X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Order: 1886


Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/10-13 08:19, rettet 10/10-13 08:48 
Ifm. der er kommet frisk info om spillet, syntes jeg det var på tide at oprette en tråd til det.

http://www.computerandvideogames.co... Se hele indlægget
170 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 27/05-14 20:25 
Og det er helt generelt fanservice spil - omend på den gode måde.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-14 21:36, rettet 27/05-14 23:16 
Konsolkongen>
Det er ret typiske PC-spil. Har man aldrig interesseret sig for platformen før, så er det nok heller ikke de titler der får en omvendt :)

Nu ved jeg godt at du, efter egne udsagn, ikke kender så meget til platformen, så for dig kan det sikkert synes helt normalt at se (spirituelle) efterfølgere til flere af de nævnte spil, men alene det at flere af titlerne kun ville kunne anses for en to'er, giver et fingerpeg om, at det ikke er tilfældet. De er ikke ment, som noget der skal forsøge at omvende dig, for det ville være umuligt at overbevise nogen, der så kategorisk frasorterer platforme og af samme årsag, har de selvfølgelig heller ikke nogen spilhistorisk værdi for dig. Og det er helt fint.

Det der blev stillet spørgsmålstegn ved, var dog påstanden om, at det nuværende line-up på de nye konsoller så kedeligt ud, mens det virkede mere interessant på PC. Jeg troede ikke der var noget kontroversielt i påstanden, taget i betragtning af, at de nye konsoller ikke engang har et år på bagen og konsoller typisk først oparbejder sig et værdigt spilbibliotek i løbet af nogle år. Det var det så alligevel og derfor påpegede jeg nogle af de titler, der var på vej, som interesserede mig.

Men herligt hvis du synes konsollernes nuværende line-up er mere spændende. Så er der jo noget til os alle sammen :)

slk486>
Og det er helt generelt fanservice spil - omend på den gode måde.

Sikker noget sludder. Linket indeholder tonsvis af spil og koncepter, og hvis de alle er fanservice, er det ud fra devisen om, at alt er fanservice.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 27/05-14 23:18 
Ahh der er vist ingen tvivl om at "Vi laver et nyt Torment!", "Vi laver et nyt Baldur's Gate!", "Vi laver et nyt Tex Murphy!" osv. er fanservice :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-14 23:56 
Og der er heller ingen tvivl om, at det der kun er få spil ud af dem i linket.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/05-14 00:02, rettet 28/05-14 00:16 
Bede-x>
Men herligt hvis du synes konsollernes nuværende line-up er mere spændende. Så er der jo noget til os alle sammen :)

Det har jeg så slet ikke sagt... Jeg ville være komplet idiot hvis jeg sagde at der var mere at komme efter på de nye konsoller. PC er en PC, så der er ikke rigtig noget udviklerne skal tage hensyn til og der har altid udkommet en jævn strøm af spil i rimelig kvalitet.
Jeg gætter i hvert fald på at din smiley betyder at du joker. Ellers tager du dig virkelig nogle friheder med fortolkninger af hvad andre skriver :)

Det første indlæg jeg skrev var en joke, og det andet et follow-up. Det håber jeg er tydeligt. Svar nummer tre, hvor jeg siger at det er typiske PC-spil var seriøst :)

Nu ved jeg godt at du, efter egne udsagn, ikke kender så meget til platformen, så for dig kan det sikkert synes helt normalt at se (spirituelle) efterfølgere til flere af de nævnte spil, men alene det at flere af titlerne kun ville kunne anses for en to'er, giver et fingerpeg om, at det ikke er tilfældet.

Jeg forstår simpelthen ikke hvad det betyder?

De er ikke ment, som noget der skal forsøge at omvende dig, for det ville være umuligt at overbevise nogen, der så kategorisk frasorterer platforme og af samme årsag, har de selvfølgelig heller ikke nogen spilhistorisk værdi for dig. Og det er helt fint.

Seriøst? At jeg ikke bryder mig om at spille på PC er sgu da ikke ensbetydende med at jeg "kategorisk frasorterer platforme (i flertal)". Jeg ejer langt hovedparten af konsollerne. Jeg har en N64 for dælen. Tænk før du skriver :)
Desuden er dig, der gang på gang bliver ved med at fremhæve, hvor fremragende en platform PC er og hvor vidunderligt fantastiske indie-titler der kommer. Endda i en tråd der omhandler et spil der slet ikke udkommer til PC...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 00:07, rettet 28/05-14 00:08 
Andet indlæg var slet ikke tydeligt, men det er også svært, når vi ikke kender hinanden og hinandens humor.

Og ja, smileyen betød at jeg jokede.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 03:23, rettet 28/05-14 03:27 
Nu fik du lige tilføjet en masse så mit svar slet ikke passer ind, så lidt opfølgning mens jeg venter på Ubis crappy service :(

Konsolkongen>
Jeg forstår simpelthen ikke hvad det betyder?

Det betyder at flere af spillene ikke er typiske forsættelser. Det er noget folk gerne har villet ha' i årevis, men som man af publishers er blevet tudet ørene fulde med, der ikke er plads til på det nuværende marked.

Forestil dig noget i stil med - og jeg griber bare titler ud af luften uden større overvejelser - efterfølgere til fx Vagrant Story, Chrono spillene, Starfox og hvordan det ville blive modtaget i konsolland. Pointen er den, at selv om de ikke betyder noget for dig, så har de en (stor) historisk værdi for andre, uagtet hvor gode efterfølgerne så ender med at blive.

At rubricere dem som "ret typiske PC spil" (i andet end genre) er ikke fyldestgørende, ligesom en opfølger til Chrono spillene med de rigtige folk i spidsen, også ville være mere end bare et "ret typisk konsolspil" eller et "ret typisk JRPG". De har slægts-tyngde.

Konsolkongen>
Tænk før du skriver :)

Jamen, i lige måde.

For en del år tilbage forsøgte jeg at få nogen af mine venner ind på Play:Right (Sailormoon og Ralle herinde), men de endte aldrig rigtigt med at få postet eller læst noget og hver gang jeg spurgte dem, hvad der holdt dem væk, var svaret det samme: "Folk på Play:Right hader vestlige/amerikanske spil og i særdeleshed PC". Og det var ligegyldigt hvor meget jeg sagde, at de kunne poste om præcis de platforme, de havde lyst til, så hjalp det ikke. De blev skræmt væk - måske bare pga. misforståelser - men måske også pga. den afstandtagen der nogen gange udvises over for platformen og hvor velkommen den er. Eksempler fra nylige diskussioner (og de er på ingen måde isolerede):

Konsolkongen>PlayRight har altid været et forum der primært bestod af konsolspillere og det formoder jeg det stadig er
(..)

Konsolkongen>
Det bliver PS4 for mig uanset patches og andet, hvis jeg altså skal spille det. Gider ikke spille FPS på PC ;)
(..)

Konsolkongen>Jeg kan med hånden på hjertet sige at der ikke er noget på PC jeg savner at spille, sammenlignet med udvalget til konsollerne.
(..)

Konsolkongen>For fanden jeg er glad for jeg ikke spiller på PC.

Jeg kender dig ikke og i den kontekst vores diskussioner har foregået i, er det svært for mig at se, at sidste sætning ikke skulle tages alvorligt.

Konsolkongen>Desuden er dig, der gang på gang bliver ved med at fremhæve, hvor fremragende en platform PC er og hvor vidunderligt fantastiske indie-titler der kommer. Endda i en tråd der omhandler et spil der slet ikke udkommer til PC...

Nej. slk spørger ind til min (ukontroversielle IMO) påstand om, at det nuværende line-up til de nye konsoller virker kedeligt, modsat hvad der er på vej til PC. Så hopper du ind i diskussionen med et par trolle/joke indlæg, hvorefter tingene forsætter derfra. Selvfølgelig vil jeg i de fleste tilfælde svare på tiltale, for jeg formoder jo, at slk - i det her eksempel - er interesseret i svarene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/05-14 07:43 
Jeg tror du misforstår hvad KK mener med et "typisk pc-spil".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/05-14 08:06, rettet 28/05-14 08:09 
@Bede-X: Jep, jeg var interesseret i dit svar og jeg synes stadig generelt det ser kedeligt ud, men der er da et par enkelte lyspunkter både på PC og på konsol (Destiny, Alien, mv).

Om det er med vilje, eller ej, så kommer du igennem som meget arrogant og der er ingen grund til at gå efter slagsmålet.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 13:22, rettet 28/05-14 13:23 
Fra mit synspunkt fremstår KK ofte som meget aggresiv og det er sikkert fordi, vi går fejl af hinanden, at man får det forkerte indtryk. I hvertfald er der ikke noget der er ment som arrogant fra min side og du skal være velkommen til at påpege det på PB, så jeg kan rette forkerte udtryk og vendinger.

Noget andet er at jeg sjældent ser noget som et slagsmål herinde. Det er altid en diskussion med et ønske om at opnå indsigt i andres positioner, så alene der går vi galt af hinanden. Det er sgu ikke altid nemt at kommunikere over nettet :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 28/05-14 13:30, rettet 28/05-14 13:33 
Det er sk*de svært, når man ikke kan høre folks tonefald eller se deres ansigtsudtryk :)

KK har et smil på læben, ligegyldigt hvad han skriver :D
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 28/05-14 13:32 
Det er hermed noteret :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 28/05-14 13:35 
:)

Vi er også efterhånden endt i at hvis man ikke afslutter en sætning med en smiley, så er man sur og agressiv, men det er jo ikke tilfældet. Diskussion til et andet emne.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/05-14 21:48, rettet 28/05-14 21:52 
Bede-x>
Konsolkongen>
Jeg forstår simpelthen ikke hvad det betyder?

Det betyder at flere af spillene ikke er typiske forsættelser. Det er noget folk gerne har villet ha' i årevis, men som man af publishers er blevet tudet ørene fulde med, der ikke er plads til på det nuværende marked.

Det var nu sætningen der ikke kunne læses :) Men tak for forklaringen.

Forestil dig noget i stil med - og jeg griber bare titler ud af luften uden større overvejelser - efterfølgere til fx Vagrant Story, Chrono spillene, Starfox og hvordan det ville blive modtaget i konsolland. Pointen er den, at selv om de ikke betyder noget for dig, så har de en (stor) historisk værdi for andre, uagtet hvor gode efterfølgerne så ender med at blive.

At rubricere dem som "ret typiske PC spil" (i andet end genre) er ikke fyldestgørende, ligesom en opfølger til Chrono spillene med de rigtige folk i spidsen, også ville være mere end bare et "ret typisk konsolspil" eller et "ret typisk JRPG". De har slægts-tyngde.

Du må meget gerne kalde den slags for typiske konsolspil. Jeg kan virkelig ikke se det som noget negativt. Ligesom jeg heller ikke mente mit svar negativt. Det var blot et svar på slk486s "Nå, er det bare dem du mener", da jeg fik indtrykket af at han ligesom jeg så det som "typiske PC-spil".
Med typiske mener jeg ikke andet end genrer der ofte kun ses på PC.

For en del år tilbage forsøgte jeg at få nogen af mine venner ind på Play:Right (Sailormoon og Ralle herinde), men de endte aldrig rigtigt med at få postet eller læst noget og hver gang jeg spurgte dem, hvad der holdt dem væk, var svaret det samme: "Folk på Play:Right hader vestlige/amerikanske spil og i særdeleshed PC". Og det var ligegyldigt hvor meget jeg sagde, at de kunne poste om præcis de platforme, de havde lyst til, så hjalp det ikke. De blev skræmt væk - måske bare pga. misforståelser - men måske også pga. den afstandtagen der nogen gange udvises over for platformen og hvor velkommen den er. Eksempler fra nylige diskussioner (og de er på ingen måde isolerede):

Konsolkongen>PlayRight har altid været et forum der primært bestod af konsolspillere og det formoder jeg det stadig er
(..)

Det er et fact. Dermed ikke sagt at PC-spillere ikke er velkommen. Selvfølgelig er de det. Den eneste grund til at jeg skrev det dengang var fordi du har svært ved at acceptere, at ikke alle er ligeså glade som du, for af spille på PC eller orker alt bøvlet det indebærer.

Konsolkongen>
Det bliver PS4 for mig uanset patches og andet, hvis jeg altså skal spille det. Gider ikke spille FPS på PC ;)
(..)

At du kan få det vendt til noget negativt mod PC, beviser bare hvor nemt du har ved at fejlfortolke hvad man skriver. Det er sådan set meget simpelt. Jeg bryder mig ikke om mus og tastatur til spil. Heller ikke til first person shooters hvor der generelt er bred enighed om, at det fungerer klart bedre end controller. Derfor min smiley. Spørg ind fremover hvis du er i tvivl.

Konsolkongen>Jeg kan med hånden på hjertet sige at der ikke er noget på PC jeg savner at spille, sammenlignet med udvalget til konsollerne.
(..)

Der står meget tydeligt at det er min personlige mening. At du og dine venner kan føle jer stødt over sådan en subjektiv udtalelse kan jeg slet ikke fatte. Det må i fandeme arbejde lidt med.

Konsolkongen>For fanden jeg er glad for jeg ikke spiller på PC.

Jeg kender dig ikke og i den kontekst vores diskussioner har foregået i, er det svært for mig at se, at sidste sætning ikke skulle tages alvorligt.

Den er allerede forklaret.

Nej. slk spørger ind til min (ukontroversielle IMO) påstand om, at det nuværende line-up til de nye konsoller virker kedeligt, modsat hvad der er på vej til PC. Så hopper du ind i diskussionen med et par trolle/joke indlæg, hvorefter tingene forsætter derfra. Selvfølgelig vil jeg i de fleste tilfælde svare på tiltale, for jeg formoder jo, at slk - i det her eksempel - er interesseret i svarene.

Det er slet ikke et svar på det jeg skrev. Endnu engang svarer du lige hen i vejret på det man skriver. Det var dig der endnu engang begynder at gå off-topic og fremhæve PC'en, i en tråd omhandlende et spil der slet ikke udkommer til den...
slk486>
Det ser tørt ud over hele linjen.

Bede-x>
Nej, på PC er der nogle virkelig interessante spil på vej, der forhåbentlig formår at tilføre nyt liv til klassiske genrer og serier.

- Det har du gjort flere gange før. Så derfor begyndte jeg at trolle dig lidt.

Bede-x>
Fra mit synspunkt fremstår KK ofte som meget aggresiv og det er sikkert fordi, vi går fejl af hinanden, at man får det forkerte indtryk. I hvertfald er der ikke noget der er ment som arrogant fra min side og du skal være velkommen til at påpege det på PB, så jeg kan rette forkerte udtryk og vendinger.

Hvis jeg virker aggressiv så er det fordi jeg finder dig ret irriterende at diskutere med. Du svarer tit lige hen i vejret, og du fejlfortolker og lægger forkerte ord i munden på mig. Jeg mener dog altid jeg har forsøgt at at svare i en nogenlunde sober tone. Jeg er ked af det hvis det ikke altid har været tilfældet.
Jeg finder ligesom slk486 dig også lidt arrogant. Undskyld, men det VIRKER som om du er vandt til at få ret i mange af dine meninger, og har meget svært ved at sluge når nogen ikke er enige. Sådan virker det i hvert fald når du utallige gange føler at du skal fremhæve PC'ens styrker frem for konsollernes. Endda flere gange off-topic (som i tråden her).
Uden at kunne huske alle detajlerne, så havde vi også en lignende diskussion omkring indie-spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 28/05-14 22:04 
Sig mig engang, spiller KK og slk overhovedet pc spil? For det virker godt nok til at være mange år siden, hvis det er tilfældet. Der findes en masse guld, der er pc-only og med stærk integration af controllere. Spillene på pc har over de sidste år blomstret og det er altså totalt forfejlet, at definere overstående liste som "typiske pc spil".

Når man som KK går meget op i det tekniske, så forstår jeg så absolut ikke, hvorfor man ikke interesserer sig mere for pc spil, for det er da her den bedste tekniske oplevelse fås når det gælder multiplatform.

Man burde nok oprette en ny tråd, for det er da en interessant debat.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
slk486slk486Skrevet 28/05-14 22:35 
Ja, jeg spiller ofte på PC. Sidst var "Papers, Please" - forleden dag - og før det; Betrayer, Spec Ops.

Jeg bruger nok nogenlunde lige meget tid på PC, som de forskellige konsoller hver især. Folk der kun, eller næsten kun, spiller PC bliver typisk blinde SPOILER-TEKST:
og snobbede ;)
.
j/k
PapandPapandSkrevet 28/05-14 22:48 
Nu ved jeg ikke om du hintede til mig, men jeg spiller nu stort set på samtlige platforme. Fravælger man pc totalt, som jeg kan formode flere herinde gør, så gør man altså glip af en helt række fantastiske spiloplevelser. Specielt de sidste 2-3 år, er det væltet ind med gode spil i vidt forskellige genrer, som samtidig kommer med en masse nyskabelse. Nu og her, mener jeg utvivlsomt at man får langt de bedste spiloplevelser på pc, ikke mindst pga. den tekniske overlegenhed.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/05-14 22:54 
Papand>
Når man som KK går meget op i det tekniske, så forstår jeg så absolut ikke, hvorfor man ikke interesserer sig mere for pc spil, for det er da her den bedste tekniske oplevelse fås når det gælder multiplatform.

Man burde nok oprette en ny tråd, for det er da en interessant debat.

Jeg synes jeg har diskuteret det rigeligt. Men for at opsummere kort:
Alt for meget bøvl sammenlignet med konsollerne.
Windows er jeg ikke særlig glad for.
Man render som regel ind i diverse driver eller hardware kompabilitets-problemer.
Gamle spil virker ikke nødvendigvis på en moderne PC.
Min PC er ikke placeret tæt på mit setup, og jeg gider ikke spille på min PC-skærm.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 28/05-14 23:33, rettet 28/05-14 23:35 
Dit svar understreger ret godt min pointe. Det tyder altså på, at det er længe siden du har spillet pc, for de fleste af dine kritikpunkter ses faktisk ikke længere.

Alt for meget bøvl sammenlignet med konsollerne.

Hvor er det præcist det bliver bøvlet? Det tager i dag samme tid for mig, at komme i gang med et PS3 / Xbox 360 spil grundet installation, diverse kontooprettelser og opdateringer, sammenlignet med tiden på pc.

Windows er jeg ikke særlig glad for.

Windows har vel som sådan ikke noget med selve spillet at gøre? Og har du oprigtigt prøvet Windows 7 eller 8?

Man render som regel ind i diverse driver eller hardware kompabilitets-problemer.

Det er simpelthen ikke rigtigt. Jeg husker ikke, hvornår jeg sidst har oplevet det problem.

Gamle spil virker ikke nødvendigvis på en moderne PC.

Jeg har faktisk mange gamle pc spil og ingen af dem har jeg problemer med. Har senest testet både Sacrifice og Capitalism II på både Windows 7 og 8. Alternativt er der jo gog.com, hvis man foretrækker meget gamle titler.

Min PC er ikke placeret tæt på mit setup, og jeg gider ikke spille på min PC-skærm.

Jeg har trukket HDMI kabel langs panelerne i vores lejlighed. 2 tryk og jeg spiller på TV'et med min Xbox 360 controller. Alternativt har Steam netop introduceret in-home streaming, så du kan koble en bærbar til fjernsynet og lade din stationære pc trække spillet.

Jeg vil ikke omvende din holdning. Alle har selvfølgelig helt ret til sin mening, men jeg synes du baserer din argumentation på noget du ikke kender til.

EDIT: Og for lige at sætte en sløfe på det med drivere og opsætning, så er det på moderne grafikkort fuldstændig neutraliseret. Et' tryk og jeg har nyeste driver. Et' tryk og jeg har optimal spilopsætning. Jeg har aldrig haft de mindste problemer.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/05-14 23:54, rettet 28/05-14 23:55 
Dit svar understreger ret godt min pointe. Det tyder altså på, at det er længe siden du har spillet pc, for de fleste af dine kritikpunkter ses faktisk ikke længere.

Jeg har spillet Skyrim, Fallout 3 og Fallout New Vegas på PC. Det er ikke så længe siden.

Hvor er det præcist det bliver bøvlet? Det tager i dag samme tid for mig, at komme i gang med et PS3 / Xbox 360 spil grundet installation, diverse kontooprettelser og opdateringer, sammenlignet med tiden på pc.

Hvor tit skal du oprette konti til et konsolspil? Du skal stadig ind i et OS, ind i Steam, Uplay eller whatever. Det ER selvfølgelig langt mere lige til, bare at starte konsollen og smide et spil i. Kom nu :)

Windows har vel som sådan ikke noget med selve spillet at gøre? Og har du oprigtigt prøvet Windows 7 eller 8?

Det er pænt nødvendigt. Og ja, jeg har prøvet begge dele. Dog kun Windows 8 meget kort. Det virker dog som en enorm forbedring. Omend der stadig vil være alt bøvlet med at holde computeren fri for Vira og andre programmer der sløver den.

Det er simpelthen ikke rigtigt. Jeg husker ikke, hvornår jeg sidst har oplevet det problem.

Jo det er simpelthen rigtigt. Jeg installerede Windows 8 i weekenden. Driveren til wi-fi modulet på mit bundkort ville simpelthen ikke installere.
Ude på arbejde havde jeg problemer med at chipset drivere til det forrige bundkort i computeren ikke ville fuldføre installationen.
Glæder mig at du ikke har nogen problemer :)

Jeg har faktisk mange gamle pc spil og ingen af dem har jeg problemer med. Har senest testet både Sacrifice og Capitalism II på både Windows 7 og 8. Alternativt er der jo gog.com, hvis man foretrækker meget gamle titler.

Hvis man allerede ejer spillene er gog.com verdens dårligste løsning. Hvorfor skulle man betale for dem igen?

Jeg vil ikke omvende din holdning. Alle har selvfølgelig helt ret til sin mening, men jeg synes du baserer din argumentation på noget du ikke kender til.

Det er godt nok provokerende skrevet. Men nu har jeg svaret på dine argumenter, så håber jeg det giver indtryk af at jeg faktisk har sat mig lidt ind i det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 29/05-14 01:02 
Jeg har spillet Skyrim, Fallout 3 og Fallout New Vegas på PC. Det er ikke så længe siden.

Så vi snakker 3 år siden du har spillet pc?

Hvor tit skal du oprette konti til et konsolspil? Du skal stadig ind i et OS, ind i Steam, Uplay eller whatever. Det ER selvfølgelig langt mere lige til, bare at starte konsollen og smide et spil i. Kom nu :).

Altså senest skulle jeg da med AC4:Black Flag. Opstart på min Xbox 360 / PS3 tager cirka 12 sekunder inden jeg er signet ind og klar til at spillet. Det er cirka 15 sekunder på min pc, inklusiv automatisk opstart af Steam, Origin og Uplay. Jeg ser fortsat ikke bøvlet, uanset hvor meget du prøver at tale min holdning ned.

Jo det er simpelthen rigtigt. Jeg installerede Windows 8 i weekenden. Driveren til wi-fi modulet på mit bundkort ville simpelthen ikke installere.
Ude på arbejde havde jeg problemer med at chipset drivere til det forrige bundkort i computeren ikke ville fuldføre installationen.
Glæder mig at du ikke har nogen problemer :).

Jeg kender ikke noget til dit setup hverken hjemme eller på arbejde, så jeg må bare konstatere vi har forskellig erfaring omkring den type af problemer.

Hvis man allerede ejer spillene er gog.com verdens dårligste løsning. Hvorfor skulle man betale for dem igen?

Du læser ikke hvad jeg skriver. De seneste gamle spil jeg har prøvet, som jeg har i diskform, har virket fint. Så det alene var hvad jeg konkluderede. Og så nævner jeg blot som supplement, at gog.com byder på et kæmpe bagkatalog af meget gamle spil, som er fuldt funktionsdygtige på selv de nyeste pc'ere.

Det er godt nok provokerende skrevet. Men nu har jeg svaret på dine argumenter, så håber jeg det giver indtryk af at jeg faktisk har sat mig lidt ind i det.

Dømt ud fra de tidligere indlæg, så gav du mig ikke grund til at tro andet. Fint du nu fik det uddybet.

Jeg synes dog fortsat det er synd, at du ikke giver pc'en en ny chance, specielt dig som har stor interesse i teknikken. Frister det dig ikke, med en verden hvor de fleste spil kører som en drøm?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-14 01:31 
Så vi snakker 3 år siden du har spillet pc?

Nej, mindre end et år siden. Jeg kan godt spille spil der ikke super aktuelle :)

Altså senest skulle jeg da med AC4:Black Flag. Opstart på min Xbox 360 / PS3 tager cirka 12 sekunder inden jeg er signet ind og klar til at spillet. Det er cirka 15 sekunder på min pc, inklusiv automatisk opstart af Steam, Origin og Uplay. Jeg ser fortsat ikke bøvlet, uanset hvor meget du prøver at tale min holdning ned.

Er du ikke rar at lade være med at skrive på den måde, "uanset hvor meget du prøver at tale min holdning ned"? Det er en rigtig irriterende tone og slet ikke det jeg prøver på, du er fuldt berettiget til din holdning :) Det er fedt at du ikke ser det som bøvlet at skulle starte spillet op på en PC.
Der ligger dog stadig mere bag processen end bare Tænd > spil i > start. På PC skal du immervæk starte div programmer og klikke lidt rundt før du er igang.
Desuden er der jo engangs processer der skal overstås som installation af drivere, steam osv., evt overclock af CPU og GPU og muligvis andet. Går man igang med at overclocke så skal man nok også forvente en masse trial and error og div crashes og genstarts. Selvom sidstnævnte er helt valgfrit og man kan vælge at lade være, så er PC stadig en mere indviklet og mindre strømlignet process end en konsol :)

For mig indebærer det også at jeg skal genstarte min PC op i Windows for at kunne spille. Det er naturligvis mit eget problem, men det tilføjer da lidt til bøvlet :) Det ser dog ud til at Linux bliver mere og mere populært for spil. Især nu hvor SteamOS er på vej. Så det kan være jeg kan springe det trin over i fremtiden, med de nye spil i hvert fald :)

Du læser ikke hvad jeg skriver. De seneste gamle spil jeg har prøvet, som jeg har i diskform, har virket fint. Så det alene var hvad jeg konkluderede. Og så nævner jeg blot som supplement, at gog.com byder på et kæmpe bagkatalog af meget gamle spil, som er fuldt funktionsdygtige på selv de nyeste pc'ere.

Jo jeg læste det godt. Jeg troede det var tydeligt at jeg kun tog udgangspunkt i de titler man allerede ejer, og som ikke længere virker på en moderne PC :)

Jeg synes dog fortsat det er synd, at du ikke giver pc'en en ny chance, specielt dig som har stor interesse i teknikken. Frister det dig ikke, med en verden hvor de fleste spil kører som en drøm?

Jo, men det skulle de også gerne kunne formå på konsollerne. Bare de tager sig lidt sammen ;)
Jeg synes stadig at der kommer flere konsol-eksklusive titler som fanger mig, end der gør eksklusive titler til PC. Hvis det en dag vender så vil jeg da seriøst overveje at rykke PC'en hen nær mit setup. Jeg spiller naturligvis først og fremmest det jeg synes er spændende :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 29/05-14 02:03 
Det ER selvfølgelig langt mere lige til, bare at starte konsollen og smide et spil i. Kom nu :)

Når du skriver sådan, så læser jeg det som at du taler mig ned og det kommenterer jeg selvfølgelig, så står det dig frit for at blive irriteret hvis du har lyst til det. Så kan du putte nok så mange smileys bag ved.

Der ligger dog stadig mere bag processen end bare Tænd > spil i > start. På PC skal du immervæk starte div programmer og klikke lidt rundt før du er igang.
Desuden er der jo engangs processer der skal overstås som installation af drivere, steam osv., evt overclock af CPU og GPU og muligvis andet. Går man igang med at overclocke så skal man nok også forvente en masse trial and error og div crashes og genstarts. Selvom sidstnævnte er helt valgfrit og man kan vælge at lade være, så er PC stadig en mere indviklet og mindre strømlignet process end en konsol :)

Alt starter af sig selv, fuldstændig som på mine konsoller. Jeg vælger bare det spil jeg vil spille, thats it. Totalt ca. 15 sekunder fra jeg trykker på knappen som tidligere nævnt. Er en engangsinstallation af Steam, Origin og uPlay virkelig et argument for at det er mere bøvlet? Det samlede tidsforbrug er under 5 minutter og så er du kørende. Drivere begrænser sig i dag til grafikkortet og gøres med et klik. 1 minut og det er fikset, ca. en gang hver anden måned. Tager vel samme tid som updates til Xbox Live og PSN.

Og så nævner du overclocking... Det er jo et levn fra fortiden! Det er sgu kun de mest hardcore der roder med den slags i dag. For mit eget vedkommende er det minimum 10 år siden jeg fandt det nødvendigt.

Steam, Origin og uPlay har deres DRM pis, som er noget skrammel, men de er samtidig med til at give en strømlignet oplevelse som du efterspørger. Det er fuldstændig som at starte op for din Xbox 360 eller PS3.

Jeg troede det var tydeligt at jeg kun tog udgangspunkt i de titler man allerede ejer, og som ikke længere virker på en moderne PC :)

Nu nævnte jeg to spil som er fra 2000 og 2001, de virkede som nævnt fint. Jeg tror faktisk en ganske stor del af de ældre titler vil virke på Windows 8.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-14 02:31, rettet 29/05-14 02:32 
Alt starter af sig selv, fuldstændig som på mine konsoller. Jeg vælger bare det spil jeg vil spille, thats it. Totalt ca. 15 sekunder fra jeg trykker på knappen som tidligere nævnt. Er en engangsinstallation af Steam, Origin og uPlay virkelig et argument for at det er mere bøvlet? Det samlede tidsforbrug er under 5 minutter og så er du kørende. Drivere begrænser sig i dag til grafikkortet og gøres med et klik. 1 minut og det er fikset, ca. en gang hver anden måned. Tager vel samme tid som updates til Xbox Live og PSN.

Det er godt nok nogle optimistiske tal du nævner. Et samlet tidsforbrug på under fem minutter for at downloade og installere drivere? Det er fuldstændig urealistisk. Især hvis vi snakker Windows 7 der nok skal genstartes en gang per driver.
Jeg forstår ikke at vi kan diskutere det her. Ja jeg mener det er mere bøvlet at man skal igennem den process for at kunne spille på sin PC. Det er ikke et problem for os, men hr og fru Danmark bliver sat totalt af. Du skulle bare vide hvad folk er villige til at betale for at undgå at lave de ting vi finder trivielle ved at sætte en PC op. En konsol, spil i, start - det kan alle finde ud af.

Og som nævnt tidligere så er der en del vedligeholdelse der skal foretages på en Windows-PC for at undgå vira og andet snask. Igen noget man ikke skal på konsollerne.

Og så nævner du overclocking... Det er jo et levn fra fortiden! Det er sgu kun de mest hardcore der roder med den slags i dag. For mit eget vedkommende er det minimum 10 år siden jeg fandt det nødvendigt.

Den udtalelse får mig til at stille spørgsmål om hvor meget du kender til PC gaming :D Spøg til side, så kender jeg ikke nogen i min nærmeste omgangskreds, der spiller PC og ikke har overclocket i et eller andet omfang. Vil man som PC-gamer gerne have nogle ekstra frames i sine spil er overclocking en nem og forholdsvis sikker måde at opnå det på. Jeg kan virkelig ikke forestille mig at det er mindre udbredt i dag end for 10 år siden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 29/05-14 02:59, rettet 29/05-14 03:02 
Hvilke andre drivere end den til grafikkortet er nødvendig at opdatere? Jeg har ikke rørt andet det sidste år, Windows fikser det nødvendige når jeg lukker computeren.

Og vedrørende tiden. Tryk på Geforce Experience -> tryk på driver -> tryk på ekspresinstallation. Done. Det popper endda op på skærmen og forklares step for step.

Alt det bøvl du nævner, er ting som jeg rodede rundt med for 5 år siden. Der er altså sket rigtig meget siden da.

Jeg forstår ikke at vi kan diskutere det her. Ja jeg mener det er mere bøvlet at man skal igennem den process for at kunne spille på sin PC. Det er ikke et problem for os, men hr og fru Danmark bliver sat totalt af. Du skulle bare vide hvad folk er villige til at betale for at undgå at lave de ting vi finder trivielle ved at sætte en PC op. En konsol, spil i, start - det kan alle finde ud af.

En pc, tast kode ind, start - det kan alle finde ud af.

Nu render jeg ind i hr og fru Norge dagligt, når de har købt konsol. "Hvordan får jeg net på min PSP?", "Hvordan sætter jeg Xbox Live op?", "Kan jeg installere mine spil på Xboxen?", "Hvor skal jeg trykke den her kode ind?". Det er samme type problemstillinger som på pc. Om man har mistet sin Live kode eller sit Steam login er et fedt i min verden. Hvor lang tid tager opsætningen første gang man starter Xbox 360 eller PS3?

Konsoller i dag kan fuldt ud sammenlignes med en pc hvad angår bøvl for mainstream brugerne.

Snakker vi PS2, GameCube og Xbox så er sagen selvfølgelig en hel anden. Det var tider.

Og som nævnt tidligere så er der en del vedligeholdelse der skal foretages på en Windows-PC for at undgå vira og andet snask. Igen noget man ikke skal på konsollerne.

Selvfølgelig kan du hente alverdens cracks og skidt og så tage konsekvenserne. Men du kan altså også chippe en konsol og tage konsekvenserne af det. Som ren spillemaskine er en pc fuldt ud at sammenligne med en konsol.

Det sidste tror jeg er værd at bide mærke i. Udviklingen peger jo imod pc-maskiner i samme størrelse og udformning som konsollerne. Mit high-end gamer monster er ren og skær spillemaskine. Surfing, mails osv. foregår på min laptop eller iPad.

EDIT: Vedrørende overclocking, er det så ikke noget der hører studietiden til? Når der ikke var råd til ultra grafik, måtte man jo forsøge at overlocke sig til det. Jeg har brændt både grafikkort og processor af på den konto.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 29/05-14 06:15 
Papand>
Man burde nok oprette en ny tråd...

Det vil fandme vær' dejligt, lugten af armsved og kølerpasta er ved at være temmeligt harsk herinde.
--Skrevet 29/05-14 09:16, rettet 29/05-14 11:48 
Personligt tænker jeg, at konsoller og PC platformen efterhånden er ramlet sammen, når det kommer til hvad der er besværligt. Hvad der før i tiden (spil i, tryk start) var simpelt ved en konsol, er blevet en anelse mere advanceret, i form af DLC, patches, osv. Ikke uoverskueligt svært, dog mere "bøvlet" og tidskrævende.

Nu har jeg ikke rodet med spil på PC de sidste 5-6 år, da min PC stinker. Dog var jeg før i tiden (10 - 15 år siden) 100pct PC gamer. Dengang (som sagt, så ved jeg ikke hvordan det er nu) var der ofte bøvl i forhold til opsætningen, som resulterede i at spillet ikke virkede, fordi den ikke var kompatibel med et eller andet stykke hardware i maskinen. PC´en i sig selv kunne også ofte drille, hvilket tog mange timer at fejlfinde på, og det var ikke engang sikkert det kom til at virke.

Når det så er sagt, så vil jeg tro at multiplatformsspil er overlegen på PC, rent teknisk, vel og mærke hvis man har en ordentlig PC.

Som jeg ser det, er det en tåbelig religions-sag debat, som ikke giver mening, hvis man hævder at den ene platfor er overlegen på alle områder.

IMO er der styrker / svagheder ved de fleste platforme, og på nogle fronter vinder en PC klart over en konsol, men på andre punkter er det modsat. Der findes IMO også glimrende exclusives på PC, som jeg nok først kommer til at game, hvis jeg en dag får en ny PC :D

Vedr. styring, så vil jeg personligt foretrække mus/tastatur til FPS spil, men jeg hader at bruge tastatur til fx bilspil. Controllers fungerer også overlegen ift 3rd person shooters, så alt efter genre er det meget forskelligt. At skulle spille Quake 3 (inkl hurtigt movement, strafe/cirklejump, rocketjump, osv) med en controller er jo hæmmet max.
Spiller nu: Animal Soccer World
JmogJmogSkrevet 29/05-14 12:06 
Papand>
Hvor tit skal du oprette konti til et konsolspil? Du skal stadig ind i et OS, ind i Steam, Uplay eller whatever. Det ER selvfølgelig langt mere lige til, bare at starte konsollen og smide et spil i. Kom nu :).

Altså senest skulle jeg da med AC4:Black Flag.

"Skulle"? Ahr, det kan man vist ikke lige sige. Jeg har adrig rørt Uplay og hygger mig fint med Black Flag.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/05-14 15:48 
Papand>
Hvilke andre drivere end den til grafikkortet er nødvendig at opdatere? Jeg har ikke rørt andet det sidste år, Windows fikser det nødvendige når jeg lukker computeren.

Chipset drivere bla? Der er desuden massevis af bundkort hvor netkortet slet ikke virker før man har fået installeret driveren. Endda nogle hvor der slet ikke følger drivere med på skive (Intel NUC bla.). I de tilfælde er du afhængig af at kunne downloade på en anden PC og så overføre med USB.
Det er muligt at det fungerer bedre med Windows 8 end det gjorde med 7. Men hvis det klares automatisk i forbindelse med Windows update, og det installeres når du genstarter, så er de fem minutter stadig en voldsom underdrivelse.

Nu render jeg ind i hr og fru Norge dagligt, når de har købt konsol. "Hvordan får jeg net på min PSP?", "Hvordan sætter jeg Xbox Live op?", "Kan jeg installere mine spil på Xboxen?", "Hvor skal jeg trykke den her kode ind?". Det er samme type problemstillinger som på pc. Om man har mistet sin Live kode eller sit Steam login er et fedt i min verden. Hvor lang tid tager opsætningen første gang man starter Xbox 360 eller PS3?

Det har ikke noget med sagen at gøre. Jeg snakker bare at starte et spil, på disc naturligvis. Download er jo et bøvlet helvede i sig selv, uanset platform.

Selvfølgelig kan du hente alverdens cracks og skidt og så tage konsekvenserne. Men du kan altså også chippe en konsol og tage konsekvenserne af det. Som ren spillemaskine er en pc fuldt ud at sammenligne med en konsol.

Jeg kan ikke se hvorfor du skal blande piratkopiering ind i debatten. Det har ikke noget med det jeg skrev at gøre.
Jeg vil gerne se en Windows-PC hvor du kan sætte den op med div drivere, basale antivirus-programmer, steam osv. Og så ellers bruge den som man normalt ville, spil, webbrowsing, div. downloads, installation af div. programmer, altså det man ville betragte som normalt brug. Og så lade den få lov at passe sig selv i samme antal år som en konsolgeneration kører. Med mit kendskab til Windows, eller måske bare den måde jeg bruger en PC på, så finder jeg det fuldstændig urealistisk at den ikke skal vedligeholdes flere gange i den periode.
Jeg kender kun til Windows 7 hvor man helt sikkert ikke kan, men jeg tillader mig at tvivle på at Windows 8 er så stor en forbedring at den slags fuldstændig hører fortiden til.

Super hvis det virker sådan for dig, men du må tage mit ord for at Windows mere eller mindre altid er en bøvlet oplevelse for mig. Og jeg kan kun forestille mig at der er mange andre der har samme erfaring. Jeg vil tro at samtlige Apple-fanboys vil tilslutte sig min mening :)

Men nu må debatten slutte. Vi kommer ingen vegne med det her :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 29/05-14 18:46, rettet 29/05-14 18:47 
Som sagt, man bliver blind af at spille på PC ;)

Beano>
Det vil fandme vær' dejligt, lugten af armsved og kølerpasta er ved at være temmeligt harsk herinde.

Enig - og så i en tråd, der er skabt til debat om et konsol-only spil oven i købet :)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/05-14 19:38 
Hey! Jeg gik ind i den dørkarm fordi jeg ville! :(


Jeg gider rigtig godt min PC.
Det eneste vrøvl jeg har haft, er at nogle enkelte funktioner ikke fungerer på mit USB lydkort (egentlig bare en form for OSD, der er mere luksus end nødvendighed), efter jeg installerede Win8 - resten har kørt smertefrit.

Til gengæld gider jeg også rigtig godt mine konsoller, om end det primært er de eksklusive titler jeg køber til dem efterhånden.

Medmindre pengepungen sætter begrænsningen, så synes jeg livet er for kort til kun at hellige sig én platform, og nægte overhovedet at snuse til de andre.*
Ville hade at være gået glip af geniale titler, fordi jeg enten sad og brølede PC MASTER...BATE, eller noget om "X konsol er bedre end Y konsol fordi tissemand"

*Kan ikke benægte at mit PC setup altså fylder en del, så jeg forestår udmærket dem der fravælger platformen af den grund.


Og til sidst, så ser Gears of Tophats: 1886 ud som noget jeg nok hellere må eje på et tidspunkt. :)
... Måske jeg skulle få købt mig en X1 og PS4 først.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-14 12:35, rettet 30/05-14 12:57 
Konsolkongen>
Med typiske mener jeg ikke andet end genrer der ofte kun ses på PC.

Flere af titlerne er primært typiske i et historisk perspektiv og har været henvist til mindre produktioner i nyere tid, ofte manglende de kreative kræfter der oprindeligt stod bag dem.

Konsolkongen>
Den eneste grund til at jeg skrev det dengang var fordi du har svært ved at acceptere, at ikke alle er ligeså glade som du, for af spille på PC eller orker alt bøvlet det indebærer.

Og så snakker du om, at jeg putter ord i munden på dig? :)

Generelt misforstår du hvad jeg mener med de fire citeringer. Rammen var vigtigt for, hvorfor jeg kunne misforstå det sidste citat.

Konsolkongen>
- Det har du gjort flere gange før. Så derfor begyndte jeg at trolle dig lidt.
(..)

Konsolkongen>Hvis jeg virker aggressiv så er det fordi jeg finder dig ret irriterende at diskutere med.


Undskyld, men er det ikke fjollet at gå ind i en tråd for at trolle lidt, når du ved at der er en chance for respons og efterfølgende diskussion med en du finder irriterende? For hvad det er værd, så kan jeg godt li' at høre dine meninger, også når vi ikke er enige.

slk486>
Jeg bruger nok nogenlunde lige meget tid på PC, som de forskellige konsoller hver især. Folk der kun, eller næsten kun, spiller PC bliver typisk blinde SPOILER-TEKST:
og snobbede ;)


Nu er der heldigvis en smiley i det citerede... ;)

Tag ikke fejl af at jeg er konsol gamer i hjertet og foretrækker oplevelsen der. Helt overordnet bliver alt også købt på konsol, hvis der er mulighed for det uden at gå på kompromis med oplevelsen. Desværre har det udviklet sig til, at standarden er at multiformatspillene - som der er mange af i dag - på konsol kører dårligere, koster mere og der skal betales for online. Jeg kan acceptere de to sidste og også gerne noget af det første, men jeg er færdig med 30fps + tearing/slowdown oplevelsen, som var/er så dominerende på konsol, når det er så let og billigt at få en PC til at levere de fleste spil i 60fps.

Folk oplever sådan noget som frame rate forskelligt. Hører man til dem der ikke ser den store forskel og synes at fx. Sonic Generation, Far Cry 3 el. utallige andre eksempler var fint nok på konsol, kan det selvfølgelig virke underligt, at nogen sætter så stor pris på 60fps. Personligt er det noget af det første jeg ligger mærke, når jeg tænder for et spil og selv om jeg sagtens kan more mig med spil der kører dårligt, så er det slut med at betale ekstra for det tvivlsomme privilegie.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 30/05-14 12:59 
Du skal bare lade være med at blive fornærmet over udtrykket "typisk PC-spil" som om det var noget nedladende. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-14 13:09, rettet 30/05-14 13:29 
Det blev jeg heller ikke. Jeg skrev, at det ikke var FYLDESTGØRENDE (i andet end genre betegnelse - som jeg efterfølgende kunne forstå, også var det KK mente), både ud fra perspektivet om deres historiske aner, samt deres (manglende) position - i andet end små udgivelser - på markedet i de senere år.

Gå lige tilbage og læs, hvad der rent faktisk stod!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/05-14 17:01 
Gå lige tilbage og læs, hvad der rent faktisk stod!

Det bruger vi ikke hér på P:R
;D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-14 00:20 
Ham den ene udvikler på spillet er helt vild at se på. Man tør næsten IKKE købe det :D

The Order: 1886
3of193of19Skrevet 11/06-14 01:30 
Han må da gerne komme forbi hjemme hos mig engang og vise hvordan man spiller det ;)
WehnerWehnerSkrevet 11/06-14 01:41 
Hehe, vi krydser fingre :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/06-14 08:27 
Han er helt sikkert ikke programmør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 11/06-14 08:28 
^ ??
j/k
3of193of19Skrevet 11/06-14 09:24 
Sumez>
Han er helt sikkert ikke programmør.

Hmm ja, han ser ud til at være bottom. Var for træt til at lægge mærke til det i nat. Øv.
dRxLdRxLSkrevet 11/06-14 13:42, rettet 11/06-14 13:59 
Bottom?

edit: Wikipedia to the rescue:
http://en.wikipedia.org/wiki/Top,_bottom_and_versatile
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-14 14:11 
Han hedder også Andrea, så det er han nok, ja.
slk486slk486Skrevet 11/06-14 14:45, rettet 11/06-14 14:49 
Godt så.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 11/06-14 14:53, rettet 11/06-14 14:53 
Det er her det foregår:
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_anus

(skal nok stoppe nu, elsker bare wikipedias totalt deadpan måde at formidle også lidt mere personlige ting på og de mange brugerskabte farvebilleder og illustrationer :-p )
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 11/06-14 14:54, rettet 11/06-14 14:55 
Man kan næsten ikke lade være med at tænke på hvem faen der har stille op som model :D

"Skat, jeg skal lige bruge et billede til Wikipedia..."
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/06-14 16:21 
3of19>
Hmm ja, han ser ud til at være bottom. Var for træt til at lægge mærke til det i nat. Øv.

Måske en power bottom?
Jeg har lært utrolig meget af at se "It's Always Sunny In Philadelphia" :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 13/08-14 10:16 
Tesla trailer fra Gamescom....

https://www.youtube.com/watch?v=T7ETWiK_Xps
DunwichDunwichSkrevet 08/02-15 10:37 
Gameplay.

http://www.vg247.com/2015/02/07/the-order-1886-ps4-gameplay-video/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/02-15 05:57 
Jeg havde ikke kæmpe forventninger til spillet... Havde håbet lidt på at det bare var en Gears of War klon og at de QTEs der var rygter om ikke var så dominerende, men nu forlyder det ar spillet oven i hatten også kun er 5 timer langt.

Under alle omstændigheder havde jeg tænkt mig at vente med at overveje spillet til anmeldelserne lander... Ikke så meget pga scoren, men mere pga sådanne detaljer.

http://www.gamespot.com/articles/the-order-1886-leaks-to-youtube-in-full-playthroug/1100-6425327/
170 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig