X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Microsoft køber Nokia


Svar Sortering
Per SPer SSkrevet 03/09-13 09:44 
Kilde: Gamesindustri + MS pressetekst.

Stephen Elop becomes exec VP of Devices and Services, company granted 10-year license on Nokia patents

Microsoft is to buy Nokia's Devices and Services business, as well as license the companies patents and mapping services, for $7.2 billion in cash.

Microsoft will pay EUR 3.79 billion for "substantially all" of Nokia's Devices and Services business and a further EUR 1.65 billion to license patents, for a total of EUR 5.44 billion, with the deal completing in Q1 2014.

Nokia CEO Stephen Elop will step down from his position to take the role of executive vice president of Devices and Services. In total, 32,000 Nokia staff will transition to Microsoft.

"It's a bold step into the future - a win-win for employees, shareholders and consumers of both companies," commented Ballmer. "Bringing these great teams together will accelerate Microsoft's share and profits in phones, and strengthen the overall opportunities for both Microsoft and our partners across our entire family of devices and services."

"In addition to their innovation and strength in phones at all price points, Nokia brings proven capability and talent in critical areas such as hardware design and engineering, supply chain and manufacturing management, and hardware sales, marketing and distribution."

Julie Larson-Green will continue to oversee the Devices and Studios team at Microsoft, including the impending launch of the Xbox One.

Microsoft will acquire Nokia's Smart Devices division, including the Lumia brand and products, which have sold 7.4 million units. It also acquires the Mobile Phones business from Nokia, which had sales of 53.7 million units in the second quarter of 2013.

The full email to staff from Ballmer can be read below:

From: Steve Ballmer

To: MS FTEs

Date: Sep. 2, 8:00 PM PDT (Sep. 3, 6:00 AM EET)

Subject: Accelerating Growth

We announced some exciting news today: We have entered into an agreement to purchase Nokia's Devices & Services business, which includes their smartphone and mobile phone businesses, their award-winning design team, manufacturing and assembly facilities around the world, and teams devoted to operations, sales, marketing and support.

For Microsoft, this is a bold step into the future and the next big phase of the transformation we announced on July 11.

We are very excited about the proposal to bring the best mobile device efforts of Microsoft and Nokia together. Our Windows Phone partnership over the past two and half years has yielded incredible work - the stunning Lumia 1020 is a great example. Our partnership has also yielded incredible growth. In fact, Nokia Windows Phones are the fastest-growing phones in the smartphone market.

Now is the time to build on this momentum and accelerate our share and profits in phones. Clearly, greater success with phones will strengthen the overall opportunity for us and our partners to deliver on our strategy to create a family of devices and services for individuals and businesses that empower people around the globe at home, at work and on the go, for the activities they value most.

We have laid out Microsoft's strategic rationale for this transaction in a presentation that I encourage you to read.

This is a smart acquisition for Microsoft, and a good deal for both companies. We are receiving incredible talent, technology and IP. We've all seen the amazing work that Nokia and Microsoft have done together. Given our long partnership with Nokia and the many key Nokia leaders that are joining Microsoft, we expect a smooth transition and great execution.

As is always the case with an acquisition, the first priority is to keep driving through close, which we expect in the first quarter of 2014, following approval by Nokia's shareholders, regulatory approvals, and other closing conditions. But I also know people will have some questions about what happens post-close. While details aren't final, here is what we know, and how we're generally approaching integration:

1. Stephen Elop will be coming back to Microsoft, and he will lead an expanded Devices team, which includes all of our current Devices and Studios work and most of the teams coming over from Nokia, reporting to me.

2. Julie Larson-Green will continue to run the Devices and Studios team, and will be focused on the big launches this fall including Xbox One and our Surface enhancements. Julie will be joining Stephen's team once the acquisition closes, and will work with him to shape the new organization.

3. As part of the acquisition, a number of key engineering leaders will be joining Microsoft from Nokia, reporting to Stephen in his new capacity: Jo Harlow, who will continue to lead the Smart Devices team. Timo Toikkanen, who will continue to lead the Mobile Phones team. Stefan Pannenbecker, who will lead Design. Juha Putkiranta, who will lead the integration effort on Nokia's behalf

4. Regarding the sales team, we plan to keep the Nokia field team, led by Chris Weber, intact and as the nexus of the devices sales effort, so that we can continue to build sales momentum. After the deal closes, Chris and his team will be placed under Kevin Turner. We will develop a single integrated team that is selling to operators, and there may be other integration opportunities that we can pursue. Kevin will work with Chris Weber and Chris Capossela to make those plans.

5. Our operating system team under Terry Myerson will continue unchanged, with a mission of supporting both first-party and third-party hardware innovation. We are committed to working with partners, helping them build great products and great businesses on our platform, and we believe this deal will increase our partner value proposition over time. The established rhythms and ways of working between Terry and his team and the incoming Nokia team will serve us well to ensure that we do not disrupt our building momentum.

6. We are planning to integrate all global marketing under Tami Reller and Mark Penn. It is very important that we pursue a unified brand and advertising strategy as soon as possible.

7. Finance, Legal, HR, Communications, DX / Evangelism, Customer Care and Business Development will integrate functionally at Microsoft. Sourcing, customer logistics and supply chain will be part of Stephen's Devices organization. ICM / IT will also integrate functionally for traditional IT roles. We will need to work through the implications for factory systems given the differing manufacturing processes and systems at both Nokia and Microsoft.

8. We plan to pursue a single set of supporting services for our devices, and we will figure out how to combine the great Nokia efforts into our Microsoft services as we go through the integration process.

9. There are no significant plans to shift where work is done in the world as we integrate, so we expect the Nokia teams to stay largely in place, geographically.

10. Tom Gibbons will lead the integration work for Microsoft.

While today's announcement is big news, we have to stay heavily focused on running the current business. We have a huge fall and holiday season ahead of us, so we need to execute flawlessly and continue to drive our business forward. I have no doubt we will.

Steve
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SonicSonicSkrevet 03/09-13 09:48 
Hold da.. :O
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 03/09-13 09:49 
Dear Steve,

Two wrongs doesn't make a right.

Best Regards,
Millennium, Play:Right.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 03/09-13 09:51 
Måske vil de også købe Titanic? :D
millenniummillenniumSkrevet 03/09-13 09:52 
Hvis jeg var MS ville jeg helt sikkert også købe polarisen. Det er en fremtidssikret investering.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 03/09-13 10:00 
Man køber det man ikke selv kan finde ud af eller har tid til at udvikle - det er da meget normalt.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 03/09-13 10:14 
Men de kan heller ikke finde ud af usability. Køber de så Apple...? :-D
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 03/09-13 10:53 
millennium>

Two wrongs doesn't make a right.

"Don't"
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 03/09-13 10:55, rettet 03/09-13 10:55 
millennium>
Men de kan heller ikke finde ud af usability.

Den åbenbaring har de bare ikke fået endnu ;)
j/k
AmbyAmbySkrevet 03/09-13 11:48 
Microsoft køber Nokia
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
millenniummillenniumSkrevet 03/09-13 12:10 
Naiera>
millennium>

Two wrongs doesn't make a right.

"Don't"

Det var bare én wrong. Så det er ok. :)
The medium is the message.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/09-13 14:16 
Der er vist ingen af jer, der har en Nokia Windows Phone.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
millenniummillenniumSkrevet 03/09-13 15:00 
Nej jeg har en Apple iPhone ... Phone. :-D
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/09-13 15:26 
SeventhSun>
Der er vist ingen af jer, der har en Nokia Windows Phone.

Jeg har! Og jeg kunne ikke være mere tilfreds :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
3of193of19Skrevet 03/09-13 15:38 
Hvis jeg ikke fik smidt en iPhone i hovedet fra arbejdet af ville mit første valg være en lumia.
dchangdchangSkrevet 03/09-13 15:49 
Har været tosse tilfreds med min Lumia 800 gennem de sidste 1½ år. Kunne sagtens købe finde på at købe en Fönster Phone igen.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/09-13 16:27 
Jeg har også allerede lagt mig fast på snart at købe en Lumia 925 som afløser for min 800.

Intet ondt om iOS, men Android blev lidt for tungt at danse med på min sløve gamle SE X10 Mini Pro... Så det holder jeg på min tablet i stedet :)

Købet fik vist Nokias aktier til at stige markant, hvilket er alt andet end skidt.
Efter de sørgelige Nokia modeller jeg har ejet gennem årene, er jeg glad for at de endelig kom på rette spor igen.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 04/09-13 21:31, rettet 04/09-13 21:33 
Nu er handlen så ikke godkendt endnu. Men kan ikke se hvorfor den ikke skulle.
Pokkers også at man ikke havde nogen Nokia aktier fra da de var billige,da nyheden kom frem. De steg med 45% :p
Men kommer så an på hvor meget de lå på til at starte med.

Jeg vakler lidt mellem en Windows Phone eller en Android næste gang. Bliver ALDRIG en iPhone.. om den så kom med en anti-tyngdekraft app. Så.. ok så måske ja. Men ellers pas. Syns bare IMO, ikke det noget godt produkt.

Måske en Lumia 1025... men kommer også an på prisen.
Zzap!Zzap!Skrevet 04/09-13 21:44 
Hvordan er det præcist du synes at det ikke er et godt produkt?
Born to kill space
3of193of19Skrevet 05/09-13 06:14 
iTunes?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/09-13 13:47 
For mit vedkommende handler det primært om måden Apple driver forretning på. Hviilket jeg ikke har den store lyst til at støtte.
Det har selvfølgelig ingen relevans i forhold til selve produkterne.

Jeg har set folk samle lynch mobs mod f.eks. EA på baggrund af mere ligegyldige ting, så jeg kan godt leve med at blive betragtet som en grumpy old man når det kommer til Apple :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HeroldHeroldSkrevet 05/09-13 14:10 
Det er egentlig lidt skægt, for uanset hvor lukket man synes Apple er, så er App-storen helt sikkert noget af det bedste der er sket for små udviklere. Muligheden for self-publishing er awesome, procentfordelingen mellem Apple/udvikler har sat en standard, og Apples godkendelsesproces filtrerer meget skidt fra (dog ikke alt). Jeg synes at Android-platformen er et mareridt i forhold til både brugervenlighed og andet software. Windows Phone har jeg dog også hørt godt om.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 05/09-13 14:58, rettet 05/09-13 15:03 
Imagine a world without Apple.

MicroSoft would be soooo lazy.

:-)

Fair nok de kæmpede for en udfasingen af Flash. Det var ikke stabilt. Til gengæld var Flash et demokratisk easy-to-learn tool, så man ikke behøvede at være en übergeek for at lave et animeret banner af en syngene hund. Og jeg synes ikke Apple har lagt brostenene for noget tilsvarende nemt.
The medium is the message.
Zzap!Zzap!Skrevet 05/09-13 16:07, rettet 05/09-13 16:08 
FancyPants>
For mit vedkommende handler det primært om måden Apple driver forretning på. Hviilket jeg ikke har den store lyst til at støtte.
Det har selvfølgelig ingen relevans i forhold til selve produkterne.

Og hvad er det for en måde de driver forretning på? Lige bortset fra at de gør det bedre end andre, hvordan adskiller deres metoder sig så?

3of19>
iTunes?

Hvad skulle der være anderledes ved iTunes?
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 05/09-13 16:17 
millennium>
Fair nok de kæmpede for en udfasingen af Flash. Det var ikke stabilt. Til gengæld var Flash et demokratisk easy-to-learn tool, så man ikke behøvede at være en übergeek for at lave et animeret banner af en syngene hund. Og jeg synes ikke Apple har lagt brostenene for noget tilsvarende nemt.

Flash var et dårligt plagiat af Smalltalk. Hvis der havde været nogen retfærdighed og fornuft i branchen, så havde Smalltalk haft den position Flash havde indtil for nylig. Eller rettere, Smalltalk havde bootstrappet sig selv til noget der var langt bedre end Flash, et mindset og teknisk mulighed som Flash ikke havde i sit DNA.

Og helt enig i at Apple burde være de helt rigtige og pligtskyldige til at gøre det.
Vi mangler ekstremt meget et værktøj til symmetrisk kreativitet på både OSX og iOS (og i det hele taget, men der er chancerne jo endnu værre med microsoft og Linus ved roret).
Apple havde engang et af de mest geniale og fremsynede rapid'n simple udviklingsværktøjer i form af Hypercard (gratis med alle Macs fra 87 og frem til slut 90'erne), men af årsager som Jobs aldrig fik udtalt sig færdig om, blev det skrottet hårdt og brutalt i starten af sidste årti, efter at have ligget brak i en årrække.
Man kan jo håbe på at de tager tråden op igen.
Born to kill space
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/09-13 16:39 
Zzap!>
Og hvad er det for en måde de driver forretning på? Lige bortset fra at de gør det bedre end andre, hvordan adskiller deres metoder sig så?

Hver gang der kommer en ny iPhone, så bliver alle de "gamle" indkaldt så de kan blive nedgraderet til 8gb, fordi det øger chancen for at folk smider pengene efter det dyrere alternativ.
Foruden priser der åbenlyst er forbudte at sænke under en margin på ~200 kroner hos forhandlere :)

Deres Mac OS kan heller ikke købes i løssalg til f.eks en PC, for så kunne folk jo bruge det på en 4000 kroners Ultrabook frem for en 8000 kroners Macbook Air.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Zzap!Zzap!Skrevet 05/09-13 17:53, rettet 05/09-13 18:05 
Nedgraderet for at gøre dem billigere og fordi budget købere typisk heller ikke har brug for så meget hukommelse.
Apple lever bla. af de ting der kan kommes i den hukommelse, så det ville være ekstremt dumt at nedgradere af de grunde du giver.

OSX er så godt delvis fordi de er garanteret nogle helt specifikke og tilbundskendte configs. Og de er garanteret de samme input devices overalt.
OSX på andre platforme ville ikke være det OSX vi kender og holder af.
Husk, "People who are really serious about software should make their own hardware. ".

Og faste priser: Det kan jeg ikke rigtig se noget galt med. Det sikrer bare, at der ikke er nogen der føler sig snydt over 500kr. eller mindre prisforskel, som den normale variation er på PCer. Apples produkter kommer jo alligevel aldrig i nærheden af de discount priser som Dell eller Acer kører med.
Born to kill space
GreaseballGreaseballSkrevet 05/09-13 22:10 
Zzap!>
Hvordan er det præcist du synes at det ikke er et godt produkt?

IMO... Kedeligt design, kun sort og hvid i valg af farver. Dårlige materialer i tidlige generationer som gik for nemt i stykker tros høj pris, især glasset flækkede nemt. Beslutningen for at bruge eget bundstik og ikke micro USB som alle andre. Ingen mulighed for at udvide hukommelsen(dette syns jeg også er trist på mange Lumia og nogen Androids). OS er kedeligt og intetsigende. Ligner konstant som om man har glemt gå ud af en menu. Meget få personlige tilpasninger, eller det ikke sådan lige til, f.eks. at brugen egen musik til ringetone.
Ja det små ting... men det ting JEG syns skaber et kedeligt helheds indtryk.
Samt iTunes.. at være tvunget til det program, som hvis en update går galt.. Så din telefon bare FUBAR! Ikke andet at gøre end at sende den ind til Apple og håbe garantien stadig dækker.

Har før arbejde en del med salg og rep. af iPhones. Hvilke idag gør at jeg holder mig langt væk fra at havde en selv.

Var det præcist nok om hvorfor jeg IMO ikke syns det er et godt produkt?

Fair nok at nogen har det godt med den og fred med det. Virker den, det så det sikker en fin lille mobil.
Personligt.. NOT a fan. Men vi har alle hver vores smag og tak Gud for det, ellers havde det været en trist og grå verden :3

Forstil jeg en verden hvor der kun var ET bil mærke, ET spilfirma og EN slags mobil. Hvor langt var vi så i udviklingen af den slags ;p
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/09-13 22:36 
@Greaseball
Jeg foretrækker nu også at folk køber det de selv vil have, og ikke det alle andre mener de skal have - Uanset om det kører iOS, Android, WP eller Blackberry. :)

Ang. smadrede skærme, så ved jeg ikke om det er meget mere udbredt end på så mange andre telefoner (har i hvert fald ikke set nær så mange med kværnede 5'ere som 4'ere) - Og det kommer jo igen an på hvordan man behandler sine ting.
300 smadrede skærme ud af 1000 telefoner vil jo altid se værre ud end 3 ud af 10 :P
Dog vil jeg mene at en telefon til den pris, burde være lidt mere holdbar end gennemsnittet.


- Hvis man udelukkende skulle købe hvad der var bedst, målt efter bestemte parametre, så ville den danske vognpark nok også indeholde en del færre franske biler.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 05/09-13 22:47 
5'eren fik det faktisk lavet det rigtig med en matal bagside og gorilla glas på fronten.
At putte glad på bagsiden. Hvem fik den ide? Ja det ser flot ud, men det ikke særligt gennemtænkt på et produkt som bliver behandlet, ja som en mobil bliver behandlet idag. Hvilke ikke altid er lige pænt.

Mange bruger gorilla glas, det kan godt gå i stykker. Men det holder til LANGT mere end det som Apple brugte til 4'eren. Der var tilgengæld gode penge i at skifte glas på dem :p
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-13 23:14 
Jeg har som tidligere nævnt smækket min 4S ned i et flisegulv et par gange, samt tabt den utallige gange ned på trægulvet i min lejlighed. Jeg er meget overrasket over hvor godt glasset holder, der er ikke en flænge eller den mindste skramme.

Sammenlignet med plastikskærmene på de gamle telefoner er dette langt bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/09-13 23:31 
Jeg tror man kommer rigtig langt hvis man bare kan undgå hjørnerne på køkken- og spiseborde, uanset mærke og model :D

Men man kan jo altid være uheldig.
Min kusine tabte sin iPhone 5 én gang på betongulvet i en hestestald, hvilket resulterede i en næsten komplet flækket skærm.
Til gengæld tabte en af mine tidligere chefer ofte sin ud af brystlommen, ned på både træ-, stengulv og fliser, uden den fik andet end overfladeskrammer.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Zzap!Zzap!Skrevet 06/09-13 17:05, rettet 06/09-13 17:20 
Greaseball>
IMO... Kedeligt design, kun sort og hvid i valg af farver. Dårlige materialer i tidlige generationer som gik for nemt i stykker tros høj pris, især glasset flækkede nemt. Beslutningen for at bruge eget bundstik og ikke micro USB som alle andre. Ingen mulighed for at udvide hukommelsen(dette syns jeg også er trist på mange Lumia og nogen Androids). OS er kedeligt og intetsigende. Ligner konstant som om man har glemt gå ud af en menu. Meget få personlige tilpasninger, eller det ikke sådan lige til, f.eks. at brugen egen musik til ringetone.
Ja det små ting... men det ting JEG syns skaber et kedeligt helheds indtryk.
Samt iTunes.. at være tvunget til det program, som hvis en update går galt.. Så din telefon bare FUBAR! Ikke andet at gøre end at sende den ind til Apple og håbe garantien stadig dækker.

Farverne bliver der jo gjort noget ved meget snart, selvom langt langt de fleste jo alligevel vælger sort eller hvid. Og så er der jo bumpers i farver...

Interfacet er jo det som alle har valgt at kopiere, så helt skidt kan det da ikke være. Customisering til mere end de mest nødvendige dele af interfacet er sjældent en god ide. Brugeren kan ikke forventes at vide hvad der er godt for dem selv, og er i hvert fald ikke eksperter i UI design (som det burde være helt åbenlyst ved at se på diverse Android setups eller amatør websider). Der er ofte en god grund til at tingene er som de er i iOS, også selvom det måske ikke umiddelbart er gennemskueligt hvorfor.

Dårlige materialer? Der er ingen telefoner der er så solidt konstrueret som iPhones. De plastik skaller mange andre telefoner kommer i giver sig ved vrid, bliver løse i samlingerne og kommer generelt hurtigt til at se nasty ud.

At man ikke kan udvide hukommelsen er intet problem, det har det hvert fald ikke været på mine to iPhones på 16Gb. Du kan jo bare købe iCloud til, så får du rigeligt med hukommelse, som oven i købet er delt med dine andre Apple devices.

Der er en chance for at alle telefoner går i stykker hvis du taber dem. Hårde materialer som glas, som ikke ridser så let, er også mere skøre. Det er en afvægtning af fordele og ulemper. Personligt har jeg intet problem med at holde *rigtig* godt fast på en genstand til 4 - 5000 kr. og har heller ikke noget problem med at putte den i et cover efter brug.
Derfor har jeg aldrig tabt min iPhone. Det er jo ikke en 3210 til 1 kr. vi taler om. Det er et langt mere sofistikeret apparat. Det er stort set kun navnet telefon de deler, alt andet er væsensforskelligt.
Jeg ved godt at der er en trend med at være meget nonchalant med sin dyre telefon for at vise hvor meget overskud man har, hvor ligeglad man er med materielle ting, hvor mange penge man har etc.
Den slags teenageagtige manerer har jeg kun hovedrysten til overs for.

Løbende updates med mulighed for support er vel bedre end ingen opdateringer og ingen support, som det er normalt på mange win og android mobiler? Jeg har aldrig hørt om nogen der har fået deres telefon FUBARet af en opdatering. Men måske det er blevet bedre efter WiFi opdateringer?

Proprietært stik er helt i orden når det kan mere end USB, og der er også langt mere solidt end mini USB.
Born to kill space
GreaseballGreaseballSkrevet 06/09-13 18:11 
Sort og hvid er ikke farver. Det bare to ender af en grå skala :p
Covers er ok. Mange er faktisk flot lavet og især covers der får dem til at ligne gamle NES pads er rimelig cool.

Men vil heller havde en helt grøn eller gul telefon. Har PT en metallisk grøn ;)

Hvis iphones er så solidt bygget.. Hvorfor er der så mange butikker der lever af at lave iphones?
En grund kan sikker være at de så pokkers dyre at købe at folk heller få sat nyt glas på end at offer 5k på en ny.

Men jeg har set rigtig mange kunder da jeg arbejdede i butik som havde fået deres iPhone fucket op under udate. Som regl fordi iTunes mistede forbindelse til internet under update. Så låser iPhone helt op. Ved ikke om det har rettet den fejl som du siger, nu hvor de kan over wifi.

Men folk er generelt ikke gode til at behandle deres dyre ting ordenligt og jeg ville ALDRIG give min børn en så dyr telefon. Det sådan lidt... penge ud af vinduet :p
Så ja.. HELT enig i det du siger med "teenageagtige manerer"

Hvad kan stikket mere end USB?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/09-13 13:01 
Jeg har som saadan ikke noget imod Apple, men jeg har noget imod de folk, der koeber deres produkter fordi, de mener, det giver status - og ikke andet.
Apple er Moet - en fattigmands udgave af eksklusivitet, som tykke Bilka-kunder i Harley Davidson gamacher kan koebe og derefter foele lidt bedre selvvaerd.

Det er naturligvis en generalisering af vaerste slags, but you get my point...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/09-13 13:23 
^ En holdning jeg tidligere har mødt hos børn helt ned til 9 år. Det er skræmmende.

I disse tilfælde er det vigtige ikke om man ejer en iPod/Pad/Phone fordi det er hvad man selv vil have, men om man husker at bruge rigeligt med tid på at fortælle alle om det.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig