X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro crash, er det muligt?


Svar
CamousCamousSkrevet 22/08-13 04:28, rettet 22/08-13 07:42 
Vi er nok mange her der samler på retro spil og vi kender nok alle til de stigende priser der gøre vores hobby mere vanskelig hver år.

Priserne stiger og stiger, men hvis økonomisk historie har lært mig noget er det at når pris på ting stiger på denne måde er der som regel snakke om en slags bobble.

Det er muligt at jeg tager fejl, men der er flere faktorer der får mig ... Se hele indlægget
57 emne(r).
« < 1 2

Svar
CamousCamousSkrevet 23/08-13 22:48 
Ja tænk på alle de penge du kan få for at sælge hele dit kæmpe fysiske samling af carts+bokse og erstatte det hele med et eneste lille bitte flash cart til hver system!

Man kan næsten gå på pension for alle penge man får i hånd uden at miste noget overhovedet.

Ebay, here I come! Så er det vist tid til at man smider hele lortet på som en lot og traditionelt set prissætter det cirka 10x højere end det på nogen måde er værd.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/08-13 00:16 
neros>
Alt ned i et flashcart og spar dine penge! YEAH :D

Især når ejeren af det forhenværende Overstock sender mails til kunderne, og forsøger at sælge R4 kort til DS proppet med spil... Fra sin private mail, for det var jo lidt tys tys :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 24/08-13 01:13 
Og fair play til Ninty med at få dem banned. Snyltere skal ned med nakken! :)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/08-13 01:43 
Det er én ting at folk køber sådan et R4 kort og selv leger pirater - Men når indehaveren af en butik henvender sig personligt til tidligere kunder, og forsøger at sælge dem sådan noget lort :!

Jeg burde næsten have gemt en af de mails han sendte, men jeg blev så rasende at jeg fluks slettede dem dengang.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
CamousCamousSkrevet 24/08-13 02:27 
Ha ha, var der en webbutik der prøvede den finte? Wow...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/08-13 02:35 
Jeps!
Han solgte de tomme (og derfor teknisk set lovlige) R4 carts i webshoppen, men skrev så privat (fra hans og ikke shoppens email) til kunderne for at sælge henholdsvis en "drenge" og "pige" version fyldt med de nyeste ROMs han lige havde downloadet og klasket på - Naturligvis til en helt anden pris end de blanke :)

Der er måske ikke så meget at sige til, at butikken lukkede til sidst.
Hvilket på en måde var lidt en skam... Min bror købte en hel del af sine DC spil hos dem, inden jeg købte maskine + tilbehør og spil af ham.

Det har dog også været oppe at vende tidligere kan jeg se (før min tid som fast P:R bruger), så jeg behøver vist ikke jokke mere rundt i det :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 24/08-13 08:05 
FancyPants>
Især når ejeren af det forhenværende Overstock sender mails til kunderne, og forsøger at sælge R4 kort til DS proppet med spil... Fra sin private mail, for det var jo lidt tys tys :D

Kan godt huske det har været oppe før i en anden tråd.
Bashful Neophyte
57 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig