X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox den gamle?


Svar
nerosnerosSkrevet 07/11-13 18:20 
Har tit tænkt det måske var en sjov ide at anskaffe sig en af de første Xbox konsoller og lege med den igen.

Men er kommet i tvivl om hvilken region man skal vælge. PAL, NTSC eller en JAP maskine? Hvad er jeres meninger om det?

Findes der egentlig arkadesticks til den konsol? Jeg har aldrig set et..
Bashful Neophyte
120 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 21/05-18 21:20 
De anmeldelser jeg er stødt på indtil videre har ellers ikke noget imod den. Siger den føles tæt på den gamle controller.
Plus det er mere et spøjst samle objekt til lidt nostalgisk spil af de gamle X1 titler på One som jeg ser det.
slk486slk486Skrevet 22/05-18 07:47 
Ja, der er også mange positive anmeldelser af alt deres andet skidt ;)

Havde den været produceret og QA'et af Microsoft havde jeg været frisk nok på at have den for sjov.
j/k
nerosnerosSkrevet 22/05-18 07:57 
Haha ok det er modtaget :-) Lidt trist det er ellers en sjov ide.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 22/05-18 07:59, rettet 22/05-18 08:00 
Ja, jeg synes også det er en cool ide, men blev så skuffet da jeg opdagede producenten. Da den blev announced fik alle det til at lyde som om det var et officielt MS produkt.

Hvis jeg finder den til 1-200 kr, så måske :)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 22/05-18 08:47 
Fandt et review af den hvis nogen er interesseret.

Duke Review: Does the Classic Xbox Controller Hold Up?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-18 10:14, rettet 22/05-18 10:14 
Det var en elendig controller dengang, hvorfor alle løb ud og købte S-modellen da den udkom.
Duke er næppe blevet bedre med tiden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 22/05-18 10:16 
Vi spillede konsekvent med Duke's, til forrige Hanky-træf :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 22/05-18 10:18 
Ha ha, cool :D

Har aldrig haft en Duke i hånden. Min Xbox tid startede med en S.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 22/05-18 10:33 
Duke var røvelendig. Jeg importerede dengang straks en japansk Xbox controller før s-controlleren blev lanceret i vesten.
WehnerWehnerSkrevet 22/05-18 10:34 
Blandt det professionelle Halo-community spillede langt de fleste duke. Den havde noget, selvom den ikke var for alle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/05-18 10:39 
Det er lidt ligesom at sidde med en honningmelon i hånden :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 22/05-18 17:43 
Jeg kunne godt lide den. Har også store hænder så den passer godt i mine poter.

Just the right size
DunwichDunwichSkrevet 22/05-18 20:09 
Duke var rigtig god til Halo, men det var osse det eneste den var virkelig god til. Bortset fra sort og hvid knapperne; Deres placering og funktionalitet var de ikke heldige med i design- og implementerings fasen. Mener ikke at de fiksede det på S controlleren.
nerosnerosSkrevet 22/05-18 20:18, rettet 22/05-18 20:29 
Jeg er ganske glad for Duke controlleren tænker det er sådan at real power føles i hænderne! Jeg har vist en mellem størrelses hånd og føler ikke den er for stor overhovedet! Det lyder helt forkert...!
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/05-18 21:21 
Dunwich>
Duke var rigtig god til Halo, men det var osse det eneste den var virkelig god til. Bortset fra sort og hvid knapperne; Deres placering og funktionalitet var de ikke heldige med i design- og implementerings fasen. Mener ikke at de fiksede det på S controlleren.

På S controlleren sidder de ved siden af højre analog, under ABXY... Ved ikke om det er bedre eller værre i praksis.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/02-23 11:37 
Jeg har åbnet min Xbox. Og vil nu samle den tilbage igen.

Hvilken lim skal jeg bruge til de 4 gummi-fødder. Så hvis man skal åbne den igen. At de ikke sidde for godt fast. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-23 11:46, rettet 18/02-23 11:47 
Jeg ville bruge dobbeltklæbende tape. 3M laver noget virkelig tyndt noget, men ellers kan du bruge gulvtæppe-tape som du selv klipper til.

https://www.avxperten.dk/tapeholder-og-tape/3m-dobbeltklaebende-tape-12mmx22-8m-klar.asp?utm_source=pricerunnernew&utm_medium=cpc&utm_campaign=99999
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/02-23 12:47 
Ok fedt.

Troet ikke tape var stærk nok…
Men få købt det. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-23 12:51 
Jeg er ret sikker på at det også er dobbeltklæbende tape de sad fast med oprindeligt. Husk at fjerne resterne af det gamle hvis muligt, så der er en ren og glat overflade så det får lettere ved at klæbe.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/02-23 10:54 
Tjek :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
120 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig