X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Valiant Hearts: The Great War


Svar
jaesjaesSkrevet 12/09-13 17:04, rettet 12/09-13 17:15 
Som nævnt i Child of Light-tråden, har Ubisoft valgt at bruge deres 2D-spilmotor fra de nye Rayman-spil til flere 2D-spil. Og Valiant Hearts fortjener også sin egen tråd, synes jeg.

Det er et puzzle-adventure, og man følger forskellige begivenheder og personer, og spiller på den måde forskellige karakterer. Der så en hund, der går igen i scenerierne og hjælper med puzzles.

Lidt om tema/historie:
"Ubisoft Montpellier's Valiant Hearts: The Great War is a 2D puzzle adventure game that set during World War I, but it's not a war game, according to audio director Yoan Fanise. "It's a game about war," he told Polygon. "About humans during war.""
http://www.polygon.com/2013/9/10/4711654/valiant-hearts-the-great-war-tells-the-story-of-human-beings-during

Udkommer i 2014 til X360, PS4, XBO, PS3 og pc.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=Khl02WOSfXQ

Valiant Hearts: The Great War
SumezSumezSkrevet 17/09-13 12:14 
Det ser fantastisk ud. Ligner et spil med noget på hjerte. Lidt usikker omkring spilmekanikken, men hvis det fungerer er jeg meget spændt på at prøve det!
Virkelig fedt at Ubisoft støtter op om den slags projekter. Både det og Child of Light ligner indie-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/09-13 12:31 
Begge spil ser fantastiske ud. De får mig til at skamme mig over, at jeg ikke har købt Rayman Legends endnu, for at bakke dem op.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 07/05-14 18:43 
Ny trailer...

http://youtu.be/sDzhV712qRQ

Udkommer d. 25. juni.
slk486slk486Skrevet 07/05-14 21:09 
Like
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/05-14 22:20 
Det ser stadig helt fantastisk ud.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BifkimBifkimSkrevet 19/07-14 22:49 
Nogle der har købt dette spil, hvis ikke kan jeg varmt anbefale det.
Jeg syntes at det er et fantastisk spil, der er god historie i spillet.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
SumezSumezSkrevet 18/09-14 15:48 
Der er 50% gold-rabat på X360 udgaven denne uge (og 33% på One).
Hvad er den generelle konsensus om spillet herinde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 18/09-14 17:53 
Saml det op til 360 asap.
Spillet har et par problemer mht at puzzles SKAL løses på en bestemt måde og det kan instarten være svært at forstå designernes intentioner. Men historien mere end vejer problemerne op og især mod slutningen bliver det emotionelt meget stærkt.
Stor anbefaling fra mig af.
HeroldHeroldSkrevet 19/09-14 08:51, rettet 19/09-14 08:51 
Jeg blev nok ikke helt så grebet af det, men det er et fint spil, IMO. Klart være at prøve, om ikke andet, så for at vise Ubisoft at de godt kan lave spil af denne slags, frem for deres AAA-skabelonspil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 19/09-14 09:58 
Gennemførte du det?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig