X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Magic The Gathering kort.


Svar
AC1984AC1984Skrevet 27/07-03 20:34 
Jeg har en stak Magic Kort (ca. 2500) som efterhånden har ligget i et stykke tid. Det er nogle af de aller første samt de efterfølgende år. Jeg regner med at sælge dem snart. Og ville lige høre om nogen af jer ved noget om hvor det er bedst at sælge kortene - helst samlet. Med bedst menes der selvfølgelig højeste pris.

På forhånd tak.
AmbyAmbySkrevet 27/07-03 20:56 
Det er jeg sikker på at Tonser ved noget om. Han er dog ikke online lige i øjeblikket pga. en flytning.

Gør mig en tjeneste og hold lige kortene stand by, det kan jo være at han vil købe dem :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dpldplSkrevet 27/07-03 21:58 
Jeg mener www.goblingate.dk eller var det www.dragons-lair.dk som købt brugte kort. Men en af de 2 gør, (har selv spurgte, men de vil ikke købe min fordi det var fra de nye)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RitesRitesSkrevet 28/07-03 09:26 
Faraos Cigarer
» a winner is you «
AC1984AC1984Skrevet 28/07-03 15:43 
Har også en ordentlig stak Doomtrooper kort. Faktisk har jeg næsten alle af de første kort som udkom på dansk. Samt En stak Rage kort. Er der nogen som ved om disse kort er noget værd, og om man i så fald kan sælge dem?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig