X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto V


Svar Sortering
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-13 17:34 
Så kom den første trailer hvor der bliver vist gameplay fra selve spillet

http://www.gametrailers.com/videos/79d6qz/grand-theft-auto-v-gameplay-debut
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Svar Sortering
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/04-17 21:11 
Men i Online heists i 5'eren kan du have helt op til 3 dumme franskmænd, der sidder og bræger "NIGGURRRRR", fordi de er for retarderede til at indse, at man ikke nødvendigvis behøver at følge spillets GPS blindt, når man skal hen til nogle vandscootere! :D

Eller endnu bedre: Når man forbereder sig ved at medbringe sin letpansrede mandskabsvogn for at eskortere en NPC i sikkerhed (hvilket igen kun er muligt hvis man ikke blindt følger det waypoint spillet i første omgang giver), men de tre andre i setup'et hellere synes at de skal sidde i sikkerhed i vognen: http://i.imgur.com/GaPBDLT.jpg (han overlevede ikke ret længe)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 24/04-17 20:29 
millennium>
Jeg har nævnt det før, men jeg brød mig netop ikke om heist missionerne i GTAV fordi det virkede som om der var én rigtig måde at gøre det på. Måske fordi de nyere spil er mere story driven.

Helt prakisk case eksempel: I GTA Vice skulle man stjæle en tank fra en militær konvoj. Metoden måtte man helt selv om. Full blown attack eller noget andet - frit valg til at være kreativ og bruge spillets rekvisitter til sit formål.

Ja, så er VC nok friere. Har kun prøvet én heist, og der kunne man vælge mellem at gå amok eller være mere stealthy - men kan godt ske det "kun" er et forhåndsvalg, i forbindelse med når man vælger crew osv., og at man undervejs er mere låst.

Der har også været flere små valg, fx mellem stealth og action når man skal stjæle en skadedyrbekæmpers bil.

Synes balancen mellem frihed og historie er ganske fin, men et decideret sandkassespil er det bestemt ikke :)
millenniummillenniumSkrevet 24/04-17 21:11 
Så er vi i hvert fald 100% enige. GTA V er open world crime action, man sandbox..... eeejj.
The medium is the message.
653 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig