X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX


Svar
Per SPer SSkrevet 14/10-13 12:46, rettet 14/10-13 12:48 
Pressetekst fra Square Enix:

SQUARE ENIX ANNOUNCES KINGDOM HEARTS HD 2.5 ReMIX

HD ReMIX Follow-Up Set for Release in 2014

LONDON (14 October, 2013) – Square Enix Ltd., the publisher of SQUARE ENIX® interactive entertainment products in Europe and other PAL territories, today announced at D23 Expo Japan that it has officially begun development for KINGDOM HEARTS HD 2.5 ReMIX for the PlayStation®3 System. A follow up to the recently released KINGDOM HEARTS HD 1.5 ReMIX, the title is slated for release next year in Europe and PAL territories.

Adding further depth and detail to the KINGDOM HEARTS series, KINGDOM HEARTS HD 2.5 ReMIX is a fully remastered HD compilation of the PlayStation®2 system title KINGDOM HEARTS II FINAL MIX and the PSP® (PlayStation®Portable) system title KINGDOM HEARTS Birth by Sleep FINAL MIX. Both, previously exclusive to the Japanese market, will be available for the first time in Europe for the PlayStation®3 System. HD remastered cinematic cut-scenes from the Nintendo DS™ title KINGDOM HEARTS Re:coded will also be included in the compilation.

Picking up after KINGDOM HEARTS HD 1.5 ReMIX, players will be able to continue on their adventures with Sora, Donald Duck and Goofy, and also explore the origins of the KINGDOM HEARTS series with characters Terra, Aqua and Ventus – all with gorgeous high-definition visuals and enhanced gameplay mechanics. KINGDOM HEARTS HD 2.5 ReMIX will provide fans with the chance to replay key titles in the celebrated series, and serves as the perfect lead into the highly anticipated KINGDOM HEARTS III, which is set to be released on the PlayStation®4 system and Xbox One®.

For more information, please visit the official website: www.kingdomhearts.com.

Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX debut trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-13 15:00, rettet 14/10-13 15:05 
Havde regnet med at Birth by Sleep var med i næste opsamling så det er super lækkert at få bekræftet. Desværre havde jeg også gættet på at de valgte Re:Coded frem for Dream Drop Distance :(

EDIT: Men fint at de har valgt at koge Re:Coded ned til en "film" igen så jeg slipper for at spille det.

Sidder og spiller HD 1.5 selv og det er en fantastisk god HD port. 1080p og solid 30 frames uden skyggen af screen-tearing. Det ser vildt godt ud.

Glæder mig også til Final Fantasy X HD :)

Ærgerligt at Square Enix ikke kan lave spil mere. Men så er det rart at de kan trække lidt på at få deres tidligere spil ud i bedre versioner, indtil de en dag forhåbentlig kan finde ud af at lave noget godt igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/10-13 20:50, rettet 14/10-13 20:51 
Du skal heller ikke være ked af at slippe for Dream Drop Distance...

BBS er til gengæld ganske fornuftigt (omend det har en ærgerlig "discount"-fornemmelse over sig)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-13 22:24 
Jeg skal til at komme igang med HD udgaven også, men er ikke helt sikker på hvor jeg skal starte i opsamlingen da jeg aldrig har spillet Karsten Hearts før.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-13 22:44 
Du skal starte med Kingdom Hearts Final Mix :)

Re:Chain of Memories skulle være forfærdeligt :( Der er ingen tvivl om at KH2 HD opsamlingen bliver LANGT bedre end etteren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 15/10-13 18:44 
Det virker interessant hvordan de har skiftet udseendet på Chain of Memories til ps3 versionen - fra Gameboy til egentligt 3D, samt mellem sekvenserne. Positivt overrasket, da jeg havde forventet det andet.

Jeg er kun lige kommet i gang med Final Mix, så skal ikke sige så meget. Men godt at kunne vælge sværhedsgrad denne gang.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/10-13 18:51 
Re:Chain of Memories var inkluderet i Kingdom Hearts Final Mix til PS2 i Japan. Spillet blev også udgivet separat til PS2 i USA, men aldrig Europa.

Jeg gennemførte KH i dag, inkl Sephiroth og alle de andre ekstra bosser. Det gjorde jeg ikke da jeg spillede på PS2, så det var meget fedt at få klaret :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig