X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Titanfall


Svar
enfenenfenSkrevet 03/09-13 22:21 
Det er annonceret, at Respawn ikke står for udviklingen af konsolversionen af Titanfall. I stedet er opgaven givet til nogle andre.

Titanfail
What is the Matrix?
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 16/03-14 21:41 
Næh. Xbox pause og xbox play bruger jeg af og til, men det virker kun 1 ud af 3 gange, så good riddance :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 16/03-14 21:48 
Da jeg oplevede single-digit framerate var der ingenting på skærmen. Som sagt: bug.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 16/03-14 21:49 
Det er klart den går i selvsving, når skæmen er sort - scaleren kan jo ikke finde nogen farver at crushe ;)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 16/03-14 21:50 
slk486>
Næh. Xbox pause og xbox play bruger jeg af og til, men det virker kun 1 ud af 3 gange, så good riddance :)

Your English sucks ;)

Jeg har snakket med min hjemmedreng i Delaware om det, og han har store problemer med at få den til at forstå ham hvis han f.eks. vil slukke den. Hos mig forstår den alt jeg siger :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 16/03-14 21:51 
slk486>
Det er klart den går i selvsving, når skæmen er sort - scaleren kan jo ikke finde nogen farver at crushe ;)

Ja, altså ingenting udover lidt landskab :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 16/03-14 21:52 
Naiera>

Your English sucks ;)

Ja, det er nok for britisk :)

Sjovt nok vil den meget gerne slukke HVER gang :D
j/k
NaieraNaieraSkrevet 16/03-14 21:55 
Oi guv'ner, cheerio, Bob's your uncle og den slags forstår den nok ikke ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 16/03-14 22:02 
Jeg tror bare jeg har bandet for meget af den, til at den gider lystre nu.
j/k
JmogJmogSkrevet 16/03-14 22:13 
Dunwich>
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-next-gen-face-off

Jeg havde da fået det indtryk at Xbox One udgaven kørte med 60 fps?

Det gør det da også. Der er bare fald, hvilket gælder noget nær samtlige 3D titler bortset fra Nintendos siden 1995.

Indrømmet, Titanfall ser ud til at have kraftige fald oftere end COD. Dog ingen større overraskelse taget i betragtning at det udviklingsmæssigt reelt er en launchtitel. De vil sikkert få det til at køre bedre med patches.

For at sætte det i perspektiv, så er der ikke meget tvivl om at Titanfall 2 vil køre 900p og have en mere solid framerate, grundet en mindre presset udvikling og bedre drivers.

(På PS4 kan vi nok godt regne med 1080p)
JmogJmogSkrevet 17/03-14 12:50 
Jmog>
Jmog>
Ok, nu har de så lige ændret det til det noget mere realistiske 18/3. Sjovt at det ikke er et interval som de plejer a la 18/3-23/3. Kan være de sender konsoller med en kurer.

Og nu er den sat til 17/3 - dvs på mandag. Ugen starter godt!

Oooog hermed ankommet. Papkassen så ud som om der var blevet kastet med den(*), men selve Xbox ONe kassen indeni fejlede ikke noget, så polstringen har reddet den.

Der skal leges i aften. Den kan få lov at hente Titanfall mens jeg spiser aftensmad.
DunwichDunwichSkrevet 17/03-14 17:20 
Jmog>
Det gør det da også. Der er bare fald, hvilket gælder noget nær samtlige 3D titler bortset fra Nintendos siden 1995.

"Back in the day, Infinity Ward - staffed by many of the Respawn team - crafted the most remarkable first-person shooter engine of its era. Modern Warfare handed in state-of-the-art visuals, but it did so running at 60 frames per second with v-sync enabled

There's been plenty of talk about Titanfall's sub-native resolution, but while that is not exactly ideal, the biggest problem we have with the game in its current format is that the magic combination of ingredients that made Modern Warfare work has come slightly off the boil here: the Xbox One version simply cannot sustain the required 60fps. The consistency in performance just isn't there and so the gameplay often doesn't feel quite right."

At det er en launch titel, synes jeg ikke undskylder det her sjusk.
NaieraNaieraSkrevet 17/03-14 17:39 
Sjusk er ikke den fornemmelse jeg sidder med når jeg sidder og har det sjovt med at spille spillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 17/03-14 17:48 
Ja, at noget er dårligere end x betyder jo ikke, at det i sig selv er dårligt.
JmogJmogSkrevet 17/03-14 17:52 
Så kom min UK maskine. Lige da jeg trådte ind af døren kom jeg i tanke om at jeg da skulle have købt en UK>DK stikadapter med hjem. Til min behagelige overraskelse viste det sig at for det første sidder strømstikket ikke fast i strømforsyningen og for det andet er det den helt almindelige standardtype som PC'er og moderne TV bruger. Dejligt.

Er pt igang med at hente opdateringen. Derefter får den lov at hente Tittyfall mens jeg spiser aftensmad.
WehnerWehnerSkrevet 17/03-14 19:35 
Naiera>
Sjusk er ikke den fornemmelse jeg sidder med når jeg sidder og har det sjovt med at spille spillet.

Sjov!? Hvem taler om sjov? Det vigtige er framerate, opløsning, scanlines og CRT-fjernsyn. Det ved alle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 17/03-14 20:57 
Præcist!
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/03-14 21:01 
Peter Pan Lines for mit vedkommende!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/03-14 22:13 
Naiera>
Sjusk er ikke den fornemmelse jeg sidder med når jeg sidder og har det sjovt med at spille spillet.

Wow - det er jeg virkelig glad for at se dig skrive.

Jeg ville have forventet, at du var af den modsatte skole, så der gjorde du mine fordomme til skamme. Fedt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
slk486slk486Skrevet 17/03-14 22:26 
Naiera>
Sjusk er ikke den fornemmelse jeg sidder med når jeg sidder og har det sjovt med at spille spillet.

Bestemt heller ikke min med Betaen.

Ville gerne spille nu, men venter stadig utopisk på en CE deal :D
j/k
JmogJmogSkrevet 18/03-14 00:41 
Så fik jeg lagt to timer i spillet. Tror jeg stopper med at spille campaign. Jeg kan SLET ikke følge med i plottet. Samtaler midt under multiplayerkampe fungerer bare ikke.

Gameplayet er dog fantastisk. Mit største øjeblik kom da jeg var i en Titan-duel, hvor jeg tømte et magasin mod min modstander, som opsamlede det hele med sin magnetskjold-dims og sendte det tilbage mod mig. Jeg nåede lige at aktivere min egen og sendte det tilbage i synet på ham. Yderst tilfredsstillende.

Er vild med kortene.

Mit gamertag (har fået nyt) er Primal Sage, hvis nogen vil adde mig.
HeroldHeroldSkrevet 18/03-14 01:26 
Du er nødt til at spille kampagnen - de to sider af den låser op for de to andre Titans.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 18/03-14 01:27 
Kampagnen tager måske tre timer at komme igennem, inkl. begge sider, og du får i alt 100 achievement point for det. Der er heller ingen andre der fattede hvad der foregik ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 18/03-14 01:36 
I øvrigt er det da også komplet ligegyldigt om man kan følge med i deres kvækkeri, eller ej - bare man kommer igennem de matches der er :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 18/03-14 04:10 
SeventhSun>
Wow - det er jeg virkelig glad for at se dig skrive.

Jeg ville have forventet, at du var af den modsatte skole, så der gjorde du mine fordomme til skamme. Fedt.

Nu overvejer jeg at skifte mening.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 18/03-14 06:54 
Naiera>
Kampagnen tager måske tre timer at komme igennem, inkl. begge sider, og du får i alt 100 achievement point for det. Der er heller ingen andre der fattede hvad der foregik ;)

Ok, så er jeg alligevel snart igennem den. Den får en skalle i aften.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/03-14 07:42 
Ja, det er 9 maps der tager ca. 10 minutter hver + 2 minutter når man venter i lobbyen x 2 da man skal igennem det for hver side = ca. 3½ time.

Jeg fattede heller ikke helt plottet men jeg tror at det foregik således:

SPOILER-TEKST:
Vice Admiral Marcus Graves og Seargent Blisk er på hver deres side af konflikten om resourcer på kolonier i det ydre rum, men har åbentbart en fortid sammen. På den dér bane der ender med at hele lortet springer i luften bliver de forrådt af den kunstige intelligens Spyglass der efterlader dem på planeten og overtager rollen som Vice Admiral for IMC. I den sidste bane i spillet skal man overtage (eller destuere alt efter hvad side man er på) en robotfabrik, hvilke jeg tror ligger op til at Spyglass vil overtage universet med sin robothær, da alt sådan noget sci-fi halløj altid ender med at robotterne vil udrydde os

....det er ihverfald hvad jeg *tror* at det gik ud på og hvad en fortsættelse nok kommer til at han omhandle :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/03-14 10:20 
Naiera>
Nu overvejer jeg at skifte mening.

Ja jeg erkender, at der var en indbygget fornærmelse i det udsagn :-/, men jeg synes ikke man skal holde det tilbage, hvis man har noget (overvejende) positivt at sige.

I øvrigt kan jeg ikke finde NaieraJP som gamertag - ikke på xbox.com i hvert fald.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 18/03-14 11:29 
Darkbeat: tl;dr - GIANT ROBOT PANTS
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/03-14 11:31 
Yeah! :D
NaieraNaieraSkrevet 18/03-14 13:18 
SeventhSun>
I øvrigt kan jeg ikke finde NaieraJP som gamertag - ikke på xbox.com i hvert fald.

Jeg betalte $9.99 for at skifte det til NaieraDK forleden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 19/03-14 13:42 
Titanfall
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 19/03-14 14:17, rettet 19/03-14 14:19 
Titanfall til Xbox 360 er lige blevet rykket til den 8. april i US og den 11. april i Europa.

>>>
Officiel EA nyt:

Since its debut on March 11, Titanfall and its adrenaline-fueled gameplay on Xbox One and PC has taken the gaming world by storm. I’ve spent many hours already dropping titans into the heat of battle and running along walls as a pilot, and I can tell you I am hooked. Our partners at Respawn have made a truly awesome and dynamic new experience that I will be playing for a long time to come.

The fan content that has been created so far has also been incredible. From taking out multiple titans with a perfectly timed Nuclear Ejection to pulling off one of the most impressive satchel kills to date, the fun that Titanfall delivers is clearly captivating the community. Those are just a sample – there’s a ton of amazing content on the brand new TitanWall launched by Respawn. Check back often for some of the latest and most entertaining new content from fans around the world.

Now, I want to update everyone on Titanfall for Xbox 360 in development with Bluepoint Games. I’ve been playing the game a lot, and it is fantastic. But we see a few things that can be made even better, so we’re giving Bluepoint a little more time to do just that and deliver an epic Titanfall experience for Xbox 360 players. Titanfall for Xbox 360 will now be releasing on April 8 in North America, and beginning on April 11 in Europe. The game will feature the same 6v6 gameplay, maps, modes, weapons and Burn Cards as the Xbox One and PC versions of the game.

We appreciate everyone’s patience as we get the last details right. See you on the Frontier.

<<<
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 24/03-14 04:04, rettet 24/03-14 04:04 
Argh. Folk der ikke fatter hvad Hardpoint Domination og Capture the Flag går ud på bør holde sig væk!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
spectrespectreSkrevet 24/03-14 08:20 
Er der blevet vist billeder eller video af x360 udgaven og er der nogen der har spillet pc versionen med pad?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 24/03-14 08:54 
Jeg tror ikke du får det særlig sjovt med 360 controller i PC udgaven. Husk det er online only, så "alle" andre spiller med kb/mus.
j/k
spectrespectreSkrevet 24/03-14 09:52 
Hørte bare i en podcast at padplayers får noget kompensation men jeg ville gerne høre fra nogen herinde hvis de havde prøvet det.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 24/03-14 09:56 
Aha. Hvis de kører med handikap kan det nok udligne lidt. Overvejede også selv den kombo, men af hensyn til førnævnte, samt at folk herinde hovedsageligt har valgt XO, bliver det den udgave for mit vedkommende.
j/k
JmogJmogSkrevet 24/03-14 19:59 
1up>
Er der blevet vist billeder eller video af x360 udgaven

Nej, ikke det mindste. Det eneste vi pt ved om den er at den efter sigende ligner X1-versionen en del men kun kører med 30fps.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/03-14 22:27 
1up>
Er der blevet vist billeder eller video af x360 udgaven og er der nogen der har spillet pc versionen med pad?

Jeg spiller PC versionen m 360 controller.
Det går fint.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 24/03-14 23:44 
Jeg kan forestille mig at den kompenserer på samme måde som i konsolversionen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
spectrespectreSkrevet 25/03-14 12:59 
SeventhSun>
1up>
Er der blevet vist billeder eller video af x360 udgaven og er der nogen der har spillet pc versionen med pad?

Jeg spiller PC versionen m 360 controller.
Det går fint.

Det var rart at vide. Har min gaming pc i stuen, og kan ikke sidde med kb/mus i sofaen. Så er der stadig ingen grund til at gå next gen :P
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 31/03-14 12:08 
Nogen der er friske på at mødes til lidt XO Titanfall i morgen aften?
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-14 16:23 
Ja, jeg vil gerne :)
slk486slk486Skrevet 01/04-14 08:58 
Well, ser ud til det bare bliver den hårde kerne, så :) Omkring 21?
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/04-14 09:21 
Yes det er jeg klar på
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/04-14 21:54 
Det var ikke længe I skulle spille :-(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/04-14 22:01 
Jeg faldt i søvn da jeg lige skulle tage en hurtig lur og er først lige vågnet
slk486slk486Skrevet 02/04-14 00:37 
Vi tog et par timer. Skulle lige ind i det igen efter Beta, men huhej hvor det går :)
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/04-14 07:02 
Jeg har vist ikke dig på min friends lis slk, jeg kunne i hvert fald se at Darkbeat ikke var online der lidt i 22.
Jeg var ellers frisk på et par omgange.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/04-14 07:53 
Ja jeg kom først på 20 over eller sådan noget, men lad os prøve igen i aften.
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig