X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto V


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-13 17:34 
Så kom den første trailer hvor der bliver vist gameplay fra selve spillet

http://www.gametrailers.com/videos/79d6qz/grand-theft-auto-v-gameplay-debut
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/09-13 17:26 
13 min. gameplay fra 360 udgaven.

http://www.youtube.com/watch?v=ucYvkpN89rg

Kvaliteten er desværre ikke så god, men ser stadig lovende ud.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/09-13 17:54 
Det ser godt ud. Jeg glæder mig!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-13 17:55 
Det kører rimelig shitty.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/09-13 17:58, rettet 13/09-13 17:59 
Dårlig video

Samme bruger har flere GTA5 videoer btw.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-13 18:09 
Men det er da optaget igennem et eller andet capture hardware ikke? Jeg kunne forstå du var skeptisk hvis det var optaget med en mobiltelefon, webcam eller lign. Jeg forventer ikke at spillet kommer til at køre meget bedre end det der.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/09-13 18:11, rettet 13/09-13 18:13 
Videoerne er downsamplet meget så performance tager jeg med et gran salt. Det er fra 360 udgaven forresten.

Lidt fra åbnings missionen... SPOILER naturligvis!
http://youtu.be/5F-4qJAeEI0
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-13 18:15 
Tvivler på at PS3 versionen kører meget mere end 20-25 frames. Men nu må vi se :)

Kunne være rart hvis de annoncerede spillene til PS4 og Xbox One når maskinerne var udkommet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/09-13 18:18, rettet 13/09-13 18:21 
Mon ikke de annoncerer det næste år... så de kan sælge spillet igen til os ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-13 18:19 
Det er det jeg regner med. Jeg har alligevel ingen planer om at købe GTA V snart, så jeg kan sagtens vente :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/09-13 18:21 
Tennis...

http://youtu.be/_zfArrufI0g
BeanoBeanoSkrevet 13/09-13 18:23 
Ud at flyve...

http://youtu.be/OomwxGHcF80
JmogJmogSkrevet 13/09-13 19:15 
Jeg får "video is private" på begge links.

Mht GTAV så skal jeg med 110% sikkerhed ikke have det på launch. Jeg venter og ser hvad Digital Foundry siger om performance (for spillet vil tydeligvis presse hardwaren). Og så vil jeg se om ikke jeg kan finde rigeligt at hygge mig med indtil næste år, for chancen for at der kommer en version på den nye konsoller er ret god.
BeanoBeanoSkrevet 13/09-13 19:16, rettet 13/09-13 19:18 
Ser ud til at Rockstar har fået dem slettet.

Edit: Næh, virker fint fra min iPad. Måske fordi jeg har set dem tidligere.
slk486slk486Skrevet 13/09-13 19:18 
Ps3 var lead på det, right?
j/k
JmogJmogSkrevet 13/09-13 20:50 
Det er der ingen der ved. De har blot demoet spillet på PS3, så man går udfra det. Ville dog være underligt, da Xbox har været lead platform på alle deres tidligere spil.
slk486slk486Skrevet 13/09-13 22:18 
Arh, det var vist kun 4 og RDR;)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 14/09-13 12:50 
slk486>
Ps3 var lead på det, right?

Ifølge et interview med RockStar så er spillet udviklet parallelt på de to konsoller. Modsat GTA 4 hvor det var bygget på Xbox360 og derefter overført til PS3.

Leslie Benzies revealed that “GTA 5” was their first project to be “running in parallel” on the Playstation 3 and Xbox 360. He then reassured fans that both versions looked very similar with very little differences. You can check out his full comments below (courtesy of Computer and Video Games):

Not really. This is probably the first game we've done where both platforms have been running in parallel. There's very, very little difference in the development state of them both. They're both very similar. It would be hard to tell them apart.

Rockstar North was heavily criticized for the development of the Playstation 3 version of “GTA 4.” The game ran at a lower resolution with anti-aliasing and frame rate issues when compared to the Xbox 360 iteration. The studio appeared to have fixed the issues with “GTA 5” as they have been demonstrating the sequel on the Playstation 3.


Link...
BeanoBeanoSkrevet 14/09-13 13:06 
"They're both very similar. It would be hard to tell them apart if you aren't looking at the screen. We said similar things about GTA4 but we hope you forgot that by now."

*fixed* :D
JmogJmogSkrevet 14/09-13 15:25 
Embargoen er i øvrigt på mandag. Eurogamer har i hvert fald tænkt sig at poste deres anmeldelse da.
GreaseballGreaseballSkrevet 14/09-13 21:49 
FUCK! Det kommer på tirsdag.. og jeg skal rejse onsdag efter arbejde. Skal lige passe det er den ene gang hvor butikken sender det ud før tid for at folk kan havde det på dagen. Men kommer først til at spille det når jeg kommer hjem igen. Godt jeg kommer hjem fredag aften. Så skal der games lørdag.... med mindre det gået tabt i posten TT^TT
BeanoBeanoSkrevet 14/09-13 21:59 
Jeg tror det bliver fedt! Så et livestream i dag fra PS3 udgaven og det så vildt underholdende ud :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-13 13:23 
Her er noget comparison video.

http://www.dailymotion.com/video/x14pi42_gta-v-gameplay-2_videogames

Umiddelbart ser det ud til at PS3 versionen har bedre lyseffekter. Men det kan ske at det ser sådan ud hvis det er optaget fra forskellige tidpunkter af døgnet i videoen. Der kommer nok noget mere teknisk sammenligning fra de dér Eurogamer affilierede folk.
GreaseballGreaseballSkrevet 15/09-13 13:28 
Der også en her.
http://www.youtube.com/watch?v=4gGhXZxoSzU

Men tror nok det før de fandt ud af at det skulle være PS3 og ikke PS2 de skulle lave spillet til :p
spectrespectreSkrevet 15/09-13 13:36 
gaffeltrucken... der grinte jeg ret højt :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 15/09-13 13:41, rettet 15/09-13 13:45 
Darkbeat>
Umiddelbart ser det ud til at PS3 versionen har bedre lyseffekter. Men det kan ske at det ser sådan ud hvis det er optaget fra forskellige tidpunkter af døgnet i videoen.

Plus at vi ikke ved hvordan konsollerne er sat op og tilsluttet - noget der har stor indflydelse kontrast, farver, etc.
Videoen er et sammenklipning af andres videoer i meget variabel kvalitet.
BeanoBeanoSkrevet 15/09-13 13:43 
Greaseball>
Der også en her.
http://www.youtube.com/watch?v=4gGhXZxoSzU

Men tror nok det før de fandt ud af at det skulle være PS3 og ikke PS2 de skulle lave spillet til :p

En gammel video de har "lånt" hvor nogen genskabte GTA5 traileren i SA :)
3of193of19Skrevet 15/09-13 13:55 
Så de har downgraded 360 udgaven for at undgå samme vrælen som sidst... Suk.
BeanoBeanoSkrevet 15/09-13 14:07 
Mere 360 footage...

http://youtu.be/nPyGthnS3Z4
spectrespectreSkrevet 15/09-13 14:16 
Det er åbenbart allerede på gade i Frankrig og Spanien?

Neogaf har også fundet noget kildekode der bekræfter at det kommer til PC og PS4
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 15/09-13 14:31 
Jeg har overvejet at vente og se om ikke det kommer til PS4. Den kildekode er faktisk nok til at jeg venter. Jeg vil aldrig få tid til at genspille det samme openworldspil så jeg kan lige så godt vente på den bedste udgave.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-13 15:35 
Helt enig. Det kører ikke godt på nogen af konsollerne (præcis som forventet) og pænt kan man heller ikke kalde det. Hvis det kommer til PS4 og kører 60 frames, som i hvert fald burde være muligt grafikken taget i betragtning, så kunne jeg godt overveje det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 15/09-13 15:35 
Ja så kommer det også til XboxOne. Tvivler MEGET på at MS vil lade sådan en titel gå deres næse forbi. Ellers skulle SONY da havde lagt nogen SERIØS store kontanter på bordet for at Rockstar ikke skulle tjene på en XboxOne udgave.

Selv om jeg nok vil se det før jeg tror det. Med alt det arbejde der lagt i spillet til denne generation og next-gen slet ikke vil kunne sælge det samme antal eksemplarer. Så kan der næppe være tale om mere end en update med højre opløsning og framerate. Som PC udgaven.

Det virker bare underligt, at udgive på next-gen. Så tæt på som spillet udkommer nu. Så skal vi vente helt frem til starten af næste år før noget bliver afsløret. Ellers bliver der helt sikker brok over at de ikke meldte det ud tidligere så folk kunne vente med at købe. Tænker jeg.
BeanoBeanoSkrevet 15/09-13 15:36 
Konsolkongen>
Helt enig. Det kører ikke godt på nogen af konsollerne (præcis som forventet) og pænt kan man heller ikke kalde det.

Har du spillet det?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-13 15:37 
Bedømt ud fra videoerne. Det hakker jo ad helvede til i dem alle, så mit gæt på 20-25 frames tror jeg holder meget godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/09-13 15:39 
Der er flere af videoerne hvor det kører pænt. Og så et live stream i går som også var nydeligt - langt fra "lort" niveau.
GreaseballGreaseballSkrevet 15/09-13 15:42 
Jeg venter også til jeg rent faktisk kan se det live før jeg begynder at bedømme det. Syns det pokkers svært at se ud fra video hvordan et spil kører.
JmogJmogSkrevet 15/09-13 15:45 
Der går nok 6-12 måneder før PC og NG udgaven kommer. Med alle de andre gode spil til de nye konsoller (og et par stykker til de gamle) har jeg ingen problemer med at vente.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-13 15:49, rettet 15/09-13 15:50 
Beano>
Der er flere af videoerne hvor det kører pænt. Og så et live stream i går som også var nydeligt - langt fra "lort" niveau.

Der er i hvert fald enormt stor forskel på de nye videoer vi ser og den gamle i starten af tråden:
http://www.gametrailers.com/videos/79d6qz/grand-theft-auto-v-gameplay-reveal

Ikke kun hvad frameraten gælder, men spillet ser også tydeligt mere detaljeret ud i den gamle video. Det er selvfølgelig ikke overraskende at de pynter på deres reveal trailere, det har Rockstar vidst altid gjort.

Men det blir spændende at se digital foundry's analyse af de to versioner :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/09-13 16:00, rettet 15/09-13 16:01 
Ja præcist, en reklame video... fra Rockstar ;)
slk486slk486Skrevet 16/09-13 12:30 
Irriterende. Kan begynde at mærke nyhedsfaktoren og hypen rundt omkring gør at jeg får lyst til at købe spillet...
j/k
millenniummillenniumSkrevet 16/09-13 12:52, rettet 16/09-13 12:53 
Jeg cykler dagligt forbi Rådhuspladsen hvor et 250 meter plankeværk er klæbet til med GTAV plakater. - Så jo, jeg har også lyst.

EDIT: Dog intet i forhold til IOs markedsføring af Hitman Absolution. Der var hele husfacader prydet med Agent47.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 16/09-13 12:54 
Finder det spændende hvis ps3 versionen ser markant bedre ud end xbox360 versionen. PS3 har IMO et større teknisk potentiale i form af CELL BE processoren, men der har vel sjældent været tilfælde hvor multiplatform spil har gjort sig den store ekstra umage det koster at realisere det potentiale.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 16/09-13 12:56, rettet 16/09-13 12:58 
slk486>
Irriterende. Kan begynde at mærke nyhedsfaktoren og hypen rundt omkring gør at jeg får lyst til at købe spillet...

Hypen har peaked for mit vedkommende men skal stadig have spillet :)

@dRxL: Hvorfor tror du det er tilfældet? I de videoer jeg har set, ser de ret ens ud - måske forskel i framerate.
slk486slk486Skrevet 16/09-13 12:58, rettet 16/09-13 12:58 
Jeg håber jeg kan vente til en mulig PS4 release, men kender jeg mig selv ret, har jeg købt det inden fredag :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 16/09-13 13:01 
Rockstar må have en crazy magt over deres promo editions. Jeg kan ikke finde én lille blogger, japanske site eller noget andet som "tør" udgive anmeldelsen før tid. (Hvad har truslen mon været for embargo brud?)

Alle spilsites sidder jo med fingeren på publish knappen, så de kan høste Google trafikken. Har de en revolver i nakken?
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 16/09-13 13:04 
Den video Darkbeat postede: http://www.dailymotion.com/video/x14pi42_gta-v-gameplay-2_videogames

Lyset (forstået som skyggerne) i ps3 versionen ser meget bedre ud IMO. X360 ser meget flad ud i den henseende.

Ville være fedt hvis de har fået alt hvad de kunne ud af x360 og så også har fået alt hvad de kunne ud af ps3.

Bliver spændende når vi får nogle tekniske sammenligninger fra digital foundry at se =)

Jeg ser også meget gerne x1 ps3 versioner om 12-18 mdr hvor alting er skruet op til 11.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 16/09-13 13:04 
Sagsanlæg for at bryde en aftale, blive banned fra udgiveren i fremtiden, færre reklamepenge?
slk486slk486Skrevet 16/09-13 13:04 
Tænk hvis de ikke får næste Rockstar spil før release... ;)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 16/09-13 13:05, rettet 16/09-13 13:08 
dRxL>
Lyset (forstået som skyggerne) i ps3 versionen ser meget bedre ud IMO. X360 ser meget flad ud i den henseende.

Og som jeg skrev - vi ved ikke hvordan de videoer er optaget og hvordan konsollerne er sat op. Videoen forsøger også at sammenligne spillene på to vidt forskellige tidspunkter af dagen = forskelligt lysforhold.
Jeg siger ikke de er 100% ens, men vil bare gerne se en sammenligning fra en mere troværdig, eller bare kendt, kilde.
HeroldHeroldSkrevet 16/09-13 13:16 
millennium>
Rockstar må have en crazy magt over deres promo editions. Jeg kan ikke finde én lille blogger, japanske site eller noget andet som "tør" udgive anmeldelsen før tid. (Hvad har truslen mon været for embargo brud?)

Alle spilsites sidder jo med fingeren på publish knappen, så de kan høste Google trafikken. Har de en revolver i nakken?

Hvorfor skulle man være interesseret i at bryde en aftale man har lavet? Det ville være lidt svinsk.

Dertil kommer at der faktisk er meget få medier, der har modtaget spillet før tid. Tror kun det er de helt store, og de er typisk blevet fløjet ind for at anmelde det. Der er ingen, så vidt jeg ved, der har det i Danmark endnu, men skyder på at bladene har fået adgang til det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig