til side. Jeg kan godt love dig at jeg fik det skidt efter et minuts tid, og havde faktisk kvalme i 15-20 minutter efter jeg tog headsettet af. Sådan kan man jo underholde sig selv ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 26/03-19 17:18 
Jmog>
Jeg har endnu ikke prøvet noget i VR der gav mig kvalme. Jeg må være resistent.

Du er en af de heldige, jeg er ikke - de fleste VR spil hvor ens position flyttes flydende, gør mig syg, kun et spørgsmål om graden. Heldigvis er Astrobot til at klare for mig :D
millenniummillenniumSkrevet 27/03-19 08:32 
Konsolkongen>
...løb rundt i en cirkel, samtidig med at du drejer hovedet vildt fra side til side. Jeg kan godt love dig at jeg fik det skidt efter et minuts tid, og havde faktisk kvalme i 15-20 minutter efter jeg tog headsettet af. Sådan kan man jo underholde sig selv ;)

Hvis jeg gjorde det i virkeligheden, så ville jeg også kaste op efter 5 minutter :D
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 27/03-19 09:10 
Konsolkongen>
...løb rundt i en cirkel, samtidig med at du drejer hovedet vildt fra side til side. Jeg kan godt love dig at jeg fik det skidt efter et minuts tid, og havde faktisk kvalme i 15-20 minutter efter jeg tog headsettet af. Sådan kan man jo underholde sig selv ;)

Jeg får det skidt bare ved at læse din beskrivelse af det X(
Tror ikke det er noget jeg skal prøve.
JmogJmogSkrevet 27/03-19 17:23 
Konsolkongen>
Det havde jeg heller ikke. Men hvis du har Rise of the Tomb Raider på PS4, så prøv den der VR mode i spillet. Skru al hastighed helt op (walk og turn), og løb rundt i en cirkel, samtidig med at du drejer hovedet vildt fra side til side. Jeg kan godt love dig at jeg fik det skidt efter et minuts tid, og havde faktisk kvalme i 15-20 minutter efter jeg tog headsettet af. Sådan kan man jo underholde sig selv ;)

Altså, det er jo ikke fordi jeg ønsker at blive dårlig. Jeg spiller bare spillene “Normalt” som hvis det havde været non-vr.
JmogJmogSkrevet 03/08-19 19:32 
Jmog>
Til sommer kommer der en ny større opdatering. En af de nye ting er at hele spillet kan spilles i VR (PSVR og PC). Det skal jeg da helt klart have prøvet.

Det er nu annonceret til 14/8.
528 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig