X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania: Lords of Shadow Collection info


Svar
Per SPer SSkrevet 09/10-13 19:56, rettet 09/10-13 20:40 
Pressetekst fra Konami:

Castlevania: Lords of Shadow Collection Dated:

Celebratory collection of KONAMI’s vampiric classics released November 8th

Konami Digital Entertainment BV has announced it will release its Castlevania: Lords of Shadow Collection on November 8th, for PlayStation®3 and Xbox360®.

Set to end with the release of the final chapter of the heroic Dracula trilogy in February 2014, Castlevania: Lords of Shadow Collection immerses gamers in Lords of Shadow lore and boasts over 40 hours of award-winning gameplay.

Castlevania: Lords of Shadow Collection comprises:

Castlevania: Lords of Shadow - Users guide Gabriel Belmont, a holy knight charged with protecting innocents from the malevolent Lords of Shadow, as his murdered wife’s spirit guides him to his ultimate destiny. Included with the first chapter are the ‘Reverie’ and ‘Resurrection’ DLC chapters.

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD - The second chapter of the series continues the story 26 years after the events of the original Lords of Shadow, as Gabriel’s descendants confront their destiny.
Castlevania: Lords of Shadow 2 Demo – Whetting appetites for February’s epic conclusion, players also have their first chance to play as Dracula in the epic Lords of Shadow finale, via this exclusive demo.

The compilation features the original Castlevania: Lords of Shadow, and available via voucher code will be Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD and the Castlevania: Lords of Shadow 2 demo, as well as both the Reverie and Resurrection DLC packs.

Castlevania: Lords of Shadow Collection is released for PlayStation®3 and Xbox 360® on November 8th, priced £29.99.

Gamescom 2013 gameplay trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 09/10-13 20:41 
Klassikere, ligefrem? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 09/10-13 21:10 
Det er nok lidt søgt, men lækkert at få Mirror of Fate HD på disc :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 09/10-13 21:55, rettet 09/10-13 22:08 
Nu er det jo en port af et håndholdt sidescrollende action/platformsspil, men det er også et konsolspil, så man er desværre efterhånden nødt til at spørge: Har de sagt noget om frame raten i Mirror of Fate HD?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The DaneThe DaneSkrevet 10/10-13 16:23 
Kunne da godt være når man nu ikke har taget sig sammen og fået en Vita :p
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
slk486slk486Skrevet 10/10-13 21:05 
Det er slet ikke announced til Vita.
j/k
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/10-13 21:15 
2 spil udgør en "collection" nu om dage?

Griner nok de ikke venter til efter 2'eren er udkommet.
CV:LOS er et lorte spil.
solid snakesolid snakeSkrevet 12/10-13 02:11 
Hvordan kan du sige det er et lorte spil, når den har fået 7,1 ud af 10?
Hvad er din begrundelse for det Azzkikr?

CV:LOS
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-13 03:45 
Jeg tror han er knurremis over at serien er gået i total God of War mode. Skuffende for os der virkelig godt kunne lide de 2D Metroid-agtige spil :(

Jeg har kun prøvet LoS meget kort, men jeg bryder mig heller ikke om det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 12/10-13 09:14 
LOS er flot, men nogen GoW er det sgu ikke. I det mindste er MoF et ordentligt Castlevania stil, selvom det bestemt ikke er lige så godt som Konami's egne.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 12/10-13 09:25 
Jeg er enig med Konsolkongen her, og tænker samtidig på min største oplevelse i Castlevania universet Lament of Innocence. Et virkeligt godt gameplay krydret med et genialt OST.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 12/10-13 13:45 
Bede-x>
Nu er det jo en port af et håndholdt sidescrollende action/platformsspil, men det er også et konsolspil, så man er desværre efterhånden nødt til at spørge: Har de sagt noget om frame raten i Mirror of Fate HD?

Fandt over denne:
http://www.ign.com/articles/2013/09/20/tgs-will-the-jump-to-hd-make-castlevania-mirror-of-fate-better
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-13 15:29 
Fedt, lyder til de har forbedret den. Fingrene krydsede for 60fps :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 26/10-13 05:48, rettet 26/10-13 05:51 
Mirror of Fate HD skulle være ude nu på 360 (PSN næste uge) og indeholder en Lords of Shadow 2 demo. Desværre skriver de på Gaf at Mirror kører 30 fps:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=704245

Så må det jo blive PC versionen for mit vedkommende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig