X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pinball Arcade


Svar
fumfumSkrevet 31/10-13 18:41 
Kommer i morgen, den 1ste via steam.
Med alle udviddelsespakker.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
133 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 18/12-13 10:37 
Jeg prøvede PS4 demoen i går og sammenlignede den med PS3 udgaven via samme Arabian Nights table. Jo det er da pænere på PS4 mht. lys og lidt skarpere men nogen stor forskel er der ikke når man spiller. Samme grimme menuer, ingen mulighed for at se friends' scores (jeg fandt det i hvert fald ikke) osv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-13 10:47 
Hvor finder du den demo på PS4 Beano?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 18/12-13 10:50 
Beano>
ingen mulighed for at se friends' scores (jeg fandt det i hvert fald ikke) osv.

?
Det kan man i alle andre versioner. Tryk på en af skulderknapperne når du er inde under leaderboards.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/12-13 11:17, rettet 18/12-13 11:17 
Det prøvede jeg men der dukkede intet op. Prøver igen i aften med versionen fra EU Store.

@KK: Den var fra US Store ;)
SumezSumezSkrevet 18/12-13 11:19 
Det virker i hvert fald fint på PS3-versionen, og modsat XBLA udgaven (som kører på MS's leaderboards), vises scoresne på tværs af alle platforme.
Jeg har bare ingen PS3-venner der har nogen highscores registreret (modsat XBLA hvor der er masser), så jeg ser kun mit eget navn - måske jeg kan se dine scores fra PS4 hvis jeg går ind og kigger i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/12-13 11:22 
Jeg fandt ikke engang mig selv - men måske pga. US version?
SumezSumezSkrevet 18/12-13 11:51 
Er du online med en US profil når du spiller?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/12-13 11:55 
Nej, spillede via min danske konto.
BeanoBeanoSkrevet 18/12-13 13:56, rettet 18/12-13 13:57 
Er på EU Store nu...

Season 1 bundle (18 tables) koster kr 229,- mens season 1 pro bundle koster kr 299,-. Der er rabat pakker hvis man allerede ejer dem til PS3/Vita.

Er pro bundle merprisen værd?
SumezSumezSkrevet 18/12-13 14:23, rettet 18/12-13 14:24 
Man skal vist være nørd for at bruge de ekstra penge på pro bundle. Mange af de ting der er i pro bundle vil mange måske nok også mening burde være standard-issue. Det er blandt andet mulighederne for at kigge frit rundt på "maskinen", og ændre indstillinger i software.
Især synes jeg at tournament mode og ingen extra balls burde være standard på alle maskiner, så man ikke ender med førnævnte 1 time+ spil, fordi spillene er så rundhåndede med extra balls og tilfældige præmier.
Men selvom man køber pro mode, og sætter maskinerne til tournament mode, kommer ens score alligevel ikke med på leaderboards. Man SKAL spille på standard-indstillingerne. Ville være rart bare med to leaderboards - har aldrig været til en pinball-turnering hvor man tillod extra balls :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/12-13 14:56, rettet 18/12-13 14:58 
Ok tak, tror jeg holder mig til standard pakken... når og hvis jeg køber det :)

Zen Pinball 2 er også kommet i dag - har du prøvet det og kan sammenligne med PA?
SumezSumezSkrevet 18/12-13 15:26, rettet 18/12-13 15:26 
Har prøvet nogle af dem, og det er klart i toppen af virtual pinball, og især interessant hvis man interesserer sig for "urealistisk pinball". Det gør nogle spændende ting som ikke teknisk kan lade sig gøre i TPA's simulation, f.eks. skifte mellem helt forskellige layouts midt i samme spil, og vise points som "popups" ved kuglen mens man scorer. Det er også et mere strømlignet og fejlfrit produkt, med flere indstillingsmuligheder og bedre UI.
Kuglens fysik er ikke ligeså god som i TPA, og spillene er meget nemme (med flipperne så tæt på hinanden, at man virkelig skal lave noget klodset for at draine i midten), men der er nogle gode idéer og gennemførte rulesets.
Man kan dog tydeligt mærke at de forskellige tables ikke er designet af erfarne pinball-designere, og som jeg argumenterede for tidligere, synes jeg en stor del af charmen og oplevelsen ved pinball er det "fysiske" i spillet, hvilket går tabt i spil som tydeligt kan mærkes er skabt digitalt.

Der er absolut intet i vejen med Zen Pinball, og jeg synes man kan/bør købe begge hvis man interesserer sig for det, men TPA er klart et bedre spil, når man kigger på udbudet af tables, så hvis man kun skal have ét spil, bør det være det. Med TPA får man store klassikere som Star Trek TNG, Twilight Zone, TOTAN, Funhouse, Monster Bash, Medieval Madness, Attack From Mars, White Water (som jeg selv har herhjemme :)), Cactus Canyon og Cirqus Voltaire bare for at nævne et lille udpluk. Spil som ellers ikke ville være tilgængeligt for under 10-20 tusind kr.
Med Zen får man et fornuftig indie-computerspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 16/01-14 18:35 
Jeg gav 75,- for Pinball Arcade til Vita'en. Fuld af forventning starter jeg det op og finder ud af at jeg kun har 4 eller 5 borde til min rådighed. Fair nok, jeg logger på PSN for at hente flere og ser til min gru at en sæson koster 299,-. Der er selvfølgelig en del borde men alligevel. Kan man forvente at dette er den faste pris i tiden fremover?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fumfumSkrevet 16/01-14 20:22 
Har aldrig prøvet at købe en hel sæson. Men jeg har ikke set prisfald på nogen af pakkerne, endnu. Men der skulle være kommet to nye borde i dag, men det er udskudt. BuHu.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 16/01-14 21:08, rettet 16/01-14 21:08 
Du får så også over 20 populære pinball tables i en enkelt sæson, og cross-play med PS3, det er eddermandeme knald for pengene :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 17/01-14 08:19 
Skal man købe til Vita/PS3 eller PS4? Hvis jeg køber til PS4 vil jeg jo gerne kunne sammenligne med en på PS3 f.eks.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 17/01-14 09:06 
Jeg mener godt du kan sammenligne scores med andre platforme - men der er *ingen* Friends-filter i leaderboards :P
SumezSumezSkrevet 17/01-14 09:09 
Scores går på tværs af alle platforme pånær Xbox, og der er masser af friends-filter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/01-14 09:10 
Ikke på PS3 og PS4.
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-14 15:50 
Hvor tit bliver der afholdt turneringer? Jeg får bare at vide at det "free tournament" er slut.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 20/01-14 15:54 
Synes de er ekstremt dårlige til at annoncere det, og normalt er det turneringer der kun er tilgængelige for bestemte brugere, f.eks. kickstarter backers osv. Man kan evt. følge lidt med på deres Facebook. Er dog ikke særlig interesseret i en online turnering hvor jeg ikke engang er i nærheden af at komme ind som nr. 1 :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-14 16:04 
Bare man ikke kommer sidst:-) Det er lidt noget øv at der ikke bliver gjort mere ud af det. Ellers en lækker feature jeg sagtens kunne forestille mig at bruge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-14 16:07 
Hvad er dit PSN ID?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 20/01-14 16:44, rettet 20/01-14 16:50 
SumezDK

Turneringer er vist bare en "set the highscore" ting hvor man kan spille så mange spil man ønsker, så det er ikke meget anderledes end leaderboards (bortset fra at man kan få lov til at spille med tournament-setting, hvilket burde have været standard for leaderboards fra starten af).
Pinball-turneringer er sjovere med et bracketsystem, hvor det altid er muligt at score på modspillerens fejl eller uheldige spil.

Beano>
Ikke på PS3 og PS4.

Fungerer altså fint på PS3. Tryk R1 mens du kigger på leaderboards. Men lader til at den eneste score du har registreret er på TOTAN?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/01-14 17:19 
Når jeg trykker på R1 kan jeg skifte imellem Overall og My Score. My Score viser kun min score imellem en masse andre spillere jeg ikke kender. Jeg kan ikke se Friends scores!
SumezSumezSkrevet 20/01-14 17:23 
Rimelig sært. Jeg skifter Overall - Friends - My score.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/01-14 17:28 
Det var på PS4. Men checker lige igen på PS3...
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-14 17:32 
På Vitaen får man forskellige oversigter om man bruger venstre eller højre skulderknap. Hvis jeg f.eks. bare bruger den venstre, kommer der ikke friends score op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 20/01-14 17:34 
Det er venstrehåndsarbejde, det der!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 20/01-14 17:43, rettet 20/01-14 17:44 
Har lige downloaded/opdateret og checket på PS3 og nu kan jeg godt få Friends scores at se nu, inkl. min PS4 score!

Underligt for det virkede ikke sidst jeg checkede (december). Kan det være fordi det er en trial på PS3 og jeg efterfølgende har registreret scores på PS4 at det er låst op nu på PS3? For da jeg nu startede PS3 trial skrev spillet noget om at den hentede en leaderboard token..
BeanoBeanoSkrevet 20/01-14 17:46, rettet 20/01-14 17:47 
Næh... har lige prøvet fra en anden PSN konto. Hmmm... weird!

Så er det "bare" PS4 versionen som ikke har det. Det er da sjusket!
JuggernautJuggernautSkrevet 11/05-14 10:44 
Jeg kan se at season 3 er kommet. Dog har jeg ikke adgang til denne folder. Er der ingen borde endnu eller hvad kan det skyldes?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 12/05-14 08:57 
Hvad spiller du på?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 12/05-14 10:04 
Vita.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 12/05-14 11:27, rettet 12/05-14 11:27 
Der er kommet 6 tables i season 3, og to af dem burde være på PSN, det er Fish Tales og Black Rose. Har du prøvet at købe dem direkte fra PSN og set om ikke de dukker op?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 12/05-14 15:08 
Jeg har forsøgt at lede efter dem. Uden held.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 13/05-14 11:28 
Tjekkede lige på webshoppen. Der er de heller ikke.
fumfumSkrevet 13/05-14 11:30 
Der er kommet en update, i fredags mener jeg. Blandt andet er Dr. Dude nu til at spille på Vitaen. De nye borde, Fish Tales og Black Rose, er lige op over. Nok i morgen. Så er vi også kun en måned efter US.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WehnerWehnerSkrevet 13/05-14 11:49 
Jeg har lige flyttet emnet fra pc til multiplatform.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/05-14 15:26 
fum>
Der er kommet en update, i fredags mener jeg. Blandt andet er Dr. Dude nu til at spille på Vitaen. De nye borde, Fish Tales og Black Rose, er lige op over. Nok i morgen. Så er vi også kun en måned efter US.

Dr.Dude har da længe været til Vitaen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fumfumSkrevet 13/05-14 15:32 
Ja, men den har nærmest været uspillelig. Nu, efter patchen, er det meget bedre.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JuggernautJuggernautSkrevet 13/05-14 16:22 
Nu ved jeg hvad du mener. Sådan har jeg haft det med lidt forskellige borde på Vitaen. Slukkede jeg, og startede på igen, var problemet væk.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fumfumSkrevet 18/06-14 18:05 
Så er der endelig nye borde i psn shoppen.
Fish Tales og Black Rose.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JuggernautJuggernautSkrevet 18/06-14 20:54 
Det var sandelig på tide. Men hvordan nu hvis man vil købe et seasonpass til sæson 3? Det kan ikke lade sig gøre endnu. Bør man så vente?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fumfumSkrevet 18/06-14 23:13 
Aner det ikke. Det har jeg ikke prøvet.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 16/09-14 09:01, rettet 16/09-14 09:03 
Efter flere års spekulationer om at Raul Julias efterkommere aldrig ville tillade det, er The Addams Family alligevel kommet på Kickstarter som et fremtidigt TPA table:

https://www.kickstarter.com/projects/1067367405/pinball-arcade-the-addams-family

Pinball Arcade

Jeg har stadig ikke fået mit Terminator 2, så jeg støtter ikke - men fantastisk at det kan lade sig gøre nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/09-14 12:39, rettet 16/09-14 12:40 
Jeg elsker den maskine, men jeg er færdig med at støtte Farsight. Deres Vita versioner er grafisk dovent udført(1) og der er for få indstillingsmuligheder. Når konkurrenten kan finde ud af at jeg skal kunne bruge venstre d-pad og cirkal som hhv. venstre og højre flipper, så burde de også kunne. Og hvad satan er idéen i at kunne køre i Tate-mode på Vita, når flipperstyringen ikke tager højde for det. Skulderknapperne er jo meningsløse, når man holder maskinen lodret.

1: Det er grotesk at Zens borde ser præcist lige så flot ud på Vita som på PS3, når Farsights har nul lyseffekter og markant mindre detaljerede OG kører i 30fps på en god dag på Vita. Zens kører 60fps på Vita og PS3. I et spil som pinball betyder 60fps ALT. Inputlagget der kommer ved at køre med en trådløs controller er lige præcis nok til at det ikke er sjovt på PS3 for mig. Her er det så rart at Vita-udgaven af Zen Pinball ser så godt ud/kører så godt, da der intet inputlag er på Vita. Vita er den perfekte platform til det spil.
SumezSumezSkrevet 16/09-14 12:42 
Det kan ikke være den trådløse controller der gør det, for på X360 har jeg aldrig oplevet problemer med input lag, men PS3 har det vist helt generelt som et grundlæggende problem i alle spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/09-14 12:50 
Det kan være. Desværre er lige præcis pinball så fintfølende mht lag at det er det eneste spil, hvor jeg bemærker det. Men ok, det er et spil der 110% handler om reaktioner.
SumezSumezSkrevet 16/09-14 12:55 
Ja, jeg har heller ikke bemærket det på nogen andre PS3-spil jeg har spillet, men har hørt at det skulle være et problem.
Jeg har heller aldrig spillet nogen shooters "seriøst" på PS3, men kan godt forestille mig at det må være ligeså stort et problem her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
133 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig