X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto V


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-13 17:34 
Så kom den første trailer hvor der bliver vist gameplay fra selve spillet

http://www.gametrailers.com/videos/79d6qz/grand-theft-auto-v-gameplay-debut
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/10-13 09:40 
Man kan dog i settings vælge hvilken vinkel man synes skal være default. Så svinger den tilbage til dén, hvis man man korigerer med højresticken.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 09/10-13 09:56 
Svar til mig? Det er ikke vinklen til fods og i luften som generer, men at kameraet auto-justerer med det samme så snart man slipper sticket :)
DunwichDunwichSkrevet 09/10-13 11:48 
slk486>
@Dunwich: Noget du har læst dig til, eller har du testet begge udgaver?

Jeg har testet begge udgaver.

Testet det på to forskellige Xboxe med fire (4!) forskellige controllere, hvoraf den ene var en spritny min kammerat købte til formålet, til sin Xbox udgave af spillet. Den nye controller han købte, var den nyeste revidering af controlleren; Den med bl.a forbedret D-Pad. Lige meget hjalp det. Styringen i bilerne, virkede upræcis - som om analog pinden skulle bevæges meget til siderne, for at dreje og korrigere til højre og venstre. Sagt på en anden måde, så virkede den faktisk lidt digital, gjorde styringen af bilerne. Når jeg spiller det på PS3'en, kan jeg køre langt mere rent og præcist i bilerne. Der er mere feedback i analog pindene når jeg spiller på PS3 udgaven.

Så var der det med Points of Interest markører der forsvandt. På hans Xbox udgave, forsvandt de og var væk, når han loadede et spil. Det var ligemeget om han slukkede for konsollen eller bare reloadede inde i spillet. De Points of Interest markører han satte på kortet, forsvandt. Mine er forsvundet en enkelt gang, efter den nyeste opdatering, men nu bliver de hvor jeg sætter dem.
slk486slk486Skrevet 09/10-13 11:59 
Lyder som større deadzone på 360'eren? Det kan sikkert justeres - jeg har ikke hørt nogen nævne det før.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-13 12:16 
Testede i på samme TV? Skud i tågen, men der kunne måske være ekstrem høj input delay på det TV hvor Xboxen var sat til?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 09/10-13 12:20 
^ good point.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 09/10-13 12:27 
Konsolkongen>
Testede i på samme TV? Skud i tågen, men der kunne måske være ekstrem høj input delay på det TV hvor Xboxen var sat til?

Vi testede det på både mit og hans TV, og jeg vil være ærlig og sige, at det føltes *lidt* bedre på mit tv, men slog det hen med at det måtte være noget jeg bildte mig ind. Men jeg kan godt se din pointe. Hvordan undersøger man for høj input delay på hans tv? Vi har i forvejen slået alt det der billede gejl fra, som har det med at forringe spillene på et HDTV.
BeanoBeanoSkrevet 09/10-13 12:33, rettet 09/10-13 12:34 
Hvis tv'et har en game-mode eller lign, brug det da det normalt minimerer display-lag.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-13 12:33 
Slå gamemode til, evt skift input label til "PC" eller "PC DVI" hvis det er et Samsung. Det burde slå alt det ulækre "billedforbedring" fra som vi alligevel ikke gider.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/10-13 20:40 
Grand Theft Auto V
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 09/10-13 22:58 
Konsolkongen>
Slå gamemode til, evt skift input label til "PC" eller "PC DVI" hvis det er et Samsung. Det burde slå alt det ulækre "billedforbedring" fra som vi alligevel ikke gider.

Der var ikke nogen game-mode på hans TV, så det ku vi ikke pille ved. Men alle de andre billed-features var slået fra. Alligevel var styringen ikke optimal i bilerne. Hvad kan man ellers gøre for at fixe problemet? Er der simpelthen nogle TV, som man bare vil opleve display-lag på, og ikke kan gøre noget ved?

Ellers er der selvfølgelig muligheden, at Xbox versionen har problem med dead-zone i controlleren, og der derfor ikke kan gøres yderligere.
dRxLdRxLSkrevet 09/10-13 23:00 
Du kunne også prøve med en ps3 på samme fjernsyn.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-13 23:33 
Dunwich>
... Er der simpelthen nogle TV, som man bare vil opleve display-lag på, og ikke kan gøre noget ved?

Desværre ja :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 10/10-13 07:37 
Dunwich>
Der var ikke nogen game-mode på hans TV, så det ku vi ikke pille ved. Men alle de andre billed-features var slået fra. Alligevel var styringen ikke optimal i bilerne. Hvad kan man ellers gøre for at fixe problemet? Er der simpelthen nogle TV, som man bare vil opleve display-lag på, og ikke kan gøre noget ved?

Ellers er der selvfølgelig muligheden, at Xbox versionen har problem med dead-zone i controlleren, og der derfor ikke kan gøres yderligere.


Hvis det er tv'et som er problemet, bør du mærke lag i alle 360 spil, ikke kun GTA5, og slet kun ikke i bilerne.
BeanoBeanoSkrevet 10/10-13 09:11, rettet 10/10-13 10:57 
1.03 update der (delvist?) fixer tab af online karakterer:

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200438428--October-9-2013-GTA-V-Title-Update-1-03-Notes

http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-09-grand-theft-auto-5-title-update-should-fix-lost-progress-issues

PS3 updaten er oppe mens den til 360 skulle komme i løbet af dagen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/10-13 10:45, rettet 10/10-13 10:46 
GTA V fanart af 80'er manga-ka Shinji Hiramatsu

Det er satmer Jap :D

Grand Theft Auto V
slk486slk486Skrevet 10/10-13 11:00 
Top nice :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 10/10-13 16:32 
Det minder lidt om "mangaen" Blue Eyes, men jeg foretrækker bikini-dullen i den brystforstørrede Yvonne Strahovski-udgave :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 10/10-13 16:55 
Yirrh :D

Skuffet over Yvonne slet var med i spillet - fup!
SumezSumezSkrevet 17/10-13 18:57 
Findes der nogen måde at slå folks headset-chatter fra, så man ikke skal høre dumme amerikanere skændes med deres forældre mens man spiller online?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/10-13 19:03, rettet 17/10-13 19:04 
På PS3 kan du mute dem, så nok det samme på Krydskassen.

Start-knap>Online>Players...
SumezSumezSkrevet 17/10-13 19:43 
Det er slet ikke til at have med at gøre, kan man ikke mute alle??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/10-13 19:46 
Dunno men du kan vel skrue chat lydstyrke helt ned.
slk486slk486Skrevet 17/10-13 22:15, rettet 17/10-13 22:15 
Sumez>
så man ikke skal høre dumme amerikanere skændes med deres forældre mens man spiller online?

Gør du da det? Eller er du bare proaktiv? :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-13 22:20 
Når jeg spiller så er det næsten udelukkende irreterende Franskmænd.
slk486slk486Skrevet 17/10-13 22:21 
Hon hon hon.. C'est la vie!
j/k
SumezSumezSkrevet 17/10-13 22:51, rettet 17/10-13 22:52 
slk486>
Gør du da det? Eller er du bare proaktiv? :)

Ja! Det stod på i en evighed, og lød så kliché at jeg først troede, der var nogen der kørte lydsporet fra en film gennem deres mikrofon.

Men helt generelt synes jeg det er irriterende at høre folk snakke mens jeg spiller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 17/10-13 23:00 
Spille engang RR Unbounded i multi, hvor der konstant var en mærkelig larm, indtil det gik op for mig at det nok var en anden spillers headset der samlede musik og whatnot støj op :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 18/10-13 11:16 
Spørgsmål til Jer som har spillet GTA V i mange timer nu:

Jeg har selv ikke købt det endnu, fordi jeg aldrig synes GTA IV blev sjovt. Prøvede at spille IV igen forleden, men blev påmindet om hvad spillet manglede: playfulness. Byen indbyder ikke rigtigt udforskning, det er ikke nær så sjovt at kapre biler og prøve deres forskellige fysik, jeg kunne ikke finde steder hvor man kunne lave de sjove stunts, politiet er alt for hurtigt efter mig, når jeg lave forbrydelser-for-sjov - og hvor lang tid går der før jeg får et &%/€ skydevåben?

GTA3 og Vice var jo leg og sjov fra mission 1, men GTA IV snøvler i gang og mangler alt det som gjorde forgængerne sjove.

Så hvordan er GTA V ift til dette? Er legen tilbage i spillet, eller er konceptet bygget videre fra GTA IV?
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 18/10-13 11:22 
V er langt mere III end IV ;)

Det V gør så helt fantastisk er den åbne verden på teknisk plan. Rent spilmæssigt er det ikke nogen åbenbaring, men væsentligt bedre end IV. Politiet er forholdsvis nemme at komme af med og det er rent faktisk sjovt at lege med dem.

Ja, legen er tilbage, men udforskningen mangler stadig lidt je ne sais quoi.
j/k
SonicSonicSkrevet 18/10-13 11:24 
Jeg brød mig slet ikke om IV, og havde af den grund meget tvivl om V. Efter at have spillet V en del, kan jeg sige, at jeg syntes det er godt. Online ser også ud til at blive mere og mere udbygget. Jeg har dog ikke givet det en reel chance endnu.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 18/10-13 11:42 
millennium>
Jeg har selv ikke købt det endnu, fordi jeg aldrig synes GTA IV blev sjovt. Prøvede at spille IV igen forleden, men blev påmindet om hvad spillet manglede: playfulness. Byen indbyder ikke rigtigt udforskning, det er ikke nær så sjovt at kapre biler og prøve deres forskellige fysik, jeg kunne ikke finde steder hvor man kunne lave de sjove stunts, politiet er alt for hurtigt efter mig, når jeg lave forbrydelser-for-sjov - og hvor lang tid går der før jeg får et &%/€ skydevåben?

Man får meget hurtigt en pistol og andre våben. Våben, events og items (faldskærm, dykkeudstyr) åbnes op ved at spille story og side missions. Hvis man bare render rundt i starten uden at gennemføre missioner, bliver det nok temmeligt kedeligt.
HeroldHeroldSkrevet 18/10-13 11:45 
Jeg nåede 100 procent i går og er endelig gået i gang med Online. 111 timer and no regrets :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 18/10-13 11:48 
Holy Maccaroni, det er godt klaret :)
j/k
SumezSumezSkrevet 18/10-13 11:52, rettet 18/10-13 11:52 
millennium>
Spørgsmål til Jer som har spillet GTA V i mange timer nu:

Jeg har selv ikke købt det endnu, fordi jeg aldrig synes GTA IV blev sjovt. Prøvede at spille IV igen forleden, men blev påmindet om hvad spillet manglede: playfulness. Byen indbyder ikke rigtigt udforskning, det er ikke nær så sjovt at kapre biler og prøve deres forskellige fysik, jeg kunne ikke finde steder hvor man kunne lave de sjove stunts, politiet er alt for hurtigt efter mig, når jeg lave forbrydelser-for-sjov - og hvor lang tid går der før jeg får et &%/€ skydevåben?

GTA3 og Vice var jo leg og sjov fra mission 1, men GTA IV snøvler i gang og mangler alt det som gjorde forgængerne sjove.

Så hvordan er GTA V ift til dette? Er legen tilbage i spillet, eller er konceptet bygget videre fra GTA IV?

Nej, GTA V lider under præcis de samme problemer, missionerne er meget "rend ærinder"-agtige, fremfor sjov og spil, og er ekstremt guidede, stort set uden mulighed for at afvige fra den sti og løsning, udviklerne har forudbestemt at du skal tage.
Men det har dog sine momenter, især i heist-missionerne, som der sagtens kunne være flere af, og spillet er så bredt at der er virkelig mange forskellige ting at lave, hvilket modarbejder den ensformighed GTA4 led af. Men alligevel er ~80% af samtlige missioner plaget af mindst én variant på "Kør hen til det markerede punkt på GPS'en"-missionen, samt naturligvis det faktum at du skal gøre det samme for at starte hver enkelt mission. Den del er langtrukken og kedelig, men byen i sig selv er spændende, og virkelig utroligt gennemført lavet, så af og til er det en fornøjelse bare at køre rundt i. I klart større grad end GTA4 var.

Det faktum at halvdelen af kortet er "frontier"-område, komplet med forstader, sump, bjerge, kyslinje, strande, osv. gør at GTA V helt klart er meget mere spændende at "gå på opdagelse" i. Du kan stadig ikke gå ind i bygninger der ikke er designet til individuelle missioner, eller en af de få dedikerede butikker (enten til at købe tøj, hår eller tattoveringer, eller kiosker at røve). Trods det er detaljegraden stadig imponerende, og man ser stort set ingen former for design eller arkitektur der er blevet gentaget flere steder i byen. Der er togtunneller, og kloakker der kan køres igennem, slumområder, fabrikker, havnen, parkeringshuse og førnævnte udkantsområder, og alt besidder temmelig individuelt design, som var det en rigtig by. Det er helt klart her den største forbedring ligger, og den ene ting, spillet gør bedre end alle andre.
I forhold til GTA IV er der også flere ting at lave. Du kan spille tennis, spille golf, besøge din psykolog, deltage i races rundt omkring osv. Det er dog de færreste af de forskellige aktiviteter der er interessante at opsøge mere end én gang, så det er kvantitet over kvalitet, og virker mere som en compilation af minispil end som en del af det samme spil.
Der er også kommet små begivenheder der aktiveres rundt om i byen, som folk eller butikker der bliver røvet, og som du har mulighed for at stoppe, folk på gaden der prøver at lokke dig i baghold, osv. Meget som i Red Dead Redemption, omend i mindre omfang. Det synes jeg er en virkelig positiv tilføjelse, men de aktiveres tilfældigt og kan ikke rigtig kædes sammen med "udforskning".

Kort fortalt er GTA V blevet til et væsentlig bredere spil end forgængeren, men er på ingen måder blevet dybere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/10-13 11:56, rettet 18/10-13 11:59 
Iøvrigt synes jeg at GTA V "snøvler i gang" langt langt mere end nogen af de andre spil i serien. 4'eren synes jeg faktisk kom rimelig hurtigt i gang, og fangede mig mere i starten end det gjorde sent i spillet. 5'eren lægger ud med missioner der er "gør/prøv det her, og nu det her" i endnu større grad end normen, og er virkelig virkelig kedeligt de første timer, og jeg havde seriøst svært ved at tage mig sammen til at spille det.

Der blevet langsomt låst op for flere og flere aktiviteter, samt figurer og sidemissioner, efterhånden som du kommer ind i spillet, og jeg må indrømme at jeg overhovedet ikke havde det sjovt med noget i spillet indtil 6-7 timer inde når jeg startede på første heist. Så mit råd må være at bide tænderne sammen og lægge ud med at spille storyen igennem så hurtigt som muligt indtil du når det punkt hvor du frit kan skifte mellem 3 forskellige figurer.

slk486>
Politiet er forholdsvis nemme at komme af med og det er rent faktisk sjovt at lege med dem.

Det er også en kæmpe forbedring. Det er langt nemmere at ryste politibiler af sig, og når først det er gjort, består det egentlige gameplay i at gemme sig for politibiler (+ betjente til fods og evt. helikoptere) markeret på GPS'en indtil de opgiver eftersøgningen. Det er langt mere interaktivt, sjovere og mindre baseret på held end i de tidligere spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 18/10-13 12:21 
Starten i GTA3 var IMO dets store styrke. Slam, bam, hurtig intro, snup en bil og kør Eight Ball til det hemmelige sted. Derefter - værsgo, her er din legeplads: Liberty City. Stjæl en bil, nak en luder (undskyld), find et flyvehop eller tast snydekoden ind så du får hele våbenarsenalet. Alt det inden for 5 - 10 minutter.

Hvorfor de tog styrken i et spil, og forringede det, er mig en gåde.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 18/10-13 12:36 
slk486>
Politiet er forholdsvis nemme at komme af med og det er rent faktisk sjovt at lege med dem.

Det er også en kæmpe forbedring.

Det var også meningen det skulle lyde som en forbedring :)
j/k
SumezSumezSkrevet 18/10-13 12:38 
Det var også meningen at det skulle lyde som enighed :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/10-13 12:44 
Tommel op :D
j/k
SumezSumezSkrevet 18/10-13 13:22, rettet 18/10-13 13:26 
Mit værste problem pt. med GTAV er dog noget som jeg er rimelig overrasket over ikke har været oppe og vende endnu (tror jeg?), på trods af at det er en stor del af spillet og det kontrovers der har omgivet serien siden starten.
Da jeg læste den anmeldelse Jaes linker fra The Escapist på side 6, troede jeg det var endnu en overreagerende konservativ amerikaner, men denne gang er der virkelig noget om snakken.


Jeg kan simpelthen ikke komme mig over de ubehageligt usympatiske figurer, spillet drejer sig om. Jeg har altid været stærk modstander af censur, og har gladeligt spillet spil der handler om at dræbe til højre og venstre, men i GTAV synes jeg for første gang at det virkelig kommer for tæt på. Figurerne er for "ægte" til at jeg kan abstrahere fra deres personlighed. Selv Nico Bellic var karikeret (og hvis han ikke selv var, var alle de figurer der omgav ham) og besad en charme der gjorde at man kunne "holde af ham" mens man anerkendte at han i bund og grund var en usympatisk røv.
I 5'eren er alle, både hovedpersoner og NPC'er, i bund og grund nogle vaskeægte røvhuller. Og i så gennemført grad at de ikke bare bliver til tegneserieskurke, men helt generelt personer der er ubehagelige at omgås for mig som spiller. Den slags, der ville få mig til at gå over på den modsatte side af gaden, eller stå af og vente på den næste bus i virkeligheden, og i GTAV er man tvunget til at udstå dem.
Bevares, meget af tiden er de karikerede nok til at det er til at leve med, men mens Trevor f.eks. er sjov når han planlægger sit første heist, har han scener hvor jeg mest af alt har lyst til at se ham dræbt og fjernet fra spillet med det samme, eksempelvis hans intro-scene eller der hvor man skal "styre" ham mens man torturerer en mand bundet til en stol (det er helt ufatteligt at sådan en scene kan slippe fint gennem radaren, mens det er en uskyldig sexscene i San Andreas der vækker røre). Meget af det er værre end den slags scener, film og serier normalt bruger til at tegne portræt af en figur de virkelig vil have seeren til at hade.

Jeg er med på at det er en del af spillets koncept, og settingen, at Los Santos generelt skal forestille at være fyldt af skurke og usympatiske personer, men hvorfor skal vi tvinges til at omgås dem når det ikke er rart? Er det et forsøg på at være kontroversiel bare for at være kontroversiel, eller er det fordi de ved den slags sælger? Eller har de forsøgt at lave figurerne så usympatiske for netop at undgå at folk skal kunne relatere til dem?
Det giver mig en fornemmelse af at spillet er markedsført til folk der synes det kunne være sjovt at slippe væk fra deres kedelige hverdag, og prøve oplevelsen af at være et rigtigt røvhul i en realistisk verden, uden det går ud over nogen i virkeligheden. Og selvom jeg har det fint med virkelighedsflugt, kan jeg slet -slet- ikke se det "sjove" i at give næring til den slags følelser. Vi er nået et punkt hvor jeg virkelig tror på at den slags understøttelse af sådanne tanker og tendenser i et succesfuldt computerspil kan være seriøst skadeligt for vores samfund.
Bare små detaljer som hvordan alle figurer gladeligt tyrer deres skrald ad helvede til når de er færdig med at drikke eller spise, eller den måde fornuftige lovlydige mennesker (Floyd) paroderes og latterliggøres.


Havde spillet i det mindste indeholdt fornuftigt og gennemtænkt humor og reel samfundskritik, kunne det sikkert hjælpe en del på det, men den pinligt infantile og dårlige humor (som pege-cursoren i browseren der er en hævet langefinger, eller yoga-instruktøren der hele tiden snakker om "anus"), samt ekstremt tåkrummende ringe forsøg på "satire", der udelukkende består af udpenslede beskrivelser af overbrugte stereotyper, gentaget i uendeligheden i sådan en grad at det føles som om der står nogen og slår dig med en hammer mens de råber "KAN DU SÅ SNART FORSTÅ VORES REFERENCE TIL FACEBOOK????", og bliver ved 4 timer efter du holdt op med at klukke over pågældende reference. Det er ikke bare noget der sker en gang imellem, men konstant gennem hele spillets story-mode, eller hver gang en nyhedsudsendelse dukker på i radioen. Der er fornuftig humor i spillet, men det drukner fuldstændig i det meget mere højtråbende, dårlige humor.


Lad mig til slut sige at jeg rigtig godt kan lide store dele af GTAV, og forsøger derfor hele tiden at abstrahere for alt det ovenstående, men det er virkelig svært, og det gør mig ked af det at Rockstar bevidst har lavet deres spil sådan. Det gør mig ked af det at de mennesker har så stor indlydelse som de har, og det gør mig ked af det at det er sådan nogle ting der skal til for at ramme en bred målgruppe i vores nutidige samfund.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-13 13:36 
Jeg kunne jo gentage mit svar fra Stack-of-shame tråden:

Bede-x>
Sumez: Jeg kan også sagtens se de gode elementer og visse af historie missionerne er spændende, men der så mange kedelige fyld ting, som om spillet partout skulle være af en vis størrelse for at være tilfredsstillende = masser af spil(d)tid. På historiesiden finder jeg personerne usympatiske, der er for meget vold for chokeffektens skyld og de satiriske elementer - om end moderat morsomme til trods for hvor fortærskede de er - mangler en fortæller, en samlet enhed, der kan strukturere en pointe, frem for som nu hvor de bare skyder med spredehagl. Der er masser af larm, men ingen stemme.

Må hellere lade være med at skrive for meget, for det kan jo være at de får samlet trådene når man kommer længere ind i det end jeg er..

Så ja, jeg er rørende enig, Sumez, og brød mig til tider heller ikke om at spille det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 18/10-13 14:00, rettet 18/10-13 14:14 
Jeg har endnu ikke oplevet at blive berørt af persongalleriet, men enig i at humoren/satiren ikke er gennemført. Har ikke oplevet at grine af det endnu.
j/k
SumezSumezSkrevet 18/10-13 14:10, rettet 18/10-13 14:15 
Er glad for at se noget enighed her, vil gerne bekræftes i at folk herinde besidder en god portion moral, ansvarsbevidsthed, og en lidt mere udviklet sans for humor. ;) Jeg synes den kommentar du selvciterer, bede-x, rammer uhyggeligt godt, nu hvor jeg har spillet et godt stykke ind i spillet. Det virker netop formålsløst overhovedet at forsøge at levere satire, når man ikke har et reelt mål, og bare råber til højre og venstre. Jeg krummer tæer på vegne af de anmeldelser der decideret har rost spillet for dets "spiddende samfundskritik".

Det kan jo sagtens være et godt spil alligevel, alt afhængigt af ens evne til at abstrahere fra den slags i spil. Så med det i mente skal jeg nok love at fokusere på de positive sider af spillet også.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/10-13 14:14, rettet 18/10-13 14:14 
Jeg tror det er meget nemt at blive overvældet af den tekniske præstation i V, så kritikpunkterne først kommer snigende senere. Virker som om mange der roste IV til skyerne i sin tid er kommet ned på jorden igen - i retrospekt - og der kommer nok til at ske det samme med V. Så mangler vi bare Skyrim ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 18/10-13 14:16, rettet 18/10-13 14:18 
Jeg elsker Elder Scrolls-serien, men der er ikke mangel på områder, hvor Skyrim sagtens kan kritiseres. :) Ville ønske at færre anmeldere var bange for at hive den slags frem i deres umiddelbare anmeldelser ved udgivelsen. Som jeg skrev tidligere i den her tråd - hvis er spil er populært/godt, kan det være mere interessant at vide hvilke områder det kunne forbedres på, men hvis det er åbenlyst "af tvivlsom karakter", er det mere interessant at høre om hvilke skjulte kvaliteter det kan besidde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/10-13 14:19 
Ja, det kan du have ret i. Hvilken kategori falder GTA så i? :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 18/10-13 14:28 
slk486>
Jeg har endnu ikke oplevet at blive berørt af persongalleriet, men enig i at humoren/satiren ikke er gennemført. Har ikke oplevet at grine af det endnu.

Sidespring: Hvis I har brug for et god spil-grin så prøv musikbanerne i Rayman Legends. Min søn viste mig det i går, og jeg faldt sammen af grin.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 18/10-13 14:30 
Jep, de er rigtig fede!
j/k
SumezSumezSkrevet 18/10-13 15:11 
slk486>
Ja, det kan du have ret i. Hvilken kategori falder GTA så i? :D

Åbenlys kvalitet med masser af potentielle kritikpunkter. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig