X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iTunes gendownload af musik?


Svar
DunwichDunwichSkrevet 15/07-13 21:13 
Jeg har købt noget musik på iTunes på min bærbare, og i dag har vi et lille uheld hvor et glas juice bliver væltet ned oven i pc'en med det resultat at den er sendt til reparation da den ikke virker. Mit købte musik kan jeg ikke få lov at gendownloade til min iphone og heller ikke til min gamle pc, selvom jeg i iTunes har lavet godkendelse på den gamle pc. Jeg har en backup af noget af mit musik, men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg får den backup indlæst i iTunes. Troede først det var lykkes mig at importere musikken, da den figurerede fint i iTunes, men da jeg så vil spille et nummer, kræver den pludselig cd'en med backup. Har lavet en Google søgning, og fundet en support side hos Apple, og ifølge den skulle det fint kunne lade sig gøre at gendownloade musik igen og der er endda en vejledning til hvordan man gør, men det virker bare ikke. Er der nogen af jer der kan hjælpe?

Hvis jeg nu køber en iPad Mini, vil jeg så kunne hente al min musik igen på den, eller er jeg tvunget til måske at skulle købe det hele igen?
la0sla0sSkrevet 15/07-13 21:40 
Jeg mener du kan gendownloade nu. Ellers kan du skrive til Apple support, og plejer de at give lov til det.

Sådan var det tidligere, men jeg tror de har fået rettighederne til at lade folk gendownloade.
Hvad sker der?
DunwichDunwichSkrevet 16/07-13 07:05 
Fandt denne artikel, og tilsyneladende kan man ikke gendownloade lige præcist musik i Danmark.

http://support.apple.com/kb/HT5085

Håber dog ikke det forhindrer mig i at synce indkøbt musik mellem iphone og iPad. Det prøver jeg idag, når jeg tester det på min iphone og min fars iPad.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-13 11:53 
Jeg troede også man kunne gendownloade ligeså tosset man ville bare man signede ind med sin profil. Hvor er sikkerheden så? Skal man så have flere Apple produkter man skal have sin musik på, så en af disse fungerer som backup hvis en anden ting går ned?

Jeg fatter ikke folk gider bruge det når man er så dårligt stillet. Forhåbentlig vil der altid være et niche marked for CD'er som der er nu for LP'er. Digital distribution af musik er ikke noget jeg nogensinde kommer til at støtte.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 16/07-13 12:15 
Ja, man skal selv sørge for at tage backup af sin musik i itunes. Blev selv ret overrasket da jeg ikke kunne genhente musik på en anden pc :(
j/k
WehnerWehnerSkrevet 16/07-13 12:20 
Ditto - vi havde det oppe at vende, dengang jeg fandt ud af det samme. Det er meget weird.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 16/07-13 14:20 
Jeg ledte også efter funktionen forleden. Jeg kom frem til at den slet ikke findes :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 17/07-13 02:51 
OK, hvorfor kan det passe at man netop i Danmark ikke kan? En lov? CopyDan?
la0sla0sSkrevet 17/07-13 06:51 
Jep. CopyDan, så vidt jeg ved.
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig