X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Modded original Xbox brændt sammen


Svar
WehnerWehnerSkrevet 20/11-13 00:08 
Jeg har har haft en modded Xbox i mange år, der primært har fungeret som afspiller af region 1-dvd'er, et par enkelte NTSC-spil og nogle fanoversættelser via emulator.

Det er klart funktionen som dvd-afspiller, den er benyttet mest til, de senere år, og det var da også, mens jeg så Mallrats, den stort set brød i brand her til aften. Gullig røg væltede pludselig ud fra den via blæseren. Den lader til at være totalt bricked, og hele lejligheden lugter. Det betyder, at jeg ikke har adgang til alt mit Kevin Smith, Lord of the Rings og en del andet. Vigtige ting!

Meget dårlig timing her lige efter jmog solgte sin, for jeg skal helt klart have en igen hurtigst muligt. Men jeg har faktisk en softmodded crystal oppe på loftet, og når live alligevel ikke fungerer med de gamle længere, kunne den jo lige så godt blive modded. Det er vel heller ikke til at vide, om det er hele Xboxen, der er død, eller om det kun er en enkelt del, som så kunne skiftes?

Er der nogen af jer modders, der har helt styr på de gamle Xboxe? Arbejder du med dem endnu KTC? Du har haft fingrene i begge mine maskiner, selvom det er årevis siden, så du ville være oplagt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
scavengerscavengerSkrevet 20/11-13 10:07 
Det lyder som om det er strømforsyningen der er røget, i og med der har været så kraftig røg.
Jeg har aldrig haft en Xbox åben, men kan man evt. skifte den ret enkelt?
Nemo me impune lacessit
slk486slk486Skrevet 20/11-13 10:33 
Lyder som en cap, der er nem at skifte.
j/k
KTCKTCSkrevet 20/11-13 10:41 
Hej Wehner

Det kan vi godt finde ud af, ja.
Det er typisk strømforsyningen, som står af, men der er faktisk andre ting, der med tiden kan blive et problem. Specielt en bestemt cap kan ødelægge en del på sådan et bundkort, men det kan jeg sikkert se, når maskinen bliver åbnet, så lad os tage den derfra.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 20/11-13 15:04, rettet 20/11-13 15:05 
Gullig røg og kraftig stank, lyder bestemt som en læk cap i min bog };-S
Nem at skifte...
Dog kan den slags forårsage følgeskader...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 20/11-13 16:01 
Vi får se. Jeg blev i hvert fald mødt af en grim stank, så snart jeg kom hjem fra arbejde i dag.

Jeg sender dig pm Kenneth, så kan vi aftale nærmere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig