X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Disney Infinity


Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/08-13 13:22, rettet 16/08-13 13:38 
Disney's modspil til Skylanders med et snert af LBP.

Priserne er horrible men ser ret sjovt ud, specielt med at man kan arbejde med levels på tværs af platforme og endda iPad.

Giant Bomb's Quick Look Del 2:
http://www.youtube.com/watch?v=eG-uzAKs8p4... Se hele indlægget
67 emne(r).
« < 1 2

Svar
slk486slk486Skrevet 17/09-14 16:00 
Ups, my bad. Mente bestemt det var sådan.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 17/09-14 19:23 
Mange tak SuperMikkel, var lidt i tvivl om det nu også var så slemt som man kunne forestille sig. Det er åbenbart værre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 17/09-14 21:18 
Jeg har ikke prøvet ver 2.0
Alt hvad jeg skrev er 100% ver. 1.0 Men jeg skal love for Junior blev skuffet da vi sad og spillede. Han regnede med at det var skylanders med Disneyfigurer og en god leveleditor. Det var det så ikke :-/ Jeg tror af samme grund heller ikke det opnåede samme succes som skylanders gjorde.
Om de retter op på fejlene i ver 2.0 har jeg ingen anelse om.
dRxLdRxLSkrevet 17/09-14 21:33 
V.2 kommer så vidt jeg har forstået først til november i år.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 17/09-14 21:49, rettet 17/09-14 21:53 
19. september. Brug nu P:R, Daniel. ;)

- der er en hel tråd til 2.0 med de fleste af presseteksterne og info.

P:R: Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 18/09-14 07:10 
Uhhh.... I tråden om ver.2 kan man læse, at man kan bringe ver.1 figurer fra ver.1"into the toybox" :-/ Det lader således ikke til der ændres noget.
Per SPer SSkrevet 18/09-14 12:33, rettet 18/09-14 12:36 
En anmeldelse fra FamilyGamerTV, nu med børn og nogle gode ærlige betragtninger:

Review: Disney Infinity 2.0 Marvel The Avengers
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 18/09-14 19:02 
Ud fra dette review, ja så gemmer jeg kronerne til Skylanders TrapTeam. Læg mærke til at han også her siger, at man som forældre skal huske at kikke på pakken, så man køber en figur der kan bruges på kryds og tværs, altså i toyboksen men OGSÅ i marvel historien.
Jamen altså... Forestil jer at komme hjem med en figur, i værste fald til jeres unge, og den så ikke kan bruges til en dyt, ud over som avatar i toyboksen :-/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/09-15 17:17 
Det kan godt være at jeg kommer til at købe nogen Disney Infinity figurer nu, selvom jeg ikke er super interesseret i selve spillet...

http://www.elgiganten.dk/product/konsol-spil/tilbehor-til-spillekonsoller/INFIN3HANSOLO/disney-infinity-figur-han-solo
millenniummillenniumSkrevet 07/09-15 17:55 
Eller man burde købe nogle, lade dem være uåbnede og gemme dem væk i 30 år. Så er det måske interessante igen. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 11/05-16 07:01, rettet 11/05-16 07:02 
"Disney Infinity cancelled, Avalanche Software shut down"
http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-10-disney-ceases-publishing-console-games-shutters-infinity
SumezSumezSkrevet 11/05-16 07:57 
Det er eddermaneme sort. De har de figurer alle steder, selv i Føtex. I et gigantisk varehus i Sverige vi besøger en gang imellem i forbindelse med sommerhusture, har de fire rigtig store reolvægge fyldt fuldstændig op med Infinity-figurer. Til sammenligning er Amiibo slet ikke til at finde! Kan det virkelig have været en fiasko?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 11/05-16 08:34 
Det kommer ikke som noget shock, med det pivringe software de smed for porten.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 11/05-16 08:48, rettet 11/05-16 08:48 
Koncepter som Disney Infinity handler IMO kun om overlevelse. De har været drøn afhængige af deres store licenser med brand value, Marvel og Star Wars, men det er ikke berettigelse nok til at have en franchise kørende så længe.

Har virkeligt kunne mærke det på mine egne børn, som var ellevilde da de fik Infinity 1.0 og købte mange figurer. 2.0 med Marvel sprang vi over. 3.0 med Star Wars fulgte med min PS4, og børnene har kunnet nøjes med de tre figurer som fulgte med.

Hvis de symptomer er repræsentativt for hele markedet, så kan Infinity 2.0 og 3.0 kun have været kæmpe skuffelser.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 11/05-16 08:48 
Ikke nødvendigvis en fiasko, måske bare for meget besvær, eller ikke nok profit ift.
Disney stopper al self-publishing og vil istedet licitere deres IPer ud (gratis penge uden risiko).
Det er sørgeligt kedelig trend der ses mange steder.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-16 10:09 
Jeg troede ellers at Infinity var en del bedre end Skylanders. Men måske Skylanders bare allerede havde slået kløerne så fast i markedet at det ikke er til at slå af pinden.

Amiibo er som jeg ser det, noget helt andet. Det eneste det har tilfældes med Infinity og Skylanders er figurerne, men det fungerer helt anderledes i praksis.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 11/05-16 10:38, rettet 11/05-16 10:40 
Skylanders var jo en brølende succes i starten, men handlede vidst til sidst også om overlevelse. Kunne man godt mærke på deres senere produktioner.

Og ja, Amiibo er noget andet, fordi dens anvendelse er forskellig fra software til software.

Men jeg har altid være rimeligt pissed over Infinitys idiotiske, restriktive koncept og begrænsninger som man kun kan købe sig ud af via flere figurer. Alle jeg talte med forventede fri mulighed for at blande elementerne i Disneys univers. I stedet havde de bygget murer omkring det hele. "Infinity" i anførselstegn. Skylanders havde det også, men i knap så irriterende grad.
Det er lige præcis den slags som forringer communities omkring spillet, når alt er så pokkers "topstyret".
The medium is the message.
67 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig