X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Wonderful 101


Svar
OlimarOlimarSkrevet 09/08-13 16:38, rettet 09/08-13 17:31 
The Wonderful 101

The Wonderful 101

Der har været ny ND i dag, som udelukkende handlede om TW101

http://www.youtube.com/watch?v=AyKR-myMjZU

Demoen er ude på Eshop kl ca 17.00 dansk tid
HankyHankySkrevet 09/08-13 16:41 
Sweet - den skal da prøves :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
OlimarOlimarSkrevet 09/08-13 17:06 
Demo fylder lige under 1 gig.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/08-13 17:11 
Glæder mig til at hente den når jeg kommer hjem.
SonicSonicSkrevet 09/08-13 20:03 
Nice da, henter demoen nu :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 09/08-13 20:43 
Hold da op, jeg forstår intet af hvad der foregår i den demo. For en gangs skyld savner jeg en tutorial :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 09/08-13 20:49 
Jeg synes også det hele virkede lidt overvældende.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
OlimarOlimarSkrevet 09/08-13 20:58 
Der er ihvertfald en del moves man lige skal lære. Døde gentagne gange til den tank med armor foran kanonen, indtil jeg brugte swarm og sværd og en masse double jumps til at undgå dens angreb. Jeg kunne rigtig godt lide spillet, det er et af den slags spil man skal prøve, før man ved hvad det drejer sig om. En slags pikmin med våben. Man kan også gå ind i menuen og bruge health items man samler op og disse kan også kombineres. Har preorderet, men ser også frem til en manual :D
SonicSonicSkrevet 09/08-13 21:01 
Damn, det er så købt. Gennemførte lige demoen.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/08-13 21:26 
Olimar>
Der er ihvertfald en del moves man lige skal lære. Døde gentagne gange til den tank med armor foran kanonen, indtil jeg brugte swarm og sværd og en masse double jumps til at undgå dens angreb.

Man bliver vejledt til at holde zl inde, så man danner et skjold og kan smide kuglerne tilbage i hovedet på den.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 09/08-13 21:31 
Damn , så er det nok derfor, jeg syntes den var svær :D Man får smidt en del moves i hovedet, må ha' misset den tutorial.
3of193of19Skrevet 09/08-13 21:35 
syntes det var lovligt fumlet at skulle tegne figurer under en kamp for at vaelge vaaben mens man bliver skudt paa...
SumezSumezSkrevet 09/08-13 21:39 
Tiden bliver langsommere, næsten helt stille, mens man "tegner". Synes dog stadig cirklen er lidt besværlig, hvis man gerne vil lave den stor nok. Bruger kun R-sticket, touch-skærmen er næsten umulig at håndtere til det, midt i kampens hede, synes jeg.

Spillet fænger når først man kommer igennem demoen, og lærer tankerne bag det, men der er godt nok også meget button mashing, og tror ikke jeg kan holde ud at spille det for længe ad gangen. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/08-13 21:43, rettet 09/08-13 22:01 
Olimar>
Damn , så er det nok derfor, jeg syntes den var svær :D Man får smidt en del moves i hovedet, må ha' misset den tutorial.

Det er helt forståeligt. Man bliver kastet ret hurtigt ind i utroligt meget. Jeg skal hvert fald have prøvet demoen en gang mere inden jeg for alvor kan bedømme den.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 09/08-13 21:56, rettet 10/08-13 00:07 
Jeg havde det fint nok med at tegne på padden, no problem. Der skete meget på en gang, men det tog da ikke længe at finde ud af, syntes jeg :)
Og hold op hvor ser det godt ud i 60 fps :)

:Edit: Mission Mode er også ret godt!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 10/08-13 16:45 
Har i lagt mærke til hvor meget det egentlig ligner Bayonetta i opbygning? Hver bane er delt op mindre bidder som man bliver bedømt for, og til sidst kommer den store afregning hvor det bliver trukket point fra for game overs og brug af powerups.
SonicSonicSkrevet 21/08-13 15:42 
Så har shopto sendt ud. Glæder mig. Håber det når at dukke op i weekenden, men mon dog man skulle være så heldig.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/08-13 16:14 
Travl weekend! The Bureau og Saints Row IV kommer også ud over de næste par dage.
RaGeRaGeSkrevet 27/11-13 12:06, rettet 27/11-13 12:07 
Spillede lige demoen og jeg er tændt nu ;D Kameraet kan godt volde lidt problemer, men synes gameplayet er det rene heroin så snart man har styr på de grundlæggende ting. Var egentlig ikke synderlig interesseret i spillet, så godt man fik prøvet den demo.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig