X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vi med Resogun


Svar
dRxLdRxLSkrevet 01/12-13 18:19, rettet 05/12-13 22:12 
(titlen er et spoof på magasiner som: http://www.vimedhund.no/ )

Dejligt med en twin-stick highscore orienteret shooter her ved konsol-lanceringen som vi havde det med Geometry Wars tilbage ved x360 lanceringen, hvor der heller ikke var alt for mange andre tilbud på den nye maskine til at distrahere os ... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
97 emne(r).
1 2 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 01/12-13 18:19, rettet 05/12-13 22:12 
(titlen er et spoof på magasiner som: http://www.vimedhund.no/ )

Dejligt med en twin-stick highscore orienteret shooter her ved konsol-lanceringen som vi havde det med Geometry Wars tilbage ved x360 lanceringen, hvor der heller ikke var alt for mange andre tilbud på den nye maskine til at distrahere os ;)

Lad os få listet nogle PSN ID'er i denne tråd så der kan blive sammenlignet high-scores og der kan opstå søde søde kooperations-spilninger (hvad er det gode danske udtryk for coop?).

Ved godt at der er en PSN ID tråd ( http://www.playright.dk/forum/emne/24415-psn-id-traaden ), men synes det giver mening at man melder ud at man er frisk på både den ene og anden slags Resogun.

Jeg vil godt påtage mig at opdatere en liste med ID'er i dette indlæg, især hvis I skriver det på formen PSNID: dRxL_DK så jeg let kan søge efter dem.

Liste:
dRxL_DK
Monophonic
Sonisk
BeanDK
Naiera
SnoopyDK
RJK_DK
Slk486
Kiba_Snowpaw
Kamek
Fangrim
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/12-13 18:35 
Monophonic
dRxLdRxLSkrevet 01/12-13 18:46 
Mente du
PSNID: Monophonic
? ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 01/12-13 18:49 
Var det for svært at gennemskue hans brugernavn, i hans voldsomt lange post? :b
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 01/12-13 18:57 
PSN ID: Primalsage

Pt nummer 1 på Resogun-highscorelisten blandt mine PSN venner.

Yeah, who wants to fucking touch me!

Og for satan da, det er et godt spil. Virkeligt udfordrende at prøve at holde multiplieren kørende.
dRxLdRxLSkrevet 01/12-13 19:01 
@Hanky: Det var så jeg lettere kan parse det automagisk når vi når op på over 6000 posteringer ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 01/12-13 19:26 
PSN: Sonisk
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 01/12-13 19:36 
PSN ID: BeanDK
NaieraNaieraSkrevet 01/12-13 20:51, rettet 01/12-13 20:52 
PSN ID: Naiera har også Resogun :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SnoopySnoopySkrevet 01/12-13 21:08 
PSN ID: SnoopyDK
RJKRJKSkrevet 01/12-13 21:41, rettet 01/12-13 21:41 
PSNID: RJK_DK

Går ud fra det er Arkade, Øvet vi sammenligner highscores på.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
slk486slk486Skrevet 01/12-13 21:45, rettet 01/12-13 21:47 
PSNID: Slk486
j/k
Kiba SnowpawKiba SnowpawSkrevet 01/12-13 22:19 
PSNID: Kiba_Snowpaw
JmogJmogSkrevet 01/12-13 23:46 
RJK>
PSNID: RJK_DK

Går ud fra det er Arkade, Øvet vi sammenligner highscores på.

Det er i hvert fald den eneste jeg indtil videre har spillet på.

"Øvet"? Interessant. Er menupunkterne i selve spillet oversat til dansk, når ens PS4 er sat til dansk sprog? Min PS4 er sat til engelsk og i min Resogun hedder det "Experienced".
RJKRJKSkrevet 02/12-13 13:15 
Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 02/12-13 15:43 
Hvorfor egentlig nøjes med den næsthøjeste af de sværhedsgrader der er til rådighed (fra starten, jeg har en fjerde der skal låses op)? Jeg synes at første bane er lidt kedelig på mellem, men på 3. sværhedsgrad begynder der at ske lidt. Ved at vælge højest mulige umiddelbart tilgængelige sværhedsgrad modarbejder vi vel også det problem der blev med Geometry Wars når man blev rigtig god og spillene derfor begyndte at trække ud over lang tid (har jeg hørt, blev aldrig selv så god).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 02/12-13 15:46 
Skal da lige have prøvet difficult i aften og se hvor slem den er.
fumfumSkrevet 02/12-13 15:54 
Jeg er misundelig på jer der har en ps4 og det her spil.
Superstardust til ps3 og vita er nogle af de mest spillede spil jeg har i tiden.

Og når jeg endelig får overbevist konen om nødvendigheden af en ps4, er I for længst videre til andre spil, og jeg må nøjes med vise mine twin shooter skills for meget få.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
slk486slk486Skrevet 02/12-13 15:56 
Jeg synes ikke det er kedeligt, selvom det ikke er specielt svært - det interessante er at maksimere sin score, jo :) Det og så hvor langt man kan smide en human :D
j/k
NaieraNaieraSkrevet 02/12-13 16:20 
Jeg troede lige at jeg skulle ordne alle banerne på Let, men det gik ikke. Nu er jeg gået videre til Øvet, og det går heller ikke vildt godt :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/12-13 17:04 
dRxL>
Hvorfor egentlig nøjes med den næsthøjeste af de sværhedsgrader der er til rådighed (fra starten, jeg har en fjerde der skal låses op)? Jeg synes at første bane er lidt kedelig på mellem, men på 3. sværhedsgrad begynder der at ske lidt. Ved at vælge højest mulige umiddelbart tilgængelige sværhedsgrad modarbejder vi vel også det problem der blev med Geometry Wars når man blev rigtig god og spillene derfor begyndte at trække ud over lang tid (har jeg hørt, blev aldrig selv så god).

Der kommer revenge bullets på de højere sværhedsgrader, så det finder jeg langt mere interessant. Der går nok ikke længe før jeg har 1CC'et på normal, og så går der nok ikke alt for længe før jeg vil finde det ret tørt at spille på den sværhedsgrad.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/12-13 18:46 
Jeg bliver ved med at miste et human på level 1 og jeg fatter ikke hvorfor. Jeg syntes ellers at jeg får alle keepers.
slk486slk486Skrevet 02/12-13 21:17 
Hvilket skib?
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/12-13 21:41 
Det til venstre
slk486slk486Skrevet 02/12-13 21:45 
Har du prøvet det til højre? Kan være lidt nemmere fordi den giver mere i skade.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/12-13 21:47 
Det vil jeg prøve af, men jeg er glad for det dét homing shot ballade man får når man er levelled lidt op.
JmogJmogSkrevet 02/12-13 22:40 
Darkbeat>
Jeg bliver ved med at miste et human på level 1 og jeg fatter ikke hvorfor. Jeg syntes ellers at jeg får alle keepers.

Når først et human er røget ud af sin boks, hvis der går for længe inden du samler ham op, så kommer der en ufo og samler ham op.

Så snart du hører "human in danger" så kig efter en fjende i baggrunden der blinker rødt. Boost alt hvad du kan efter ham. Hvis han stadig er igang med at løfte human via tractor beam, så kan du stadig nå det.
dRxLdRxLSkrevet 03/12-13 13:42 
Der er åbenbart lidt mere i det med hvornår humans bliver låst ud af deres bokse:

Gamefaq forums>
You need to have a high enough multiplier to release some humans. Another cause is if you don't kill all the keepers. Another cause is if you kill the keepers in the incorrect order. You have to kill the glowing green ones first. If you kill a red one, it's auto-death for the human.


kilde
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 03/12-13 13:50 
Darkbeat>
Jeg bliver ved med at miste et human på level 1 og jeg fatter ikke hvorfor. Jeg syntes ellers at jeg får alle keepers.

Når der bliver released flere humans på samme tid, kan det også være nemt at overse den ene - skete for mig flere gange :)
j/k
LarsGLLarsGLSkrevet 03/12-13 15:25 
Darkbeat>
Jeg bliver ved med at miste et human på level 1 og jeg fatter ikke hvorfor. Jeg syntes ellers at jeg får alle keepers.

Du skal have minimum en multiplier på 5.0 inden 8. human (mener jeg), ellers dør han i sin boks. Der kommer aldrig noget audio-clue på dette, så man skal selv regne det ud.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
slk486slk486Skrevet 03/12-13 15:26 
Kan godt passe. Når jeg har reddet dem alle har det været no-miss, med konstant chaining (so to speak).
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/12-13 15:37, rettet 03/12-13 15:41 
Aha! Tak for tippet LarsGL.
LarsGLLarsGLSkrevet 03/12-13 15:44 
Det var så lidt. Jeg vil dog gerne kvalificere mit svar yderligere :-) : Det ser ud til, at der bliver låst op for et human, så snart du når en multiplier på 5.0, uanset hvornår det er.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-13 17:40 
Argh hvor er det irriterende at spillet er små buggy :( Det mest åbenlyse er at spillet slet ikke restarter når du vælger det i options menuen, men kun restarter på den bane du er ved. Og så har jeg lige oplevet et WTF øjeblik hvor jeg slet ikke kan samle et menneske op, på trods af at jeg ikke har nogen i forvejen :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/12-13 18:29 
Har faktisk ikke oplevet en eneste fejl.

Og 16 millioner på Experienced nu. Boom!
KamekKamekSkrevet 03/12-13 19:31 
PSN ID: Kamek
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 03/12-13 23:18, rettet 03/12-13 23:18 
Lige ved 10 millioner, og så fortæller spillet mig at jeg får en bombe for at redde et menneske - men der kommer ingen bombe og jeg mister begge mine sidste to liv i forvirringen :-/

/dårlige undskyldninger ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 03/12-13 23:27 
Protip: brug altid overdrive og boost hvis du er ved at blive omringet af fjender. Brug aldrig bomber hvis du kan undgå det, da de resterende giver point bonus mellem hver bane.

Skulle du få en "human in danger"-besked uden at kunne overskue hvor det sker, så fyr en bombe af, for at neutralisere årsagen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-13 09:55 
Brug bomber til at redde din multiplier hvis den blinker rødt og der ikke er en fjende i nærheden.

25 mio. :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 04/12-13 10:01 
.. eller jongler med en grøn mand :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-13 10:02 
Kast og grib, eller skyde for at holde ham i luften? Det sidste virkede ikke for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 04/12-13 10:04, rettet 04/12-13 10:05 
Det første. Det sidste virker heller ikke for mig :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-13 10:06, rettet 04/12-13 10:06 
Okay det må jeg prøve. Jeg tror næsten aldrig at jeg har prøvet at min multiplier var ved at løbe ud mens jeg bar på et menneske. Det plejer mest at ske når jeg skal til den anden side af banen for at hente en og så finder ud af at der ikke er noget at skyde på, på vejen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 04/12-13 10:07, rettet 04/12-13 10:07 
Ja, det sker også typisk for mig, men man kan jo holde på sin human, indtil man finder en ny :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-13 10:10 
Ja. Og når de først er frie på jorden haster det slet ikke så meget med at få dem samlet op som jeg først troede :) Jeg opdagede en ufo for første gang i forgårs da jeg spillede det. Før det var de aldrig nået at spawne :) Det er IMO meget vigtigere at holde øje med Keepers 'n shit der forsvinder langt hurtigere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 04/12-13 10:11 
Hvad bruges det throw human i grunden til?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 04/12-13 10:16, rettet 04/12-13 10:16 
Sjov :) Du kan smide dem inden du dør, eller smide dem ind i tractor beam, eller som jeg skriver - jonglere dem.

@Kk: Jeg har set dem en del, men det er typisk når der er en fri human, jeg ikke har lagt mærke til. Ja, Keepers må være første pri.
j/k
slk486slk486Skrevet 04/12-13 19:00 
Mærkeligt. Jeg kan slet ikke få joggling til at virke nu. Jeg må have set syner.
j/k
SlothSlothSkrevet 05/12-13 00:56 
PSN ID: Fangrim

Ved ikke helt om jeg tør gå efter platin - er ikke særligt multiplayer-fikseret, og jeg tror ikke jeg har tålmodighed til at nappe alle banerne på Experienced :)
Kiss me, would you kindly?
JmogJmogSkrevet 05/12-13 21:45 
Konsolkongen>
Brug bomber til at redde din multiplier hvis den blinker rødt og der ikke er en fjende i nærheden.

25 mio. :)

Pis! 23,7 mio.
97 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig