X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ACIII: Liberation i HD-version


Svar
WehnerWehnerSkrevet 03/12-13 18:49 
Jeg bemærkede lige at i æsken til Xbox 360-versionen af Black Flag, ligger der en reklame for en HD-udgave af Liberation, der kommer på XBLA tidligt næste år. Da vi jo ikke har fået nok Ass Creed-spil de senere år, fangede det straks min interesse.

Nogen der har spillet det på Vita?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 04/12-13 02:09 
Ja, det er ganske fint. Ikke helt en fuld konsol udgave, men der er nogle cool features og områder.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 15/01-14 21:17 
Så er Liberation online. Jeg er ved at downloade de 1.75 gb nu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 16/01-14 00:05 
Det er umiddelbart meget lovende. Styringen er dog ikke helt så lækker som i Black Flag, men stadig ganske fornuftig. Grafikken er selvfølgelig heller ikke på det niveau, men den fungerer fint.

Et smart tiltag er, at hovedpersonen, Aveline, kan optræde i forskellige kostumer, der giver forskellige evner. Når hun er i kjole, kan hun ikke free-run, men så kan hun til gengæld charmere osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig