X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har nogen erfaring med håndværkere som ikke reagerer?


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 23/10-13 16:52 
er der nogen har stået i lignede situation, hvor at man underskriver tilbud, og derefter hører man ikke fra håndværkeren i flere uger, og opkald eller mails besvares ikke.

jeg tænker om man et eller andet sted kan læse om sine rettigheder om jeg evt, kan annullere min underskrift på tilbudet og starte forfra med at indhente tilbud på opgaven, da jeg synes at der er ved at gå for længe til jeg synes det er iorden ikke at høre det mindste.

ellers skal man bare være mere tålmodig?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SonicSonicSkrevet 23/10-13 17:28 
Løb!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WonderboyWonderboySkrevet 23/10-13 17:31 
Ved ikke om det her kan hjælpe?.

Link...
I love monster land
SumezSumezSkrevet 24/10-13 08:21 
Hvis håndværkeren ikke har overholdt sin del af kontrakten er den del ugyldig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 08:22, rettet 24/10-13 08:22 
Enig - der står vel en dato for hvornår arbejdet skal udføres på kontrakten?
slk486slk486Skrevet 24/10-13 08:46 
Der vel i det mindste en tidsramme?

Om ikke andet kan du skrive til dem, at du betragter kontrakten som misligeholdt grundet mangel på kommunikation og derfor desværre ser dig nødsaget til at annullere den.
j/k
DarklynoonDarklynoonSkrevet 24/10-13 19:30 
desvære fremgår det ikke nogen steder i kontrakten om hvilken dato det skal være klaret, opgaven blev vurderet til at kunne klares på max 2 dage, så jeg regnede med at de selv tog fat i mig. når det var underskrevet så resten kunne aftales. samt at vi gjorde klart at det hastede da handler om et defekt fyr, som ikke kunne betale sig at reparere. så vi ville gerne have det klaret inden det blev koldt

vi valgte firmaet pga flere i området havde anbefalet dem i forbindelse med selv samme opgavetype, hvilket er
æveligt at når de ellers af andre fremhæves positivt at manglede kundekontakt eller hvad man skal kalde det, som gør at man allerede er noget mistrotisk til deres evner. uden at vi overhovedet har fået noget arbejde udført de vil jo næppe have at jeg venter lige så længe med at betale når det er overstået

nu ser jeg lige weekenden an pga det ros de har fået, også får de en opringning eller mail , hvor jeg gør det klar at jeg ser tilbudet annuleret siden de ikke kontakter mig og jeg anmoder om at få på skrift at de har forstået at jeg ikke ønsker deres tilbud længere. og så må jeg høre de andre om deres tilbud kan forlænges

wonderboy de er desvære ikke på deres liste men tak for linket
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig