X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: Gammelt c64 spil.


Svar
fumfumSkrevet 28/07-03 20:22 
Jeg fandt et gammelt c64 spil da jeg var hjeme. Men hvad er det værd? Spillet hedder Castle of terror og er i en god stand.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
millenniummillenniumSkrevet 29/07-03 00:48 
Det er meget svært at vide. Jeg kender det ikke, selvom jeg havde en overordenlig samling af C64 spil.
Check evt. eBay og se om der er nogen som prøver at sælge det.

I det seneste nr af The Edge har de en artikel om særlige sjældne C64 spil og deres vurdering. De fleste ligger mellem 5-20 pund. Kun helt ekseptionelle titler kan komme over de 20 pund.
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 29/07-03 00:54, rettet 29/07-03 00:54 
Jeg har da et International Karate med mint æske og det hele. Det vil jeg da godt sælge for 20£. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/07-03 07:25 
Omvendt er der også mange af dem der går for mindsteprisen, ofte helt ned til omkring £1... Og så er det lige spørgsmålet hvor meget man egentlig har lyst til at sælge :/ C64 var før min tid, så jeg ved ikke hvor sjældent det spil du nævner er, men du kan altid prøve at sætte det op på Ebay med en forholdsvist høj minimumspris.. så kan du altid se om det er noget folk vil byde på :)

Mvh
KidCaffeine
millenniummillenniumSkrevet 29/07-03 09:04 
Der står lidt om spillet inde på lemon64, og der er et par kommentarer fra brugerne. Der er dog ingen økonomisk vurdering.

lemon64
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 31/07-03 19:09 
det er kun få c64 spil der er noget vær... da der findes så mange af dem da det var sådan en succes... man behold det da..... c64 er for fed!!!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
fumfumSkrevet 31/07-03 20:46 
Min far solgte min 64'er + skærm for en flaske whiskey.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/07-03 22:04 
Haha ;) Hvad en mand dog ikke gør for en god flaske whisky
millenniummillenniumSkrevet 01/08-03 09:02 
Var det en singel malt whisky...?
Jeg solgte min C64 + datasætte og bunker af spil, for 500,-. Det fortryder jeg lidt i dag. Ville gerne have beholdt den gamle brødkasse.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig