X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Handelsdelen


Reply
slk486slk486Skrevet 28/07-13 23:01 
Af ren nysgerrighed; er der overhovedet nogen der bruger handelsdelen af P:R, udover dem der opretter salgsannoncer? Med andre ord - er der nogen der browser i den efter spil?
j/k
155 topic(s).
« < 1 2 3 4

Reply
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-14 19:39 
Elgen>
Og det er jeg så bange for, at du skrev lidt for hurtigt, kære KK };-P

Bah! :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 28/09-14 21:05, rettet 28/09-14 21:10 
scavenger>
Jeg talte for nogle måneder med en ung gut på loppemarked der solgte en del PS3 promoer. Han så for ung ud til at være anmelder, så jeg spurgte hvor han havde dem fra. Dem havde han fået som præmie i en konkurrence på DR.

Jeg vandt da også engang en promoudgave fra en konkurrence i Gamereactor (laaang tid siden). :)


Jeg ved ikke helt hvordan formen for Handel kunne være anderledes, men eksempelvis har jeg kælderen fuld af gamle retrospil som jeg helst ikke ville sælge, medmindre der kom et virkeligt godt tilbud. Derfor bryder jeg mig ikke om at oprette spillene i Handel, fordi auktionen forpligter for meget, og jeg risikiere en negativ rating hvis jeg fortryder. På den anden side ville jeg gerne "udstille" spillene og lade de dedikerede komme med gode bud.

Det kunne være en niche løsning, for Handel er nok ikke stedet hvor man sælger en NFS Shift eller anden standard-vare.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 30/09-14 14:06 
Jeg har lige fået en henvendelse om at jeg en gang for længe siden har sat "Demons Souls" på min ønskeliste og glemt alt om det.

Hvor er det jeg går hen for at se hvilke spil jeg har på min ønskeliste, så jeg kan få dem fjernet, så andre ikke skal spilde deres tid på at skrive henvendelser til mig om dem?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 30/09-14 14:13, rettet 30/09-14 14:14 
På "ønskeliste" under "samler". Ønskeliste har svjh. dobbeltfunktion som købsannonce - mener "købes" er den højeste prioritet man kan sætte et ønske til, hvilket vel egentlig også giver mening.

Iøvrigt fjollet ikke at ønske sig Demon's Souls, hvis man ikke har det :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 30/09-14 14:24, rettet 30/09-14 14:28 
millennium>
Det kunne være en niche løsning, for Handel er nok ikke stedet hvor man sælger en NFS Shift eller anden standard-vare.

Helt enig!
Det ville være rart, hvis man handelsdelen kunne målrettes retrospil eller større spilpakker.
[Host-host... Fifa 11, 42 All-Time Classics eller Club Penguin: Elite Penguin Force har ligget til salg til 75,- stk. i over et halvt år ... host-host...]
[inspirational quote here]
155 topic(s).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Username
Password
Remember me