X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ghost Song kickstarter


Svar
JmogJmogSkrevet 09/08-13 18:45, rettet 09/08-13 18:45 
Det ser godt nok lovende ud. Tydeligt inspireret af Super Metroid med en rigtig flot og dyster retro-scifi-stil. Det er til PC med en Wii U-version som stretch goal. Alle game-tiers vil i så fald inkludere BÅDE PC og Wii U version.

Jeg har backed det og håber det når Wii U stretch goalet, for det vil være skønt at kunne ligge i sengen og spille det på gamepad. Indtil videre blev det funded på en dag.

Kickstarter side med gameplayvideo
happyEDhappyEDSkrevet 10/08-13 18:04 
Ser fin ud
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 19/08-13 19:41 
Så er der en ny gameplay-video fra designeren, hvor han mens han spiller fortæller om de forskellige gameplay-elementer. Det ser stadig pivlækkert ud.

http://vimeo.com/72660711

For folk der kun er interesseret i det, hvis de når deres WIi U stretch goal: Back det! Man kan altid trække sig ud inden kickstarteren slutter, hvis man ikke synes den nåede det mål man primært var interesseret i.
SumezSumezSkrevet 20/08-13 08:15 
Jeg synes spillet ser spændende ud, men jeg er ikke vild med den grafiske stil. Det virker lidt som billig flash-animation bygget over indscannede blyantstegninger.
Det er flot at det er nået så langt over målet kun halvvejs inde i forløbet, så tror ikke de har brug for min pledge. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 20/08-13 08:54, rettet 20/08-13 08:55 
Det ER Flash. Men blot en prototype. Det færdige spil bliver lavet i Unity.

Om de når Wii U målet (60k) er pt svært at sige.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig