X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Freedom Wars (Vita)


Svar Sortering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 10:59 
Attack on Titan er en populær anime og God Eater er et populært spil, så hvorfor ikke lave noget der er midt imellem?

Japan Studio er ved at udvikle Freedom Wars til Vita som er et sci-fi spil sat i en fjern fremtid hvor folk bor under jorden alle der er blevet arresteret for kriminalitet bliver sat til at slås mod monstre på overfladen.

Det er virkelig pænt og en reminder om hvad Vita'en kan levere.

Trailer
slk486slk486Skrevet 22/11-13 11:05 
Ser jeg frem til.
j/k
JmogJmogSkrevet 22/11-13 19:34 
Ser interessant ud. Lugter dog en anelse af at være målrettet mod multiplayer co-op. Håber jeg tager fejl.
slk486slk486Skrevet 22/11-13 19:53 
Ja, nu du siger det :(
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 22/11-13 20:17 
Det så spændende ud lige indtil banditten begyndte at lege Spiderman. Så stod jeg af desværre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/11-13 04:15 
Jep. Lyder til at det er coop der er i fokus, men man ha også en AI partner man kan designe

http://www.siliconera.com/2013/11/22/make-freedom-wars-android-tsundere-using-speech-synthesis/
NaieraNaieraSkrevet 23/11-13 04:20 
Juggernaut>
Det så spændende ud lige indtil banditten begyndte at lege Spiderman. Så stod jeg af desværre.

Hvorfor dog det?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 23/11-13 06:36 
Jeg ved det faktisk ikke. Det er for nemt at give alderen skylden, men det er en tendens jeg har haft i et stykke tid. Jeg er blevet enormt kræsen hvad angår spil og giver kun de spil en chance som jeg personligt finder interessante. Og det er desværre ikke mange.
En dybere forklaring kan jeg nok ikke give. Om jeg er blevet for gammel til at spille, er originaliteten i spillene fordampet eller noget helt tredie kan jeg ikke sige.
Giver det mening? Sikkert ikke men det er da forsøgt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 23/11-13 15:02, rettet 23/11-13 15:02 
Det kunne vel også være du bare ikke syntes det passede og blev aftændt, no? ;)
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 23/11-13 15:19 
Jo, men tendensen er slående i mange titler efterhånden. Jeg kan nævne en masse blockbustere som jeg ikke vil røre med en ildtang.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 23/11-13 16:37 
Jeg synes at spillet ser rigtig fint ud. Sikkert også svært. Jeg ville gerne se anime'en :)

(ja, jeg skal også se Attack on Titan når den kommer på Blu-ray :p)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-14 18:23 
Freedom Wars kommer også til Vesten på et tidspunkt (ifølge Siliconera) selvom det ikke officielt er annonceret endnu.
Det blev ihvertfald præsenteret på Engelsk til Taipei Game Show, men det kan selvfølgelig være den Asiatiske version af spillet.

Her er noget hands-on gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=sLeCzkPYrqY
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-14 19:07 
Jeg håber, Baw. Jeg håber:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/07-14 22:26 
Spillet er ude i Jap i den her uge, men der er åbentbart nogen problemer med sværhedsgraden.
Det er ikke så meget monstrene, men de human NPC modstanderne der er for dygtige til at ramme og til tider kan one-shotte spilleren.

Her er en artikel med nogen video eksempler.

http://www.siliconera.com/2014/07/02/heres-look-balance-problems-plaguing-freedom-wars/
slk486slk486Skrevet 22/07-14 14:27 
Well, shiver me timbers om ikke vi får en fysisk i Europa alligevel.

http://blog.eu.playstation.com/2014/07/22/freedom-wars-ps-vita-get-full-retail-release/
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/07-14 14:33 
Nice! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig