X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 4


Svar
NaieraNaieraSkrevet 24/11-13 16:23 
Endelig, endelig, ENDELIG er der tilsyneladende en officiel annoncering på vej! Noget med 7. december.

Jeg glæder mig næsten mere til Fallout 4, end hvis Square kunne lave et RPG der var lige så godt som Chrono-serien, eller Final Fantasy på PS1. Hold da helt ferie hvor kan Fallout 4 blive fedt, på en next-gen konsol :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
OdinOdinSkrevet 04/06-15 17:45, rettet 04/06-15 17:45 
Darkbeat>
I Call of Duty: Ghosts scannede de en rigtig hund fra Navy Seals og ikke engang den så realistisk ud, så nej

Til gengæld var deres fisk helt vildt realistiske!
https://www.youtube.com/watch?v=TMYso30L9zI
dRxLdRxLSkrevet 07/06-15 18:50 
Nyeste leaks fra storyboardet til introen ;-)
Fallout 4
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 19/06-15 14:37 
Fallout 4 skal nok blive i hvert fald en smule pænere end de foregående :)

Fallout 4
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 19/06-15 14:44 
Jeg kan godt se hvorfor det er en teknisk forbedring, men for at beholde mine gammelsuremandsbriller på, synes jeg de relle udtryk man får fra de to screenshots er fuldstændig ens. Fallout 3 er stadig et rimelig flot spil, og uanset hvor mange shaders, polygoner og teksturer de smører udover F4, ændrer det ikke at Bethesda's karakter-modeller og animationer stadig er nøjagtig ligeså stive og kunstige at se på.

Disclaimer: Jeg har til gengæld stadig absolut intet imod at F4 ligner F3 så meget, synes bare ikke folk skal prøve at bilde sig selv andet ind :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/06-15 14:54, rettet 19/06-15 14:55 
Jeg er enig i at det ligner meget. Men jeg er meget uenig i at karakter-modellerne er nøjagtig ligeså stive som i F3. Jeg synes jeg så en markant forbedring i bevægelsesmønstrene ved Molerats i kamp. De bliver tæsket rundt når de bliver skudt, og flyver op på benene igen. Det så møgsejt ud, og er da en markant forbedring.
Men dermed ikke sagt at det ikke ser rimelig stivt ud i forhold til meget andet. Men for et Bethesda-spil synes jeg at forskellen er til at tage og føle på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 23/06-15 12:40 
Pip-Boy versionen blev åbenbart udsolgt ... hurtigt. Ville være rart hvis man havde haft tid til at bestille en inden da. :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
OdinOdinSkrevet 23/06-15 12:52 
Jamen da det er da vildt fedt at vide, når jeg havde skrevet mig op hos fem forskellige forhandlere for at få information om tilgængeligheden. Jeg har ikke fået en eneste mail om det.
SumezSumezSkrevet 23/06-15 12:58 
Mon ikke de lynhurtigt ryger på eBay når folk indser at de ikke aner hvad de skal bruge den pip-boy til? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 23/06-15 13:07 
Jo, til en eller anden absurd ågerpris. Ikke at standardprisen var et greb i lommen (jeg går uhyre sjældent op i den slags special editions - dette er en af de meget få undtagelser).
The DaneThe DaneSkrevet 23/06-15 14:22 
Der har været en udtalelse fra Bethesda om at de undersøger hvorvidt folk bevidst har spekuleret i at sælge dem videre på Ebay. Om det betyder der kommer flere versioner tilgængeligt, eller om de overhovedet kan gøre noget videre ved sagen er så spørgsmålet.

http://www.playstationlifestyle.net/2015/06/20/fallout-4-pipboy-edition-sold-out/
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
spectrespectreSkrevet 23/06-15 16:41 
Hvor meget koster Pip-Boy edition i forhold til normalt? Det er jo bare en plastik-skal til en smartphone...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
NaieraNaieraSkrevet 23/06-15 16:46 
Den har da sin egen skærm?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Soren47Soren47Skrevet 23/06-15 16:47 
^Nej, man sætter sin smartphone i, hvor at den så fungerer som Pip-boyens skærm, gennem en app.
NaieraNaieraSkrevet 23/06-15 17:07 
Det' sgu da dumt. Jeg har ikke sådan en tumpet smartphone uden knapper.

Så må den være billigere end jeg havde regnet med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Soren47Soren47Skrevet 23/06-15 17:17 
Det er alligevel også mere Fallout-esque bare at gaffatape sin mobil fast til armen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/06-15 18:14, rettet 23/06-15 18:16 
Jeg har forudbestilt både Xbox One og PS4 udgaven nede i den lokale GamesTop. Jeg køber kun den der kører bedst, eller hvis PS4-udgaven ikke understøtter mods alligevel.

Jeg har ikke hørt noget om at de skulle være annulleret, så jeg håber de får dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 23/06-15 18:48 
Mod-support kommer til XB1 først men ikke til launch (først starten af 2016). PS4 udgaven får det måske senere.
SumezSumezSkrevet 23/06-15 19:11 
Ligesom Skyrim også ville få mod-support? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/06-15 19:21 
Det må du spørge Todd Howard om :)
JmogJmogSkrevet 23/06-15 20:13 
Konsolkongen>
Jeg har forudbestilt både Xbox One og PS4 udgaven nede i den lokale GamesTop. Jeg køber kun den der kører bedst, eller hvis PS4-udgaven ikke understøtter mods alligevel.

Jeg har ikke hørt noget om at de skulle være annulleret, så jeg håber de får dem :)

Openworld, lavt antal samtidige NPC'er...

Medmindre deres kodere er idioter, så burde PS4 performe bedst. GPU og RAM-hastighed vil være vigtigere end CPU.

Men hey, who am I kidding. Det er Bethesda og de har sat julehandlen som mål. Vi skal mindst to patches efter launch, før det vil være en god ide at starte på spillet.
NaieraNaieraSkrevet 04/11-15 03:43 
Mindre end en uge tilbage!

Fallout 4
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 04/11-15 15:47 
Hvornår udløber embargoen, anyone?
JmogJmogSkrevet 06/11-15 05:54 
På mandag om eftermiddagen.

Embargoen for at afsløre dato for embargoen (seriøst. Det ER der) udløber senere i dag. Det er så lækket, så det er pænt ligegyldigt.
BeanoBeanoSkrevet 06/11-15 07:55 
Lamt :P
NaieraNaieraSkrevet 09/11-15 16:01 
Hvor meget ringere kommer det til at se ud på boneren?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-15 16:16, rettet 09/11-15 16:17 
Vurder selv: http://youtu.be/OPZXkdD1RwQ

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-fallout-4-performance-analysis
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 09/11-15 16:35 
Lader til at PS4 udgaven er dette rette valg.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-15 16:50 
DF har også smidt den her op, som kigger på PC udgaven (er nok med i deres næste artikel):

http://youtu.be/15wOp7_dD8E

Hvordan ser det ud med microtransactions? Der bliver slet ikke snakket om det. Laver de en CD Projekt og udgiver et spil uden timers, random boosters eller matador penge?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
quadquadSkrevet 09/11-15 16:52 
Op til 30 FPS og ustabilt endda. Godt nok ikke imponeret. Fallout 4 var spillet der endelig ville overbevise mig om at tiden var inde til 'next-gen'. Nu overvejer jeg i stedet for at opgradere min gamle stationære. Den artikel Bede-x linker, viser at jeg kan gøre det betydeligt billigere end en PS4.

(Ja, jeg burde ikke forvente andet af Bethesda, men det er første spil i denne generation jeg VIL spille).
WehnerWehnerSkrevet 09/11-15 16:58 
Er det nu Bethesdas skyld, at nuværende konsolgeneration har fået med sparekniven hardwaremæssigt?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/11-15 17:07 
I betragtning af hvor grimt det er, er performance på konsollerne ikke spor imponerende. Men sædvanlig Bethesda standard at underlevere på den tekniske side :P
quadquadSkrevet 09/11-15 17:13 
FO3 og Skyrim kørte i hvert fald ikke acceptabelt på PS3, så prøvede at holde forventningerne nede. Du har dog helt ret Wehner. Jeg er også ekstremt skuffet over hvor langt vi stadig er fra 60 FPS på konsollerne. Kan ikke se hvordan hardwaren i PS4 og Xbox One skal overleve de planlagte år.
NaieraNaieraSkrevet 09/11-15 17:14 

Tak :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-15 17:29, rettet 09/11-15 17:30 
Skyrim og Fallout 3 kørte aldrig stabilt 30 på Xbox 360 heller, hvor der i øvrigt var en smule tearing. Jeg tænker at dette, omend ikke vanvittigt imponerende, alligevel er dét Bethesda spil det til dato har kørt bedst på konsollerne.

Jeg synes spillet er pænere end jeg havde frygtet. Det er vel til sammenligning en del flottere end GTA V, der kører omtrendt lige sådan? Hvis vi nu skal sammenligne store openworld spil :)

Bede-x > Ingen microtransactions :)
http://www.thejimquisition.com/2015/11/fallout-4-review-s-p-e-c-i-a-l/
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/11-15 17:29 
Er helt med på at den ikke skal under 30 fps. Men 60 fps er ligegyldigt ( gør ikke et spil dårligt) , med mindre det er spil som f zero osv.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-15 17:31 
60fps er aldrig ligegyldigt. Det giver bedre og mere flydende kontrol og gameplay. Det er ikke snobberi, men kolde klare facts :)

Jeg vil dog give dig ret i at et spil som Fallout 4 ikke er ødelagt ved at køre 30 frem for 60, dets langsomme gameplay taget i betragtning.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/11-15 17:38 
Er bare glad for jeg kan falde ind i en verden og ha' en fantastisk tid, ude at ligge mærke til at billedet gik fra 60 fps til 57-58fps :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-15 17:42 
Konsolkongen>
Bede-x > Ingen microtransactions :)
http://www.thejimquisition.com/2015/11/fallout-4-review-s-p-e-c-i-a-l/

Det er fandme sejt. Så må jeg hellere støtte det med det samme, selv om jeg tror, jeg venter til det får et par patches med at spille det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-15 17:43, rettet 09/11-15 17:43 
SoUSA>
Det kommer du ikke til, da det som sagt er 30fps med dyk på konsol :)

Sådan nogen som Digital Foundry synes jeg gør os alle en ekstremt stor tjeneste ved at ligge fokus på et område, som mange slutbrugere blankt ignorerer, men alligevel er påvirket af. At deres framerate analyse-videoer får så meget opmærksomhed betyder formegentlig at mange udviklere ser sig tvunget til at give lidt ekstra, så vi i sidste ende forhåbentlig sidder med den bedre oplevelse.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 09/11-15 17:46 
Nuppede det til One alligevel.
Har aldrig ejet Fallout 3, så at få det gratis med i prisen var ok :)
DunwichDunwichSkrevet 09/11-15 17:47 
Wehner>
Er det nu Bethesdas skyld, at nuværende konsolgeneration har fået med sparekniven hardwaremæssigt?

Det er Bethesdas skyld at de har givet Bethesda sparekniven. Lige i maven.

Fallout 4 er - som deres andre spil - utrolig janky. Den type spil hvor man næsten forventer, at spillet stikker én i ryggen, mens det sletter dit savegame. Så janky er Bethesda.
DunwichDunwichSkrevet 09/11-15 17:51 
Konsolkongen>
Det er vel til sammenligning en del flottere end GTA V, der kører omtrendt lige sådan? Hvis vi nu skal sammenligne store openworld spil :)

Øh, nej det er ikke. Men det må osse ha været en vittighed du kom med der.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-15 17:51 
Naturligvis ikke. GTA V er hella grimt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 09/11-15 19:51 
Wehner>
Er det nu Bethesdas skyld, at nuværende konsolgeneration har fået med sparekniven hardwaremæssigt?

Nej, men hvad har det at gøre med om et spil er optimeret nok? Havde konsollerne haft mere power, så ville de jo ikke give os præcis samme grafik men med bedre framerate. Nej, de ville skrue op for textures, NPC-antal, anti aliasing, partikeleffekter etc.

Og så ville vi have præcist samme performance issue. Det er aldrig konsolfabrikantens skyld at et spil ikke performer ordentligt. Alle spil kunne være solidt 60fps, hvis bare man skruede ned for ambitionsniveauet på andre kanter. Men det gør de bare stort set aldrig.

Oveni det er så at spil ikke "får længe nok i ovnen" nu til dags, fordi det er vigtigere at få det ud i det optimale time slot fremfor at spillet kører så godt som muligt. Fallout 4 om et par måneder vil sikkert have en meget mere stabil 30fps framerate, quest bugs (som vil komme frem senere på ugen) vil være fikset osv. Så er der så også det at openworld-spil ville være alt for dyre at QA-teste til at være lige så fejlfrie som det gennemsnitlige lineære singleplayerspil pga størrelsen, så det undlader man og laver en uofficiel betatest.

Den kaldes "first week of sale".
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-15 20:46 
Ifølge DF er PS4-versionen den bedre af konsolversionerne. Den holder generelt en lidt bedre framerate end Xbox One når man bare går rundt. Men det ser for mig ud som om at PS4 tager et større dyk under combat, især hvis der bruges granater og ild. Xbox One har noget forfærdeligt 1 sekunds complete halt-halløj, som ser helt tåget ud og så skulle den have et lille problem med texture-streaming i forhold til PS4.

Jeg forventer at det 1 sekunds halt-problem på Xbox One bliver og kan patches hurtigst muligt. Men hvor sandsynligt er det at frameraten kan forbedres under kamp på PS4 i en patch?
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 09/11-15 21:17, rettet 09/11-15 21:19 
Men hvor sandsynligt er det at frameraten kan forbedres under kamp på PS4 i en patch?

Min sammenligning er lidt æbler og pærer, I know, men ved udgivelsen så Witcher 3 faktisk også betydeligt bedre ydelse på Xbox One og udviste store drops i visse områder og under heftige kampe på PS4. Med seneste patch leverer PS4 imidlertid både den bedste ydelse og mest stabile framerate af de to.

Man skal også lige tage med, at Xbox One var den platform som Bethesda først portede Fallout 4 til. De har altså med andre ord haft længere tid til at optimere på den end den yngre PS4-udgave.
Så der er grangiveligvis noget ydelse at hente på den maskine når de får optimeret den version af spillet. Det kan sagtens nå at vende.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-15 21:25 
Tak, det var mere eller mindre de præcis samme tanker jeg havde gjort mig :)
Netop at Witcher 3 blev forbedret betydeligt giver mig lidt håb :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 09/11-15 22:37 
Jmog>
Wehner>
Er det nu Bethesdas skyld, at nuværende konsolgeneration har fået med sparekniven hardwaremæssigt?

Nej, men hvad har det at gøre med om et spil er optimeret nok? Havde konsollerne haft mere power, så ville de jo ikke give os præcis samme grafik men med bedre framerate. Nej, de ville skrue op for textures, NPC-antal, anti aliasing, partikeleffekter etc.

Og så ville vi have præcist samme performance issue. Det er aldrig konsolfabrikantens skyld at et spil ikke performer ordentligt. Alle spil kunne være solidt 60fps, hvis bare man skruede ned for ambitionsniveauet på andre kanter. Men det gør de bare stort set aldrig.

Det er nok fordi, de har forstand på genren og ved, at den slags er vigtigere i Skyrim osv., end høj framerate er. Det er helt åbenlyst, at konsollerne lider under at være svage i denne omgang, og man kan ikke bare lave tomme byer i 480p på konsollerne, køre 60 frames og så spiller musikken.

Så er der så også det at openworld-spil ville være alt for dyre at QA-teste til at være lige så fejlfrie som det gennemsnitlige lineære singleplayerspil pga størrelsen, så det undlader man og laver en uofficiel betatest.

Den kaldes "first week of sale".

Det var ikke for at belære mig, vel? I hvert fald kender jeg genren indgående, og deres tricks er jo helt åbenlyse. Alternativet er færre/ingen spil i genren - og der er få nok i forvejen. Man vænner sig til det, og ofte bliver der også overdrevet på diverse fora i begyndelsen, fordi enkeltepisoder bliver blæst op til norm.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 09/11-15 23:43 
Efter en times tid med The Witcher 3 på min PS4 her til aften, er jeg helt overbevist om at Fallout 4 skal købes på PC. At spille med 20-30 FPS er et langt større problem end jeg egentlig havde forventet. Fornuften siger selvfølgelig at man bør vente til de værste bugs er fjernet... meeeeeen... Nogen der ved om Steam åbner op for spillet til midnat, eller om det først sker senere på natten?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/11-15 00:05 
Gad vide hvad Witcher 3 har med Fallout 4 at gøre :)

Jeg har kun prøvet Witcher 3 meget kort, men jeg synes det kører nydeligt på PS4'eren. Det er også et spil der er så langsomt i sit gameplay at 30fps er okay. Jeg synes kampsystemet i Witcher virker ret dårligt, jeg ved ikke om det er dét du tænker kan forbedres ved 60fps? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig