X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto V


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-13 17:34 
Så kom den første trailer hvor der bliver vist gameplay fra selve spillet

http://www.gametrailers.com/videos/79d6qz/grand-theft-auto-v-gameplay-debut
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 18/10-13 15:12 
Åbenlys

Weeeell... :D Ja.
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/10-13 17:39 
slk486>
Så mangler vi bare Skyrim ;)

Et spil hvor du kan blive one-shotted til døde af et kålhoved når du åbner en dør, er instant 10/10 !
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 21/10-13 01:23 
Er der virkelig nogen fordel i at investere i ejendomme? Hvis indtjeningen ligger på omkring 1-5% af den oprindelige pris pr. in-game uge (omkring 5½ time?), kan det jo tage en halv måned eller værre i real-time tid, før den har tjent sig ind? Hvordan fungerer det reelt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 21/10-13 09:08 
FancyPants>
slk486>
Så mangler vi bare Skyrim ;)

Et spil hvor du kan blive one-shotted til døde af et kålhoved når du åbner en dør, er instant 10/10 !

Helt klart :)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/10-13 09:53 
Sumez>
Hvordan fungerer det reelt?

Det er forskelligt fra ejendom til ejendom.
Jeg har ikke spillet frem til at kunne købe de helt dyre ejendomme, men nogle af dem giver forskellige fordele og indtjeningsmuligheder.

Los Santos Customs ude på bøh-landet lader f.eks. Franklin tune biler gratis (desværre kun i det ene værksted)
Køber man skrotpladsen som Michael, giver det $150 pr bil der bliver smadret i området - uanset om man selv smadrer den eller ej.
Nogle ejendomme giver også tilfældige missioner nu og da. Som Franklin bliver man f.eks. ringet op af taxabiksen.
Skrotpladsen bliver nogle gange angrebet af bikere fra The Lost, og Trevor kan få lidt værtshusrelateret arbejde hvis man ejer The Hen House (eller hvad den nu hedder).

Jeg aner ikke om f.eks. golfklubben har nogle funktioner, eller om den bare er et "se hvad jeg ejer" køb.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 21/10-13 10:50 
Det virker bare som om ejendommene skal forestille at være reelle investeringer man kan tjene penge på, og når jeg søger på Google efter hvordan investeringen fungerer, får jeg bare lister over alle ejendomme og hvor meget de giver igen.
Alle de sider anbefaler også at man køber ejendomme så snart man kan, så det må vel være en god investering, jeg kan bare ikke selv få det regnskab til at stemme.

Går tiden stadig mens spillet er slukket?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/10-13 10:58 
Jeg tror det desværre ikke. Prøvede at søge lidt rundt på nettet, men jeg fandt kun det samme gamle lurt - at 2 sekunder svarer til et minut in-game.
Hvis man skal have spillet kørende hele tiden, så bliver det godt nok sløvt hvis der skal gå 7 gange 48 minutter mellem hver udbetaling (uden at tage højde for time progression når man gemmer i et safehouse eller har været på hospitalet)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 21/10-13 11:13 
Præcis mine tanker, især hvis der skal 100 udbetalinger til, før den er tjent ind (som f.eks. ved Hen House)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/10-13 12:10 
Den eneste fordel imo ved ejendommene er de små relaterede missioner dukker op. Har dog ikke købt de helt store som f.eks. golfklubben.
SumezSumezSkrevet 21/10-13 12:54 
Er det så ikke bedst at lade helt være, indtil man har penge til de største?
Alle steder skriver bare at det er "bedst" at købe ejendomme tidligt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 21/10-13 13:35 
Det er det også. Der er ikke meget andet ved det end enkelte simple missioner. Man får bare ikke råd til alle bygninger, med mindre man gemmer Lesters missioner til man har gennemført og bruger pengene fra sidste heist på stocks.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 21/10-13 13:38 
Hvor dumt. :! Så er løbet allerede kørt for mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 21/10-13 13:45 
Hvor får i bare spillet til at lyde kedeligt :p
j/k
SumezSumezSkrevet 21/10-13 13:46 
Det er spillet selv, der gør det. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 21/10-13 13:53 
Aha, så er det derfor jeg kun har 14/20 strangers and freaks. Købte 8 bygninger efter jeg havde gennemført spillet.

Det tog 47 timer inkl. Side missions og en hel del gøgl
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 21/10-13 14:31 
@Sumez: Ha ha, fair point :D
j/k
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/10-13 16:36 
Hele økonomisystemet er ret meget gået i stykker! Der er kun én måde at lave rigtig mange penge på, og det er netop ved at gemme Assassination-missioner til efter sidste mission, hvor man så har ca. 20-25 mio. per karakter, som ved en NØJE fulgt stock-guide og fuldførsel af ass.missioner kan blive til milliarder... jeg endte selv på at tjene sammenlagt 1,5 milliard med de tre karakterer og kunne købe alle bygninger, som absolut intet er værd i forhold til indtjening, fordi det som Sumez siger tager et halvt år real-time at tjene det ind igen pga sindssygt høje købspriser og ufatteligt lave ugentlige indtjeninger.
SumezSumezSkrevet 22/10-13 16:43 
Jeg tror jeg skal veje mit behov for at tjene store penge i spillet op mod min lyst til at fortsætte med spillet efter det er gennemført. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 22/10-13 20:52 
Hvor finder jeg en helikopter? :!

Google siger hospitalet. Der er aldrig nogen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 22/10-13 21:01 
Jeg spillede videre efter det var gennemført, for at kunne se de flyvende tallerkener ^_____^

Jeg tror det kommer an på figuren - spiller du med Trevor efter du har fået åbnet for flypladsen oppe hos ham (ikke den med cargo-missionerne, men den anden), så finder du nemt helikoptere på hospitalet. Noget siger mig at man skal have købt helikopter-pladsen eller have adgang til at parkere den, før de spawner. Alternativt kan du stjæle en fra et stunt-parajumpdivethingie ved at holde Y/TRIANGLE inde, når du er ved den.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/10-13 21:07 
Ja, helikopteren låses op ved at spille story missioner - som så meget andet.
HeroldHeroldSkrevet 22/10-13 21:27 
Jeg er ikke helt sikker på at det er rigtigt - steder hvor en helikopter konsekvent spawnede med Trevor havde ingen med Franklin - jeg tror også det er bundet op på figuren og hans "områder" - eller i hvert fald på figuren selv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/10-13 21:37 
Der er en heist story mission som involverer en helikopter, efter den bør helikopteren spawne hos Trevor. Hvem man spiller som skulle være helt ligegyldigt. Kan dog ikke huske om man kan vælge en heist variant som ikke involverer helikopteren, men er ret sikker på man ikke skal gøre noget specielt for det uden for story.
BeanoBeanoSkrevet 22/10-13 21:44 
Ellers er kan de stjæles her...

http://youtu.be/uRHxVQcTUes
SumezSumezSkrevet 22/10-13 22:28 
De spawner ganske rigtigt kun som Trevor, og skal bruge den til at nå en af "Dom" missionerne med Frank :). Man kan selvfølgelig tage den som Trevor, aftale et møde med Franklin og så skifte til ham, men det synes jeg bare virker som så fesen en løsning at jeg slet ikke gider...

Jeg tror jeg prøver nogle af stederne i den video Beano poster, bare underligt de ikke er på hospitalet. Ellers er Herold's idé med en parajump-diciplin også meget fornuftig. Jeg prøvede det samme med pilotskolen, men der er missionerne bundet i en fast lektions-struktur som ikke kan forlades.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/10-13 22:41 
Vel naturligt nok når det er Trevor som ejer den helikopter :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/10-13 23:01 
^ Har malet sit firmanavn hen over FIB logoet i hvert fald :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HeroldHeroldSkrevet 23/10-13 10:52 
Jeg oplevede det specifikt med en attack buzzard i østlige del af mappet - med Trevor spawnede den på taget af en bygning i et lukket område hver gang, mens den med Franklin aldrig var der. Figuren skal have adgang til en helikopterplads (eller måske have høj nok skill?) eller finde en af dem der spawner i forbindelse med noget andet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 23/10-13 11:04 
Der er rimelig stor sandsynlighed for at man skal have et helipad, men alligevel rimelig underligt at de har lavet det sådan.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/10-13 11:20 
Bilerne spawner også kun for ejeren af dem. Trevor er trods alt piloten i trekløveret og hans ekspertise, selv om de andre også kan betjene fly/helikoptere.
SumezSumezSkrevet 23/10-13 11:47 
Der snakkes ikke om de helikoptere man selv ejer, men parkerede helikoptere rundt om i resten af spillet. :)
Et eksempel er hospitalet, prøv at klatre op på taget som hhv. Trevor og Franklin.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/10-13 11:49 
Jeg savner lidt at Michael også fik et dedikeret køretøj nr. 2, ligesom Franklin har sin Buffalo og kværn, og Trevor sin truck og yderst fine ATV (den får man dog først efter sidste heist svjv., og den kan ikke smides på et værksted).

Omvendt kan Michael jo så nogle gange snuppe enten konens Sentinel eller datterens Mini-klon... Eller en cykel - men jeg aner ikke om tune ups overhovedet bliver gemt på de to biler.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 23/10-13 13:06 
@Sumez: Det kan du have ret i mht. typerne, men Trevor anses åbenbart som fly/helikopter magnet. Hvis du absolut vil have en helikopter kan du bruge spawn koden - det deaktiverer så achievements/trophies men hvem går op i dem i dag? ;)
SumezSumezSkrevet 23/10-13 13:14 
Jeg stjal en fra ham der ville have Franklin til at springe i faldskærm.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/10-13 13:15 
I en mission?

For helikoptere spawner ikke under missioner uanset karakter svjv.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/10-13 13:19 
Efter man har fået låst op for parachute events, er der nogle af dem hvor man bliver fløjet op i helikopter.
Jeg har også stjålet dem et par gange efterhånden. Det kan gøres på alle tre characters - tror dog ikke det vil virke under missioner.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 23/10-13 13:27 
Åh ja det kan være.
SumezSumezSkrevet 23/10-13 13:28 
Ja, dem, som Herold skrev et stykke længere oppe
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-13 13:34, rettet 24/10-13 18:13 
Beano>
@Sumez: Det kan du have ret i mht. typerne, men Trevor anses åbenbart som fly/helikopter magnet. Hvis du absolut vil have en helikopter kan du bruge spawn koden - det deaktiverer så achievements/trophies men hvem går op i dem i dag? ;)

Det ridser skiverne når man bruger koder i GTA-spil ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 23/10-13 14:34 
Der er en plads syd på kortet man kan købe, men her lander der også regelmæssigt helikoptorere. Et af hospitalerne har 2 på taget og politistationen øst på kortet har også en på taget
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 23/10-13 14:46 
Godt så :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 25/10-13 20:34, rettet 25/10-13 22:06 
Holy crap, en stor save data fil der skal installeres. Jeg kan næsten nå at drikke min øl færdig imens. Eller to.

Edit: first verdict. Rockstar, har I sneget jeg ind i soveværelset om natten og suget min hjerne for alle de kritikpunkter jeg havde til GTAIV?
Efter 30 minutter med GTAV er alle mangler udbedret. Jeg har skudt, jeg har flygtet fra politiet, jeg har kørt biljagter, jeg har stjålet en lækker sportsvogn og jeg har udforsket nabolaget, kørt tosset, hørt radio og slået et par sagesløse personer til plukfisk. Det er summen af alt det, der gjorde GTA3 og Vice så awesome.

Damn you Rockstar, for reading my mind.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 26/10-13 11:27 
Er det ikke præcis det samme du gør i GTA4 da? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 26/10-13 11:33, rettet 26/10-13 11:34 
Nej, i GTA 4s første 30 minutter ankommer jeg med fragtskib, skal eskortere lidt personer, gøre lidt kedelige tjenester, bliver indlogeret i et kedeligt rum i en kedelig bydel, går på en kedelig date og kører lidt kedelige biler med en kedelig fysik i snævre, kedelige gade, mens jeg får en masse skoleopgaver i brugen af mobiltelefon og ingen pistol.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/10-13 14:07 
Sjovt at se hvordan spillet er censureret i den japanske udgave.

Kan indehold spoilers.
SumezSumezSkrevet 26/10-13 16:15 
Ganske fornuftigt at skrotte den torturscene, har aldrig set noget så usmageligt i et spil :\

Jaja, "det er et spil, get over it", jeg ved det...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 26/10-13 19:21 
Så har du aldrig set slutningen på House of the Dead Overkill :p
SumezSumezSkrevet 26/10-13 19:26 
Jeg synes slet ikke de to kan sammenlignes. Slutningen i HOTD:O er bare klam :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/10-13 19:58 
Jeg synes det meste af sekvensen var overflødig. Eller i det mindste alt for ensporet, så den netop blev usmagelig.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
vyssenvyssenSkrevet 26/10-13 20:32 
Jeg synes den er fin nok. Det skal ikke være dejligt at spille. Synes nærmest det er plat at den er skrottet i JAP versionen. Det er ok at blive konfronteret lidt med realiteterne omkring det man render og laver i mange spil. Måske er det lidt nederen at Trevor bare gør det og tilsyneladende kan lide det. Han blinker ikke engang mand.

Det er ikke for at banke folk oveni hovedet hvis de ikke kan lide det. Jeg synes bare det er ok det er der.
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig