X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dragon Age: Inquisition


Svar
jaesjaesSkrevet 01/09-13 14:19, rettet 01/09-13 14:27 
Der er kommet lidt gameplay og ny info i anledning af Pax...

Et par previews:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-31-dragon-ag... Se hele indlægget
88 emne(r).
1 2 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 01/09-13 14:19, rettet 01/09-13 14:27 
Der er kommet lidt gameplay og ny info i anledning af Pax...

Et par previews:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-31-dragon-age-inquisition-has-tactical-view-from-dragon-age-origins
http://www.polygon.com/2013/8/31/4678282/dragon-age-inquisition-brings-playable-qunari-keeps-and-greater

Essensen er noget i retning af:
- Store områder men ikke open-world (heste er bekræftet)
- Det taktiske kampsystem og kamera fra det første spil er tilbage - nu også i konsolversionen (man kan også vælge at spille det mere som et actionspil)
- Visse objekter er destruerbare (kan bruges i kamp, en bro er nævnt som eksempel)
- Man kan erobre borgtårne, som kan udvides med specifikke formål (militær, kamp, informationssøgning m.m.)
- Udkommer efteråret 2014 til PS3, PS4, X360, XBO og pc.

+ Ting som ingen regenererende health, valgbare racer m.m.

Gameplayfilm:
http://www.youtube.com/watch?v=SXnA4ah7uqM
SumezSumezSkrevet 01/09-13 20:48 
Er de bange for at vise det der "tactical view" fordi de synes det er grimt, eller? Der er heller ikke HUD på skærmen. :\ Det minder mig om da 1'eren kom ud, og det var komplet umuligt at finde screenshots af hvordan spillet faktisk så ud.
Men rart at høre at de går tilbage i den retning, om ikke andet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 01/09-13 21:52 
Efter hvad jeg læst så blev "tactical view" vist frem på pax. Neogaf har en god opsamling af alt der er, samt 2 ringe billeder der visser "tactical view", men de er ringe. Samt IGN har skrevet noget om den del også.

Neogaf tråden
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 02/09-13 00:20 
Jeg havde håbet på open world denne gang, men jeg kommer til at spille det alligevel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 02/09-13 08:39 
Jeg synes også Open World ville kæde Dragon Age-serien, men det er nok ikke noget jeg ville vente nogensinde at se fra Bioware :)
Men selvom jeg synes det er rart at se at de forrige Dragon Age-spil var et bevis på at folk ikke var så grafik- og teknik-forblændede som jeg gik og troede, og især 1'eren alligevel solgte fremragende, så er jeg også spændt på at se et Dragon Age-spil der faktisk er flot at se på - Må indrømme at de klip gør mig lidt tændt på at prøve det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/09-13 08:51, rettet 02/09-13 08:51 
Længere video: http://www.youtube.com/watch?v=1WeZbGRglWs&feature=youtu.be

Han snakker om at man ikke healer automatisk, og at man ikke bare kan pakke 100 potions og ignorere konsekvenserne af at tage skade. Jeg tager det som et tegn på at de har gået efter at forbedre kampsystemet og skabt en fair udfordring. Det lyder meget positivt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/09-13 09:21 
Lyder faktisk som en rar udvikling. Bare traversing ikke bliver irriterende fordi man skal halte rundt :)
j/k
jaesjaesSkrevet 02/09-13 11:08, rettet 02/09-13 11:09 
Wehner>
Jeg havde håbet på open world denne gang, men jeg kommer til at spille det alligevel.

Sumez>
Jeg synes også Open World ville kæde Dragon Age-serien, men det er nok ikke noget jeg ville vente nogensinde at se fra Bioware :)


Jeg er rigtig glad for, at det ikke bliver open-world. Udover, at stort set alle AAA-RPG'er i vesten efterhånden er open-world, så er der lige det med at kunne drive et fornuftigt plot, som er næsten umuligt i open-world-spil.

Tror heller ikke man skal være bange for manglende udforskning og episk feel i spillet - fra Neogaf-tråden:

"The demo BioWare brought to Seattle for PAX showcased a couple different environments: the lush hills of Crestwood and the arid badlands of the Deep Desert. Crestwood alone, according to BioWare, is bigger than all of Dragon Age II while still "not even close" to being the biggest environment in Inquisition."
slk486slk486Skrevet 02/09-13 11:09 
drive et fornuftigt plot, som er næsten umuligt i open-world-spil.

Lad os se hvordan W3 klarer det.
j/k
SumezSumezSkrevet 02/09-13 11:13 
Regner du da med at spillet får et fornuftigt plot? :D
Jeg er enig i at en lineær opbygning tillader en meget mere involverende og tilstedeværende historie med mulighed for et væsentlig bedre "manuskript" - Men den måde plottet i Dragon Age Origins var bygget op, synes jeg da det lagde ret meget op til at det kunne have været (og muligvis var tiltænkt på et tidspunkt) et open-world spil.
Helt grundlæggende har du kun et par intro-baner, efterfulgt af nogle meget enkle, isolerede historier i hvert sit område, og så en lineær afslutning, uden særlig meget reel historiefortælling med relation til det overordnede plot imellem introen og slutningen. Den smule der er, repræsenteres af nogle "krydderi"-scener som dukker op afhængig af fremgangen i de sidemissioner der skal klares for at komme videre i historien, hvilket også sagtens ville kunne håndteres på samme måde i et open-world spil.

Nu bliver jeg faktisk også helt ked af at Inquisition ikke er open world. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 02/09-13 11:14, rettet 02/09-13 11:15 
Jeg har allerede læst et interview, der ikke lovede positivt i den retning (kan ikke lige finde det) ;) Kan ikke huske så mange detaljer, men det var vist noget med, at de primært brugte de samme fortælleteknikker som de fleste andre OW-spil.

Og selvom det lykkes vil det jo bare være ét spil - det ændrer ikke pointen eller statistikken, at plots i den slags spil næsten altid halter :)

EDIT: Sumez er en fartbølle.
SumezSumezSkrevet 02/09-13 11:16, rettet 02/09-13 11:17 
slk486>
Lad os se hvordan W3 klarer det.

Den er jeg også lidt bekymret for. :) Gameplay/character/skill/crafting/osv-mæssigt syntes jeg W2 led kraftigt af at være lineært opbygget uden mulighed for overhovedet at rejse mellem lokaliteterne (den har du i det mindste i de fleste andre lineære spil) - så på det punkt var jeg glad for at høre at W3 skulle være open world.
Til gengæld gav den opbygning jo så forfatteren/forfatterne langt flere muligheder for at dreje spillets historie på spændende og utraditionelle måder, uden at gå på kompromis til fordel for gameplay. Hvis W3 skal have ligeså god historiefortælling, er det en kæmpe udfordring, de har stillet sig selv, og jeg er spændt på hvordan de klarer det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 02/09-13 11:26, rettet 02/09-13 11:36 
Sumez>
Regner du da med at spillet får et fornuftigt plot? :D

Jeg er semi-fortrøstningsfuld, men også bedre med middel plot end relativt dårligt plot ;)

Nu nævnte jeg også kun plot, da det er mest udsat i OW-spil, men forhold og interaktion med karakterer kan også let være problematisk.

Jeg er enig i at en lineær opbygning tillader en meget mere involverende og tilstedeværende historie med mulighed for et væsentlig bedre "manuskript" - Men den måde plottet i Dragon Age Origins var bygget op, synes jeg da det lagde ret meget op til at det kunne have været (og muligvis var tiltænkt på et tidspunkt) et open-world spil.

Har ikke spillet DA-spillene, men 1) kan sagtens være det nye spil breder sig mere ud med de problemer det så kan give... hænger sammen med: 2) husk på, at ligeså snart du åbner spillets verden op (aka open-world i denne sammenhæng) har du en slags forpligtelse overfor spilleren til at bruge verdenen. Og der er også det element - som jeg selv hader - at i 99% af den slags spil, så kan man stoppe og lave noget andet næsten konstant, og det virker fjollet, at man er i gang med noget åh så vigtigt i historien, og så bruger man lige 14 in-game dage på at samle planter til en potion, nakke en lille trold i en side-quest (+ tage et par andre side-quests) og så vende tilbage, og historien fortsætter som, at der er gået en time. Man kan selvfølgelig vælge at blive på plottet, og det gør jeg normalt også selv, men det er bare uanset hvad en halv løsning. Alternativet er, at man slet ikke kan afvige fra hovedplottet, efter det er "aktiveret" - a la Ultima 7 - men det giver omvendt en underlig restriktiv følelse i et OW-spil.
slk486slk486Skrevet 02/09-13 11:37 
@Sumez: Ja, det bliver en svær blanding at mestre.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-13 12:00 
Hvad er W2 og W3?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/09-13 12:01 
Beklager. To spil i Witcher-serien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-13 12:04 
Ah :)

Synes tit slk486 er lidt hurtig til at bruge forkortelser jeg aldrig har set før :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 02/09-13 12:16 
Sorry. Skal prøve at have det in mente, når jeg er doven :)
j/k
jaesjaesSkrevet 10/03-14 08:43 
Nydeligt ser det ud: https://www.youtube.com/watch?v=fzuR1Fn_b48
SumezSumezSkrevet 10/03-14 10:11, rettet 10/03-14 10:15 
Hmm, bliver det så open world alligevel??

edit: Lidt research afslører at spillet lader til at blive opdelt i forskellige store regioner der hver især fungerer som hver deres store åben verden. Det lyder stadig enormt positivt, og faktisk på mange måder bedre end én stor sammenhængende verden. Hvis bare de sørger for rig mulighed for at udforske på egen hånd, og ikke som i Origins hvor der bare er tale om lange, ensformige og lineære baner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 10/03-14 10:27 
Det ser sindssygt lækkert ud! Hvis jeg ikke har en nextgen-maskine, når det udkommer, så er der stor sandsynlighed for, at det bliver spillet, der sælger mig en.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 10/03-14 10:31 
Ellers kommer det vel til PC?
j/k
SumezSumezSkrevet 10/03-14 10:33 
Wehner>
Det ser sindssygt lækkert ud! Hvis jeg ikke har en nextgen-maskine, når det udkommer, så er der stor sandsynlighed for, at det bliver spillet, der sælger mig en.

Tror du der bliver stor forskel? Intet i den video ligner noget der minder om next-gen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 10/03-14 10:35, rettet 10/03-14 10:44 
Kan du huske, hvordan de gamle Dragon Age-spil så ud? Selv i denne generation er de grimme. Især etteren selvfølgelig. Jeg tror, at der vil være endog meget stor grafisk forskel, hvis man sætter dem op ved siden af hinanden.

Edit: Jeg ved godt, at det vil mere mere fair at sammenligne med current-gen-versionen af Inquisition, men jo mere open world, spillet bliver, desto vigtigere bliver grafikken (for mig), fordi selve verdenen er en stor del af spiloplevelsen, når man udforsker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 10/03-14 10:43 
Jep, og jeg kommenterer også på det længere oppe i tråden. :) Jeg skriver ikke at jeg er skuffet over at spillet ikke er pænere (nærmest tværtimod), men at der nok ikke er særlig meget at hente ved at købe next-gen udgaverne?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 10/03-14 10:44 
Jeg skrev lige en edit, mens du svarede :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Soren47Soren47Skrevet 10/03-14 10:56 
Jeg glæder mig!
Var virkelig glad for universet og karaktererne i Origins. Dragon Age 2, føltes for mig, mere som noget downloadable content end en reel toer, så håber dette spil bærer historien videre på en interessant måde.
SumezSumezSkrevet 10/03-14 11:33 
Wehner>
Jeg skrev lige en edit, mens du svarede :)

Men hvis deres assets ikke er lavet til at udnytte noget der kræver next-gen konsoller, kan jeg ikke se andre fordele end et potentielt performance-boost, hvis deres engine-kode er ligeså sjusket som det var i 1'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 10/03-14 11:41 
Bioware er vel ikke ligefrem kent for deres fantastiske evner til at optimere eller udnytte hardwaren. Potentielt kunne PS4/XO Inquisition have lignet et PS360 spil, når de er bedst, men når PS360 er laveste fællesnævner tvivler jeg lidt :/
j/k
WehnerWehnerSkrevet 10/03-14 12:21 
Sumez>
Men hvis deres assets ikke er lavet til at udnytte noget der kræver next-gen konsoller, kan jeg ikke se andre fordele end et potentielt performance-boost, hvis deres engine-kode er ligeså sjusket som det var i 1'eren.

Det vil vise sig, når vi kommer tættere på udgivelsen, men jeg gætter på, at next-gen-versionerne bliver noget pænere. Derudover synes jeg, det er rigtig fint, at det ser ud til, at flere af julehandlens blockbustere kommer til de gamle konsoller.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 10/03-14 12:23 
Enig, der er stadig masser af gods i de gamle konsoller :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 09/06-14 23:34 
Ny trailer fra E3: http://www.youtube.com/watch?v=xnXlKrBItc0

Ikke noget, der blæser mig væk, lige som Witcher 3 gjorde det, men stadig ganske solid.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 10/06-14 00:44 
Stadig solgt for mit vedkommende.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 10/06-14 01:04 
Jojo, misforstå mig endelig ikke. Jeg skal have det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 11/06-14 13:03 
Oooh, gameplay:

https://www.youtube.com/watch?v=oYdE4kONvFE#t=73
j/k
WehnerWehnerSkrevet 12/06-14 00:26 
7/10 2014 - dejligt at der kommer enkelte spil i år.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 12/06-14 08:15 
Jeps!
j/k
WehnerWehnerSkrevet 20/06-14 11:56 
Fin lille artikel på Kotaku: http://kotaku.com/five-things-bioware-wants-you-to-know-about-the-next-d-1584867161

Jeg er ikke sikker på, at den rigtig fortæller noget nyt, men den summerer nok ganske godt op, hvad spillet er for en størrelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 20/06-14 12:25, rettet 20/06-14 12:26 
They're "moving beyond choice and into dilemma, forcing you to make difficult decisions

Det ville være en tiltrængt first for Bioware, men kræver nok at de har hyret nye forfattere over hele linjen, og figurer man rent faktisk føler sig en smule investeret i. :)
Er dog glad for at flere og flere udviklere føler at det er den retning de bør gå i, men der er nok langt op til The Witcher for de fleste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/08-14 08:51, rettet 27/08-14 08:57 
Der er lige blevet announced en multiplayer mode ala ME3, men det vigtigste jeg tager med derfra er:

Furthermore, there won't be any multiplayer-only Achievements, so if you just want to stick to the campaign you're free to do so without being punished for it.

Tak! Jeg er på ingen måde Achievement whore, men det er dejligt at det endelig er gået op for een udvikler, at der skal være et skel.

http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-27-dragon-age-inquisition-reveals-a-four-player-co-op-mode
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/11-14 14:13 
Explaining Dragon Age: Inquisition to Yir Auld Da

https://www.youtube.com/watch?v=oiJYrtbTYMY
WehnerWehnerSkrevet 26/11-14 20:47 
Hvem er i gang? Lad os høre nogle indtryk :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XiwanaXiwanaSkrevet 26/11-14 21:10, rettet 26/11-14 21:12 
Jeg synes, det er ganske godt. Umiddelbart ligger vi nok på en 7'er (baseret på ca. 15 timers spil).

Det er flot og kører fint på konsollen (PS4).
Herlig stor variation i områderne. Gameplayet er stimulerende og de mange skills (med cooldowns) gør, at det ikke bliver kedeligt lige med det samme.

Der er ret mange fetch quests undervejs - så man skal væbne sig med en god portion tålmodighed i starten.
Pga. en softwarefejl blev mit 10 timer lange savegame slettet, og jeg var tvunget til at starte forfra med en ny karakter. Heldigvis kan al dialog og cutscenes let skippes. Men det var altså lidt træls at skulle gentage alle begynderquests.

Generelt set fremstår spillet som mere lettilgængeligt og langt mindre kluntet end forgængerne (jeg har mest spillet Origins). Historien er også langt bedre fortalt end tidligere.
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/11-14 05:48 
Jeg er lige startet.

Skygger og lys og effekter er rigtig pæne, men jeg brugte 3 timer på at starte forfra igen og igen for at designe min character, da de så ok ud da jeg lavede dem, men lignede et mareridt i ansigtet når de begyndte at animere. Bioware's modeller i spillet generelt er lidt... ikke lige min stil.

Det dér med at man ender med konstant at pinge efter ting for at finde dem og så skulle manuelt samle dem op med den samme knap man bruger til at hoppe med, er ikke særligt godt designet. I Dragon's Dogma var éns companions pænt flinke til at samle ting op og det syntes jeg også godt de kunne være her, for når man virkelig skal samle over 40 Elfroot for at få den første health-potion upgrade, så får man da nok hurtigt slidt det stick op.

At man ikke kan sammenligne stats på udstyr, når man nu skal micromanage sit party, er også helt ude i skoven... Det værste er at jeg næsten er overbevist om at muligheden har været der i tidligere Bioware spil, men ikke er det her.

Så er der historien... "An ancient evil has awoken and as the chosen one, you must gather your allies and venture forth" er godt heller ikke noget der ikke er set en milliard gange før, men selvfølgelig handler det heller ikke om destinationen, men rejsen dertil... Jeg håber på at samspillet mellem personerne og side-missionerne udvikler sig på en interessant måde og jeg er også klar på at lægge nogen timer i det for at se om det ikke ender med at blive en positiv oplevelse for mig.
la0sla0sSkrevet 27/11-14 09:32 
Jeg synes det er virkelig godt, og jeg er normalt ikke til den slags ting her. Og det er fuckme stort.
Hvad sker der?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/11-14 09:43, rettet 27/11-14 09:44 
@Darkbeat
Man kan godt sammenligne stats på udstyr med det man har på: Tryk to gange på firkant. Men du mener måske mellem vilkårlige stykker af udstyr?

Jeg er ti timer inde og kan ikke genkende det med konstant at pinge. Jeg synes nærmest jeg falder over f.eks. en fire-fem elfroot placeret tæt på hinanden. Jeg er dog indtil videre heller ikke specifikt gået efter at jagte resurser.

Min største anke indtil videre er at mange dialogsekvenser ikke længere præsenteres i klassisk Bioware stil med halvprofil og frekvente sceneskift. Nu zoomer kameraet oftest bare lidt ind og så står karakterene ellers bare og snakker lidt. Det fungerer slet ikke lige så godt. Animationerne virker også en anelse mangelfulde, eller helt fraværende. Da jeg ankom til det første område, var der en hel del modeller der var fuldstændigt ubevægeligt fastfrosset i stående eller siddende positioner som var de maionetter. Altså som i at de ikke engang trak vejret.

Ellers er oplevelsen indtil videre overvejende positiv
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 27/11-14 10:15, rettet 27/11-14 10:15 
la0s>
Og det er fuckme stort.

Som i langt, eller "bredt"? Jeg synes en tendens i samtlige Biowares spil har været at spillene altid har føltes meget "sammenklemte", nærmest klaustrofobiske, i den måde man render rundt mellem små rum adskilt af en kort-menu. Selv når man er udendørs. Men Inquisition skulle vist være meget mere open world-agtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 27/11-14 10:50 
Det føles meget mere åbent end de tidligere spil i serien - eller Mass Effect, for den sags skyld.
Nogle områder er naturligvis større end andre, men generelt ser er de ikke så snævre som tidligere.

Jeg kan sagtens genkende problemet med, at hop og "saml-op" er knyttet til den samme knap (det er vel nok anderledes på pc).. Det ville have været, hvis man selv kunne justere det i menuen. Der mangler også en dodge-knap.
[inspirational quote here]
la0sla0sSkrevet 27/11-14 12:26, rettet 27/11-14 12:27 
Sumez, der er vildt meget at udforske, så ja bredt. Du kan gå ret meget på main storyline, men også udforske områder som du vil, områder som ikke er nødvendige for historien strengt taget. Jeg har læst anmeldere snakke om at have gennemført spillet og slet ikke set alle locations, og det virker troværdigt.

Jeg blev hurtig træt af Skyrim (anerkender at det helt sikkert er et godt spil), men det her virker til at passe i scope.

Jeg kan ikke kommentere på hvordan det er på konsol da jeg er uren og spiller det på PC, men der funker det ok. Min kontrol-anke er at ens reach, når man skal samle ting op, er ret kort.

Det er Biowares klassiske måde at opbygge karakterrelationer på, som er til stede her, i et ganske dragende og stort fantasy univers. Hvor jeg måske finder Elder Scrolls serien trættende, synes jeg her, at de er i hopla med at skabe figurer og små historier som gør det hele underholdende, og så er spillet virkelig virkelig godt tunet synes jeg.

Note: der er virkelig skruet godt op for de flotte sights og oplevelser, kom forbi Still Ruins i området The Western Approach.. rent visuelt virkelig en oplevelse.
Hvad sker der?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/11-14 16:15 
Tak for tippet Nuclear. Det må jeg lige kigge på :)
88 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig