X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der kan lave permanent fix af RROD?


Svar
DanerenDanerenSkrevet 21/11-13 16:13 
Hej.

Jeg har to Xbox 360 liggende i kælderen, da de begge er ramt af RROD.

Jeg faldt over denne guide:
http://www.instructables.com/id/Fix-the-Red-Ring-of-Deathwithout-towels/?ALLSTEPS

Og kom til at tænke på om der mon er nogen herinde der kan finde ud af at faxe en RROD permanent, mod betaling naturligvis?

Skriv også gerne hvis i kender nogle nemmere løsninger :)
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
slk486slk486Skrevet 21/11-13 16:18 
Den nemmeste løsning? Køb en ny.

De er efterhånden på et prisleje hvor det dårligt kan betale sig at bruge penge på et RROD fix på lånt tid.
j/k
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/11-13 21:06 
Rigtig fin løning I linket, har selv lavet flere360´ere, en af dem har kørt I to år efter. Jeg har dog hverken brugt pap eller ekstra ventilator.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
slk486slk486Skrevet 21/11-13 21:08 
Skal lige sige at det ikke er nødvendigt at bore nye huller - du kan bare købe maskinbolte i den rigtige størrelse :)
j/k
DanerenDanerenSkrevet 21/11-13 21:27 
Tak for svarene :) Jeg tænkte bare at hvis det var et permanent fix, så kan det vel bedre betale sig at få dem fixet end at købe en ny maskine.

Danny Salling -> Er det noget du har mulighed for at lave på mine maskiner?
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/11-13 21:58 
PM sendt :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WonderboyWonderboySkrevet 05/12-13 21:11, rettet 05/12-13 21:12 
Min Xbox slukket i dag da jeg spillet på den og nogle af de ringe i power knap blinket, slukket for den og tædte for den igen og den startede op igen og jeg kunne spille igen, nogle der ved hvorfor den gjorde det?, eller er det det i kalder RROD?.
Det er den gamle Xbox 360 jeg har.
I love monster land
JuggernautJuggernautSkrevet 05/12-13 21:15 
Er det ikke bare fordi den ikke kan "fange" din controller? Eks. hvis batteriet er ved at dø.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/12-13 21:22 
Wonderboy>
eller er det det i kalder RROD?

Red Ring Of Death, som i: "Dødens røde ring". Altså alle de røde lysdioder (eller kun tre) omkring startknappen lyser konstant.

Når maskinen laver noget mystisk en enkelt gang, kan man måske være så heldig, at det bare var en glitch. Men det er sikkert mere sandsynligt, at der er tale om et forstadie til ægte RROD.

Hvad ved jeg... Jeg har ikke hat forstand på 360.
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 05/12-13 21:26 
Prøver at tjekke den i morgen igen, over nogle flere timer og ser hvad der sker, håber ikke det er RROD.
Takker for svar.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 05/12-13 21:29 
Fandt lige denne side, måske det er det.

Link...
I love monster land
JuggernautJuggernautSkrevet 05/12-13 21:54 
Blinkede den rødt eller grønt?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig