X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Svar
Per SPer SSkrevet 04/11-13 21:45 
Ubeskåret pressetekst fra Konami:

New METAL GEAR SOLID title to link directly into events of
METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN

Konami Digital Entertainment B.V. has revealed the unique link between its eagerly-awaited METAL GEAR SOLID V: GROUND ZEROES title and METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN.

Both new additions to the METAL GEAR SOLID ca... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
257 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar
OdinOdinSkrevet 16/12-15 12:54, rettet 16/12-15 12:55 
ChronoSousa>
Del Toro er blivet træt af at hans planer med video spil altid ikke er blivet til noget! Så tror ikke han er på PT?

Øh. Jeg er ikke sikker på hvad du spørger om her. Kan du omformulere?
Bede-xBede-xSkrevet 16/12-15 13:55 
Det bliver noget nyt, ikke MGS eller Silent Hills. Det kan næsten ikke være bedre efter min mening :)

Sony has revealed more details about Hideo Kojima's first game at his new independent studio, confirming that the title is also scheduled to launch on PC following its release on PS4.

While Sony is "not disclosing details" on how long the game's PS4 exclusivity will last, it says that the game "is planned to become available on PC (after PS4)", and that it will be a "console exclusive", meaning it won't ever arrive on Xbox One.

The game won't be linked to Metal Gear Solid or the cancelled Silent Hills, either, Sony says, instead being "something completely new". The game will be published by Sony Computer Entertainment who will "provide support [to the game's development] as necessary".

http://www.videogamer.com/ps4/metal_gear_solid_5_the_phantom_pain/news/kojimas_new_game_will_be_published_by_sony_is_also_coming_to_pc_wont_be_silent_hills.html

Gad vide om Sony selv publisher Steam udgaven, nu de er startet som Steam publisher?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 16/12-15 20:25 
Det bliver noget nyt, ikke MGS eller Silent Hills.

Ja, siden Konami ejer de to franchises siger det jo lidt sig selv. ^_^
Men jeg håber stadig det bliver horror, givet det forarbejde han nåede at lægge i Silent Hills. Håbet er lysegrønt.
Bede-xBede-xSkrevet 16/12-15 23:08, rettet 16/12-15 23:09 
Jeg overvejede faktisk om jeg skulle skrive "spirituelle forsættelser/videreførsel" af MGS/SH, da SH blev nævnt tidligere i tråden, men tænkte at det selvfølgelig gav sig selv, at det ikke ville være de SPECIFIKKE franchises...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/02-17 09:29 
Jim Sterling anmelder det nye "DLC"... "Metal Rear Solid: The Phantom Peen"
https://www.youtube.com/watch?v=Wxq_HUUCNXc
JmogJmogSkrevet 10/05-17 19:25 
Tilbud på DK PSN: Phantom Pain PS4 til 74kr.
JmogJmogSkrevet 22/10-18 00:36 
Er igang med at gennemføre Phantom Pain igen. Gennemførte Ground Zeroes i sidste uge. Det er knaldgode spil og det er helt vildt hvor meget lore man kan gå glip af, hvis man ikke går efter diverse hemmeligheder.

I Phantom Pain er der en dør på Medical Platform, som kan åbnes. Intet peger dig derhen. Det nærmeste vi kommer et hint er, hvis du forlader platformen via helikopter, så kan man fra luften se at der er et blåt lys over en dør på anden sal. Jeg vil ikke spoile hvad der er bag døren, men det er noget af en overraskelse.

For at få mest muligt ud af det kan det anbefales at gå gennem døren hver gang man har klaret en af de ti Wandering Motherbase Soldier missioner. Det giver en det femte og sidste bånd i en serie, der godt kan give en en klump i halsen.
257 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig