X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

import


Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 25/07-03 19:18, rettet 25/07-03 20:11 
Jeg påtænker at starte min import-gamer karriere med at købe følgende hos lik-sang:

Viewtiful Joe (jap)
F-Zero GC (jap)
Soul Calibur II (jap)

Da jeg har en pal GC og ikke agter at købe ntsc modeller, må jeg jo benytte mig af Freeloader eller Action Replay.
Hvilken vil I anbefale? Jeg har hørt at F-Zero ikke kan køre optimalt med FL, nogen der har erfaringer med om den kan køre med AR?

EDIT:
Har selv fundet svaret på lik-sang.com
AndyAndySkrevet 25/07-03 20:11 
Det er da ikke til at fatte en skid af det japanske dims!!!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AsseAsseSkrevet 25/07-03 20:16 
Der er jo faktisk nogen der kan japansk!
APHAPHSkrevet 25/07-03 21:00 
Nu er alle 3 spil efter sigende meget import venlige
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 25/07-03 21:03, rettet 25/07-03 21:04 
Super Florinda >
Det er da ikke til at fatte en skid af det japanske dims!!!

Slap lige af! Er du klar over hvor mange af os der ejer adskillige japanske spil?

Lær dog japansk, så...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AndyAndySkrevet 25/07-03 21:16 
Jaja da..... Jeg har faktisk tænkt mig at lære japansk
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
HardballerHardballerSkrevet 25/07-03 23:47 
Super Florinda >
Det er da ikke til at fatte en skid af det japanske dims!!!

Er det for at være sjov, dumhed eller bare spam, at du skriver det der? har set andre ligegyldige indlæg fra dig..
AndyAndySkrevet 26/07-03 11:44 
Aner det ikke...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SephirothSephirothSkrevet 26/07-03 13:12 
Sådan! Godt svar :rolleyes:
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HardballerHardballerSkrevet 26/07-03 13:37 
Super Florinda >
Aner det ikke...

Hmm? wierdo! hehe :D
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/07-03 15:22 
psychomantis >
Viewtiful Joe (jap)
F-Zero GC (jap)
Soul Calibur II (jap)

Netop disse titler, kræver nok heller ikke de store sprogkundskaber?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JuggernautJuggernautSkrevet 26/07-03 15:26 
*LOL* Jeg kan sku da heller ikke japansk..... Tror det er de færeste der kan :-) ...Correct me if im wrong.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kimmerkimmerSkrevet 26/07-03 17:44 
psychomantis >
Viewtiful Joe (jap)
F-Zero GC (jap)
Soul Calibur II (jap)

Netop disse titler, kræver nok heller ikke de store sprogkundskaber?

Nej, det gør de ikke.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
HardballerHardballerSkrevet 26/07-03 19:38 
Juggernaut >
*LOL* Jeg kan sku da heller ikke japansk..... Tror det er de færeste der kan :-) ...Correct me if im wrong.

-Juggernaut

Jo da.. Det kan alle da :D eller ikk.. Hvis man bestiller JAP spil, er de så nødvendigvis på japansk?
kimmerkimmerSkrevet 26/07-03 22:05 
De fleste spil er på japansk (dog med enekelte engelske ord), dog kan man i enkelte spil kan man vælge sprog, men det er meget meget få titler.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
quadquadSkrevet 26/07-03 22:08 
haha, hvad skete der lige der? :D

En del spil har guides på nettet til hvad de forskellige menuer betyder :)
3of193of19Skrevet 26/07-03 23:21 
Hvis du overvejer at bruge Freeloader til F-Zero, burde du overvje det en gang til. Spillet er ikke helt Freeloader kompatibelt. Ting som f.eks. hastighed og skjold indikatorer kan f.eks. ikke ses.
kimmerkimmerSkrevet 26/07-03 23:40 
Speaking to Spong.com, a Datel's spokesman had this to say:

"FreeLoader has done its bit by successfully loading the code without any problem - which is great news for UK and US GameCube owners who don't want to shell out hundreds of pounds for a Japanese GameCube, or wait many months for the game to be released here. Remember that FreeLoader is only £19.99 and it's natural to expect one or two games to suffer mild side-effects when being played out of region on a UK machine, but for the majority of gamers that's better than not being able to play them at all.

"In this case we think that F-Zero may be checking the region the GameCube's BIOS is running in and adjusting the language settings accordingly, except the game doesn't have all the English text and graphics yet. The game works 100% when booted on a Japanese 'Cube using FreeLoader, proof that it's not FreeLoader's fault. We might be able to fix the text problem using an Action Replay code, that's something we're looking into at the moment. We will also be amending our FAQ on Codejunkies.com to help FreeLoader users find their way through the menu options screen.

"As for the future, it's impossible to predict whether there will be any issues with new games because FreeLoader is a work-in-progress that isn't supported by Nintendo or any other games publisher. However we don't think this was a deliberate attempt at 'blocking' FreeLoader and we expect most titles will continue to be 100% compatible."
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Star SoldierStar SoldierSkrevet 29/07-03 21:17 
Codejunkies has posted up an Gamecube Action-Replay code which solves the F-Zero GX screen problems. A variant code is also offered below for those who enjoy variety. There is no fix for the Freeloader just yet...

Code #1
1. GE0E-N57N-NG1QW
2. XWUF-2990-RMYFT
3. ETRW-XUTM-4KQ98
4. BU1R-MZAZ-Y68RA

Code #2
1. 5J52-D1GM-24AFY
2. CUQU-3BN3-DQMK6
3. VPXD-0A5D-46Z4Y
4. DV90-4MUV-AXRVG
5. MYGW-TN43-DHVDG
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig