X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Overtag min PS4 til den gode coolshop pris (3099)


Svar
dRxLdRxLSkrevet 04/12-13 13:15, rettet 04/12-13 13:37 
Jeg kan ikke styre at have en ps4 i huset og bruger for megen af den tid som jeg ikke har på den. Det har heller ikke set for godt ud med nattesøvnen de sidste dage...

slk486 solgte mig den for den gode coolshop pris på 3099 så det går den selvfølgelig også videre til når det er herinde. Konsollen kommer med en falsk US konto hvor jeg købt Battlefield 4 med via amazon. Så totalprisen bliver 3290.

Det er ikke helt først til mølle, f.eks. har Herold førsteret, fordi jeg har forstået det sådan at jeg fik maskinen til denne pris fordi han sprang fra at overtage forudbestillingen (og det så senere ud som om han var lidt interesseret i en maskine alligevel). Derefter er rækkefølgen den profil der byder som har det højeste antal indlæg på her på forumet multipliceret med antal år profilen har været oprettet.

Konsollen skal afhentes i Vanløse tæt ved stationen (gerne allerede i aften).

edit: rettede prioritetskriterierne så de blev potentielt mindre smagsdømmende ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 04/12-13 13:41 
Kun afhentning?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 04/12-13 13:42, rettet 04/12-13 13:43 
Det er lettere for mig. Jeg er villig til at smide den i en bil der kører til Århus i forbindelse med weekendens meet-up, hvis en sådan koordinering kan bringes i stand.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 04/12-13 13:45 
Du sælger den, fordi den er for god? :D There is a first time for everything :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
AmbyAmbySkrevet 04/12-13 13:51 
Studsede jeg også lidt over. Så jeg kan forstå du køber en Xbox istedet? :P
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 04/12-13 13:55 
Har sendt dig en besked.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
EltanEltanSkrevet 04/12-13 14:09 
Hvad følger der med af udstyr?
HeroldHeroldSkrevet 04/12-13 14:30 
*sigh*

Det er åbenbart skæbnen at jeg skal have lige netop den PS4 ... med mindre den er cursed, for så sælger jeg den videre igen herinde om et par dage. Der er ikke sådan en lille, gusten pige der prøver at kravle ud af ens TV, når man tænder den ... vel?

Selvom jeg godt nok må indrømme at jeg allerede har lagt 135 timer i Battlefield 4 på PC ... jeg går ud fra at den konto og spillet er bundet til maskinen somehow?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/12-13 14:40 
Overtag min PS4 til den gode coolshop pris (3099)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/12-13 14:54 
Battlefield er tilknyttet hans PSN, men ikke maskinen.
ProzelProzelSkrevet 04/12-13 17:41 
Jeg vil købe, hvis alle foran mig falder fra!! smider gerne noget ekstra oveni! Er fra Aarhus området så det ville passe fint! :)
dRxLdRxLSkrevet 04/12-13 21:12, rettet 04/12-13 21:15 
Herold>
Det er åbenbart skæbnen at jeg skal have lige netop den PS4 ... med mindre den er cursed, for så sælger jeg den videre igen herinde om et par dage. Der er ikke sådan en lille, gusten pige der prøver at kravle ud af ens TV, når man tænder den ... vel?

Så vidt jeg ved er ingen af F.E.A.R. spillene udkommet på maskinen endnu ;)

Herold>
Selvom jeg godt nok må indrømme at jeg allerede har lagt 135 timer i Battlefield 4 på PC ... jeg går ud fra at den konto og spillet er bundet til maskinen somehow?

Hvis jeg husker rigtig skal man logge ind med en EA origin/orion kode også for at spille online, så det kan jo være at dine perks kan overføres.

Til alle andre interesserede. Indtil videre ser det us som om Herold overtager maskinen fra i aften.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 04/12-13 22:08 
Og så røg den ud af døren. God fornøjelse med den Herold.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ProzelProzelSkrevet 05/12-13 06:58 
Nu hvor den er væk, så hvis der er nogle som har fortrudt deres og vil sælge, så smid en PB, giver ikke DBA men gerne lidt mere end udsalgsprisen!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig