X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dansk podcast om alt og intet


Svar
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 04/07-13 21:01 
Hej, jeg vil godt gøre lidt "reklame", for vores amatør podcast, For jeres skyld.
"For Jeres Skyld" handler om, som David fortæller i program 01 "Starten på noget godt", ingenting. Der er intet manuskript, ingen stikord, intet planlagt. Alt er improviseret, spontant og ærligt. Konceptet er tre kammerater -Ronni, David og Jan- der mødes ca. en gang om ugen for at tale sammen om hvordan livet og oplevelser ser ud fra deres perspektiv. I hvert program forsøger de at sætte et humoristisk spin på hvad de taler om og er ikke tilbageholdende med "under bæltestedet humor".
så hvis i har løst kan i jo prøve det ,
ris og ros modtages gerne, på vores facebook side.
på forhånd tak
http://forjeresskyld.podbean.com/

Dansk podcast
these go to eleven....
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 10/07-13 17:53 
http://forjeresskyld.podbean.com/2013/07/10/10-navn-følger/
I 10. episode af "For jeres skyld" er studiet placeret udenfor i Jan's have pga. det gode vejr. De tre kammerater kommer ind på interessante emner som telefonnummer 159, tigerbalsam, onani med lubrikater, USA's spionering og kødkugler. Ronni har denne gang medbragt en quiz de to andre skal dyste i, i kampen om træstammer.
these go to eleven....
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 15/07-13 10:38 
11 Den dårlige overraskelse.
13Jul
11. episode ”For jeres skyld” starter ud med at de tre kammerater finder endegyldigt ud af hvad den næste måneds udfordring er. Derudover behandler de tre et dilemma David har medbragt omhandlende hvornår man ved man er kærester og hvad man kan tillade sig at spørge om på 3. date. Ydermere har David medbragt en overraskelse som han mener, falder i de andres smag, men gør det nu også det? Andre samtaleemner de tre kommer ind på er køkultur, morgenjern, piger med tatoveringer og det overnaturlige.
these go to eleven....
solid snakesolid snakeSkrevet 15/07-13 11:39 
Det er nu ikke så tosset, jeg kan godt anbefale det. :)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig