X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny konsol: Phantom!


Svar
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 30/07-03 00:34 
Jeps! Så sker det! Infinium Labs løfter sløret for deres nye konsol den 17/8-2003 kl. 12.00am .. Det der tiltaler mig mest er at spillene vil blive solgt efter "try-before-you-buy" metoden.

Åhh det er dejligt med flere konkurrenter - det skal nok puste liv i den andedam hvor der jo ellers kun er tre (fede) ænder der hersker :)

Gamespots Phantom Q&A med Tim Roberts, CEO
notatplayright
SumezSumezSkrevet 30/07-03 01:54 
Ja, Phantom har jo også hidtil vist sig at være rigtig pålidelig og skidegodt markedsført ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 30/07-03 02:04 
Det er fristende at køre videre på ande-temaet, for jeg synes seriøst det er et utroligt modigt projekt.

At pakke en PC ned i en konsol-boks og så ellers tage stort set al kontrol fra brugeren, det lyder da for lamt. Jaaaa, jeg vil også betale en masse penge for at spille gamle PC-spil på et fjernsyn - Nej...
Med mindre de har en masse esser i ærmet, så vil dette aldrig være noget for mig. Det lyser jo langt væk af "jeg er for dum til at installere et spil på min computer"...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MajorPMajorPSkrevet 30/07-03 09:46 
Sumez >
Ja, Phantom har jo også hidtil vist sig at være rigtig pålidelig og skidegodt markedsført ;)

Kunne ikke have sagt det mere præcist selv ;p
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
MrCaseMrCaseSkrevet 30/07-03 09:57 
jeg tror altså jeg skal have lidt hjælp her....

var alle ikke rørende enige om at det var fup?....

og hvis det nu viser sig ikke at være... er det så bare en pc in a set top box?.... og i så fald... Y???
Have you considered sucking less?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/07-03 10:13, rettet 30/07-03 10:14 
Hvornår må vi se "dyret"?

RaO >
Jeps! Så sker det! Infinium Labs løfter sløret for deres nye konsol den 17/8-2003 kl. 12.00am ..

Doh!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 30/07-03 11:23, rettet 30/07-03 11:24 
RaO >
Åhh det er dejligt med flere konkurrenter - det skal nok puste liv i den andedam hvor der jo ellers kun er tre (fede) ænder der hersker :)

På hvilken planet hersker Xbox, sådan rent indtjeningsmæssigt?

Hvad Phantom angår, så lyder den til at være så kikset, at jeg ikke engang gider kommentere den.

Man skulle tro at amerikanerne faktisk HAR indset, at de ikke kan lave rigtige konsoller, så istedetfor at forsøge sig igen, så pakker de bare en mid-end PC ned i et desktop kabinet; Sikke en nyhed det er.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MobyMobySkrevet 30/07-03 11:26 
Jamen, det ser jo spændende ud. Glæder mig til at se hvordan den klarer sig i forhold til de andre konsoller.

... Og så det nu Sega skal hoppe frem bag navnet Infinium Labs og sige "Der fik vi jer, hva'!"
olmeolmeSkrevet 30/07-03 11:27 
Det mest spændene er måske nok distributions måden. Det er der nok mange andre der godt ville kopiere.
jaesjaesSkrevet 30/07-03 11:33 
Man kan vel egentlig ikke kalde det en konsol.
Den kan afspille PC-spil, og er vel dermed en PC (går ikke ud fra at det er en konsol, der emulerer PC-spil, eller at den har to cpu´er etc.).
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 30/07-03 23:08 
olme >
Det mest spændene er måske nok distributions måden. Det er der nok mange andre der godt ville kopiere.

Tja. De sparer en masse penge på det punkt. Tænk hvis de nu var lige så smarte [man har vel lov til at drømme] når det gælder spil / exclusive's ??

Hvis man ser på det med en udviklersøjne så lyder dette til at være en rigtig lækkerbisken; Bare det at man ikke behøver at smide en masse penge efter development kits inden man kan/må starte med at udvikle til dyret er jo alletiders!

Spændende bliver det ihvertilfælde om end det går hen og bliver en nitte så må det i det mindste skabe noget rører og forhåbentlig ruske/skube til de andre sovende (fede) ænder :)
notatplayright
NaieraNaieraSkrevet 18/08-03 13:13 
Så skete der noget på siden...

Phantom.net
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/08-03 14:02 
Takker! Er ved at DL.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/08-03 14:02 
Okotta >
På hvilken planet hersker Xbox, sådan rent indtjeningsmæssigt?

Hvad Phantom angår, så lyder den til at være så kikset, at jeg ikke engang gider kommentere den.

Man skulle tro at amerikanerne faktisk HAR indset, at de ikke kan lave rigtige konsoller, så istedetfor at forsøge sig igen, så pakker de bare en mid-end PC ned i et desktop kabinet; Sikke en nyhed det er.



Har du lagt mærke til, at der slet ikke er nogen der gider kommentere dine negative indlæg mere? Tankevækkende ikke?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 18/08-03 14:16 
Og måske endnu mere tankevækkende at du lige har gjort det... =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 18/08-03 14:28 
Naiera >
Så skete der noget på siden...

Det var ret kedeligt. Bare en masse CGI og blinkende lys. Man ser ikke for alvor noget...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 18/08-03 14:31 
Typisk ;)

Billedet af maskinen på Lik Sang er sq heller ikke andet end CG.

Måske er den stadigvæk bare en and ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 18/08-03 14:58 
Tja .. Hvad skal man sige : XBOX 1.5 ?? .. Jeg havde nu nok forventet noget andet men på den anden side så er den jo "Built By Gamers for Gamers" .. :)

Jeg ved ikke hvad de havde forestillet sig, men hvis det er meningen at man skal side og downloade spil til den, så tror jeg lige jeg skal snakke med min ISP'er om at få sat hastigheden gevaldigt i vejret ellers så bliver man jo aldrig færdig med at skulle hente f.eks. 500+ MB Spil..

Det er da lidt sørgeligt at en konsol nu om dage betegnes som en PC! ..
notatplayright
DommergaardDommergaardSkrevet 18/08-03 15:02 
Det er Microsofts skyld, *HOST* Xbox *HOST* ! :P

Men det er jo heller ikke negativt, Xbox er en fed maskine!
OkottaOkottaSkrevet 18/08-03 15:06 
PalleJensen >
Har du lagt mærke til, at der slet ikke er nogen der gider kommentere dine negative indlæg mere? Tankevækkende ikke?

Du mener det her gamle indlæg, som jeg postede for snart 20(!) dage siden, og som du nu sidder og kommenterer selv - hvilket er den eneste grund til jeg ser det nu, siden du lige har bumpet det op.

Jeg trængte til et godt grin - tak skal du ha'.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 18/08-03 15:11 
Naiera >
Typisk ;)

Billedet af maskinen på Lik Sang er sq heller ikke andet end CG.

Måske er den stadigvæk bare en and ;)

Men hvis det er en and, hvad får de så ud af at "joken" så langt?
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/08-03 15:50 
Hvor fan skal man indsætte de controllers?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 18/08-03 16:11 
De er så trådløse...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/08-03 16:24 
PS2 playkid >
Men hvis det er en and, hvad får de så ud af at "joken" så langt?

Sjov og ballade, og en helvedes masse pr.... men for hvad? :)
I win, you loose
RonaldoRonaldoSkrevet 18/08-03 16:56 
Konsolkongen >
Hvor fan skal man indsætte de controllers?

Hvem siger det er controllers?
NaieraNaieraSkrevet 18/08-03 16:59 
Det er det så...

Men de har bare at lave et godt arcade stick med afsindigt mange microswitches, og så et hav af old-school 2D shooters at købe! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/08-03 17:50 
Commander Keen - Here I come! *LOL*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/08-03 18:00 
Efter at have set den video har det blot forstærket min tro om at dette er en and mere end en egentlig konsol... men det kan jo være jeg bliver overrasket :D
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 18/08-03 18:08, rettet 18/08-03 18:16 
I video'en står der også at "Phantom konsollen" kan opgraderes, er det så overhovedet en konsol mere;P

Edit: Stop traileren på 2.15, der kan overstående ses^^
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/08-03 18:10 
Det er velsagtens en pc med et eller andet der selv installerer spillene for dig.... eller noget?

Jeg tror stadigvæk det er en prank!
I win, you loose
TurricanTurricanSkrevet 18/08-03 18:12 
Man kunne også håbe at det her bliver første vellykkede forsøg på at få entertainmentdelen af ens PC, over til sofaen og fjernsynet, hvor det hører hjemme. And eller ej, så synes jeg at maskinen har alt det der skal til, ihvertifald som den blever fremført på siden. Meeeen, jeg troede sådan set også at 3DO´en ville blive den store revolution som beskrevet ovenfor. Nu må vi se.
The Gods pause for a moment...
PlaykidPlaykidSkrevet 18/08-03 18:26 
Naiera >
Det er det så...

Ja, + Controller og mus.
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 18/08-03 18:57 
Born2Play >
Commander Keen - Here I come! *LOL*

Var det et eksempel på en old-school 2D shooter!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/08-03 19:18 
Nej. Mere et eksempel på pay per play PC gaming til den mægtige Phantom *G*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/08-03 20:28 
Jeg glæder mig alligevel. Måske er det den ekstreme stilfulde præsentation?

Bare lov mig - ingen Kit Walker jokes til launchen :/
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PapandPapandSkrevet 19/08-03 09:16 
Den virker mere og mere ægte.... Jeg er i hvert fald klar til at købe den.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
MrCaseMrCaseSkrevet 19/08-03 09:33 
jeg synes nu godt nok også at den her and ligner en pc i en kasse.

Nothing but a set-top-box...
Have you considered sucking less?
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 19/08-03 09:54 
Jeg ville da også indrømme at jeg heller ikke er den der står bagerst i køen med henblik op at købe denne på lanceringsdagen. Dog er der to ting der er meget afgørende og det er prisen på dyret samt launch titlerne.

Det skal også siges at det er meget modigt gjort af Infinium at lancerer en konsol bygget på Windows XP kerne for de skal jo nok slippe nogle slanter til Microsoft for hver ”kopi” de sælger plus at de ved, lige som os andre, at lanceringen af de næste generationer af konsoller (PS3 og XBOX 2) ligger ikke langt ud i fremtiden og hvilket for øvrigt er grunden at jeg kaldte den for XBOX 1.5 ..

Man kan jo sige at pengemæssigt og erfaringsmæssigt er de jo oppe imod nogle giganter, så jeg håber på at de lever op til sloganet/varemærket ”Built By Gamers for Gamers” og vil komme til at overleve på dette, for så har vi da virkeligt noget at se frem til! (Man har vel lov at drømme :) )
notatplayright
SumezSumezSkrevet 19/08-03 10:51 
MrCase >
jeg synes nu godt nok også at den her and ligner en pc i en kasse.

Nothing but a set-top-box...

Den slags har jo vist sig at sælge før ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/08-03 10:52 
Måske de satser på, at blive opkøbt af én af de store?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 23/08-03 11:49 
PA har noget på forsiden. Det ser mere og mere fake ud :)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig