X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super metroid


Svar
KennedKennedSkrevet 24/08-13 20:28 
Har lige et spørgsmål omkring dette spil.

Så for nogen uger siden et metroid Big box blive solgt på dba med ekstra tilhørende manual i sort hvid på dansk og klistermærke på æsken om at det var med dansk manual.

Er der andre som har denne variant og som kan fortælle lidt om ekstra manualen? Kunne desværre ikke købe spillet da sælger ikke ville sende og ikke selv havde mulighed for at hente hurtigt nok.

Er det et som der er nogen stykker i omløb af? :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/08-13 20:38 
Jeg har den på engelsk. De må være ens ud over sproget!
Faktisk er spillet svære at finde i dens normale box. Der kom flest big box her i EU
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KennedKennedSkrevet 24/08-13 20:53 
Ja selve udgaven med Big box er den suverænt mest almindelige.

Det der så bare gjorde denne her lidt sjovere var at der var vedlagt en sort/hvis kopi manual på dansk og påklistret klub Nintendo klistermærke på æsken. Det er noget der er gjort med rigtig mange snes spil men er bare første gang jeg er stødt på det til metroid:)
SumezSumezSkrevet 25/08-13 11:28, rettet 25/08-13 11:29 
Jeg tror aldrig jeg er stødt på det i et SNES spil? Det var i næsten alle spil jeg lejede, men aldrig i retail-kasserne. Det var enten originale engelske manualer eller (oftest) fuld farveprint på ca. 3 forskellige nordiske sprog. De nordiske MegaDrive-manualer var lidt mere uheldige med 12-73 sprog på samme side og bittesmå billeder i utydeligt monokrom-print :P

Måske er det en gammel leje-manual?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KennedKennedSkrevet 25/08-13 15:56 
Jeg har selv mange spil som er importere spanske, franske eller andre regioner hvor spillet også findes i en scandinavisk version og det så er denne der er taget en kopi af og vedlagt.

Vil næsten tro det er samme historie med dette spil:)

Ellers bliver der også til mange spil lavet en hjemmelavet udgave i A4 men lignede meget at det var en kopi af en "ægte" manual så vil tro det er kopi af scn manualen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig