X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SMT: Devil Survivor 2 i PAL


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/08-13 12:07 
Siden der ikke er nogen retailere der er interesseret i at fører Shin Megami Tensei: Devil Survivor 2 i PAL territorier, har Ghostlight valgt selv at sælge det, såfrem de får 1800+ preorders.

Der er kun pre-orders i denne måned.

http://blog.ghostlight.uk.com/post/ghostlight-needs-you-devil-survivor-2-pre-orders-open
SumezSumezSkrevet 02/08-13 12:11 
Hmm spillet er regionsfrit og har været ude i USA længe. Mon ikke de med interesse i det, har købt det forlængst? :\

Jeg er lidt interesseret i Devil Survivor serien, men der skal meget til at få mig til at spille et strategispil, så har altid holdt mig tilbage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/08-13 12:20, rettet 02/08-13 12:22 
Jeg synes også den er lidt mærkelig - både grundet regionsfri US, men også 3DS remaster. Der var dog vist aldrig en LE af den i us, så det tiltrækker mig da lidt.
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/08-13 12:34 
Jeg blev træt af at vente og importerede den amerikanske DS-udgave. Umiddelbart er jeg ikke særligt imponeret over spillet - det er ret middelmådigt, både hvad angår gameplay, artwork og historie.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 02/08-13 12:57 
Virkelig? Devil Survivor serien har ellers fået rigtig meget ros med på vejen de steder jeg har set.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/08-13 13:08 
Af samme årsag fangede serien min interesse. Jeg må så stille mig uforstående overfor de rosende ord.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
slk486slk486Skrevet 02/08-13 13:14 
Nogen gange falder et spil bare ikke i ens smag.
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig