X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Guided Fate Paradox og Unlosing Ranger vs. Darkdeath Evilman


Svar
NaieraNaieraSkrevet 30/10-13 22:33, rettet 31/10-13 01:41 
De her to spil fortjener deres egen tråd. Der er tale om roguelikes med den typiske Disgaea-agtige humor, og af hvad jeg har spillet indtil videre, så er de begge bare skidegode.

Er der andre som har prøvet et af dem, eller måske har overvejet at købe The Guided Fate Paradox? Jeg faldt over sidstnævnte på Amazon UK for nogle uger siden, og bare ud fra cover-arten kunne jeg se, at det skulle være mit :) At det ikke er et SRPG i stil med Disgaea passer mig fint, for jeg kommer aldrig så langt med dem. Relativt simpel roguelike RPG-agtighed passer mig lidt bedre, og humor og historie udenom gameplayet sidder bare lige i skabet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-13 01:15 
Jeg har også bestilt The Guided Fate Paradox fra Shopto og glæder mig til at prøve det.
SumezSumezSkrevet 31/10-13 11:01 
The Guided Fate Paradox ser fantastisk ud! Har slet ikke hørt om det, men det skal da ejes, tak for anbefalingen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 31/10-13 20:53 
Ligner noget, jeg også kunne finde på at spille.

Så at det koster 297 kr. inkl. porto hos WOW HD i øjeblikket, hvis nogen skulle være interesseret.
NaieraNaieraSkrevet 31/10-13 20:54 
Det koster 315 hos Amazon UK. Uden fare for told og med meget hurtigere forsendelse :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 01/11-13 17:08 
GamesTop har det til 399,- hvis man ikke kan vente. Det ville jeg ikke kunne, hvis ikke jeg havde det ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 18/11-13 17:10, rettet 18/11-13 17:12 
Så fik jeg endelig Unlosing Ranger. Det lå et sted i USA og ventede i ti dage, indtil jeg bad sælgeren følge op på det.

Til gengæld har jeg kun betalt lidt over 550,- for spillet. Først ca. 240,- for spillet på eBay, så 119,- for digital download fordi jeg ikke kunne vente, og så 206,- i moms og "service"-gebyr :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 23/04-14 20:46, rettet 23/04-14 20:46 
The Guided Fate Paradox koster kun £18 på Zavvi lige nu. Ved ikke om det er billigt, men billigere end jeg har set det hidtil.

http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/the-guided-fate-paradox/10797890.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 23/04-14 21:14 
Ja, det er det billigste indtil videre.
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig