X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto V


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-13 17:34 
Så kom den første trailer hvor der bliver vist gameplay fra selve spillet

http://www.gametrailers.com/videos/79d6qz/grand-theft-auto-v-gameplay-debut
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/09-13 14:37 
Jeg ved ikke hvad du fabler om...
spectrespectreSkrevet 19/09-13 14:41 
Kan man ikke træne ham til at snuse efter ting?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-13 14:48 
Jo, der er side quests hvor man skal finde ring der er spredt ud over byen
BeanoBeanoSkrevet 19/09-13 14:49, rettet 19/09-13 14:49 
@1up: Dunno - måske for den kan bruges til at angribe med.

@darkbeat: Ring?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/09-13 15:32 
Vil hellere finde flere hunde til Chop!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-13 15:34 
*ting

Det var en stavefejl
spectrespectreSkrevet 19/09-13 16:02 
Der må være tryk på det der social club. Det har stadig ikke lykkedes mig at tage billeder med ingame mobil. Tror den timer ud for den skriver noget med at servicen ikke er tilgængelig.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 19/09-13 16:04 
slk486>
Der er flotte ting at se uber alles, men jeg har ikke oplevet nogen følelse af payoff ved at udforske. Der er ikke rigtig noget der ansporer til at se hvad der gemmer sig i gården, fordi det bare er endnu en container, der - selvom den er spækket med detaljer og ser rigtig flot ud - ikke giver nogen tilfredsstillelse. Lidt svært at forklare :)

Jeg kender det. Selvom miljøet er flot og detaljerigt, og har mange passager "off-the-grid", så er det svært at sætte fingeren på det, som giver eksplorativ tilfredsstillelse. I Bully, f.eks., kunne man besøge et tivoli, og nærmest alt havde forskellige funktionaliteter. Alle boderne var minigames, man kunne prøve ballongynger (vidst nok?) og besøge et spøgelseskabinet. Der var ikke så meget fyld for størrelsens skyld.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 19/09-13 17:18 
Nu har jeg virkelig lyst til at spille Bully
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 19/09-13 19:39 
Bully står for mig som en "diamond in the rough". Det har ikke star power quality men kravler ind under huden.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 20/09-13 12:40, rettet 20/09-13 12:41 
Normalt kan jeg ikke udstå disse, men jeg var flad over den her.

http://www.vg247.com/2013/09/20/gta-5-reviewed-by-clueless-gamer-conan-obrien-watch-here/
j/k
HeroldHeroldSkrevet 20/09-13 13:01 
Hans Tomb Raider var ellers også fantastisk :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 20/09-13 13:25 
Fantastisk :)

Også lidt ondt at lade ham spille båd-missionen som ikke er helt nem.
GreaseballGreaseballSkrevet 22/09-13 15:41 
Ja, GTA V ser flot ud. Men det slår nok ikke lige denne 4K mod af GTA IV
http://www.computerandvideogames.com/430310/blog/woah-these-4k-images-of-gta-iv-are-ridiculous/
jaesjaesSkrevet 23/09-13 00:59, rettet 23/09-13 01:20 
Læste en artikel hvor skribenten syntes, at spillet bliver for svært, hvis man slår auto-aim/lock-on fra - hvad er jeres holdning? Afskyr auto-aim i den her slags spil, så et køb afhænger bl.a. af dette.

Sumez>
Hvis nogen ser en anmeldelse derude der forholder sig lidt mere kritisk til spillet (uanset om karakteren er høj eller lav), vil jeg gerne peges i den retning. :)

Greg Tito fra The Escapist er ret kritisk og giver også spillet 3.5/5. Det er dog kun karaktererne (specielt deres moral) og dialogen han kritiserer i større stil, så 3.5 virker ikke helt i tråd med anmeldelsen som helhed, da resten af kritikken mest går på en lille håndfuld mindre kritikpunkter.

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/reviews/10598-Grand-Theft-Auto-5-Review-People-Suck

EDIT: Jeg er lidt for træt i dag åbenbart (to indlæg, og to gange er der noget jeg har overset eller lign. :) ) - han skriver også, at det er alt for sjældent, man får lov til at vælge blandt de tre hovedpersoner. Så 3.5 er vel passende i forhold til selve anmeldelsen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/09-13 01:21 
Vi spillede uden auto-aim, men det var min beslutning. Vi døde en del gange hvor jeg er sikker på vi kunne ha' lallet igennem med auto-aim på. Mener at auto-aimet i GTA og RDR fungerer på den måde at man bare trykker L og så sigter den automatisk i brystet på nærmeste fjende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 23/09-13 01:27, rettet 23/09-13 01:28 
Ja, magnetisk aim :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 23/09-13 07:30, rettet 23/09-13 07:32 
jaes>
...han skriver også, at det er alt for sjældent, man får lov til at vælge blandt de tre hovedpersoner. Så 3.5 er vel passende i forhold til selve anmeldelsen.

Uden for missioner kan du altid skifte helt frit. I missioner hvor der deltager er mere end een karakter, skifter spillet for det meste automatisk hvor det passer til opgaven, mens i nogle enkelte større missioner, kan man selv skifte på bestemte tidspunkter.
SonicSonicSkrevet 23/09-13 08:50 
Jeg er en noob til aiming med en controller, så for mig er det der halv-auto aim helt fint :) Det gør spillet en del mere flydende for mig. Derudover er jeg glad for, at bilstyring endeligt er muligt :) Generelt syntes jeg der er mere liv, og mere farve, end i 4'eren, som jeg kørte ret hurtigt træt i.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/09-13 08:57 
jaes>
Læste en artikel hvor skribenten syntes, at spillet bliver for svært, hvis man slår auto-aim/lock-on fra - hvad er jeres holdning? Afskyr auto-aim i den her slags spil, så et køb afhænger bl.a. af dette.

Jeg synes nærmest det bliver uspilleligt uden auto-aim. (Eller ville være, jeg har ikke prøvet at slå det fra)
Det skyldes især, at jeg ofte slet ikke kan se hvem/hvad det er der skyder på mig. De er simpelthen for langt væk, og FOV gør dem ret små, og hvis det så er aften, så er alting bare mørkt.

Men jeg gider så heller ikke skulle "skyde" i et GTA spil.
Det er ikke en del af udfordringen for mig, men bare noget, der skal overståes så jeg kan komme videre.
Og ja så synes jeg egentlig det passer meget godt til konceptet, at man er sådan en super soldat, der bare kan ramme uden de store problemer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 23/09-13 10:43, rettet 23/09-13 10:43 
Helt enig.

Jeg anvender også auto-aim system (defaulten) da jeg ikke spiller det som en dedikeret shooter, som GTA traditionelt heller ikke er. Vil tro det bl.a. er svært at spotte fjender langt væk, eller i mørke, uden auto-aim. Så skulle der have været anden hjælp til at markere/highlighte dem.
Når man bruger sniper-rifller er det ingen auto-aim, hvilket er fornuftigt.
slk486slk486Skrevet 23/09-13 22:22 
Burde gå ned og spille lidt GTA V istedet for at rende rundt på indernettet.
j/k
jaesjaesSkrevet 23/09-13 22:26, rettet 23/09-13 22:27 
Tak for indspark. Min egen vinkel er, at selvom GTA-serien ikke er rendyrkede skydespil, så er skyderiet trods alt en af de større spilelementer (eller plejer at være det, men 5'eren lyder ikke til at være anderledes), så synes det ville være kedeligt, hvis man ikke kan sigte selv - og IMO slet ikke nødvendigt, hvis et spil er optimeret og tilpasset ordentligt. Ting som mulighed for diskret aim-assist (fx gjorde Halo det vist ret godt), super smooth kontrol og ordentlige indstillinger til at justere følsomhed og hastighed af sticksne kan gøre meget :) Men selvfølgelig fint med valgmulighed mellem free-aim og lock-on.

I de fleste FPS/TPS-agtige spil, bliver sigtekornet også rødt, når det holdes over en fjende for yderligere hjælp. Dette kan være fint i situationer, hvor fjenderne er svære at se. Men ved ikke om sigtekornet skifter farve i GTAV.

Konsolkongen>
Vi spillede uden auto-aim, men det var min beslutning. Vi døde en del gange hvor jeg er sikker på vi kunne ha' lallet igennem med auto-aim på.

Skal det forstås som, at auto-aim giver god udfordring eller er lidt frustrerende?

Beano>
Uden for missioner kan du altid skifte helt frit. I missioner hvor der deltager er mere end een karakter, skifter spillet for det meste automatisk hvor det passer til opgaven, mens i nogle enkelte større missioner, kan man selv skifte på bestemte tidspunkter.

Ok, det lyder acceptabelt, men det ville IMO være rart at kunne spille en hel mission med samme figur, men kommer selvfølgelig an på længden af missionerne, hvor vigtigt det er - i lange missioner kan det give god mening at skifte, synes jeg.
slk486slk486Skrevet 23/09-13 22:28 
Man kan ikke bare lalle igennem med auto-aim. Hvis du ikke tænker dig om må du stadig betale for en hospitalstur.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 23/09-13 22:50, rettet 23/09-13 22:51 
Nemli. Også vigtigt at bruge cover og holde øje med ens helbred, specielt på de senere missioner. Mht. auto-aim så kan man stadig finjustere sigte og lave headshots, det belønnes man faktisk for på mange missioner. Syntes det fungerer fint og ikke frustrerende.
Shooter elementet er sjovere end 4eren men primært pga. missionerne og alsidigheden.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/09-13 23:15 
Jeg slog auto-aim fra med det samme, så det fik faktisk ikke en reel chance. Jeg synes dog at det virkede lidt for cheap at man kunne ramme fjenderne uden at anstrenge sig det mindste når den auto-target'er når du tapper på L. Der var vidst to forskellige auto-aim modes, men jeg forstod ikke rigtig hvad forskellen var.

Men vi døde altså en del gange, hvor vi sikkert havde væltet igennem uden besvær hvis vi havde spillet med auto-aim. Så det kunne godt tyde på at spillet i singleplayer er bygget op omkring det. I multiplayer forventer jeg at de laver en normal mode hvor folk kan bruge auto-aim og en hardcore mode hvor man kun kan spille uden. Ligesom i RDR :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/09-13 23:39 
Min eneste bøf med gunplay, er den lille halvtransperente plet de kalder et sigtekorn :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 24/09-13 00:27 
Den kan gudskelov ændres i settings :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/09-13 00:51 
Det må jeg have overset!
Må lige kigge på det næste gang jeg spiller :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/09-13 07:30 
FancyPants>
Min eneste bøf med gunplay, er den lille halvtransperente plet de kalder et sigtekorn :\

Ah ja det slår mig lige, at mit problem måske i virkeligheden er at "sigtekornet" er en prik.
Den er lidt svært at se - også selvom den skifter farve.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
slk486slk486Skrevet 24/09-13 08:41 
FancyPants>
Min eneste bøf med gunplay, er den lille halvtransperente plet de kalder et sigtekorn :\

Sjovt du siger det - også min bøf :)

Har slet ikke overvejet det kunne ændres, men det vil jeg da gøre next time.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 24/09-13 09:01 
Det har faktisk også generet mig et par gange nu hvor I siger det - skal fluks ændres i settings :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/09-13 15:46 
Hvad har det med GTA5 at gøre?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/09-13 15:54 
Sumez, hit med lommelærken!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 24/09-13 16:09 
Hvad er det billigste I har set spillet til i en fysisk butik? :/

- Der er ikke nogen Elgiganten i acceptabel afstand, der har det...
XiwanaXiwanaSkrevet 24/09-13 16:17 
470,- i Fona er vist det 'billigste', jeg har set det til. De havde det til 399,- i Bilka, Føtex og Elgiganten i weekenden (dog lykkedes det mig ikke at finde et eksemplar). Bilka annoncerer stadigvæk med samme pris på hjemmesiden (dog ikke på lager online) - men om de eksemplarer på lager i butikker, ved jeg ikke. Ellers er det 500,- i Stereostudio og 550(!!),- i Blockbuster.
Mon ikke Gamestop har et tilbud eller giver reduktion, hvis man bytter noget ind?
[inspirational quote here]
spectrespectreSkrevet 24/09-13 16:43 
Har lige været i Bilka Vejle og der havde de den til 399,-
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 24/09-13 16:55, rettet 24/09-13 16:55 
Azzkikr>
Hvad har det med GTA5 at gøre?

Intet, det lykkedes mig at klikke forkert
Link slettet
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 24/09-13 17:19 
Tak, det må blive Fona.
jaesjaesSkrevet 24/09-13 18:04, rettet 24/09-13 18:07 
"Grand Theft Auto 5 developer Rockstar Games has cautioned players from using the game's garages until a bug can be fixed."
http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-23-rockstar-advises-gta5-players-avoid-garages-until-a-bug-is-fixed

EDIT: Fandt disse tips: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200218557-Vehicles-disappearing-from-the-GTA-V-garage-or-losing-upgrades
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/09-13 19:21 
At skifte sigtekorn hjalp stort. Nu kunne jeg næsten score guld i alle shooting range challenges
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/09-13 12:30, rettet 25/09-13 12:33 
Her er soundtracket til GTAV... Nærmere bestemt det instrumentale score der spiller i baggrunden af mange missioner.

http://youtu.be/jDKpXP91cXA

Det kan købes på iTunes her:
https://itunes.apple.com/us/album/the-music-of-grand-theft-auto-v/id712610834

"North Yankton Memories" sidder lige i skabet!
HeroldHeroldSkrevet 25/09-13 13:13 
Jeg blev helt overrasket, da jeg slukkede for radioen og fandt ud af at der var musik i baggrunden - det er næsten synd, det ikke er mere tydeligt. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 25/09-13 13:43, rettet 25/09-13 13:43 
Håber de tager Action Bronson med i GTA 6 ;D
Starten af det her nummer lyder faktisk meget som starten af det soundtrack Darkbeat postede.

Action Bronson - Fit for GTA
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/09-13 23:14, rettet 25/09-13 23:15 
Hold kæft, den sidste glitch er sjov :D
http://kotaku.com/18-very-funny-grand-theft-auto-v-glitches-1390104195?autoplay=1
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 26/09-13 00:06 
Er vi sikre på at det er en glitch og ikke et easter egg? :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/09-13 10:06 
Sonic>
Håber de tager Action Bronson med i GTA 6 ;D

Du kan da glæde dig over at samplet til "Steve Wynn" er med i V'eren:
http://www.youtube.com/watch?v=9I68fua61CA
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 26/09-13 12:02 
Ahr ja, good stuff :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/09-13 12:10 
Sumez>
Er vi sikre på at det er en glitch og ikke et easter egg? :D

Jeg tænkte det samme :D
Det med cyklen er næsten lige så pænt som når man fik C.J. til at smelte mod jorden på en cykel i San Andreas.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/09-13 20:38 
Her er en video med nogen der er gået helt i exploit mode med spillet

http://youtu.be/NvEp11B83wM
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig