X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mirror's Edge 2-tråden


Svar Sortering
--Skrevet 27/07-13 17:57 
Inden PS4 tråden bliver afsporet helt, kan ME snakken lige så godt få sin egen tråd :)
Spiller nu: Animal Soccer World
59 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
KTCKTCSkrevet 25/04-16 12:30 
Bede-x har fået koden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 25/04-16 13:24 
Og jeg siger mange tak :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 07/06-16 13:42, rettet 07/06-16 17:50 
Nå... Metacritic på 72.

Gamereactor giver den 7.

Havde håbet på bedre, men var i forvejen lidt meeeh, for jeg synes ikke opskriftten lød som en forbedring.

EDIT: Har set Gamespots video review, og tænker.
Instabuy..? Naah. Men jeg skal absolut have det når prisen dykker. Ser ud til at have flaws (som 1'eren også havde) men hele movement-faktoren er intakt og forrygende.

Gamespot review
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 07/06-16 23:20 
Det lyder som om, at charmen fra det første spil, er væk. Open world, og collectibles, der ikke kan findes i farten, er jo også lig med en showstopper.

Ærgerligt.

IGN review
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 08/06-16 09:03, rettet 08/06-16 09:05 
Og et kampsystem som ikke rigtigt fungerer.

Tror faktisk jeg spillede 90% af Mirror's Edge 1 uden at slå eller angribe. Det var netop flugten som var best defense.

Tror desværre dette bliver husket som en kæmpe fan-letdown :( Havde de spurgt en pulje af fans, havde de nok vidst at både open world og kampsystemer ikke var ønsket.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 08/06-16 13:44, rettet 08/06-16 13:45 
Lige præcis.Og alt det med ekstra skills kommer også til at ødelægge speedruns, da alle bliver nødt til at være fuldt opgraderet for at have chance for at have bedste tid.Virkeligt skuffende, da 1'eren var en klassiker :(
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 08/06-16 15:35, rettet 08/06-16 15:39 
Altså 1'eren var jo (i min optik) en slow burner, som fik lidt blandede reviews, havde lidt rough edges (tø-hø) men netop spirede en fankultur.

Man frygter lidt at EAs board of directors (bad guys) har blandet sig og sagt:

"Hey, det der open world noget, er det ikke drøn populært? Og sådan noget med XP ser man da også alle steder. Det skal vi da ha' ikke? .... Ikke??"
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 28/04-17 06:31, rettet 28/04-17 09:20 
Har efter lang tids forsinkelse modtaget min 99kr edition fra El Giganten, spillet introen og et par missioner, og må sige: hvis de lunkne reviews har holdt fans væk, så er det sgu synd.

Jeg er hurtigt kommet tilbage i det gamle zen, og det er helt fint for fans. Ja, open world, xp og lidt light fights virker klichefyldt, men det forværrer absolut ikke spillets tidligere niveau. Endnu.

Jeg ved ikke hvordan de har løst det med online leaderboards på speedruns, ift. XP, opgraderinger og fair konkurrence.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 29/04-17 18:29, rettet 29/04-17 18:30 
Jeg er helt enig. Det er et rigtigt fint spil. Speedruns var lidt sjovere i etteren, men gameplay især i singleplayer er en del bedre i Catalyst. Og så emmer spillet af både stil og stemning.
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig