X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter EX-serien (All true EX's fans stand up!)


Svar
nerosnerosSkrevet 27/10-13 20:36 
Hvad siger folk til det? ;-)

Street Fighter i 3D!

Synes at mærke at der er en del true fans derude som hyper den her serie, og jeg må indrømme at det ikke ser så tosset ud:

Smukt!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/10-13 20:50 
4'eren er jo også 3D :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 27/10-13 20:55 
Det siges vist ja, men det er ikke EX jo ;-)
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 27/10-13 21:23, rettet 27/10-13 21:30 
Jeg synes også at Street Fighter EX serien i 3D er undervurderet. På linje med det meget oversete Final Fight Revenge fra Capcom. Det sidste spil fra Capcom til Sega Saturn og et fremragende eksempel på hvordan man laver en potent 3D versus fighter med figurerne fra Final Fight.

Spillet udnytter 4mb ram-udvidelsen, hvilket tydeligt ses i de detaljerede polygon-figurer, korte loadetider og vilde specialmove effekter. Et meget overset spil og ligesom Street Fighter EX serien, en klar anbefaling værd herfra.

Videoen viser tydeligt hvad jeg beskriver her.

Final Fight Revenge playthrough med Poison.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/10-13 22:10 
KillerBean2>
4'eren er jo også 3D :)

Grafisk er det 3D, men kampene foregår jo stadig kun i 2 dimensioner.
Medmindre der er noget jeg har misset fra Street Fighter 4 til Super Street Fighter 4 Turbo Extreme Din-Mor-Er-En-Mand Arcade Edition :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 27/10-13 22:16 
Svjh. foregår EX spillene også kun i 2 dimensioner?

Det er nu mange år siden jeg har prøvet dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/10-13 22:22 
Hmm. Det er ikke utænkeligt. Især ikke efter jeg så lidt mere af Neros' video.
Jeg tror kun jeg har set EX spillenes titelskærme i en spillehal nu og da, som barn/preteen. :P

Personligt tænker jeg altid 2D vs 3D som måden arenaen/kampsystemet er skruet sammen på, og knap så meget om grafikken er det ene eller det andet. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 28/10-13 22:25 
Jeg må nok rejse mig. For mange år siden, da jeg boede i London et halvt år i en bedsit uden tv osv., fik jeg mit gamerfix på arcader. Dengang var der stadig en del - bl.a. Sega World. Jeg blev glad nok for Street Fighter Ex+ @, hed den specifikke version, til at jeg endte med at læse om special moves i diverse blade og kunne gennemføre på en credit :) Spillede det også senere på Playstation. Det er ikke gudernes gave til gamere, men jeg synes, det fik for mange hug dengang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 02/11-13 20:58 
Haha godt Wehner ;-)

Jeg har købt EX2 Plus til PS1 til billige penge. Tænker det ville være godt lige at tjekke det ud før et rigtigt arkade PCB køb.

For at det ikke skal være lyv har jeg faktisk også købt EX3 til PS2.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig