X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario 3D World


Svar
3of193of19Skrevet 07/11-13 15:16 
Nogen der har lyst til en gaming dag hos mig søndag d. 24.11.?
SM3DW er ude (og så har jeg nok også min Xbox One med hjem fra Pølseland), kunne være hyggeligt at spille et par verdener igennem i multiplayer.
Bor på Amager ved Sundbyvester Plads.
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-14 14:25 
Konsolkongen>
De har gerne ville overføre 2D-spillenes stil til et 3D miljø, men det har desværre resulteret i at banerne føles som om de har enormt meget spildplads = ikke særlig heldigt leveldesign i mange tilfælde.

Det er ikke overførslen, men mere behovet for at kunne rumme fire spillere, der giver spildpladsen. Som jeg skrev i en af de andre tråde herinde, så er det prisen man betaler for det øgede multiplayer fokus. Hvis du så i forvejen ikke bryder dig om multiplayer der i, er det nok ikke en prioritering, du bliver tilfreds med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 14/04-14 14:27 
Det er ikke lykkedes mig at finde et Mario spil, hvor multi rent faktisk er sjovt, men der er sikkert mange der er uenige.
j/k
SumezSumezSkrevet 14/04-14 14:44 
Mutliplayer i 3D world er fantastisk.

Enig i at der går lang tid før spillet bliver sjovt, og at afstandsbedømmelsen er et stort problem i det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-14 16:27, rettet 14/04-14 16:28 
slk486>
Det er ikke lykkedes mig at finde et Mario spil, hvor multi rent faktisk er sjovt, men der er sikkert mange der er uenige.

Generelt enig :) Versus MP i NSMBU er fremragende, men co-op er not so much... :)

MP i 3D World er ret dårligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/04-14 16:48 
Sumez>
Mutliplayer i 3D world er fantastisk.

Tramp-i-gulvet-så-Hankys-underbo-ringer-på fantastisk :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 14/04-14 17:31 
"Øhm, der var én der faldt"
Good times :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 14/04-14 19:23 
Konsolkongen>
Generelt enig :) Versus MP i NSMBU er fremragende, men co-op er not so much... :)

Ja, versus funker fint, men det er netop også det, der gør co-op så frustrerende :)
j/k
SumezSumezSkrevet 14/04-14 19:57 
Det er netop det kompetitive, der gør "co-op" så sjovt. Det er ikke meningen at spillet skal blive lettere af at man er flere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/04-14 19:59, rettet 14/04-14 20:00 
co-op "så sjovt" mener du vel ;)

Jeg er respektfuldt uenig.
j/k
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig