X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købsanbefaling ønskes: Tredjeparts Wiimote


Svar
JmogJmogSkrevet 01/11-13 23:29 
Nu går den ikke længere. Jeg er nødt til at have en Wiimote til min Wii U, så jeg kan spille mine Wii spil. Jeg er dog meget tøvende overfor at betale for den originale, da 500kr plus 200 for en nunchuck virker som optrækkeri.

Kan nogen anbefale et fornuftigt tredjepartsmærke? Der er jo et hav af dem inde på amazon.co.uk, og der gives også karakterer, hvilket da er en hjælp. Jeg vil dog være tryggere ved en anbefaling fra nogen herinde, som sandsynligvis er mere hardcore gamers og dermed mere kræsne.
--Skrevet 02/11-13 12:48, rettet 02/11-13 12:51 
Ellers køb en brugt Wii, snup det du kan bruge, og sælg maskinen igen. Ofte er de til salg med fx 2 wii motes, og det er vel lige før du kan få et sæt for en 100 lap, hvis du gør det ordentligt. Synes Wii maskiner sælges pænt billigt efterhånden. EDIT: Altså ment som differance imellem inkøb / salg af samlet pakke.

Hvis du vælger at købte Wiimote + nunchuck "orginalt" på QXL for ca. 200 fra ny, så vær opmærksom på at det er kina kopier.
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 02/11-13 12:52, rettet 02/11-13 12:53 
I Wii Party U og Wii Play pakkerne er der Wiimotes med, der også har motionplus indbygget. Ligeledes er der også de der silikone covers med, og et spil, altsammen til dkr. 300 plus minus inkl. fragt fra amazon.co.uk :)
De wiimotes i Wii Play pakkerne er endda røde, hvis man ønsker det :)

Wii Play:
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Wii-Play-Motion-Remote/dp/B004YH2ZCG/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1383393191&sr=8-2&keywords=wii+play

Wii Party U:
http://www.amazon.co.uk/Wii-Party-Remote-Plus-Nintendo/dp/B00EV1BJPY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1383393212&sr=8-1&keywords=wii+party+u
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 03/11-13 01:29 
Godt tip med Wii Play-pakkerne. Takker!
drwilydrwilySkrevet 05/11-13 11:40 
Du bør holde dig fra tredjepart. Da jeg købte min Wii for år tilbage, købte jeg tre Wii Remotes med nunchucks på qxl. De var markedsført som "Wii Remotes", så jeg troede de var ægte. Da jeg modtog dem var de i ikke i emballage, men de fremstod stadig nye. Efter et stykke tid fik jeg fornemmelsen af, at noget var galt. Vibratoren føltes ikke rigtig, højtaleren var dårlig, og styrepinden på nunchuckerne var også helt forkert. Med tiden er især vibrationen blevet ENDNU værre! Det er nogle dumme penge at spare.

For nyligt købte jeg en Wii U, og tænkte jeg ville have nye wii remotes med motion plus. Denne gang har jeg, pudsigt nok, købt lige præcis de to pakker Sonic anbefaler. Den røde Wii Play-pakke fik jeg for £26.79 på Amazon for 14 dage siden (den må være steget i pris siden!). Wii Party U modtog jeg på premieren fra coolshop. Det korte af det lange: Jeg vil også anbefale Sonics forslag. Og køb IKKE tredjepart. Det vil du ærgre dig over i det lange løb.
JmogJmogSkrevet 12/01-14 12:41 
Sonic>
I Wii Party U og Wii Play pakkerne er der Wiimotes med, der også har motionplus indbygget. Ligeledes er der også de der silikone covers med, og et spil, altsammen til dkr. 300 plus minus inkl. fragt fra amazon.co.uk :)
De wiimotes i Wii Play pakkerne er endda røde, hvis man ønsker det :)

Wii Play:
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Wii-Play-Motion-Remote/dp/B004YH2ZCG/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1383393191&sr=8-2&keywords=wii+play

Wii Party U:
http://www.amazon.co.uk/Wii-Party-Remote-Plus-Nintendo/dp/B00EV1BJPY/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1383393212&sr=8-1&keywords=wii+party+u

Tak for tippet. Jeg fik en sort Wiimote via Wii Party U. Solgte spillet i Gamestop for 144kr.

Udgift til Wiimote: 156kr.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/01-14 18:53 
Gamestop sælger og deres Nunchuck til 99kr med 5 års reklametionsret og der er også deres brugtmarked, som også har reklametionsret på, ved ikke hvor meget.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-14 19:04 
Tag det fra en der har arbejdet der. Gamestop's tilbehør er det pureste lort. Du vil ikke tro hvor meget af det der skal ombyttes igen og igen. De fem års garanti er ikke et kvalitetsstempel, nok snare beviset på hvor billigt skravl de sælger og størstedelen af kundens penge netop går til garantien.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 12/01-14 19:21 
Jeg gav 134kr for en helt ny officiel nunchuck hos Amazon. Nu hvor jeg havde fået en officiel wiimote kunne jeg lige så godt gå hele vejen.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/01-14 23:50, rettet 12/01-14 23:55 
Har også arbejdet der, syntes ikke der var så meget der skulle ombyttes.

Edit:
Men når jeg tænker over det, var det nok også pga vi ikke solgte så meget af det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 13/01-14 15:17 
Og tænk lige på hvor mange der ikke gider besværet eller ikke har kvitteringen længere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig