X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Order: 1886


Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/10-13 08:19, rettet 10/10-13 08:48 
Ifm. der er kommet frisk info om spillet, syntes jeg det var på tide at oprette en tråd til det.

http://www.computerandvideogames.co... Se hele indlægget
170 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-15 19:51 
Konsolkongen>
Jeg vil gerne spille, ikke se en film :)

Troede der lå noget mere normativt i det end personlig præference, som selvfølgelig ikke kan diskuteres. Og ja, tror også vi er helt enige om Last of Us.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-15 00:41 
Jeg må spille spillet før jeg kan deltage yderligere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/02-15 08:55, rettet 24/02-15 08:56 
Trods de lunkne anmeldelser og hysteriet, tog jeg chancen og glad for min satsning - fortræffeligt interaktiv-film-spil og har følt mig godt underholdt på trods af det ikke er banebrydende mht. gameplay.

Tog mig præcist 8 timer at gennemføre på normal (medium) sværhedsgrad. Døde adskillelige gange og undersøgte omgivelserne men har ikke læst alle noter eller hørt optagelserne jeg fandt undervejs. Påstande om 5-timer er BS.

Produktionsværdierne på billede- og lydside er topklasse - specielt grafikken er vanvittig imponerende og stemningsfuldt. Framerate er solid 30 fps uden tearing eller juddering - oplevede kun kortvarigt (1-2 sekund) et lille drop. Kunne dog stadig godt undvære de '*host* "cinematiske" *host* borders, selvom de ikke direkte generede mig. Største kritikpunkt her er at spejle ikke reflekterer spilleren - måske lille ting men det bryder illusionen. Ingen bugs eller glitches, og default styringen virker for mig... efter det obligatoriske Y-axis camera invert naturligvis :)

Udemærket fortælling og jeg er vild med setting/universet men starten er noget sløj. Der er pacing problemer og der er steder hvor de er hoppet over hvor gærdet er lavest men dette er primært i starten og spillet bliver mere intenst og underholdende efter 3-4 kapitler. Gunplay er velfungerende men mangler det sidste for at matche spil som f.eks. Uncharted og Gears på cover-TPS fronten. AI er under middel men fin variation i det som fjenderne råber til hinanden.
Der bliver ikke overraskende teaset en fortsættelse (se rulleteksterne) som jeg håber bliver sat i produktion ASAP. Det er stort franchise potentiale og får RAD tiden og mulighederne til at rette op på dette spils problemer og bygge videre, kan det blive ret fantastisk.

Ikke et fantastisk spil men heller ikke det flop som nogle gerne vil gøre det til.

7/10
RaGeRaGeSkrevet 24/02-15 16:25 
Havde ellers en teori om at Galahad var vampyr siden han ikke reflekterede i spejle og vinduer ^^
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
enfenenfenSkrevet 24/02-15 16:28 
Beano>
Trods de lunkne anmeldelser og hysteriet, tog jeg chancen og glad for min satsning - fortræffeligt interaktiv-film-spil og har følt mig godt underholdt på trods af det ikke er banebrydende mht. gameplay.

Tog mig præcist 8 timer at gennemføre på normal (medium) sværhedsgrad. Døde adskillelige gange og undersøgte omgivelserne men har ikke læst alle noter eller hørt optagelserne jeg fandt undervejs. Påstande om 5-timer er BS.

Jeg har også taget chancen. Har dog ikke modtaget det endnu.

Hvor mange af de 8 timer var så cutscenes?
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 24/02-15 16:44 
RaGe>
Havde ellers en teori om at Galahad var vampyr siden han ikke reflekterede i spejle og vinduer ^^

Også her, men vil være spoiler'ish at sige mere :)

@enfen: Ved jeg ikke, har ikke timet det (vil distrahere fra oplevensen) men en pæn bid. Mest i starten, hvor der ikke sker så meget, jeg mærkede det.
enfenenfenSkrevet 24/02-15 16:45 
Finno. Det var også kun et cirkatal, jeg var ude efter :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 24/02-15 16:53 
Rigtige cut-scenes vil jeg groft skyde på ca 1.5-2 timer men blandet ind i gameplay så føltes ikke så voldsom.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/02-15 19:55 
Jeg er også lige kommet igennem det og syntes det er rigtig godt. Gears of War med cutscenes!
Som nævnt tidligere var jeg bange for at det ville blive et mega flop som Haze eller Lair, men det er rigtig spilbart og jeg er ret vild med historien og designet af alting.
millenniummillenniumSkrevet 11/03-15 21:54 
Well, en Honest Trailer er til gengæld altid underholdende og seværdig... :)

Link...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 12/03-15 11:51 
Rich Evans: "Don't give them any kind of money for this cynical shit"

https://www.youtube.com/watch?v=vG0zJ89Fv8c
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-16 12:35 
Ready at Dawns næste spil:

De-formers
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/06-16 12:37 
Yddirrr...

RAD bliver nok snart lukket :P
SumezSumezSkrevet 02/06-16 12:40 
Skægt at gå direkte fra The Order, til at lave noget der rent faktisk ligner et rigtigt spil. :P Jeg ved ikke om det bliver noget værd, men det er da en positiv overraskelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-16 12:43 
Beano>
Yddirrr...

Når man lige er kommet sig over at det ikke er en dyr AAA produktion, kunne det så ikke måske have potentiale til at være meget sjovt?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/06-16 12:51 
Sumez>Skægt at gå direkte fra The Order, til at lave noget der rent faktisk ligner et rigtigt spil. :P Jeg ved ikke om det bliver noget værd, men det er da en positiv overraskelse.

Har du spillet The Order?
BeanoBeanoSkrevet 02/06-16 12:52, rettet 02/06-16 12:59 
Bede-x>Når man lige er kommet sig over at det ikke er en dyr AAA produktion, kunne det så ikke måske have potentiale til at være meget sjovt?

Dunno - syntes det ser kedeligt ud umiddelbart :P

Edit: Altså ikke så meget det visuelle (selv om det heller ikke er fantastisk), mere at det er online-only multiplayer arena halløj. Noget man kunne forvente at et lille indie-studio.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-16 13:15 
Geesh. RAD ejer ikke af Sony kommer jeg i tanke om, så Sony lukker dem nok ikke :D
enfenenfenSkrevet 02/06-16 17:48 
Hvad helvede er det. Havde regnet og håbet på et nyt 1886, der var forbedret på alle punkter.

Det pjat overlever de sgu ikke på :)
What is the Matrix?
DunwichDunwichSkrevet 03/06-16 12:53 
Sumez>
Skægt at gå direkte fra The Order, til at lave noget der rent faktisk ligner et rigtigt spil. :P Jeg ved ikke om det bliver noget værd, men det er da en positiv overraskelse.

Virkelig?
170 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig