X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

No Man's Sky


Svar
jaesjaesSkrevet 08/12-13 19:37, rettet 09/12-13 07:04 
Så at Joe Danger-folkenes næste spil blev annonceret i nat på VGX. Jeg er godt nok ikke den helt store fan af ekstrem randomisering, men damness, det ser imponerende ud. Hav, planeter, atmosfæren og rummet kan udforskes i 1. person i én køre. Og det er udviklet af kun fire personer.

Ser ud til, at det bliver et af de nymodens spil, der blander singleplayer og multiplayer. Indtil vide... Se hele indlægget
528 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-16 14:44, rettet 11/08-16 15:00 
Arbejder man nogensinde sammen med andre i spillet? I en af de tidlige trailers fik man indtrykket af at spilleren fløj i formation med andre i et større armada slag:

http://youtu.be/nLtmEjqzg7M

Hvad med de store sandorme fra den her trailer:

http://youtu.be/aCgWabJssVI

Eksisterer de eller noget lignende?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-16 14:56, rettet 11/08-16 14:57 
Stadig næsten ingen anmeldelser der ude. Seneste fra IGNs review in progress:

On day three of my No Man’s Sky journey, I find myself losing faith that there’s something better waiting for me out there. I’ve jumped to more than a dozen stars and passed through a black hole that told me I’d leapt more than 500 light years toward the galactic center. What wonders awaited me on the other side? Pretty much exactly the same things I’d been doing since I awoke on that first world. At this point No Man’s Sky is in desperate need of radical changes in its gameplay loop to hold my interest. What’s here just doesn’t have enough good mechanics and shows no signs of evolving into something better, and right now is too frequently repetitive or frustrating.

Mere her: http://www.ign.com/articles/2016/08/10/no-mans-sky-review
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/08-16 15:28, rettet 11/08-16 15:28 
"Stadig næsten ingen anmeldelser der ude. Seneste fra IGNs review in progress:"

Ualmindeligt positivt at mange anmeldere tager sig god tid, til netop et spil som dette synes jeg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 11/08-16 16:03, rettet 11/08-16 16:03 
Tager sig god tid? De fik reviewkoder nøjagtigt samtidig med at spillet blev frigivet, så ligesom os har de kun haft 2 sølle dage at spille det i indtil videre.
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-16 16:36, rettet 12/08-16 00:05 
Wehner>
Hello Games er et mikroskopisk hold sammenlignet med Naughty Dog, Bungie osv. Derfor har de tænkt smart og lavet den her matematisk beregnede verden. Både fordi de ikke har personale til at (hånd)lave en tilfredsstillende verden selv, men også fordi det er en særpræget idé, der skiller sig ud.

Survival games med procedural genereret content er dime a dozen i disse dage og har været det i årevis. Den tilgangsvinkel for et mindre team er på ingen måde særpræget. Faktisk var det på et tidspunkt en ongoing joke hos Sterling, når han endnu en gang skulle dække et spil af den type, simpelthen fordi der er så mange af dem :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/08-16 16:39 
Det ligner for mig at se ikke lige noget, jeg har set får, men jeg følger heller ikke med i indiescenen.

Anyway så var det overhovedet ikke pointen med mit indlæg...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
spectrespectreSkrevet 11/08-16 16:41 
Synes man ser mange billeder af landskaber og dyr, men ikke nogen af rumskibene?

Kan man lave en Tusindårs Falk eller Slave1 lignende starship? Eller en mini Star Destroyer? Synes de billeder jeg har set hvor folk har taget et billede hvor deres starship er med så ligner de alle sammen noget i form af en X-Wing. Undtagen én der lignede en bus :D

No Man's Sky
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/08-16 17:06 
Odin>
Tager sig god tid? De fik reviewkoder nøjagtigt samtidig med at spillet blev frigivet, så ligesom os har de kun haft 2 sølle dage at spille det i indtil videre.

I forhold til at mose reviews ud på releasedagen, bare for at være blandt de første. Ja så mener jeg at de tager sig god tid. Det lader jo heller ikke til at der ikke er noget som ikke kan ses og opleves på en håndfuld timers spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/08-16 18:28 
Bede-x>
Arbejder man nogensinde sammen med andre i spillet? I en af de tidlige trailers fik man indtrykket af at spilleren fløj i formation med andre i et større armada slag:

http://youtu.be/nLtmEjqzg7M

Hvad med de store sandorme fra den her trailer:

http://youtu.be/aCgWabJssVI

Eksisterer de eller noget lignende?

Jeg er blevet angrebet af flere fjendtlige skibe som også var ved angive et stort fragt fartøj. Holder mig pt. væk fra balladen da mit skib slet ikke er stærkt nok.

Store Dune-agtige orm har jeg ikke set.
jaesjaesSkrevet 11/08-16 23:37 
Der er så små begyndt at komme anmeldelser på Metacritic. P.t. 70/100 baseret på 12 anmeldelser.
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/no-mans-sky/critic-reviews

Beano>
Alt jeg har set de første 6+ timer har været varianter af bestemte temaer af bygninger, monolitter, baser, etc. Kan være der er sjældne og unikke ting af finde, evt. senere, men tvivler på HS har haft resourser til at håndbygge unikt og kompleks indhold i stor stil. Lille udviklingsteam på ca. 15 personer svjv.

Tak for info. Jeg havde også kun computergenererede aspekter i tankerne. Computergenererede ting er fuldt ud tilfredsstillende i et spil som dette, IMO. Det er det med, at folk tilsyneladende kun har opdaget ting der sker relativt hyppigt (fx opdagelse af dyrearter) og/eller ting der er baseret på næsten samme layout eller på anden måde ikke er imponerende, der tænder mig lidt af.

Al den hemmeligholdelse Hello Games har lagt for dagen, har peget i retning af enkelte store opdagelser, som minimum, synes jeg. Det kan selvfølgelig være, det bare er ekstremt sjældent man oplever dem, men det skaber så et beslægtet problem :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/08-16 03:11 
Det er åbenbart farligt at sige sin personlige mening om noget :o

No Man's Sky
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
enfenenfenSkrevet 12/08-16 07:47 
Men virker nu reelt nok, det han skriver i sit review.
What is the Matrix?
3of193of19Skrevet 12/08-16 08:28 
Der er en bug som kan strande spilleren på en planet uden mulighed for at komme videre.
Hvis man bruger pre-order skibet, som allerede har en hyper drive, fra starten får man ikke tutorial ang. hyperdrive, og dermed heller ikke byggeplanen for hyperdrive. Sælger man så skibet for et nyt der ikke har hyperdrive, sidder man fast da man ikke kan lave en.

Link...
SumezSumezSkrevet 12/08-16 08:33 
Det er egentlig meget realistisk :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/08-16 09:07 
jaes>
Al den hemmeligholdelse Hello Games har lagt for dagen, har peget i retning af enkelte store opdagelser, som minimum, synes jeg. Det kan selvfølgelig være, det bare er ekstremt sjældent man oplever dem, men det skaber så et beslægtet problem :)

Jeg stødte faktisk på en større unik og håndlavet struktur i går - en slags milepæl for spilleren. Vil overraske mig hvis der ikke kommer mere af den slags senere. Mødte også den 3 alien race som ændrer en anelse på arkitekturstil, men det er på detaljeniveau (so far). Har fundet nye type af outposts etc. Så der kommer nye ting til løbende som man ikke ser de første 5+ timer.

Kan godt li' at der er små logiske puzzles i spillet, hvor man belønnes for sin indsats. Og ved at lære de forskellige sprog forbedrer man mulighederne for at kommunikere og få ny tech etc.

Faldt over en spøjs planet hvor der hoppede planter rundt som lignede kæmpe ananasser og havene lignede frugtpunch, så planeten hedder nu Evil Hawaii :)

På trods af bugs (nogle kritiske, andre ikke) morer jeg mig gevaldigt med det - timerne flyver afsted. Jeg har spillet det ca. 14 timer og arbejder pt. på at købe mit første skib ved høste guld som jeg fandt massive lagre af på en planet :D
BeanoBeanoSkrevet 12/08-16 09:07, rettet 12/08-16 09:33 
3of19>
Der er en bug som kan strande spilleren på en planet uden mulighed for at komme videre.
Hvis man bruger pre-order skibet, som allerede har en hyper drive, fra starten får man ikke tutorial ang. hyperdrive, og dermed heller ikke byggeplanen for hyperdrive. Sælger man så skibet for et nyt der ikke har hyperdrive, sidder man fast da man ikke kan lave en.

Jeg postede linket længere oppe :)

Det skal nævnes jeg endnu ikke har set et eneste skib uden hyperdrive i de 5 systemer jeg har været i.
BeanoBeanoSkrevet 12/08-16 11:53, rettet 12/08-16 12:08 
Dagens tip hvis man er desperat efter flere exosuit inventory slots...

Brug Signal Scanners ved Outposts. De ligner en antenne med orange lys-søjle. Scan her efter Shelters (koster en Bypass Chip som man kan crafte). Så finder man ofte nogle Drop Pods hvor man kan få/købe exosuit-slot upgrades. Man kan også flyve lavt på planeterne og søge efter Drop Pods selv, så sparer man Bypass Chips :)
BeanoBeanoSkrevet 12/08-16 12:03 
En ny bug jeg rendte ind i flere gange i går, antager en genstart ville fixe det.

Quick Eject
Bede-xBede-xSkrevet 12/08-16 17:38, rettet 12/08-16 17:41 
Seneste reviews samlet med citater:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1262076

Der er godt nok utroligt delte meninger om det, men det er egentlig meget fedt. I hvert fald hellere det end noget alle kan li' lidt.

Beano>Jeg er blevet angrebet af flere fjendtlige skibe som også var ved angive et stort fragt fartøj. Holder mig pt. væk fra balladen da mit skib slet ikke er stærkt nok.

Store Dune-agtige orm har jeg ikke set.

Ok. Så er der sikkert også noget i stil med sandormene et sted.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 12/08-16 19:33, rettet 12/08-16 19:33 
Baseret på Totalbiscuits nuværende live stream kører PC versionen af h... til med stutter/hitching konstant.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 12/08-16 20:08, rettet 12/08-16 21:07 
Beano>
Jeg stødte faktisk på en større unik og håndlavet struktur i går - en slags milepæl for spilleren.

Lyder godt. Jeg har siden de første indtryk/anmeldelser vidst, at jeg skulle have spillet, men ikke om det skulle være nu eller når det faldt 40-50% i pris. Baseret på din nye opdagelse tror jeg faktisk det bliver nu til den højere pris. Svin :P

Jeg så i øvrigt sammenlagt 1,5 times let's play i går (det var hyggeligt, fortryder intet) fra 3-4 forskellige streamere, hvor jeg sprang i filmene til steder der virkede interessante, og det mest spændende var selve planeterne - altså landskab, flora og fauna. Bygninger, strukturer, rumstationer osv. bekræftede det negative indtryk fra anmeldelser. Men ingen havde så spillet mere end 4-5 timer. Men Beanos kommentar indikerer så at der bliver lidt bedre senere. Men efter alt at dømme hører den slags oplevelser til sjældenhederne (flere skriver at spillet er ca. det samme efter 20 timer eller mere).

Jeg tror også det kan være hyggeligt at samle lore/historiebidder. Desuden er det et spil der meget nemt kan være ganske anderledes om 6-12 måneder pga. den matematiske opbygning. Fx har de allerede annonceret at der kommer basebygning. Pointen er, at man formentlig kan lægge 20-30 gode timer i spillet nu og det samme om 6-12 måneder.

EDIT: Hello Games om diverse bugs m.m.: http://www.no-mans-sky.com/2016/08/issues/
BeanoBeanoSkrevet 12/08-16 21:38 
Vil ikke spoile noget men om der "sker noget" afhænger helt af om man følger Atlas sporet og hvordan man ellers spiller, men det er naturligvis ikke Mass Effect... tror jeg ;)
JmogJmogSkrevet 13/08-16 13:08 
Jeg har sjældent problemer med inventory plads nu. Er oppe på 21 slots efter jeg fandt ud af hvordan jeg nemt kunne finde drop pods. Ekstra plads i mit skib ville dog være rart, så jeg må hellere spare op til et større skib.

Jeg har forladt det første stjernesystem og den første planet jeg landede på var frodig, grøn og fuld af kæmpestore svampe. Rigtig hyggeligt sted, bortset fra syreregnen. Jeg har døbt det Mushroom Kingdom.

Tip til at få boltcaster blueprints: Ædelæg en drone og tag den canister der falder til jorden fra resterne.
JmogJmogSkrevet 13/08-16 13:45 
Nætterne på Mushroom Kingdom forandrer totalt det visuelle look. Månen er rød og får alting til at fremstå i blodrøde nuancer.

Hver gang jeg opdager et nyt område på planeten, så navngiver jeg det med noget tematisk passende. Mario Hights, Peach's Pad etc. Fandt et ødelagt laboratorium med en bekymrende organisk substans der vist var synderen. Det blev fluks givet navnet Rippley's Sorrow.
slk486slk486Skrevet 13/08-16 14:39 
Skulle det ikke have været Ripley's Sorrow? :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/08-16 14:48, rettet 13/08-16 14:49 
Hvad prisen angår, så synes jeg også at det virker til at den er alt for høj i forhold til hvad der er af indhold i spillet. Har set mange videoer efterhånden, men de ligner desværre alle sammen hinanden.

Man kan argumentere med at holdet kun består af en håndfuld mennesker, men allerede da spillet blev vist frem første gange for mange år siden, lignede det fuldstændig det produkt vi har fået i dag. Der er så vidt jeg kan se ikke tilføjet ret meget.
Jeg synes det er vanvittigt at der ikke er en eneste planet der har skyggen af byer eller civilisationer. Møder man en allan er det i rumstationerne eller de baser der er spredt rundt omkring. Ofte kun med en enkelt af slagsen, og altid ser disse steder 100% ens ud.

Jeg kan ikke huske hvem fra Giant Bomb der sagde det, men alle de oplevelser han havde hørt spillere har haft har været fuldstændig den samme, med kun start-planeten som eneste unikke ting. Det er fandeme sørgerligt og det var ikke hvad man var blevet lovet :(

Jeg glæder mig til at se hvad de tilføjer til spillet de næste år. Forhåbentligt når vi noget der ligner en komplet oplevelse. Som det er nu er det et simpelt proof of concept, uden ret meget at komme efter (baseret på de videoer jeg har set, og de meninger jeg har hørt).
Jeg synes konceptet er interessant, men jeg kan kun se at jeg på alle måder vinder ved at vente til prisen falder drastisk og der samtidig er kommet mere indhold, som forhåbentligt bliver gratis.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 13/08-16 15:23 
slk486>
Skulle det ikke have været Ripley's Sorrow? :)

Slåfejl, det blev det også :-)
slk486slk486Skrevet 13/08-16 15:47 
Ok, tænkte jeg måske misforstod referencen :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/08-16 15:51 
Konsolkongen>
Der er så vidt jeg kan se ikke tilføjet ret meget.

Noget firkantet. Spillet har en struktur, historie/mytologi, gameplay systemer, grundassets, ikke viste lokationer og variationer, etc. som naturligvis har krævet meget arbejde for et lille team.


Konsolkongen>
...og altid ser disse steder 100% ens ud.

Altid 100%? Nej, der er forskelligere racer (jeg har set tre) og mange varianter af disse. Men alle starter med at mødre de samme racer som en del af "historien".


Konsolkongen>
Jeg kan ikke huske hvem fra Giant Bomb der sagde det, men alle de oplevelser han havde hørt spillere har haft har været fuldstændig den samme, med kun start-planeten som eneste unikke ting.

Man skal ikke tro på alt hvad man hører - specielt fra Giant Bomb der til tider siger det værste vrøvl :!

Jeg vil tro det modsatte er en mulighed - at alle starter på en planet som har nogenlunde det samme miljø for at sikre at spilleren ikke overrumples.


Som det er nu er det et simpelt proof of concept, uden ret meget at komme efter (baseret på de videoer jeg har set, og de meninger jeg har hørt).

Du lyder igen meget forudindtaget i din mening :(

Jeg syntes spillet lever op til mine (imo realistiske) forventninger med variation og indhold, og på nogle områder overgået dem. Kun skuffet og frustreret over bugs, QA har ikke været god nok.
slk486slk486Skrevet 13/08-16 15:57, rettet 13/08-16 15:57 
Er det ikke lidt Minecraft debatten all over again? Nogen kan slet ikke forstå hvad folk ser i det, andet end en novel passtime i 10 minutter. Samme her. Nogle får præcis hvad de vil have, mens andre savner mere "spil".
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/08-16 16:02 
Jmog>
Jeg har sjældent problemer med inventory plads nu. Er oppe på 21 slots efter jeg fandt ud af hvordan jeg nemt kunne finde drop pods. Ekstra plads i mit skib ville dog være rart, så jeg må hellere spare op til et større skib.

Mit exosuit er oppe på 31 slots nu og mit nye skib har 25 :D
Det giver mere plads men som spillet udvikler sig, får man brug for det til nye typer af resurser, nødvendige opgraderinger og "specielle" items (for ikke at spoile noget).

Jeg håber de overvejer at lave tweaks til inventorysystemet så man bl.a. kan crafte og browse plueprints og teknologier uden at have et ledigt slot. Og gerne have mulighed for at flytte rundt på alle items, det går lige i min OCD som det er nu og faktisk upraktisk i nogle situationer :P

Jeg vil også gerne kunne navngive mit skib...
BeanoBeanoSkrevet 13/08-16 16:06 
@slk: Det kommer an på hvornår MC debatten foregik. NMS har meget mere "tråd", historie, variation og mytologi end MC havde i lang tid, og (TROR JEG) stadig har :)
DarkenDarkenSkrevet 13/08-16 16:55 
Jeg synes sammenligningen med Minecraft passer meget godt, på mere end et punkt, jeg synes nemlig jeg har samme følelse som de rigtig tidlige Minecraft udgivelser, meget potientale, men er stadig en lidt tynd suppe.

Så hvis man ikke er til sandkasse spil, så bør man nok vente og se om det bliver fyldt mere ud senere.

Jeg synes det er super, et rigtig zen spil, lige som Minecraft var. Jeg brugt ikke meget tid på den første planet, susede til en starbase og hoppede ned på en ny planet, jeg synes den var super øv, med syreregn, men der var godt med ressourcer, så jeg fandt alle dyrene, skrabede 3 mill sammen, så rejste jeg lidt rundt for at finde et bedre skip jeg kunne købe, endte på en rød brandvarm planet som endda også havde storme man er nød til at gå i læ for....

... og her mange timer senere, har jeg lige lukket spillet ned. Jeg startede da det udkom igår klokken 19, fik udvidet mit suit til 42 slots og fandt 5 crashe skibe, hvor jeg nu bruger det ene. Det var ikke et grind, jeg hyggede mig bare med at gå og flyve i en retning og ikke vende om :)

Kun jeg godt tænke mig mere variation på hver planet (istedet for kun én biome), jo jeg kunne, og jeg kunne også godt tænke nogle bedre storme og andet uvejr (tænk bølgerne på vandplaneten i Interstellar!) og rigtig multiplayer ville heller ikke være afvejen. Men lige som med Minecraft, så kommer den første generation af en ny teknik, typisk med en masse tekniske begrænsninger, men det tyder godt for genren, når man kigger på spil som NMS, Elite og StarCitizen. Jeg synes det er fantastisk, hvor forskellige de 3 spil er, med hver deres tilgang til hvorledes deres spil er bragt til verden.

Så nok hellere få noget søvn, det var ikke lige meningen at ikke bare natten men det meste af dagen lige røg der.

hov og så lige spil anmeldere.. er det kun mig der synes at folk der spiller for arbejdets skyld, har deadlines/embargo, samt en masse andre spil de også skal nå at spille, ofte ikke kan lide sandkasse spil?. Det virker meget på nogle anmelders udtalelser at de er mere til korte linær spil som er ovre efter et par timer, rogue-likes hvor man starter forfra, hver gang man starter (eller dør) og så multiplayer spil som heller ikke har lange runder.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 13/08-16 17:14 
Jeg købte mit skib på en rumstation for 1.8 mil. - det var inden jeg rendte ind i nogen af de nedstyrtede, doh :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/08-16 19:37, rettet 13/08-16 19:38 
Beano>
Du lyder igen meget forudindtaget i din mening :(

Altså, jeg skriver jo netop at det er andres mening. Det passer bare meget godt overens med de forestillinger jeg havde af spillet. Som tidligere skrevet så havde jeg håbet at jeg tog fejl, for hvorfor skulle jeg dog deltage i debatten om spillet hvis jeg ikke fandt det bare en lille smule interessant. Havde jeg med 100% sikkerhed vidst at det ikke var noget for mig, så havde jeg bare holdt mig helt udenfor :)

Jeg er ked af hvis du har fået en anden opfattelse, at jeg kun var her for at brokke mig :(

Jeg håber det udvikler sig i en retning der giver mening for mig. Så vil jeg gerne give det en chance :)

Basebygning lyder som en relativt stor ændring i sig selv, så hvem ved hvad de ellers finder på.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/08-16 06:55 
Det skader i hvert fald ikke at vente med at investere hvis du er på vippen, spillet trænger til en patch eller to mere.

Mht. basebygning er jeg ret nysgerrig hvordan det vil virke for når man rejser igennem så mange systemer lyder det som spildt arbejde? Eller måske følger den med automatisk.
DarkenDarkenSkrevet 14/08-16 13:06 
Så understående video fra TotalBiscuits twitter og jeg tror jeg kunne have sparet mig fra at skrive mit forrige indlæg og bare linket den.

Og så vil jeg give Badnewsbaron ret i dette:
The Baron‏@thebadnewsbaron
I know I said this earlier, but if you couod merge No Man's Sky with Elite: Dangerous they'd complete each other amazingly where each lacks.

Hvilket bringer mig tilbage til det jeg skrev omkring forskellige tilgange til design og mangler i de tre nævnte spil.

GameSpot - No Man's Sky: A Walk in the Digital Woods - The Point
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 15/08-16 09:08 
Er jeg den eneste herinde som bliver ved med at opleve dette?

Irriterende bug
DarkenDarkenSkrevet 15/08-16 11:00 
Jeg er ikke blevet smidt helt ud, men på én planet, blev jeg smidt noget højt op, hver gang jeg lettede, ikke noget jeg oplevede på andre planeter. Til gengæld har jeg den der hyperdrive bug og nu er der ikke nogen hyperdrive på nogen som helst skibe (fordi jeg ikke har recipe), sååå det jeg skal til at starte forfra tror jeg...

Har alle multitool recipies, 20 slots. Max exosuit 48 slots og et 26 slot skib + 4 mill units

Har forsøgt at snakke med gud og hver alien, tage alle outposts jeg kunne finde, men nix og nul.

Så det bliver liiidt surt at ryge ned på et lille inventory igen hehe
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 15/08-16 11:18, rettet 15/08-16 11:18 
Weird.

Hvordan fik du så hyperdrive i dit skib med 26 slots?
DarkenDarkenSkrevet 15/08-16 12:50, rettet 15/08-16 12:51 
buggen består i at hvis man reedeemer preorder skibet, så kommer det med hyperdrive, så tænker spillet "nå ok" og skipper den tutorial der giver dig recipe for at lave hyperdrive, jeg har så været et par skibe igennem (vrag fundet) og de har haft et hyperdrive, på et eller andet tidspunkt er det så forsvundet (nok i forbindelse med skift af skib) og nu har INGEN skibe det, heller ikke skibe man møder på f.eks. rumstationerne. Man kan ikke se recipes for ting der allerede er i et slot, først når det ikke er der kan man se/crafte det. Så havde ikke lige tænkt over det.

Det er lidt surt, men det er nok mest alle de ord jeg har fundet, der er mest øv, nu jeg tænker over det.

Btw, er der andre der har dismanted den der zoom/scanner? efter jeg fandt alle dyr på en planet, besluttede jeg mig for at det var bestemt ikke tiden værd (selv for 250k+), så ville jeg hellere bruge på slot på en beam upgrade.

Det er ikke fordi jeg ikke kan lide at explorer og jeg synes ikke tanken er dum. Men når der kun er én biome og du intet hint får til typen (plante, land-luft-vand dyr), så er det bare alt alt for RNG. Det kunne man håbe på blev forbedret med tiden.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
enfenenfenSkrevet 15/08-16 13:02 
Det bliver jo helt sikkert fikset med næste patch.

Der står lidt på spillets officielle hjemmeside:

"It has been reported that using the pre-order bonus ship will leave some players stranded, if they purchase or transfer to a new ship that does not have a hyperdrive (if done very early in game). In most cases the player is actually able to continue (107 of the 135 reports emailed so far). The game already detects the player needs a hyperdrive and directs them to a nearby NPC who will give the player the hyperdrive they need. Some other players were able to resolve this issue by restarting their console.

Hopefully this helps some players. If you still are having issues, please contact Hello Games support here:
support@hellogames.co.uk"

No Man's Sky news
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 15/08-16 13:05 
Darken>
...jeg har så været et par skibe igennem (vrag fundet) og de har haft et hyperdrive, på et eller andet tidspunkt er det så forsvundet (nok i forbindelse med skift af skib) og nu har INGEN skibe det, heller ikke skibe man møder på f.eks. rumstationerne.

Ok, så giver det mere mening :)
Bede-xBede-xSkrevet 15/08-16 14:19 
Der skulle komme en patch til PC udgaven tidligt i denne uge, der burde hjælpe på stutter problemet (snuppet fra dev post på Steam forums):

Shader Caching
Framerate was initially stuttering due to shaders not being correctly cached by the GPU on some systems. We have replaced the GPU caching system. You may notice some stutter during the Galactic Map intro to the game (the very first time you run), but it should be smoother from then on (this will be fixed in future). This is particularly true on ATI cards
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/08-16 15:29 
Bede-x>
Hvad med de store sandorme fra den her trailer:

Jeg fandt endeligt en... sårn da :)

No Man's Sky
NaieraNaieraSkrevet 15/08-16 18:41, rettet 15/08-16 20:04 
Altså, hvis man kan lege Dune, så skal jeg da ha' det der Nomansky.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 15/08-16 19:15 
Det er et vildt flot billede.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/08-16 23:46 
Det er ret pænt til tider, men man glemmer helt hvordan det var engang :D

https://youtu.be/RvAwB7ogkik
WehnerWehnerSkrevet 15/08-16 23:52 
Lolololol :=)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 16/08-16 03:48, rettet 16/08-16 03:49 
Nå jeg startede forfra, jeg fandt noget på en af de første planeter jeg ikke har set før, man kan ikke interacte med den men den ser meeeget suspekt ud, nogen der kender noget til den? (i og med alle andre bygninger har et formål, så burde denne også). Den ser lige sådan ud på den anden side og der sker heller ikke noget ved at gå igennem "porten".

No Man's Sky


og ja spillet er desværre ikke lige så kønt og dyrerne er for det meste mutanter :)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
528 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig