X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg hader begrænsede continues


Svar
CamousCamousSkrevet 16/08-13 23:35 
Okay, jeg har fået mig købt en del Genesis spil på det sidste tid idet jeg runder min liste af og siden jeg altid gav PC Engine og Nintendo systemer højere prioritet var der mange 16 bit SEGA spil tilbage på den liste.

Grunden til det er at jeg som regel springer SEGA systemet over når jeg vil vælge mit næste spil til at gennemfør eller købe. Hvorfor dog?

Jamen det er me... Se hele indlægget
137 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
slk486slk486Skrevet 19/08-13 11:10 
neros>
slk486>
Jeg er sgu glad for mame! Hold kæft hvor ville mine PCB'er have været dyre, hvis det ikke var for ROM'er :)

Man kan også bare bruge youtube og se på de spil folk uploader og fremviser af deres PCB'er ;-)

Nej nej, jeg mener de PCB jeg har ville have været meget dyrere, hvis MAME ikke eksisterede og alle var tvunget til at have rigtig hardware :D

Jeg er ikke til hardwarefa.. eh, jeg mener emulering ;)
j/k
--Skrevet 19/08-13 11:31 
Sumez>
Jeg må også skrive mig op på listen over dem der heller ikke forstår MAME-kabinetter. Hvis man bevidst har taget valget at spille PC-emulerede piratkopier af den ægte vare, hvorfor så gå gennem besværet med at stille det op i et arkadekabinet, og prøve at få det til at ligne den ægte vare, når det stadig ikke er det? Hvorfor ikke bare købe den ægte vare til at starte med? Hans analogi giver perfekt mening.

Så du kan ikke se forskellen på at stå ved et arcadecabinet / MAME cabinet / what ever, frem for at sidde ved en PC? :D Der er da mega stor forskel. Synes bare det svarer lidt til, hvis en hi-fi nørd siger: "Med mindre du har guldkabler til dine høhjtalere, kan du lige så godt købe en radio i Tiger´en."

Det er sku ikke så sort / hvidt. Som skrevet tidligere er der mange måder at hygge sig med gaming på, og kan ikek se hvorfor nogle mener at de skal påtvinge andre hvad der for dem PERSONLIGT er rigtigt.

Fordi jeg back in the days brugte meget tid på Quake 3 1on1, behøvede jeg ikke være ude med riven efter folk som hyggede sig med at spille Q3 igennem imod bots. Hvis folk hygegde sig med det, hvorfor skulle jeg så begynde at lege politimand over det?

neros>
Hvordan kan modstand mod pirateri være snæversynet?

Det er det som sådan heller ikke. Jeg vil blot mene at man igen mister fokus på den reelle problemstilling.

Det svarer lidt til at begynde at råbe op omkring sort arbejde, hvis man ansætter en barnepige og giver hende 50 kr i timen. Det er 20 år gamle spil vi snakker om, og jeg vil sige at der er no harm done, ved at nørde MAME. Jeg tror hverken det påvirker udviklernes regnskab i + eller - uanset om man leger moralvogter eller ej.

Men så går jeg også ud fra at du er imod - og ikke ejer - nogle former for multicards, bootlegs, osv?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 19/08-13 11:36 
Synes bare det svarer lidt til, hvis en hi-fi nørd siger: "Med mindre du har guldkabler til dine høhjtalere, kan du lige så godt købe en radio i Tiger´en."

Nej, det svarer til at en musik entusiast siger: "Hvis du stadig bruger kassettebånd..." ;)
j/k
nerosnerosSkrevet 19/08-13 11:51, rettet 19/08-13 12:08 
Nej jeg ejer selvfølgelig ingen multicards eller bootlegs. Hvad skal man med dem?

Seriøst! Jeg kan love dig for at der er stor forskel på MAME og rigtig arkade. Det er fakta og ikke en smagssag. Kan man ikke se det skal du have briller.

Også jeg fatter ikke jer folk, som er så glade for samleriet og går vanvittig højt op i spil generalt, at i ikke er interesseret i at spille spillet som det var udtænkt og skal se ud? 16:9 50hz etc !

Jeg synes visse spil er så flotte de burde udstilles på Guggenheim i New York. Det er jo kunst meget af det! Så hvorfor kopiere og lemleste det på sådan vis med MAME og strække billedet helt ud i andre spil? Man laver sku da heller ikke en kopi The Starry Night af Van Gogh og strækker det ud i 16:9 ramme på væggen ;-)

Fordi noget er 20 år gammelt retfærdiggøre ikke pirateri...!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/08-13 12:00, rettet 19/08-13 12:01 
Måske er det ikke alle som har lyst til, eller muligheden for, at have en stor arcade maskine (eller CRT skærm) stående i hjemmet for at udforske klassiske spil, og velvidende godt kan acceptere at det ikke er 100% autentisk. At MAME spil oftest forgår via ulovlige ROMs er en anden sag. Helt enig i at spil bør opleves i det originale aspekt.
WehnerWehnerSkrevet 19/08-13 12:07 
Jeg er ikke retronazi på nogen måde, men stretch er generelt set uudholdeligt - hvad end der er tale om spil, film, hjemmesider eller et kunstværk.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 19/08-13 12:08, rettet 19/08-13 12:08 
Beano>
Måske er det ikke alle som har lyst til, eller muligheden for, at have en stor arcade maskine (eller CRT skærm) stående i hjemmet for at udforske klassiske spil, og velvidende godt kan acceptere at det ikke er 100% autentisk.

Det er jo så derfor at jeg/vi er komplet uforstående for at man så til gengæld bygger et komplet MAME kabinet, dedikeret til erstatningen, i stedet for at købe det rigtige hardware. Det virker som om at man ikke engang overvejer den løsning der er lige til højrebenet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/08-13 12:12, rettet 19/08-13 14:50 
Måske fordi man ikke få den originale hardware der kan afvikle samme bredde af titler som MAME uden man konstant skal udskifte boards?
slk486slk486Skrevet 19/08-13 12:12 
Jeg har desværre ikke plads til den Egret II jeg gerne vil have, så jeg må gå på kompromis og tage til takke med en Supergun og et CRT. Havde jeg ikke plads til en CRT, ville jeg gå endnu mere på kompromis med en LCD og en XRGB el. lign. Det behøver ikke fylde så meget at have originalt hardware.
j/k
--Skrevet 19/08-13 14:36 
neros>
Seriøst! Jeg kan love dig for at der er stor forskel på MAME og rigtig arkade. Det er fakta og ikke en smagssag. Kan man ikke se det skal du have briller.

Ja, helt enig. Der er forskel, men det er jo heller ikke det som er problemet. Jeg kunne forstå at nogle ville blive mobset hvis en med en MAME maskine påstod at den er 100pct som arcade - men det er jo ikke tilfældet. Det samme med når folk spiller shmups igennem for bare for at gennemføre "storyen". Det er jo ikke fordi at disse personer hævder at de er gået helt i dybden med spillet, eller er mestre i det. Det samme med snakken vedr. widescreen. Hvis jeg vælger at spille et spil i widescreen, og trække billedet, så er det jo ikke fordi jeg påstår at det bliver afviklet lige så "korrekt" som det er tiltænkt.

Så når folk vælger at "tweake" spiloplevelsen som de lyster, så er der jo intet problem. Alligevel er der nogle folk som mener at de skal give sig til at irettesætte vedr. hvordan man skal spille. Det er den del jeg ikke forstår.

Så ja, det er måske fakta at der er forskel ("stor forskel", må nok være en individuel vurdering) på MAME og Arcade. Men det er en smagssag om man kan lide at have en PC med x antal hundrede spil, eller om man vil bruge penge, tid og plads på at anskaffe sig originalerne. Disse faktorer er jo også vældig relevante vil jeg mene.
Spiller nu: Animal Soccer World
vyssenvyssenSkrevet 19/08-13 14:39 
Synes at jeg som relativt noob mht arcade vil komme med et indspark. Hvis det ikke var for MAME ville jeg aldrig overveje arcade som noget jeg ville bruge tid på. Det er for dyrt og kompliceret, udefra set, til at jeg ville turde smide $ efter det. Samtidig ville jeg ikke ane hvad jeg skulle til at købe hvis jeg ikke havde en chance for at spille det først, især fordi jeg ikke kender nogen som har noget ægte hardware stående.

Med jeres musikanalogi ville jeg med andre ord ikke have lyst til at købe et stereoanlæg hvis jeg aldrig havde hørt andet end rygter om hvad musik var.

Jeg synes selvfølgelig at det er beklageligt at man kan ende med at piratkopiere på MAME, men mener også at det er fuldt forståeligt at folk gør det, når man tænker på hvad spil generelt ellers koster og fylder, samt ikke mindst hvor tilgængelige de er rent teknisk, i forhold til arcade boards.

Helt generelt mener jeg at man ikke kan se ned på folk som gør tingene anderledes end en selv, så længe det ikke går ud over andre end dem selv. Man prøve at få dem over på "den anden side" ved at vise dem et "bedre" alternativ, men kan ikke forvente at de har de samme værdier som en selv.

Jeg mener. Hvad ville omkostningerne ikke blive hvis jeg havde lyst til at spille Darius, og ikke havde andre alternativer end at skaffe et originalt kabinet? Hvor mange herinde kan bare lige boote det op i løbet af en fredag aften?
nerosnerosSkrevet 19/08-13 14:45, rettet 19/08-13 15:24 
Jeg giver op nu..Kan godt se i er totalt ligeglade og fred være med det.

Stræk i bare billedet helt ud og spil alt det MAME i kan og elsk det!

Sumez iøvrigt rigtig fint beskrevet med shmups og hvad de går ud på :-)
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 19/08-13 15:16, rettet 19/08-13 15:30 
@vyssen: Der er kæme forskel på at bruge MAME til at demoe spil og på at bruge det som permanent platform, så det argument holder ikke.

Personligt er jeg ligeglad med om folk bruger emulering generelt, men alle mulige argumenter for hvorfor man føler sig berretiget til at kopiere andres intellektuelle ejendom man ikke lige har råd eller plads til? Meh... Ligegyldigt hvordan man prøver at retfærdigøre det, så er det brud på ophavsretten. Om man bekymrer sig om den slags er så for egen regning, men kald dog en spade for en spade.
j/k
nerosnerosSkrevet 19/08-13 15:21, rettet 19/08-13 15:24 
Det med at bruge MAME synes jeg ikke rigtig kan retfærdigøre pladsmangel heller. Så må man lege med Supergun i stedet for, og moderne tv kan også 4:3.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 19/08-13 15:33 
Hvornår kommer den der back-to-topic moderator besked?
;)
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/08-13 15:36, rettet 19/08-13 15:55 
m1chelsen>
Så du kan ikke se forskellen på at stå ved et arcadecabinet / MAME cabinet / what ever, frem for at sidde ved en PC? :D Der er da mega stor forskel

Sorry, men den eneste forskel, jeg ser, er, at MAME på en alm. PC måske bare minder om et stykket sexlegetøj, der er knapt så avanceret som en dukke. Det er stadigvæk sørgeligt.

Jeg har intet imod MAME som sådan (udover at det er ulovligt), men hvis man roder med den slags, skal man altså være bevist om, at det er make pretend. Det er det eneste, jeg siger.

m1chelsen>
Fordi jeg back in the days brugte meget tid på Quake 3 1on1, behøvede jeg ikke være ude med riven efter folk som hyggede sig med at spille Q3 igennem imod bots. Hvis folk hygegde sig med det, hvorfor skulle jeg så begynde at lege politimand over det?

Det var netop også grunden til, at jeg solgte mit Q3 i sin tid. Jeg tudsede lidt rundt med bots og synes, det var meget sjovt, men da jeg så gav mig til at spille mod andre spillere, gik det op for mig, at det var et spil, jeg aldrig ville kunne mestre.

Jeg betragter det heller ikke som noget med at spille "rigtigt" eller "forkert", men nærmere som at man reelt set ikke har spillet spillet, hvis ikke man tager den udfordring op, som er spillets kerne. Jeg har sgu aldrig rigtigt spillet Q3, på trods af at jeg har brugt rigtig mange timer i selskab med bots.

Det er lidt som at påstå, at man har "gennemført" et spil, hvis man blot har spillet en demo af spillet igennem.
Uden pis. Sådan ser jeg det.

vyssen>
Man prøve at få dem over på "den anden side" ved at vise dem et "bedre" alternativ, men kan ikke forvente at de har de samme værdier som en selv.

Præcis. Det er sgu ret så frustrerende, når man ved hvor meget en genre kan tilbyde, men folk bliver ved med at påstå, at de får den fulde oplevelse ved at dyppe tæerne :(

Jeg ved godt, at jeg fremstår som om, at jeg prøver på at være bedrevidende, men jeg er virkelig bare fortvivlet.

Men ja, fred være med det.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 19/08-13 15:36, rettet 19/08-13 15:37 
@millennium: "jaes: Tilbage til emnet"

'sgo :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 19/08-13 16:04, rettet 19/08-13 16:04 
GODT SÅ! :-D

Jeg tænker, hvilke nye spilproduktioner anvender continiues? Not many. Mest produktioner som sender en venlig hilsen til retro-genren. Eksempelvis After Burner Climax, som har en pæn portion credits, men for en newbie er det slet ikke nemt at gennemføre, selv indenfor de tilbudte credits.

Tilgengæld kan man vinde options for flere credits des mere man spiller vinder trophies. Det er måske en meget fin balance-gang på kanten mellem den gamle og nye spilkultur.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/08-13 16:19, rettet 19/08-13 16:21 
After Burner Climax bruger credits, fordi det er lavet til Lindberg-systemet oprindeligt. Det er faktisk et rigtig arcade-spil :)
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 19/08-13 16:34 
Sumez>
Det er vel rigtigt nok at score-systemet ikke er så betydningsfuldt i de fleste PC Engine shooters. Her handler det mest om bare at overleve, som i de fleste arcade shooters fra 80'erne. Tager du f.eks. 1943, har du næsten altid præcis samme score hvis du gennemfører det.
Men op gennem 90'erne blev der lavet flere shooters med behov for at adskille sig fra de foregående, og derfor også med større fokus på at opdele de gode fra de mindre gode på high score listen. Klassikeren er hvis du gennemfører en bane med bomber i stock, får du en meget højere bonus.
På den måde, giver det klar mening hvad Neros siger. Hvis du lærer at bombe gennem de mønstre hos en boss, du ikke kan klare, kan du måske overleve, men du får aldrig en bedre score. Spiller du for score, tvinger du dig selv til at lære de sektioner, du ellers ikke kan klare.

Forskellen kommer dog først rigtigt i midt-sen 90'erne, hvor scoring-mekanismerne går fra den klassiske medal-chain, til at være meget mere unikke, og en central del i spillet, her skiller Cave's spil sig jo tydeligt ud, og mange af deres spil er bygget op 100% omkring risk-vs-reward elementet i at gøre brug af forskellige teknikker til at hæve ens score. Ja, man kan have det ganske sjovt ved kun at spille for at undgå skudene, men så overser du mindst halvdelen af hvad spillet reelt er, og så kan man i hvert fald sagtens tillade sig at sige at man "spiller spillet forkert".

Yes, kender udmærket til hvordan shooter genren udviklede sig til at focusere mere og mere på score systemet i 90'erne. Det begyndte for alvor omkring den tid hvor bullet hell kom frem og blev den nye standard, hvilken svarede nogenlunde til 32bit generationen i konsol forstand. Det er også derfor at jeg holder mig til 16 bit shooter.
CamousCamousSkrevet 19/08-13 17:11 
jeg interesserer mig ikke for nye spil, men ved at SEGA holdte sig til deres limited continues tradition helt op til Saturn. Panzer Dragoon giver dig kun en vis antal continues til at nå slutningen. Idet at jeg havde allerede gennemført Orta og elskede den lykkedes det mig at gennemfør Saturn Panzer til trods for brug af den design valg.

Synes nu også at Panzer er en god eksempel på en spil der er udfordrende med balanceret omkring limited continues. Du har til trods en healthbar, så du kan godt lave et par fejl før du dør og ryger tilbage. Hvis det er et spil der virklig tænder mig og som er balanceret kan jeg godt overkomme min had og gennemføre den selv hvis det tager flere forsøg.

men hvis jeg synes spillet også er ubalanceret eller cheap, så går det ikke.

Thunder Force III er slet ikke for mig fandt jeg ud af da jeg satte mig ned for at spille. Ingen healthbar, så der er ikke noget rum for at lave fejl, og spillet er så fast paced og cheap med ting der kommer bag fra, fælder og bane geometri der fanger dig hvis du ikke ved hvad der ligger forude.

Tror sgu der går lang tid før jeg giver den en chance til, hvis nogensinde.
SumezSumezSkrevet 19/08-13 17:19, rettet 19/08-13 17:20 
Man skal bare lige lære at åbne op overfor det :)
Jeg tror jeg havde meget samme indstilling som dig omkring det på et tidspunkt.

Mht. health bar så er det temmelig no-go i de fleste shooters :P Det er så rent gameplay, der skal ikke være plads til fejl, og den der er hedder ekstraliv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/08-13 17:51, rettet 19/08-13 18:46 
Sumez>
Jeg tror jeg havde meget samme indstilling som dig omkring det på et tidspunkt.

Det samme her. Det er ikke mange år siden, jeg ikke kunne se det fede i hverken fighters eller bullet hell shooters. Jeg havde en ret hårdnakket ide om, at spil var noget, man ikke skulle lære, men bare nyde. Det er først på det seneste, at det er gået op for mig, hvordan indlæring og nydelse kan gå op i en højere enhed. Man går altså virkelig glip af mange fantastisk oplevelser, hvis man konsekvent undgår spil, der forlanger at man træner sine evner.
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 19/08-13 20:06 
Konsolkongen>Jeg vil tro at 99% af alle der bruger MAME bruger det til piratkopiering :)

Så er jeg nok een af de 1% (eller 0,0001% iflg Naiera) };-P
MAME er et helt fantastisk stykke værktøj når man repper arcade, fx hvis man sidder med et defekt ukendt board man skal identificere. Og hvis man ikke kunne finde ROMer på nettet ville det være meget svært (dog ikke umuligt) at reppe boards med smadrede ROMer.
Aner ikke hvad folk gjorde back in the days; man ville jo blive nød til at finde et andet board hvor den ROM virkede eller noget?!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 19/08-13 20:10 
Konsolkongen>ChronoSoUSA> Killer Bean har mange venner :
+1
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CamousCamousSkrevet 19/08-13 21:06 
KillerBean2>Det samme her. Det er ikke mange år siden, jeg ikke kunne se det fede i hverken fighters eller bullet hell shooters. Jeg havde en ret hårdnakket ide om, at spil var noget, man ikke skulle lære, men bare nyde. Det er først på det seneste, at det er gået op for mig, hvordan indlæring og nydelse kan gå op i en højere enhed. Man går altså virkelig glip af mange fantastisk oplevelser, hvis man konsekvent undgår spil, der forlanger at man træner sine evner.

Der er forskellig slags indlæring. Stortset alle 8/16 bit spil har indlæring som en kerne del af deres design.

Mega Man har indlæring, Ninja Gaiden har, Mario har, Castlevania har, Donkey Kong Country har osv. Ingen af disse spil kan man bare tage op for første gang og komme igennem på første forsøg. Man skal træne meget i dem alle.

Der er bare nogen former for indlæring som jeg bare ikke kan døje med. 

for at tage fat i Thunder Force III igen, jeg kan godt spille en bane om og om indtil jeg kan gennemfør det uden at miste liv. Jeg kan også gøre det samme for næste bane, men jeg kan ikke for begge baner i træk. 

Når jeg har læret bane 2 har jeg glemt bane 1 igen. Sådan fungere min hukkommelse bare.

Shooters ryger kun i den korte hukkommelse og når der kommer en anden bane ind der ryger alle detaljer omkring den sidste ud.

Det er derfor jeg kan lide uendelig continues, så har man kun brug for at have en bane i hukommelsen af gangen istedet for hele spillet på en gang.

Det kan godt være at den måde min hjerne fungerer på får mig til at gå glip af mange spil, men jeg synes nu der er rigeligt med spil som lige netop siger mig noget til at holde mig beskæftiget for mindst de næste 30 år. Og det er selvom der er mange genre som jeg slet ikke bryder mig om som sport, bil spil og andet simulation, fighter og puzzle.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-13 23:08 
Elgen>
Konsolkongen>Jeg vil tro at 99% af alle der bruger MAME bruger det til piratkopiering :)

Så er jeg nok een af de 1% (eller 0,0001% iflg Naiera) };-P
MAME er et helt fantastisk stykke værktøj når man repper arcade, fx hvis man sidder med et defekt ukendt board man skal identificere. Og hvis man ikke kunne finde ROMer på nettet ville det være meget svært (dog ikke umuligt) at reppe boards med smadrede ROMer.
Aner ikke hvad folk gjorde back in the days; man ville jo blive nød til at finde et andet board hvor den ROM virkede eller noget?!

Haha undskyld :D Jeg mente at 99% af dem der spiller seriøst på MAME er pirater :)

Jeg bruger selv af og til emulatorer til at finde ud af om en EU version af et spil har 50Hz optimering eller ej, før jeg køber spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 19/08-13 23:56, rettet 20/08-13 04:15 
slk486>
@millennium: "jaes: Tilbage til emnet"

'sgo :)

Jeg er sådan set beæret over, at min "kærlige-men-let-faste-tone-med-et-strejf-af-alfahan-når-det-gælder"-fremtoning, får dig til at tro, jeg er mod, men jeg må skuffe :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-13 00:02 
Jaes er slet ikke sur nok til at være moderator.

:)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 20/08-13 08:52 
KK> Det er skam ikke noget at undskylde, jeg vil blot fremhæve at MAME og især også sourcekoden til samme er utrolig anvendelig i rep-sammenhæng.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 20/08-13 08:53 
Der skal også meget til at overbevise mig om at du udgør mere end de 1%, elg :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 20/08-13 08:55, rettet 20/08-13 08:56 
^lol, det vælger jeg at tage som et kompliment };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 20/08-13 08:56, rettet 20/08-13 08:56 
@jaes: Det viser bare hvad jeg ved! Nu du skriver det husker jeg heller ikke at have modtaget noget "DU HAR QUOTED FORKERT" eller "BILLEDET TILFØJER INTET" eller lign fra dig ;)

@Konsolkongen: True :)

On record: AB Climax er et naaaajs spil!
j/k
nerosnerosSkrevet 20/08-13 09:27 
For the record:

Thunder Force III er et dejligt spil.
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 20/08-13 09:51 
Åh ja.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 20/08-13 10:24, rettet 20/08-13 10:28 
Ditto med After Burner Climax. Jeg elsker den autentiske og gennemførte retro-spirit (især musikken), mens grafikken bare er super sprød.

Der burde være mere af den slags.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 20/08-13 10:39, rettet 20/08-13 11:53 
Sega, come back!

X for et nyt Rally og Outrun i næste gen :)
j/k
137 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig