X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox One-indtryk / hvad vil I vide?


Svar Sortering
3of193of19Skrevet 18/11-13 09:12, rettet 18/11-13 09:13 
Jeg regner med at få min Xbox One på fredag fra Amazon.de.
Vil selvfølgelig checke op på de specifikke problemer man med en dansk konto evt kan ramle ind i pga udsættelsen af den dansken udgivelse (kan man bruge sit danske visa kort eller skal man bruge paypal/pre-paid?)
Jeg har en bundle med Fifa som download, skal også have Crimson Dragon selvfølgelig og nok også Forza. Så når jeg p... Se hele indlægget
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 21/11-13 11:57 
Det giver da fint mening? De har flere gange redet vores røv når der er problemer med strømmen herude.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 21/11-13 12:19 
Jep, at udstyret kører på deres egne faser er sund fornuft.
j/k
3of193of19Skrevet 21/11-13 14:49 
Det er bare Mega enderne når arkitekten i et konto har lavet ALLE stik son datastik og der ikke er nogen steder til at oplade sin 3DS eller tilslutte en Nettoblaster.
SumezSumezSkrevet 21/11-13 15:04 
At lave alle stik som datastik, går også stik imod hele idéen i at have datastik :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 21/11-13 21:54, rettet 21/11-13 21:55 
Det er nok også i virkeligheden mest manglen på alm dødelige stik visse steder jeg opponerer mod.
vyssenvyssenSkrevet 21/11-13 21:56 
Er du ellers generelt glad og tilfreds med den lille ny?
3of193of19Skrevet 21/11-13 22:01 
Den er på vej og levering forventes i morgen ved middagstid. Samler noget tilbehør og et spil eller to op hos mediamarkt i morgen formiddag.
vyssenvyssenSkrevet 21/11-13 22:33 
Yes. Der stod også fredag. Dumt. Hvilke spil lander du på? Er lidt spændt på forza5 vs det nye gt6.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/11-13 22:39 
GT6 er dog stadig en PS3 titel - Men hvis de langt om længe har fikset fysikken deri ift. GT4 og 5, så kunne jeg godt give det en chance alligevel :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
dRxLdRxLSkrevet 21/11-13 22:53 
slk486>
Over analyze much?

Mente du "Overnalyze" i ét ord? ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/11-13 23:33 
iFixIt.com har lige skilt en One ad og giver den 8/10 og nævner at man kan skifte harddisken (men så ryger garentien selvfølgelig )
http://www.ifixit.com/Teardown/Xbox+One+Teardown/19718

Jeg er nu lidt spændt på om det nu også er en helt alm. harddisk og ikke en hvor MS bruger egen firmware ligesom med 360'eren.
hvis ikke? så skal jeg helt klart havde en SSD i min ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SonicSonicSkrevet 21/11-13 23:37 
At lefle med garantien på en launchmodel, er meget modigt ;) hvorfor må man ikke skifte disk i dem?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/11-13 23:45 
jeg går ud fra at det er fordi at disken er fyldt med systemsoftware som de også viser i guiden fra ifixit.
de har sat harddisken i en computer og han se 5 partitioner med system software.
det betyder vel at hvis en "average" joe køber en harddisk i den lokale PCPusher og sætter den i så vil xbox one ikke kunne finde det software, fordi han ikke ved at man først lige skal flytte dataen fra den gamle harddisk.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/11-13 23:51 
Jeg tvivler meget stært på at du bare kan kopiere indholdet fra den gamle harddisk, over på en ny og større og forvente det virker. Hvor er det sindssygt at man ikke kan udskifte harddisken overhovedet på maskinen. Hverken med en generisk harddisk som på PS4, eller nogle preformaterede Xbox harddiske som på 360'eren. Ikke nok med at en harddisk ikke holder for evigt så er 500GB forsvindende lidt til de størrelser spil fylder nu om dage.

Jeg har slet ikke sat mig ind i Xbox One kan jeg godt se :D Jeg synes konsollen startede som ren lort, til at blive nogenlunde udholdelig (minus Kinect), og nu er den sgu ret øfferen igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 21/11-13 23:59 
Ja, der mangler lissom lidt, der aføffer den :)
j/k
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/11-13 00:24 
Næææ Amazon.de bliv da endelig ved...
fik lige en email mere fra dem.. originalt ville jeg først modtage min løbet af første uge af dec. og i går blev det rykket frem til den 2 dec. og for 5 min tikkede der en mail ind at jeg nu vil modtage min på Onsdag ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
slk486slk486Skrevet 22/11-13 01:01, rettet 22/11-13 01:02 
Min er på vej over Nordsøen og ankommer forhåbentligt i morgen tidlig.

Edit: Nå, den er i Koeln nu - my bad :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 01:29 
Nåh. Jeg har bedt om at få sendt min til Døgnposten, men nu kan jeg se at det er UPS der levere den, så nu ved jeg ikke hvad der sker....
SonicSonicSkrevet 22/11-13 08:00 
Sidde og vente ved døgnposten :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 08:07 
Hehe jah :D

Prøvede at ringe til deres kundeservice og det fungere på en sådan måde at jeg ikke kan ændre leveringsaddressen før den har været forsøgt leveret forgæves én gang.

Det lyder åndsvagt, men der er sikkert en administrativ grund til at det ikke kan lade sig gøre anderledes.
SonicSonicSkrevet 22/11-13 08:19 
Ja det er sikkert sådanne noget. Er der ikke en pølsevogn i nærheden af den døgnpost da? Så bare på med en god vinterjakke :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 08:25 
Nåh, nu ringede de selv tilbage til mig og fortalte at de ikke kunne levere til døgnpost og om jeg havde en anden leverings addresse.

Administration! :D

Jeg arbejder selv i et stort firma og ved hvor åndsvagt nogen regler kan se ud, udefra.
SonicSonicSkrevet 22/11-13 08:28 
Jep, det er helt åndsvagt, men rules er rules :) Fino de lige ringede, så er fredagen da reddet for dig ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 22/11-13 09:03 
Min ligger i DHLs pakkecenter i Neumünster klar til udbringning idag. Min søster sagde DHL plejer at dukke op ved middagstid.
SumezSumezSkrevet 22/11-13 09:14, rettet 22/11-13 09:14 
slk486>
Ja, der mangler lissom lidt, der aføffer den :)

Det skulle lige være brugerinterfacet/dashboard og responstid.
Jeg har endnu ikke kigget nærmere på hverken PS4 eller XB1 hvad det angår, da jeg synes begge ser fine ud, og tror man skal vænne sig til det i daglig brug før man virkelig kan vurdere det, men i sidste ende kunne det nemt blive det afgørende for mig.

X360's dashboard var rimelig sløvt på mange punkter, men i forhold til det utroligt elendige interface i PS3, var det helt klart en af de ting der gjorde 360'eren til min "main" konsol i den generation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 22/11-13 09:33 
Flere nævner at PS4s OS hurtigere end XOs, men med hensyn til UI vinder XO aldrig så længe de beholder det Windows 8 fis.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 22/11-13 09:36, rettet 22/11-13 09:36 
Ja, hurtigere opstart, UI navigation, installs, loadtider, etc. Det kan naturligvis ændre sig efter et par updates.
SumezSumezSkrevet 22/11-13 09:57 
Så stik modsatte verden i forhold til forrige generation? Det lyder godt, så har jeg ingen årsag til at overveje en Xbone indenfor nærmeste fremtid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 22/11-13 10:31, rettet 22/11-13 10:39 
http://www.gametrailers.com/videos/ec6jsu/xbox-one-xbox-one-launch-event-montage
Nogen der ved hvilke eksklusivt indhold Metal Gear Solid får på XboxOne? Ved at PS4 udgaven har noget med en PS1 udgave af Snake.

Beano>
Ja, hurtigere opstart, UI navigation, installs, loadtider, etc. Det kan naturligvis ændre sig efter et par updates.

Hmmm.. eneste jeg lige kan komme på er at X1 er mere lydløs og så igen det vigtigste... hvilke spil man vil havde. Men det bliver nok den omvente situation denne gang, at man vælge sine multiplatforms titler til PS4, da de nok kører bedre der. Skal helt klart havde begge to igen. Men venter lidt med X1 til den kommer i anden farve. Håber MS forsætter med at lave dem i forskellige farver som med 360'eren.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/11-13 10:42 
Konsolkongen>
Hvor er det sindssygt at man ikke kan udskifte harddisken overhovedet på maskinen.

Endnu.
MS har for længst sagt, at de vil opdatere maskinen, så man kan sætte en ekstern HDD til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
slk486slk486Skrevet 22/11-13 11:04, rettet 22/11-13 11:12 
Opdaterer... 507mb - går rimelig hurtigt for min forbindelse.. Krydser fingre :D

Strømforsyningen hyler som en lille blæser, der kører hurtigt og støjer faktisk mere end selve konsollen. Det er sikkert bare en fluke, men check gerne når i får dem hooked up.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 22/11-13 11:12 
Nu må I endelig poste løs hele dagen, alle I der får den :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 22/11-13 11:22, rettet 22/11-13 11:29 
Der er blæser i psu'en, der har en lysere og derfor mere gennemtrængende lyd end konsollen :( De tager ingen chancer denne gang :D

Opstarten var med lidt sved på panden. Først egang jeg rørte for at tænde sagde den bare en lille bippelip lyd, men gjorde intet. Prøvede igen og så kom der liv i den, men der gik et stykke tid før der kom noget på skærmen. Xbox One logo stod længe nok uden bevægelse til jeg nåede at tænke om den var frosset og det samme med sort skærm bagefter - inden update start.

Nu installerer den - holder vejret.. :D
j/k
3of193of19Skrevet 22/11-13 12:05 
Så er maskinen her jeg pakker op og sætter til uden Kinect først.
slk486slk486Skrevet 22/11-13 12:13, rettet 22/11-13 12:13 
Indtil videre har det ikke været nødvendigt at tilslutte kinect, men den spurgte pænt om man havde lyst og der står hele tiden "Kinect is unplugged" i øverste højre hjørne af skærmen. Har smidt DR3 i drevet og det tager en krig at installere.
j/k
3of193of19Skrevet 22/11-13 12:20 
Opdatering kører ok på min søsters 10mbit linie.
Har skrevet at jeg bor i UK, min xblive konto er DK, så må vinde hvordan det ser ud når jeg rent taktisk skal til at logge ind.
3of193of19Skrevet 22/11-13 12:21 
Kan godt forstå DR3 tager lang tid at få op og køre, open World spil har masser af data der skal være klar. Må se hvordan Ryse tager sig.
3of193of19Skrevet 22/11-13 12:27 
3of19>
Kan prøve at klipse Kinect fast på en monitor på kontoret og se hvad der sker :)

Ok det med at sætte Kinect oven på et tv kan man glemme. Selve foden kan nemlig ikke fjernes. Der er dig en skruefatning til kamerastativer hvis man skal løfte den højere.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 12:31 
Så er jeg ved at patche. Ikke nogen voldsom støj fra noget. Det siger lidt, men ikke noget der er voldsommere end når min gamle PS3 var igang.
WehnerWehnerSkrevet 22/11-13 12:40 
Hvor tyske er pakkerne fra amazon.de?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 22/11-13 12:43 
Tak Wehner, nu har jeg emballage i hovedet med et kæmpe hagekors i midten, lol!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 22/11-13 12:49 
Sign-in med DK live konto virker.
Mit danske VISA kort virkede fint, jeg måtte bare finde et engelsk postnummer at putte ind da danske 4cifrede ikke duer.
slk486slk486Skrevet 22/11-13 12:53 
Bare mig og min skodforbindelse eller er UI lige så sløv som på 360?
j/k
slk486slk486Skrevet 22/11-13 12:53 
Iøvrigt nogen der er friske på en tur gennem DR3 co-op her i weekenden? Jeg har sendt både knægten og konen væk :D
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-13 12:58 
Jeg har aftenvagt i weekenden, men jeg kan sagtens sent efter arbejde

Jeg er ved at installere Dead Rising 3 nu og downloade Killer Instinct.
Kinect virker også fint, men man skal selvfølgelig lige kende kommandoerne

@Wehner: Min er fra UK, så det ved jeg ikke men de er sikkert fuld af pølser, øl og Hansi Hinterseer :D
slk486slk486Skrevet 22/11-13 13:01 
Lad os det så :)

Også i gang med at hente KI, men kan ikke finde download progress af patches nogen steder. Ser ud til et spil vil hente sin patch før den gider starte installationen - derfor tog det 30 min at nå 1% på DR3 :)
Nu venter både KI download og Ryse installation på download af en 1.5gb Ryse update (patchin in fun?) og kan ikke se hvor langt den er nået.
j/k
3of193of19Skrevet 22/11-13 13:12 
Meget positivt overrasket at import er så nem alligevel.
Da jeg i starten angav at jeg boede i UK virker Kinect på engelsk selvom min Live konto er pæredansk.
SumezSumezSkrevet 22/11-13 13:30 
Darkbeat>
pølser, øl og Hansi Hinterseer :D

Tror jeg skal til at bestille mere fra amazon.de
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/11-13 13:34 
www.youtube.com/watch?v=6hePpGBcPak

mon det udvikler sig?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-13 15:14, rettet 22/11-13 15:15 
SeventhSun>
Konsolkongen>
Hvor er det sindssygt at man ikke kan udskifte harddisken overhovedet på maskinen.

Endnu.
MS har for længst sagt, at de vil opdatere maskinen, så man kan sætte en ekstern HDD til.

"Endnu"? Du kan ikke få harddisken ud af konsollen uden at du er nødt til at bryde garantien. Det er fint at man kan tilslutte USB harddiske i fremtiden. Det håber jeg også kommer til PS4.
Problemet for mig er at en harddisk ikke holder for evigt. Så som det ser ud nu, er vi nødt til at håbe at maskinen bliver hacket, så man i fremtiden (når MS stopper med at supporte Xbox One) selv kan udskifte med en anden intern harddisk. Det er ret meget for dårligt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig