X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rambo: The Video Game


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-13 00:07 
Jeg har luret lidt på det Rambo spil der har ligget på release listerne i et stykke tid. Jeg troede det ville være en slags tie-in til en ny film, men det ser ud til at være et spil baseret på alle filmene med en 80'erne version af Stallone i.

Her er en trailer

Se hele indlægget
72 emne(r).
« < 1 2

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/02-14 15:24 
Jeg tror jeg annulere min PS3 pre-order..... for jeg bliver nødt til at eje det på PC hvor det ser bedst ud :D
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/02-14 15:25 
Noooo, der er move support ffs :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 08/02-14 16:03 
Burn it with fire!

Rambo: The Video Game
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/02-14 16:36 
En forholdsvis præcis gengivelse af, hvordan det kommer til at føles fra man starter spillet til man går igang:
Rambo: The Video Game
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 08/02-14 19:32 
slk486>
Ser ikke mindre 5-stjernet ud af at fyren dumt forsøger at efterligne Stallone :)

Det må være den brune af slagsen ;)
BeanoBeanoSkrevet 21/02-14 17:10 
Anmeldelser...

http://www.edge-online.com/review/rambo-the-video-game-review/
http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-21-rambo-the-video-game-review
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-14 17:13 
Jeg er medlem af Facebook gruppen for spillet og de har entusastisk talt ned til release dagen hele ugen :D
BeanoBeanoSkrevet 21/02-14 17:20 
Ser frem til din videoanmeldelse ;)
SonicSonicSkrevet 21/02-14 17:45 
JA! Darkbeat, you must :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 21/02-14 19:17, rettet 21/02-14 19:37 
Darkbeat>
Jeg er medlem af Facebook gruppen for spillet og de har entusastisk talt ned til release dagen hele ugen :D

Hvor er det uber cool :D

Glæder mig til mit kommer på mandag. Det ryger i maskineriet før den tropiske frost.

Pros:
- It’s got the movie soundtrack
- The original VHS dialogue

'nuff said :D
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/02-14 22:57 
Hold kæft hvor er det smadret med en Move controller på PS3. De vil have at man skal trykke firkant for at reloade og der er noget Gears-of-War-active-reload system i det hvor man kan trykke igen for at få hidsigere reload.
Samtidig vil de også have at man går i cover på Move knappen og reloader dér for ekstra ammo (Det er en perk), men så skal man have to tommelfingre.

Som reference:
Rambo: The Video Game
slk486slk486Skrevet 24/02-14 23:00 
Problemet er at Navigator controlleren ikke virker ingang (har fejlrapporteret det) - med slikkepinden alene er det noget juks, men sigtet fungerer sgu godt.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-14 23:45 
Hvad hvis man bruger den der sharpshooter? Så sidder de knapper du nævner Bo, på den i stedet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 24/02-14 23:49 
På min er det kun trekant og cirkel der sidder over triggeren?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-14 00:07 
Så huskede jeg galt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/02-14 04:27 
http://www.youtube.com/watch?v=CFFi3PHp5qM
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 25/02-14 05:07 
Jeg tror jeg bliver nødt til at gense den video senere. Indtil videre hører jeg slet ikke hvad han siger, og tænker kun over hvor meget han ligner noget der er faldet af en boyband tourbus. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 25/02-14 07:38 
Jeg kan ikke de reviews der. Hvor "sjove" de end måtte være, just can't :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 25/02-14 08:45 
Jøsses marie. Jeg havde allerede lave tanker om det spil men er alligevel rystet over hvor ringe det ser ud efter den anmeldelse. Helt vildt. Ærgerligt at den slags laves - og sikkert en ok forretning da det jo sælger.
slk486slk486Skrevet 25/02-14 09:06, rettet 25/02-14 09:06 
Jeg spillede igennem "First Blood" i lørdags med DS3 og var fint underholdt. Tog Move i brug for "Part II", hvilket var en væsentlig forbedring, dog med ovennævnte in mente. Jeg håber det bliver fixet, da det er en meget bedre Arcade shooter end Time Crisis Raizing, eller hvad det nu hedder og de introducerer en ny stat, der bør være fast i alle fremtidige shooters. KPMs :D
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-14 15:38 
Det er heller ikke så tovligt på PC med mus og keyboard.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/04-16 00:53 
Alle har ventet og glædet sig, men nu kommer det endelig. :D

Gratis DLC til Rambo the Video Game ved navn Baker Team

Trailer: https://youtu.be/EImx5xzorCk

London, 18th April 2016: UK video game publisher Reef Entertainment today announced a free downloadable content update for RAMBO® THE VIDEO GAME for the PlayStation®3 Computer Entertainment System and PC via Steam® named RAMBO® THE VIDEO GAME: BAKER TEAM.

RAMBO® THE VIDEO GAME: BAKER TEAM will be available to download for free to all current and future owners of RAMBO® THE VIDEO GAME in the U.S and Europe from tomorrow.

RAMBO® THE VIDEO GAME: BAKER TEAM contains an original story consisting of three rail-shooting missions set during John Rambo’s service as a Green Beret during the Vietnam War. Rambo leads the BAKER TEAM and joins Barry, Messner and Danforth on a covert mission deep into territory with high Viet Cong activity.

RAMBO® THE VIDEO GAME: BAKER TEAM features a host of new content:

· 3 NEW MISSIONS - Rambo leads BAKER TEAM on a covert mission deep into Viet Cong territory.

· UPGRADE YOUR RAMBO TO LEVEL 25 - Unlock all skill points and create the ultimate Rambo!

· NEW DIFFICULTY SETTING: JOHN RAMBO - If Green Beret wasn’t challenging enough, put your skills to the ultimate test in John Rambo mode. Your reward will be a score multiplier of x 1.5.

· NEW WEAPONS - 5 new weapons to get your Rambo hands on. Including the CAR15, MP44, SPAS12, XM79 and PPSH41. Weapons are unlocked via 5 new ‘Trautman Challenges’.

· NEW PERKS - 5 new perks to experiment with! Use them to help get you through the toughest levels or create new builds to boost your scores and aim for those 3-star mission rankings.

· 8 NEW TROPHIES & ACHIEVEMENTS
72 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig