X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dragon Age: Inquisition


Svar
jaesjaesSkrevet 01/09-13 14:19, rettet 01/09-13 14:27 
Der er kommet lidt gameplay og ny info i anledning af Pax...

Et par previews:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-31-dragon-ag... Se hele indlægget
88 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 27/11-14 22:00, rettet 27/11-14 22:00 
Wehner>
Lad os høre nogle indtryk :)

Her er lidt om spillets microtransactions:

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/video-games/columns/experienced-points/12663-Dragon-Age-Inquisition-Pushes-Potion-Purchases-in-Multiplayer?utm_campaign=trueAnthem:+Trending+Content&utm_content=cIufvp&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook#!cIufvp
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/11-14 22:44 
Sygt og kvalmt. Dragon Age har aldrig sagt mig noget, fordi Bioware... Med alle de andre spil der lige er udkommet så har dette absolut ingen interesse, og deres microtransaction-svinerier er bare sømmet i kisten.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/11-14 00:24 
Jeg synes det lyder som noget der alligevel kun har relevans for en ligegyldig tacked-on multiplayer del?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-14 00:54 
Det er stadigvæk så usmageligt at bare bekræfter at jeg aldrig gider støtte deres produkt med et køb, for at kunne spille singleplayer-delen heller :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 28/11-14 14:00 
Sumez>
Jeg synes det lyder som noget der alligevel kun har relevans for en ligegyldig tacked-on multiplayer del?

Ja, det kan heller ikke bringe mit pis i kog, når hhv. IGN's og Gamespots anmeldere har brugt 85-90 timer på hovedspillet uden at se det hele. Men principielt er det naturligvis kavt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 29/11-14 12:47 
Sumez>
Jeg synes det lyder som noget der alligevel kun har relevans for en ligegyldig tacked-on multiplayer del?

Det sagde folk jo også om Assassin's Creed 3:

http://www.playright.dk/forum/emne/33978-assassins-creed-iii?start=0

I dag er det en vel integreret del af singleplayeren. Det er nok for sent at stoppe tiltagene, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan det mon bliver et købe en AAA produktion i slutningen af generationen. På dag et fyldt med bugs, der skal patches væk for at få det til at virke (seperat problem) og hvor det produkt man køber mere er en slags $60 starter kit, hvorfra man så kan vælge enten:

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

Men hey, det er jo bare multiplayeren der er ramt..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 30/11-14 18:48 
Jeg siger ikke at jeg ikke er stor modstander af det, synes bare hele den multiplayer del i forvejen lyder som et dumt formålsløst forsøg på at presse spillet for mere end det er designet til, og i det mindste har jeg ikke hørt andet end at single player ikke er berørt i denne omgang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 01/12-14 17:57 
Der er vi enige og jeg har også stadig lyst til at prøve spillet trods deres crappy multiplayer tiltag.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 02/12-14 00:25 
Der er vist noget med at man kan vinde bedre items til sin single player karakter i multiplayer. Og for at være med i ræset i multiplayer skal man enten grinde eller betale sig fra det såe...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/12-14 14:32 
Dragon Age: Inquisition
WehnerWehnerSkrevet 04/03-15 00:09 
Nå, det er vist på tide at få spillet lidt andet end Destiny.

Jeg har lige været gennem processen på https://dragonagekeep.com - det er ganske fikst. Man kan skræddersy hele ens storyline efter hukommelsen - eller hvad man ønsker. Og sitet hjælper. Sandsynligvis ud fra achievements/trophies.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 16/03-15 16:49 
Knap 20 timer inde, vil jeg godt sige, at det her spil virker stort. Som i STORT. Områderne er mange og store, og så er de tæt pakket med ting, man kan lave. Hvor Skyrim ofte viste sin storhed ved vidder og øde områder, så viser Dragon Age sin med alle de ting, man kan lave. Og hvis man godt kan lide fetch quests, så kan man i hvert fald få sin lyst styret.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 24/03-15 11:56, rettet 24/03-15 11:57 
Første singleplayer DLC ude nu, men PS4 ejere må vente lidt:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-23-first-screenshots-of-dragon-age-inquisition-single-player-dlc
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 24/03-15 12:18 
Pyha, spillet er vist rigeligt stort til, at jeg ikke behøver ekstra.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 30/03-15 21:49 
Der er ret gode sange i kroen. Her er en af dem live med den rigtige sanger.

Sera Was Never
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 04/05-15 22:58 
Så er der en kæmpepatch online. Jeg troede ellers, at jeg skulle igennem i aften, men den er i gang med at hente de 2,8 giga nu.

Patch 7
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 05/05-15 10:17 
Hvordan foretrækker du at styre slagets gang? Strategisk med styring af hver enhed eller mere actionfokuseret hvor du hakker løs med din main character? Jeg har bare prøvet det kort på pc og endte med at sætte det på hylden, fordi jeg synes den strategiske styring blev lidt for overvældende, selvom det faktisk var den jeg foretrak i DA1. Jeg kan heller ikke rigtig bestemme mig, om det er bedst at spille med mus / tastatur eller joypad.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 05/05-15 11:12 
Jeg skyder bare løs med min rogue bueskytte. Det passer fint til en gennemspilning på normal i hvert fald. I etteren, hvor de måske ikke var klar over, at mange ville ende med at spille sådan, skulle jeg helt ned på easy, før det var sjov. Toeren passer også til normal, hvis man spiller actionbaseret.

Det har taget mig små 120 timer at komme til slutningen - men så har jeg også spillet completionist.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 05/05-15 14:55, rettet 05/05-15 14:56 
Den strategiske styring fungerer dårligt, da man hele tiden føler, at man burde kunne bevæge kameraet længere væk, end man kan og fordi det følger de regler, som karakterene følger. Dvs. er der en enkelt sten, busk, lille kløft eller andet ens karaktere ikke kan bevæge sig over, må kameraet også pænt vælge at bevæge sig uden om. Det føles forkert når man sidder og ser oppefra på verden.

Heldigvis er sværhedsgraden så lav på normal, at man maksimalt får brug for det til et par af dragerne, med mindre man ikke spiller completionist, hvor der nok er behov for det ofte.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 09/05-15 22:39 
Jeg er igennem spillet nu, og jeg har taget hver eneste mission, jeg har fundet. Det har jeg selvfølgelig gjort, fordi jeg har nydt at spille det, til trods for, at man kommer til at udføre nogle specifikke handlinger mange gange, hvis man vil have det hele med. Omvendt kan man sagtens lade være, hvis man bare vil igennem.

Historien er ret god, og karaktererne lærer man godt at kende gennem dialog, missioner og deres individuelle historiebidder. Mit party bestod oftest af min elven rogue archer, Cassandra, Dorian og Sera.

Spillet berører i øvrigt homoseksualitet og i et enkelt tilfælde transkønnethed meget fint og uden at være anmassende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/05-15 02:22, rettet 10/05-15 02:23 
Jeg kan se du, Wehner, har vurderet DA:I til samme karakter som DA:2. Kan det virkelig passe de to spil på samme niveau?

Uden at gide gå i detaljer om hvor sindssygt det for mig virker at vurderer et decideret lorte spil som DA:2 til 8/10, så virker det alligevel temmelig skræmmende hvis BIOWARE virkelig ikke har formået at gøre det bedre med DA:I.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-15 02:28 
Hvor er det fedt at du lige træder til, og får os andre til at virke som knap så store brokkehoveder igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 10/05-15 02:40 
Wehner>
Jeg er igennem spillet nu, og jeg har taget hver eneste mission, jeg har fundet. Det har jeg selvfølgelig gjort, fordi jeg har nydt at spille det, til trods for, at man kommer til at udføre nogle specifikke handlinger mange gange, hvis man vil have det hele med. Omvendt kan man sagtens lade være, hvis man bare vil igennem.

Historien er ret god, og karaktererne lærer man godt at kende gennem dialog, missioner og deres individuelle historiebidder. Mit party bestod oftest af min elven rogue archer, Cassandra, Dorian og Sera.

Spillet berører i øvrigt homoseksualitet og i et enkelt tilfælde transkønnethed meget fint og uden at være anmassende.

Hvordan var udfordringen på normal? Jeg har efterhånden sat mig for at starte op, men nu er jeg selvfølgelig i tvivl om hvilken sværhedsgrad jeg skal vælge. Jeg vil gerne, at lidt strategi er nødvendigt og jeg ikke bare kan buldre igennem med min hovedkarakter, men samtidig skal det ikke blive noget bøvl med styringen, når jeg bruger controller.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/05-15 02:41 
Tak, jeg gør som altid mit bedste :)

Men jeg prøver nu bare at danne mig et billede af kvaliteten af spillet, da jeg faktisk synes DA var okay-ish, men DA:2 er en tragedie af format så imo er det en falliterklæring at BIOWARE ikke har kunne formå at skabe et spil der ikke er mindst 3-400% bedre end DA:2.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-15 02:54 
Jeg har ikke spillet nogen af dem. Har prøvet mange af Biowares spil, men der er ikke nogen der har kunne fastholde min interesse :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 10/05-15 17:34 
Jeg synes, at DA:2 er meget bedre, end det har fået kritik for. Mit gæt er, at de fleste af det spils kritikere bedre vil kunne lide Inquisition.

Papand - jeg oplevede kun udfordring til omkring level seks eller sådan noget, og jeg brugte ikke det strategiske kampsystem én eneste gang. Du må nok hellere prøve på hard :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 14/05-15 00:07 
Det har været helt underligt ikke at have det som default tidsfordriv de sidste dage, men jeg trøster mig med, at Witcher og Destiny-indhold er lige på trapperne. Så planen er at gøre, som jeg gjorde med Skyrim: at lade spillet helt ligge, til de annoncerer, at den sidste udvidelse er på gaden, hente alt dlc og fordybe mig igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 06/08-15 12:30 
Nyt singleplayer content i næste uge: http://youtu.be/N_L4qyvxAFI
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-15 18:57 
Næste DLC ligner den de fleste Inquisition spillere har efterspurgt.SPOILER-TEKST:
Den der bygger videre på endingen og endelig bringer en ansigt til ansigt med Solas
:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-08-29-dragon-age-inquisition-trespasser-dlc-looks-like-the-expansion-fans-have-been-waiting-for
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Soren47Soren47Skrevet 21/09-15 21:41 
Så fik jeg gennemført Dragon Age Inquisition. Det tog kun lidt over 80 timer :b
Jeg har virkelig nydt spillet og har faktisk ikke på noget tidspunkt følt at der var en masse missioner som bare var fyld.
Blev meget opslugt af historien.
Nu vil jeg dog vente lidt med dlcen, nu hvor megen af min fritid ikke har gået med andet end Dragon Age ;)
Bede-xBede-xSkrevet 25/09-15 23:44, rettet 25/09-15 23:44 
Kommer i en game of the year version, men vær opmærksom på at patches og dlc ikke er inkluderet på skiven:

Following swiftly in the footsteps of Destiny: The Taken King's Legendary Edition which simply includes download codes for the title's add-ons and a standard Destiny disc, Dragon Age: Inquisition's Game of the Year package will throw a code into the box that'll be responsible for adding in all of the stuff that wasn't available in the base release.

Unsurprising given that the new edition launches in just a couple of weeks, but it's perhaps still a little disappointing for those who expected to get everything on the disc. What's more, those taking their first dive into the breach should know that they'll also have to grab all of the title's available patches - so be prepared for a relatively hefty download session before you can play.

http://www.pushsquare.com/news/2015/09/dragon_age_inquisition_game_of_the_year_edition_still_needs_you_to_download_all_dlc
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 26/09-15 00:55 
Reelt en GOTY, som mister sin GOTY status hvis man sælger spillet. Lusket.
Soren47Soren47Skrevet 26/09-15 02:46 
Hvad i al verden er så idéen i en GOTY edition? :(
JmogJmogSkrevet 26/09-15 08:02 
Det er et ny koncept. En GOTY YAFIYSI.

Game Of The You Year edition - You Are Fucked If You Sell It.
SumezSumezSkrevet 18/03-16 09:34, rettet 18/03-16 09:35 
Hvis man slår til lige nu, kan man udnytte PSN's påsketilbud og få en DELUXE EDITION UPGRADE for kn 45kr.
Man få et par rustninger, en meget flottere trone og to nye heste. Det er virkelig et fantastisk godt tilbud.

https://store.playstation.com/#!/en-dk/games/dragon-age-inquisition-deluxe-edition-upgrade/cid=EP0006-CUSA00503_00-DELUXEEDITIONUPG]PSN store[/LINK]" target="blank">PSN store
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 18/03-16 10:01 
Ja det er ret dumt :b
Noget andet der er dumt: Jeg har den normale udgave på disk og gad godt at have de 3 dlc pakker. Men lige nu er det faktisk billigere for mig at købe Game of the Year edition digitalt end bare at købe de 3 udvidelsespakker for at 'opgradere' min diskudgave xD
WehnerWehnerSkrevet 18/03-16 15:41 
Sumez>
Hvis man slår til lige nu, kan man udnytte PSN's påsketilbud og få en DELUXE EDITION UPGRADE

Er jeg den eneste, der først troede, at det var en opgradering af den normale version til GOTY?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 18/03-16 17:24 
Det skulle man tro. Måske er det det de håber på at folk tror?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
88 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig