X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout 4


Svar
NaieraNaieraSkrevet 24/11-13 16:23 
Endelig, endelig, ENDELIG er der tilsyneladende en officiel annoncering på vej! Noget med 7. december.

Jeg glæder mig næsten mere til Fallout 4, end hvis Square kunne lave et RPG der var lige så godt som Chrono-serien, eller Final Fantasy på PS1. Hold da helt ferie hvor kan Fallout 4 blive fedt, på en next-gen konsol :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 03/01-16 18:17 
Så blev jeg færdig. Indtil videre ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 20/01-16 03:22, rettet 20/01-16 03:23 
To af mine tre koner sidder klar i vores penthouse-lejlighed i mit nybyggede mormonske slot.

Fallout 4

Jeg blev nødt til at bygge stillads for at køre strøm hele vejen derop.

Fallout 4
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 01/02-16 20:35 
1.3 patch på konsollerne i denne uge.

http://www.playstationlifestyle.net/2016/02/01/fallout-4-update-1-3-expected-week-ps4-xbox-one-improves-performance-fixes-issues/
NaieraNaieraSkrevet 01/02-16 20:57 
Damn. Det ser fint ud. Nu må de gerne komme med noget DLC, så jeg har noget at lave :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 02/02-16 08:47 
Naiera>
To af mine tre koner sidder klar i vores penthouse-lejlighed i mit nybyggede mormonske slot.

Jeg har ikke dyrket flerkoneri siden The Sims. Måske er det på tide igen... :-P
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 12/02-16 08:30 
DF kigger på den nye 1.3 patch...

"Fallout 4 patch 1.03 improves console graphics quality"
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-fallout-4-patch-improves-console-graphics-quality
NaieraNaieraSkrevet 16/02-16 20:35 
Køb season pass NU. Prisen stiger den første.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 16/02-16 20:38 
Eller vent indtil det er klarlagt hvorvidt DLC er pengene værd og en "Game of the Year"-edition kan købes for samme pris som nuværende pris på season pass.
NaieraNaieraSkrevet 17/02-16 01:55 
Jamen, hvis du gider vente et år...

Fallout 4

Fallout 4

Fallout 4
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/02-16 02:37, rettet 17/02-16 02:38 
Hold da op hvor de første to pakker bare virker som ligegyldigt fyld. Man må håbe de kommer til at byde på mere end bare add-ons til settlement-delen :/
Det virker for sindssygt at sælge et season pass, hvor to ud af tre annoncerede DLC-pakker udelukkende er tilføjelser til elementer som mange spillere måske slet ikke har gidet bruge tid på. Lav da pakker der tilføjer nye områder, quests, fjender og våben (altså ting der har med hovedspillet at gøre), og så smid nye gardiner til dit settlement-hus med som bonus...
Det er svært ikke at henlede tankerne på udvidelses-pakker til Sims-serien :(
Lad os håbe at det ikke er tilfældet, men det er det indtryk jeg får af de billeder :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 17/02-16 02:48 
Ingen grund til at vente et år. Historisk er season passes på tilbud, inden det sidste indhold er ude.

Og jeg er enig. Det lyder som om det kun er det sidste der er pengene værd. Hvis det var mig ville jeg vente til anmeldelserne af det kommer. Og hvis det er maj-indholdet man er interesseret i, så husk på at til maj gider du muligvis slet ikke spille mere Fallout 4. Det kan være du hellere vil bruge din tid på et andet spil. Vent hellere med at købe det. Og når du til maj, og hellere vil spille noget andet, så udsæt købet til du finder lysten igen. Der vil det endda være billigere.
NaieraNaieraSkrevet 17/02-16 03:29, rettet 17/02-16 03:34 
Nu koster de jo ikke alle det samme. For mig lyder det alt sammen fornuftigt, og hvis man får fingeren ud, så får man jo altså alt DLC for væsentligt mindre end de ender med at sælge det for, og så skal det der omtalte tilbud sgu da være temmelig godt for at være billigere...

Kun den ene pakke, til $5, er tilnærmelsesvis "bare settlement-tilbehør". Har I læst beskrivelserne ordentligt? Allerede med de her tre pakker har man fået mere end fuld værdi for sæsonpasset, og der kommer altså mere endnu. Far Harbor bliver større end Point Lookout.

Det er en utrolig masse unfair brok som det her spil har fået med sig, især fra dem der var for fine til at spille det lige nu. Det viste sig sjovt nok at være det suverænt bedst kørende og mest bug-fri af de tre førstepersonsudgaver af serien...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 17/02-16 03:37 
Jmog>
Og hvis det er maj-indholdet man er interesseret i, så husk på at til maj gider du muligvis slet ikke spille mere Fallout 4. Det kan være du hellere vil bruge din tid på et andet spil. Vent hellere med at købe det. Og når du til maj, og hellere vil spille noget andet, så udsæt købet til du finder lysten igen. Der vil det endda være billigere.

Jeg fatter simpelthen ikke hvor du får den logik fra. DLC er jo netop til for at skabe ny interesse for et spil man ellers var færdig med.

Lad være med at vente med at købe det, for det bliver 66% dyrere d. 1. marts.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/02-16 11:19 
Jeg håber de tilføjer en hardcore mode eller verdens største balance-patch. Spillet er for nemt, og det har hele tiden været min største kritik.
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 17/02-16 11:30 
You're in luck:
http://www.eurogamer.net/articles/2016-02-11-fallout-4-will-receive-a-proper-survival-mode
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/02-16 11:51 
Fedt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 17/02-16 16:37 
Naiera>
Jmog>
Og hvis det er maj-indholdet man er interesseret i, så husk på at til maj gider du muligvis slet ikke spille mere Fallout 4. Det kan være du hellere vil bruge din tid på et andet spil. Vent hellere med at købe det. Og når du til maj, og hellere vil spille noget andet, så udsæt købet til du finder lysten igen. Der vil det endda være billigere.

Jeg fatter simpelthen ikke hvor du får den logik fra. DLC er jo netop til for at skabe ny interesse for et spil man ellers var færdig med.

Joda, det er det skam. Men det jeg opponerer mod er at betale i februar for noget man først kan spille i maj. Det er om tre måneder. Til den tid gider man måske ikke spille Fallout mere, fordi man har travlt med andre nye spil.

Det er vel ikke ren science fiction. :-)
NaieraNaieraSkrevet 20/02-16 13:25 
Season ass koster 179,- hos Elgiganten.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 20/02-16 13:43 
Det skal lige nævnes, at den er til PC. Det tog mig lidt tid at lure, for der står intet om platformen på Elgigantens side.
NaieraNaieraSkrevet 20/02-16 13:56 
Nå for helvede :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-16 19:27 
Survival mode er kommet i en gratis opdatering. Kunne sagtens få mig til at give spillet en tur mere. Jeg håber dog at det kan vælges ved siden af Normal eller Hard mode og at det ikke er sværeste sværhedsgrad + modifiers, i så fald bliver det nok for brutalt. Har ikke haft det startet op og kigget endnu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-16 20:04, rettet 27/05-16 20:07 
Far Harbor er fuldstændig uspilleligt på PS4. Man kan undre sig over om de overhovedet tester lortet inden de smider det på gaden. Godt nok noget svineri at tage penge for sådan noget juks :/

https://www.youtube.com/watch?v=CYpYgq-Ln_c

EDIT: Kører også dårligt på Xbox One, men ikke de 15-20fps det gør på PS4.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 14/06-16 00:40 
Det er nok en god idë hvis vi splitter de spilspecifikke ting ud i deres egne tråde, så E3 tråden ikke drukner.

Bethesda er åbenbart så langt med VR udgaven af Fallout 4 at de har turdet melde ud at det senest kommer til juni næste år:
http://www.roadtovr.com/fallout-4-vr-release-date-htc-vive-whole-game/?utm_source=Road+to+VR+Daily+News+Roundup&utm_campaign=f7c60d93a1-RtoVR_RSS_Daily_Newsletter&utm_medium=email&utm_term=0_e2e394ad33-f7c60d93a1-168130333

Yderst lovende.
NaieraNaieraSkrevet 16/06-16 14:01 
Indbyggerne i Sanctuary Hills er begyndt at stjæle mine power armor suits. Jeg så én indbygger rende rundt i et skelet, og fandt så delene i tøjbutikken! Det var en fuldt opgraderet X-01, så jeg blev nødt til at købe delene tilbage. Mine caps fik jeg tilbage ved at sælge noget dyr ammunition, men det' edderrøvemig irriterende. Lige nu er en dragt væk, som jeg ikke har set i brug...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/06-16 14:14 
Lol, det anede jeg ikke de kunne. Har aldrig set en NPC i Power armor som ikke var BoS :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 16/06-16 15:23, rettet 16/06-16 15:24 
Naiera>
Indbyggerne i Sanctuary Hills er begyndt at stjæle mine power armor suits. Jeg så én indbygger rende rundt i et skelet, og fandt så delene i tøjbutikken! Det var en fuldt opgraderet X-01, så jeg blev nødt til at købe delene tilbage. Mine caps fik jeg tilbage ved at sælge noget dyr ammunition, men det' edderrøvemig irriterende. Lige nu er en dragt væk, som jeg ikke har set i brug...

Marxismen lever i bedste velgående i Sanctuary Hills-kollektivet. Alt hvad der ligger udenfor din workbench er alles eje. Hvis du vil sætte en stopper for at teenagerne i byen "lige låner Onkel Naieras power armor" til en bytur, skal du huske at skrue din fusion core ud når du parkerer.

Det var i øvrigt også en lektie jeg selv måtte lære, da jeg en morgen fandt min bedste power armor havareret i floden med et lig indeni. Det så ud som spritkørsel og den havde tydeligvis været forbi autoværnet og et par håndgranater før den endte der.
NaieraNaieraSkrevet 16/06-16 17:15 
Fart Harbor framerate fix:

Sørg for at have den seneste patch til spillet, og hent så Far Harbor igen. Det hjælper helt vildt meget. Det er næsten præcis som at rende rundt i Commonwealth.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/06-16 17:32 
Konsolkongen>Lol, det anede jeg ikke de kunne. Har aldrig set en NPC i Power armor som ikke var BoS :)

Den evigt sure Marcy Long har haft en tendens til at nuppe en af mine power armors når Sanctuary blev angrebet. :!
Har overvejet at stille dem op på taget af det hus hvor pack Brahmin plejede at dukke uanmeldt op.

@Odin
Har ikke lige tjekket ift. den seneste patch, men tidligere kunne NPCs sagtens hoppe i en power armor uden fusion core.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
OdinOdinSkrevet 16/06-16 18:49 
Det må være meget længe siden. Jeg begyndte at spille få dage efter udgivelsesdatoen, og jeg blev gjort opmærksom på tricket med afmonteringen af fusion core små 50 timer inde og har ikke haft et eneste power armor-tyveri siden.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/06-16 19:23, rettet 16/06-16 19:23 
Det kan selvfølgelig være at det også kun er gældende når man beordrer sin companion til at hoppe ombord i en power armor.

Hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne beordre Ada i et sæt power armor.
... Men ok, lige pt. ligner hun mest af alt the Crushinator fra Futurama, og jeg elsker hende præcis som hun er.
Fallout 4
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 17/06-16 04:32 
Odin>
Marxismen lever i bedste velgående i Sanctuary Hills-kollektivet ...

Jeg mangler stadig muligheden for at lukke alle de andre nasserøve ude fra min og mine tre koners penthouse-lejlighed!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OdinOdinSkrevet 17/06-16 08:34 
I feel you, brother. Det _kan_ lade sig gøre ved at man opretter en elektrisk dør og fjerner strømkilden eller kablet efterfølgende. Men det er jo bare en pænere version af at sætte en væg op foran, for man skal jo alligevel åbne sin workshop hver gang man skal bruge døren. Bethesda burde altså have inkluderet døre med låse. De har været alt for blåøjede med de langfingrede settlers.
NaieraNaieraSkrevet 26/06-16 04:22, rettet 26/06-16 04:24 
Den nye Contraptions-DLC er nu ikke så ringe endda. Jeg har fået lavet en sjov lille fabrik der spytter ammunition og fyrværkeri ud, med nogle af de fine beton-elementer der kom med dette eller et tidligere stykke DLC.

Fallout 4

Men det er VIRKELIG sløjt, hvis Fart Farbor og den der Nuka Cola-forlystelsespark er de eneste, rigtige stykker DLC med historie og nye områder. GODT jeg fik købt "billigt", for det havde da været jammerligt at skulle betale den nye pris.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-16 07:33, rettet 26/06-16 07:38 
Jeg tror godt du kan regne med at der ikke komme mere. Jeg føler mig også snydt, men er ligsom dig glad for at jeg købte mens det var billigt.

Jeg var lige inde og tjekke prisen på season pass nu. 369kr er fuldstændig latterligt, uanset om der så havde været mere reelt indhold. Kan du huske hvad prisen var før?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 26/06-16 10:37, rettet 26/06-16 13:47 
Næh, men til både 3 og New Vegas var der jo fem-seks stykker DLC, som alle havde nye områder. Broken Steel var på dette punkt måske det mest begrænsede, men det var jo langt bedre end The Mechanist.

EDIT: Nåh, du mente Fallout 4 DLC-førpris :p Det kostede 229-ish.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-16 15:36 
I det mindste kommer der snart mulighed for mods på PS4 også (er kommet på Xbox One), men det virker næsten som om Bethesda allerede selv har mættet det marked for meget af det DLC der er kommet virker som halvhjertede mods :/

Jeg ser dog frem til at nogen laver et nyt menu-system for Pip-boy har altid været noget lort :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-16 20:41 
Noget af Far Harbors content er måske stjålet fra en PC mod af New Vegas:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1246518
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-16 22:13, rettet 14/07-16 22:13 
Lyder ikke usandsynligt. Alt base-byggeri i Fallout 4 er også tyvstjålet fra mods, det er bestemt ikke en original idé :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-16 22:51, rettet 14/07-16 22:53 
Der er forskel på en generel ide som "base-byggeri" og så specifikke individuelle elementer. Jeg har ikke prøvet hverken mod eller Far Harbor, så skal ikke kunne sige hvor tæt de er på hinanden, men det lyder som om der er tale om mere end bare den generelle ide.

http://www.moddb.com/mods/autumn-leaves/news/big-publishers-and-a-small-mod
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-16 23:14 
Jeg er enig i at de, tilsyneladende, er gået skridtet videre denne gang. Jeg nævnte bare eksemplet for at understrege at det ikke undrer mig ret meget at de lader sig inspirere af mods :)

Man kunne også spekulere i om de har droppet det grimme grønne tint, fordi Fellout var et af de mest populære mods til F3 og NV. Ligeledes var sprint og dedikeret granat-knap også meget populære mods, som nu er standard funktioner i F4.

Jeg synes det er super at de har ladet sig inspirere af mods (hvad og hvilke finder vi nok aldrig ud af), men jeg er naturligvis ikke tilhænger af at de skamløst kopierer quests :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-16 23:28, rettet 14/07-16 23:28 
Enig. Det er fint at lade sig inspirere, men er der tale om et tydeligt indetificerbart særpræg ved en quest, virker det plat at kopiere den og tage penge for det. Men de vil jo gerne have penge for mods, så måske de har fundet måden :p
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-16 23:33 
Hehe ja :) Desværre virker rigtig meget af deres DLC som noget man altid har kunne hente gratis som mods. Så man forstår næsten ikke pointen i at tilføje mods til konsollerne, når de selv dækker det så fint :)

Mods har i øvrigt været ude til Xbox One i et stykke tid nu. Tror jeg ikke er nævnt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 09/09-16 16:27, rettet 09/09-16 16:28 
Sony tillader ikke mods i Fallout 4 og Skyrim Remastered:

After months of discussion with Sony, we regret to say that while we have long been ready to offer mod support on PlayStation 4, Sony has informed us they will not approve user mods the way they should work: where users can do anything they want for either Fallout 4 or Skyrim Special Edition.

Like you, we are disappointed by Sony’s decision given the considerable time and effort we have put into this project, and the amount of time our fans have waited for mod support to arrive. We consider this an important initiative and we hope to find other ways user mods can be available for our PlayStation audience. However, until Sony will allow us to offer proper mod support for PS4, that content for Fallout 4 and Skyrim on PlayStation 4 will not be available.

We will provide an update if and when this situation changes.

https://bethesda.net/#en/events/game/ps4-mod-update/2016/09/09/199

Lidt sjovt hvordan Microsoft var skurken med restriktioner i sidste generation på flere områder, mens det i dag er Sony der holder igen omkring fx mods og crossplay. Som tiderne skifter :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-16 16:44 
Ja det er lidt ærgerligt. Sony er sikkert bange for at det åbner op for sikkerhedshuller i systemet.

Jeg kan godt lide idéen med mods i Fallout, men er i tvivl om hvor meget jeg selv ville bruge det. Bethesda selv har jo netop udgivet en del "mods" som betalt DLC :)

Jeg vil hellere undvære mods end jeg vil have piratkopiering på maskinen, som i sidste ende vil skade salget af spil og måske endda forhindre udgivelser på platformen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 09/09-16 17:01, rettet 09/09-16 17:01 
Sidste omgang DLC, Nuka-World, er mega fedt. Udenom parken minder landskabet om Mojave-ørkenen. Yay! :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 09/09-16 18:34 
Konsolkongen>
Ja det er lidt ærgerligt. Sony er sikkert bange for at det åbner op for sikkerhedshuller i systemet.

Tror mere de er nervøse for system stabilitet og/eller umodereret indhold ;)
Bede-xBede-xSkrevet 05/10-16 21:09, rettet 05/10-16 21:11 
Mod support og 4K på vej til Playstation udgaven (gælder også Skyrim Remastered):

We’re excited to announce that mod support is coming to PlayStation 4 for both Skyrim Special Edition and Fallout 4. Additionally, we’ll also be supporting the new PlayStation 4 Pro with both titles.

Skyrim will have these features when it launches on October 28. The new power of the PlayStation 4 Pro has allowed us to make Skyrim render in native 4k, and it looks better than ever. Here are some screens to show you just how great it looks.

Mod support will come to Skyrim first. We and Sony have worked hard to make this possible. Mods on PlayStation 4 will allow you to modify and create your own content by using our Creation Kit available here. You will not be able to upload external assets with your PlayStation 4 mods, but you will be able to use any assets that come with the game, as most mods do. By creating a Bethesda.net account, you’ll be able to browse and try mods right from within the game.

We are excited finally to get modding to our PlayStation fans who have supported us for so long. Modding has been an important part of our games for over 10 years, and we hope to do even more in the coming year for all our players, regardless of platform.

After the work is complete on Skyrim, we’ll be updating Fallout 4 for both mods and PS4 Pro. We expect Fallout 4 to take advantage of the PS4 Pro in 4k along with enhanced lighting and graphics features.

Thanks again for all your support. We can’t wait to hear about your new adventures.

https://bethesda.net/#en/events/game/mods-and-4k-coming-to-ps4-for-skyrim-and-fallout4/2016/10/04/221
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 05/10-16 21:14 
Bare de kan bestemme sig ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-17 20:21 
Pro patch lader til at være oppe nu. Spændende om den så kører dårligere end Boost mode... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-17 20:59, rettet 09/02-17 21:06 
Spoiler: Det kører pænt meget ringere end Boost mode, i hvert fald bedømt på dét sted jeg er i Far Harbor som generelt kørte ret skod på almindelige PS4'ere. Dumt :(

Godrays har dog fået et enormt grafisk løft. Det er fint, men jeg ville hellere kunne sigte ordentligt :p

Håber Digital Foundry når at lave en sammenligning mellem Boost og Pro patch.

EDIT: Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan linke til billederne lige pludselig.

EDIT: De kan ses her: https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0C5oqs3qGhOUHe
Spiller nu: Phantasy Star IV
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig