X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 4


Svar
NaieraNaieraSkrevet 24/11-13 16:23 
Endelig, endelig, ENDELIG er der tilsyneladende en officiel annoncering på vej! Noget med 7. december.

Jeg glæder mig næsten mere til Fallout 4, end hvis Square kunne lave et RPG der var lige så godt som Chrono-serien, eller Final Fantasy på PS1. Hold da helt ferie hvor kan Fallout 4 blive fedt, på en next-gen konsol :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
317 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 24/11-13 16:23 
Endelig, endelig, ENDELIG er der tilsyneladende en officiel annoncering på vej! Noget med 7. december.

Jeg glæder mig næsten mere til Fallout 4, end hvis Square kunne lave et RPG der var lige så godt som Chrono-serien, eller Final Fantasy på PS1. Hold da helt ferie hvor kan Fallout 4 blive fedt, på en next-gen konsol :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 24/11-13 16:30 
Er det udelukket kun til next-gen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 24/11-13 16:33 
Det tror jeg ikke der er nogen som ved, men det kan vel stadig blive godt på PS4, selvom det også skal kunne køre på inferiøre konsoller som Xbox One, Xbox 360 og PS3.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/11-13 16:43, rettet 24/11-13 19:54 
Jeg glæder mig godt nok også. Fallout 3 var noget af det bedste jeg spille i denne generation. Jeg frygter lidt at de dropper den turbaserede del af kampsystemet og udelukkende fokuserer på realtime - det ville godt nok være ærgerligt. Den tid den sorg. Jeg er klar til en trailer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 24/11-13 16:46 
Jeg må være den eneste der var rimelig skuffet over Fallout 3, men jeg er stadig superklar på en 4'er. Hvem laver det? Hvor hører du ting?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/11-13 16:49, rettet 24/11-13 16:52 
Der er en tråd på neogaf.

Og en tråd på reddit der opsamler det hele meget godt:
http://www.reddit.com/r/Fallout/comments/1r6kuj/the_survivor_2299_speculation_and_hype_megathread/

Teaser site med morsekode der siger ?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/11-13 16:58, rettet 24/11-13 17:01 
Bliver spændende, Fallout 3 overraskede mig og var en solid 7/10'er.

Forhåbentligt formår de denne gang at gøre det hele en smule mere interessant. Historie og figurer var små kedelige i 3'eren og generelt manglede spillet dramatik.

Jeg vil heller ikke græde hvis de skrotter VAT systemet og finder på noget nyt, det blev ret trivielt i 3'eren med alt det slow-motion halløj, det var fedt nok de første 100 gange, men efter 6000 gange var det til at brække sig over.
Bede-xBede-xSkrevet 12/12-13 16:33, rettet 12/12-13 16:38 
Kotaku har lidt leaked info:

http://kotaku.com/leaked-documents-reveal-that-fallout-4-is-real-set-in-1481322956

Og husk at man lige nu kan få PC/Mac versionerne af Fallout 1+2+Tactics gratis og DRM fri på Gog.com:

http://www.gog.com/promo/fallout_series_giveaway_winter_promo_2013
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-15 16:59 
Så er der vist nedtælling til en annoncering:

http://fallout.bethsoft.com
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 02/06-15 17:02 
About fucking time! :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PapandPapandSkrevet 02/06-15 17:08 
YES!!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 02/06-15 17:17 
Spøjst at de ikke tager det på deres E3 konference. På den anden side, så kan de lave en non-gameplay CGI teaser nu for at få hypen igang og så vise en gameplay trailer på E3. Giver mening.

Håber i øvrigt de også præsenterer en Fallout 3/New Vegas HD Remaster pakke på E3. Det ville jeg klart købe. Også en god måde at skabe nye fans, når/hvis Fallout 4 sandsynligvis ikke kommer før november 2016.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-15 18:21 
Fuck ja! Håber på mere ala Fallout 3! :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 02/06-15 18:32 
Så bliver man sgu nok nødt til at få en Playstation 4 inden da.. :o
SumezSumezSkrevet 03/06-15 08:08, rettet 03/06-15 08:09 
Konsolkongen>
Håber på mere ala Fallout 3! :D

Håber på noget med mere rpg og mindre fps fokus.
Enten bedre humor eller slet ingen ville også være rart. Bethesda kunne slet ikke løfte arven fra F1 og 2 med F3

Men tager det som det kommer. Pt kan jeg i hvert fald ikke lade mig gribe af hypen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/06-15 10:11 
Sumez>
Håber på noget med mere rpg og mindre fps fokus.
Enten bedre humor eller slet ingen ville også være rart.

Har det fuldstændig modsat. Du beskriver alt det, der irriterede mig ved Skyrim :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 03/06-15 10:24 
Du synes ikke Skyrim var FPS nok?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/06-15 10:27 
Tilsyneladende.
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 03/06-15 10:34 
Så skulle du bare have spillet bueskytte :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/06-15 14:16 
Det gjorde jeg også, men det var stadigvæk ikke nok :D
AV Intelligent Terminal
Bede-xBede-xSkrevet 03/06-15 15:39 
Så er der fremvist en lille smule:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1056381
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 03/06-15 15:59 
Jeg skal bare vide hvornår ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Soren47Soren47Skrevet 03/06-15 16:06 
Det var kl 16 dansk tid, ikke? :b
Der sker ikke meget.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-15 16:06, rettet 03/06-15 16:06 
Selvom det er et nyt spil og de prøver at obfuskere ansigterne, så er det ret tydeligt at det stadig har det dér "Bethesda Modelling Quality" over sig... Nu er spil selvfølgelig andet end grafik, så det skal sikkert nok blive rigtig godt

https://youtu.be/Lnn2rJpjar4
SumezSumezSkrevet 03/06-15 16:12, rettet 03/06-15 16:13 
Det ligner fuldstændig Fallout 3 om igen :P Ikke at jeg har noget problem med at det ligner et X360-spil, jeg er ikke teknik-luder, og foretrækker at de bruger udviklerkræfter på mere og bedre indhold, end på crazy detaljerede HD-assets, men det kunne alligevel være meget sjovt med lidt nyt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 03/06-15 16:15 
Nå, nu så jeg så bare traileren på youtube. Jeg glæder mig! :D
Ikke at det ser så meget "bedre" ud end 3'ern, men hvis bare det er mere af det samme, så er jeg glad! :D
NaieraNaieraSkrevet 03/06-15 16:20 
Bare det ligner New Vegas med højere opløsning og flere billeder i sekundet, så er jeg glad.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 03/06-15 16:26 
Bare det ligner New Vegas med højere opløsning og flere billeder i sekundet, så er jeg glad.

Det er lige præcis hvad det gør, så jeg er også en glad mand. Nu skal det bare ned i min postkasse. Kom tjept, Bethesda!
Soren47Soren47Skrevet 03/06-15 16:29 
Det ligner at der er strande! Desværre må man sikkert ikke bade i vandet :(
NaieraNaieraSkrevet 03/06-15 16:32 
Odin>
Det er lige præcis hvad det gør, så jeg er også en glad mand. Nu skal det bare ned i min postkasse. Kom tjept, Bethesda!

Ja! JA!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 03/06-15 16:33 
Jeg er godt nok meget lidt imponeret af den trailer, ligner low-end cross-gen ambitioner.
JmogJmogSkrevet 03/06-15 16:49 
Hvis det ikke kommer til PS360, så er det med sikkerhed et spil, der startede livet i den generation og sent har skiftet til den nuværende.

Men alt afhænger af hvornår det udkommer. I år, så ser det nok nogenlunde sådan ud. Slutningen af 2016, så kan de godt nå at forbedre en del.

Men hey, køber det nok uanset hvad. Forhåbentlig har de ansat nogle animatorer denne gang dog. Det er Bethesda bare pivringe til.
DunwichDunwichSkrevet 03/06-15 16:58 
Beano>
Jeg er godt nok meget lidt imponeret af den trailer, ligner low-end cross-gen ambitioner.

Osse mit indtryk. Synes ovenikøbet det ser temmelig fesent ud overall.
Bede-xBede-xSkrevet 03/06-15 17:04, rettet 03/06-15 17:05 
Jeg har ikke noget problem med at det ligner (og sikkert var) et cross-gen spil, bare det spiller som det skal. Om noget kan det måske bidrage til at det kører ordentlig på konsol og hellere det, end de kompromisser sådan noget som The Witcher 3 skal i gennem for at fungere..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 03/06-15 17:33 
Egentlig påfaldende at det ENESTE der signalerer at det her er et nyt spil er titlen til sidst. Jeg har ikke spillet treeren siden det var nyt og havde de lanceret det her som DLC til Fallout 3 havde jeg 100% troet på det. Det ligner sin forgænger på en prik.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/06-15 17:49 
Det har jeg det fint med. Så er jeg sikker på, at min PC kan trække det uden at svede :D

Jeg er nu heller ikke voldsomt imponeret over traileren. Måske er det bare de der farverige før-krigs-clips som giver mig de forkerte signaler.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-15 17:57 
Jeg har det fint med grafikken. Hvis det så betyder at det kører pænt på konsollerne :)

Jeg glæder mig åndssvagt meget til det udkommer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 03/06-15 19:38 
Lækkert. Elder Scrolls og Fallout er mine favorit spil/serier nogensinde, med New Vegas som nok topper, skulle jeg vælge ét spil af dem alle. Glæder mig!
enfenenfenSkrevet 03/06-15 20:20 
Det er jo bare Fallout 3 i ny indpakning - men med samme grafik.

Der er godt nok ikke sket meget siden sidste generation.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-15 20:37 
Jeg synes nu det er en hel del pænere. Omend slet ikke flot sammenlignet med mange andre nye spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/06-15 21:11 
Bedømt ud fra traileren, ser det ud til at vi rent faktisk får en farvepalet hvor 80% ikke bare er smurt over med et lag af brun og grå. :O
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 03/06-15 21:20 
Tror du da vi kommer til at spille i tiden inden apokalypsen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/06-15 22:06 
Operation Anchorage var også 50 Shades of Brown (med lidt hvid sne) hvad jeg lige husker, og foregår før The Great War.

Det er selvfølgelig en simulation, men stadig :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
OdinOdinSkrevet 03/06-15 23:58 
Der var også en længere sekvens i en simulator, hvor man fik lov at opleve small town America før bomberne faldt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-15 02:17 
NU har jeg endelig fundet ud af hvad grafikken minder mig om: Det minder mig om de dér CG introer fra PlayStation 1 dagene, som f.eks. i Tekken 2... Dét og den dér serie "Reboot"

https://youtu.be/bVFnXKpiH5M
https://youtu.be/TBLcGs1czck
nerosnerosSkrevet 04/06-15 07:42 
Det ligner noget der kunne være lavet for 5 år siden! Er det meningen den der hund skal se realistisk ud?
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 04/06-15 08:08 
Konsolkongen>
Jeg synes nu det er en hel del pænere. Omend slet ikke flot sammenlignet med mange andre nye spil :)

Det er helt sikkert pænere. Men der burde være sket lidt mere, når vi nu er kommet et godt stykke ind i nuværende generation af konsoller.

Og med indtrykket af Fallout 4 ud fra den trailer, er der bestemt ingen grund til at lave et remake af 3'eren.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/06-15 09:30 
neros>
Det ligner noget der kunne være lavet for 5 år siden! Er det meningen den der hund skal se realistisk ud?

Har nogen hund nogensinde set realistisk ud i et spil?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/06-15 09:49 
Fallout 4
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-15 17:17 
I Call of Duty: Ghosts scannede de en rigtig hund fra Navy Seals og ikke engang den så realistisk ud, så nej
317 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig